Auto ei lülitu välja.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Arturmaeorg
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 30 Jaan 2024, 11:32
Telefon: 58500967
Auto: Passat b6 2.0 tdi
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas Arturmaeorg » 30 Jaan 2024, 11:39

Tere.
Oman passat b6 2.0 tdi 103kw.
Probleem on selles et auto ei lülitu enam välja. Kui võtan võtme välja siis raadio tuled ja soojendus lakkavad töötamast aga mootor jääb tiksuma. Osaliselt jääb süüde ka sisse st armatuuril jäävad tuled põlema.
Õnneks on manuaal sest auto ei sure välja ka akut tagant ühendades.
Kas kellegil on aimu mis võib viga olla või on mõni asjalik tegelane kelle poole saaks pöörduda? Esindusse pole nagu mõtet pöörduda kuna auto väärtus on liiga madal ja juba praeguseks on sinna päris kõvasti sisse trambitud. Selle viimase pärast ei tahaks ka päris seisma jätta.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 596
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 34 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 30 Jaan 2024, 13:27

Tavaliselt on neil tihtipeale vastupidine mure, et ei lülita käima.
Ilmselt aitab süüteluku vahetus.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Jaan 2024, 13:57

Õnneks on manuaal sest auto ei sure välja ka akut tagant ühendades.
Auto tervise huvides ära tulevikus enam selliseid eksperimente rohkem tee.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1562
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 30 Jaan 2024, 17:02

Vabandust, aga mis tervisest me siin siis räägime. Kui asi välja ei sure, siis on tervis suurepärane ju. Pigem tekib küsimus kas selle autoga on eelnevalt midagi tehtud? Mõned Terminal 30 ja Terminal 15 juhtmed kokku lastud. Kuskil on mingid plusid lühises, koos või mis iganes. Lisaks oli B6l see nn. süüteluku põhi pigem nagu tasku kuhu pult käib. Klassikalist põhja seal justkui ei ole. Saadetakse signaale ajju. Kus lühis on ´kui pool autot üleval on ja pool maha sureb?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 596
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 34 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 30 Jaan 2024, 18:13

Keegi pole põhjast rääkinudki. Kui viga selles, siis vahetataksegi kogu see tükk tervenisti välja.
Endalgi õnnestunud seda molleris korra vahetamas käia.
Oli juba aastaid tagasi ja hinda enam, ei mäleta, aga väga kirves vist ei olnud.
Muidugi kui asi selles üldse.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 596
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 34 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 30 Jaan 2024, 18:17

Pole kordagi küll siiamaani sellisega kokku puutunud, et välja ei sure, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab :D
Vastupidi variant on neil üsna levinud

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1562
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 30 Jaan 2024, 19:28

Alhambra kirjutas:
30 Jaan 2024, 18:13
Keegi pole põhjast rääkinudki. Kui viga selles, siis vahetataksegi kogu see tükk tervenisti välja.
Endalgi õnnestunud seda molleris korra vahetamas käia.
Oli juba aastaid tagasi ja hinda enam, ei mäleta, aga väga kirves vist ei olnud.
Muidugi kui asi selles üldse.
Juu lugesin viltu. Juhtub ka Tõnnil. Või mul aina tihedamini, sest ma tööajal ühe silmaga loen.

See süütelukk ei seleta sellegipoolest aku klemmi eemaldamist töötavalt autolt. Samas ei täpsustatud ka elektri kadumisel ka ülejäänud nn. vooluoalla jäänud elekter kaob või jookseb vool genekast kuskile endiselt peale? Kas inimene proovis ka ära lämmatada autot?

Endiselt panustan lühisele.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 30 Jaan 2024, 21:14

Geneka ja aku plussklemmi vahel on reeglina otseühendus ja akult klemmi eemaldamine ei muuda midagi, sest kõik toited hargnevad peale plussklemmi. Kõik jääb endiselt "voolu alla", kuni mootor töötab ja genekas laeb.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas jussike » 30 Jaan 2024, 21:35

Zigullil ja Mossel tõesti ei juhtu klemmi lahti ühendamisel ilmselt midagi, kuid tänapäevastel eletroonikat täis autodel võib lahti ühendamise hetkel tekkiv ülepinge "piik" tappa nii mõnegi eletroonilise komponendi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2054
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas siLc » 30 Jaan 2024, 21:37

Ma pakuks, et võiks eemaldada kõik tähtsamad releed ja nende lülitatavad pooled üle mõõta ega mõni pole pidevas ühenduses, olgugi, et releed poe lülitatud. Näiteks mootoriruumi kaitsmekarbis olev relee 458 ja keskelektriaju küljes olevad releed, mis asuvad pesades märgistusega "kl.15" ja "kl.30". Keskelektriaju releedeni pääsete kui eemaldate juhi vasaku jala juures oleva armatuuri laeka.

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Auto ei lülitu välja.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 30 Jaan 2024, 21:47

jussike kirjutas:
30 Jaan 2024, 21:35
Zigullil ja Mossel tõesti ei juhtu klemmi lahti ühendamisel ilmselt midagi, kuid tänapäevastel eletroonikat täis autodel võib lahti ühendamise hetkel tekkiv ülepinge "piik" tappa nii mõnegi eletroonilise komponendi.
Jah, seda muidugi. Ma vastasin lihtsalt sellele imestusele, et auto ei suregi välja akuklemmi eemaldamisel.

Vasta

Mine “Diislid”