TDI-PD plokikaane tihend vahetatud, tossab kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"] endisel

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

TDI-PD plokikaane tihend vahetatud, tossab kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"] endisel

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 06 Aug 2007, 07:50

On keegi B5 passatil vahetanud sellist asja (pumppihustitega mootor) ja oskab h?id n?pun?iteid jagada. Kuna kaas tuleks peale maha v?tmist niikuinii kontrolli viia siis kas kollektorid on v?imalik k?ljest keerata siis kui kaas alles peal?
Samas kui siin on m?ni asjalik vend kellel oleks aega see t?? kohe ?ra teha m?istliku raha eest siis ei hakkaks ise ?ldse pusima...
Autodata n?itab kaane vahetuse ajakuluks alla 6 tunni, on see reaalne aeg v?i ulmekas?


[Muudetud: 14-8-2007 ivar80]
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 04:23, muudetud 1 kord kokku.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ylbik » 08 Aug 2007, 00:32

6 tundi ei ole ulmekas, teeks ?ra k?ll aga p?rnu on v?he kaugel:P

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 08 Aug 2007, 07:12

V?tsin eile ?htul kaane maha ja esmapilgul silindrid seestpoolt k?ik ?hte v?rvi (pole puhtaks pesnud). Kas antud mootori puhul on v?imalik, et jahutusvedelik satub sisselaskekollektorisse mingit teed pidi? Vaadates seda jahutusvedeliku toruder?gastikku mis seal oli on see teoreetiliselt ilmselt v?imalik.
Kuidas see 6 tundi saavutatakse? Pakun, et sel juhul ei v?eta nina teenindusre?iimi ja etteandepump k?ib kuidagi lihtsalt maha ilma et peaks sealt k?iki neid voolikuid ja juhtmeid lahti nokkima.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ylbik » 09 Aug 2007, 00:10

etteandepump (see ju nii tillule vidin ja on plokikaane k?ljes), tegelikult saab ka poole kiiremini hakkama.

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 09 Aug 2007, 07:13

ei ole selle mahav?tmine mingi keerukas protsess, kaas v?etakse maha koos sisselaske ja v?ljalaske kollega, samuti tandempump j??b k?lge.
aga auto nina ikka lastakse teenindus reziimi- hammasrihma vaja ju ka maha- siin ei nipitata mingi traadiga seda kuhugi kinni-selleks abin?ud olemas
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 09 Aug 2007, 07:16

Ega seal midagi keerulist polnud. Aga konkreetsel autol polnud seda t??d varem teinud ning aega kulus vast paar korda rohkem kui ette n?htud :)

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 10 Aug 2007, 09:05

Kaane tihend vahetatud ja jahutusvedeliku tase p?sis stabiilsena esialgu. Suitses aga endiselt ja sedapuhku oli see ?li suits mille kat valgeks v?rvib. Kuidas aga ?li sinna saab j?i esialgu m?istatuseks kuna lekib seda kusagilt v?ga ohtralt - 10min t?hik?igul ja liiter l?inud. Sumbuti liitekohast hakkas ?li suisa tilkuma. Kahtlustaksin turbot kuna sellel oli l?tk sees m?lemat pidi ja ka labad on nii kuuma kui k?lma poole peal k?inud korpuses. Sisselaske kaudu ta seda kogust ?li sisse ei saa v?tta, kuna v?tsin turbo sissepuhuva l?dviku katsetusteks lahti ja probleem ei kadunud. Kas v?ib olla nii, et ?li lekib turbost otse kuumale poolele ja siis aurustub seal?

PS. P??rdeid andes suits praktiliselt kaob.

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno » 10 Aug 2007, 09:27

viimane aeg turbo ?ra vahetada, kui korpuses tiivikud juba k?inud, siis m?tekam uus vile sebida.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 11 Aug 2007, 21:37

to ylbik: sa tahad oelda et vahetad plokikaane sellel Passatskil 3 tunniga ??:o:o:o Seda ma tahaks naha oma silmaga :D

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ylbik » 12 Aug 2007, 01:04

jep:D

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 12 Aug 2007, 10:25

Tahaks kah seda etendust oma silmaga n?ha ja ilmselt ka paljud teised :D
Mingi VW klubi kokkutuleku raames v?iks ju kavasse v?tta ?he sellise demostratiivesinemise :D:D:D

[Muudetud: 12-8-2007 ivar80]

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ylbik » 12 Aug 2007, 23:42

kelle auto me ohverdame:D

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 14 Aug 2007, 23:23

Auto n??d siis korras j?lle. Turbo vahetatud ja toss kadunud :)

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Vader » 16 Aug 2007, 07:27

see k?ll ei ole nagu teemas aga mis hinnaga sellisele isendile turbo said

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 16 Aug 2007, 07:30

Kasutatult 5K

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Vader » 16 Aug 2007, 07:36

siis ei olegi k?ige hullem :D

Vasta

Mine “Diislid”