T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas teet82 » 23 Juun 2023, 05:55

Probleem ühe kliendi autoga, CXE mootor.
Ma täpselt ei teagi eellugu, aga praegu vist suurim probleem, et ei saa enam üldse sõita, DPF jookseb kohe umbe peale sundpõletust. Kuna õli ka kaob, siis see arvatavasti ummistab tahmafiltri.
Lugesin välismaiseid foorumeid, CXE 2016-2017 pidavat esinema kolvigrupi kulumine, tingitud EGR sodi silindritesse jõudmisest. Keegi käis esinduses kurtmas, kästi teha õlikulu test 1000km kohta, max lubatud vist 1 liiter. Kuna kulus oluliselt rohkem, oli esinduse diagnoos uus mootor, uued turbod, uus katalüsaator, uus DPF ja uued lambdad..
Omanik alustuseks tahab DPF-i maha võtta ja pesta, turbosid uurida jne., tundub vist mõttetu ajaraiskamine?

Vaatasin, et siin foorumis ka läbi käinud see mootorikood, on kellelgi kogemusi mootori kulumusega?

Sakslaste nãgemus asjast:
https://wild-motoren.de/2022/10/14/vw-t ... -ursachen/
Viimati muutis teet82, 23 Juun 2023, 07:59, muudetud 1 kord kokku.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 23 Juun 2023, 10:33

Nii kahjuks on jah. DPF ummistus on tagajärg. Põhjus vaja korda teha. :(
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas vredestein » 23 Juun 2023, 10:45

Kui õli kaob siis tõesti ei ole mõtet hakata jändama vaid kõige parem lahendus komplektse mootoriploki ja Dpf vahetus. Tehase asendusmootoritel see probleem kõrvaldatud. Soovitaksin küsida hinnapakkumist!. Kulu peaks jääma sinna 10+k € kanti. Samas on pärast tehase mootor, millel garantii 2a.
Viimati muutis vredestein, 23 Juun 2023, 10:46, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 01 Juul 2023, 08:11

vredestein kirjutas:
23 Juun 2023, 10:45
Kui õli kaob siis tõesti ei ole mõtet hakata jändama vaid kõige parem lahendus komplektse mootoriploki ja Dpf vahetus. Tehase asendusmootoritel see probleem kõrvaldatud. Soovitaksin küsida hinnapakkumist!. Kulu peaks jääma sinna 10+k € kanti. Samas on pärast tehase mootor, millel garantii 2a.
Ma uurisin omale uuemat transporterit, aga jääb ära samal põhjusel. Uurisin ka välismaa foorumitest ja viga on egr-i oksüdeerumises. Lõpuks jõuab see oksiid silindritesse ja lihtsalt kulutab silindri ära. Aitab egr-i vahetamine õigel ajal. Oli isegi mingi koodi vahe mille järgi saab aru. Kui plokk on ok, siis saab lasta neid ju ka hülssida mis ei ole isegi kõige hullema hinnaga ja boonuseks on kestvast materjalist silindrid.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas teet82 » 01 Juul 2023, 13:55

Ei hakka praegu otsima, aga selle CXE mootori puhul ei süüdistatud vist isegi EGR jahuti lagunemist. Vist oli selline jutt, et tahma tuleb liiga palju tagasi EGR-ist, mis läheb kolvirõngaste soontesse. Kolvirõngad punnitavad liiga palju välja soontest, kuluvad ise ja kulub silinder.
Netis otsides leidub nende mootorite taastajaid ja seal ka erinevaid teooriaid, et miks kuluvad, ei pruugi tõele vastata alati.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 31 Okt 2023, 17:58

Kas siis tõesti ei saa seda kurjajuurt E G Ri välja visata mootori süsteemist. ingli [VW Bot: "Keel korda!"] rohelised.Aina maksa ja loodus on puhas. Tahma tuli ju ka G3 elt. Ülevaatus ütles et kõik on tiptop.Saan aru et saastenormid on karmistunud, kuid siiski,pintsak lipslased.......kuskil ju on inimmõistusel ju piir. Kaugele sa punnitad oma keskkonnaga. Miks Ülemiste järvest üle stardivad lennukid,tahma lont on taga, kus nende E G R. on? Julgemad mainisid Hiiat. Sudu,mitte udu. India. Millest räägime. Gangese jõgi. Jaanus. VW. mootori plokke ei hülsita,vaid puuritakse ,järgmisesse mõõtu 0,25mm. sammuga.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 31 Okt 2023, 18:42

t6nis3 kirjutas:
31 Okt 2023, 17:58
Kas siis tõesti ei saa seda kurjajuurt E G Ri välja visata mootori süsteemist. ingli [VW Bot: "Keel korda!"] rohelised.Aina maksa ja loodus on puhas. Tahma tuli ju ka G3 elt. Ülevaatus ütles et kõik on tiptop.Saan aru et saastenormid on karmistunud, kuid siiski,pintsak lipslased.......kuskil ju on inimmõistusel ju piir. Kaugele sa punnitad oma keskkonnaga. Miks Ülemiste järvest üle stardivad lennukid,tahma lont on taga, kus nende E G R. on? Julgemad mainisid Hiiat. Sudu,mitte udu. India. Millest räägime. Gangese jõgi. Jaanus. VW. mootori plokke ei hülsita,vaid puuritakse ,järgmisesse mõõtu 0,25mm. sammuga.
Hülsitakse küll. Lihtsalt hülss on pleki paksune juba. :)

Muus osas on õigus, aga kui keegi ei näita eeskuju, siis mis maailm see on?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 01 Nov 2023, 17:07

No kohe kuidagi tehniliselt ,,riidu ,,ei lähe,kuid tehniliselt. Hülsiti ainult Volga Gaz.21. Pobeda Gaz 20. Ehk on teadmist,mis on hülssimine .Teet 82. Minu tehnika vend on kadunud ,sinu vanune ,kuid siiski õpetasin teda. Mootori plokki on vaja Puurida. 0,25.MM.

twist
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas twist » 01 Nov 2023, 19:17

Volga mootorit ka ei hülsita. Seal vahetatakse hülsse.
Kui silindris mõra, siis ei aita ka 1mm üle puurimine.
Kui silindriseina on piisavalt ja plokk päris pooleks pole mõranenud siis saab näiteks 3mm üle puurida ja pressistuga silindrihülsi paigaldada e. hülssida.

Ka 1.9 Golf 3-le müüakse hülsse:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... tze-engine
Viimati muutis twist, 01 Nov 2023, 19:18, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat twist selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 24 korda

T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 01 Nov 2023, 21:59

Kui jutt juba hülssimise peale läks, siis võiks mängu tuua ka terminid märg hülss ja kuiv hülss. Ma usun, et t6nis saaks oma teadmisi selles vallas näidata.
Viimati muutis kaupo51, 02 Nov 2023, 18:09, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”