Probleem: Passat 2004, 96kw - Ei vaheta ?igel ajal k?ike jne

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
phaetonist
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas phaetonist » 11 Okt 2007, 13:45

ilmselt ei andnud ta viga just sel momendil kui tester auto kylge yhendati.

k?ige parem on siiski saada teada mis veateadet ta annab - siis saab sellest l?htuvalt edasi minna.

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 11 Okt 2007, 14:10

Kas p??rded l?hevad selles j?uetus olekus piirajasse? Oleks arvanud, et ?le 3000 ei l?he ikkagi. See on remontre?iim, elektroonika piirab j?udu, et mootorile/k?igukastile mitte viga teha mingi olulise rikke t?ttu. Millal sul viimane kord see asi esines ja palju oli aega m??das kui Saksa autos diagnostis k?isid? Omast kogemusest tean, et need veakoodid kaovad sealt m?lust mingil ajahetkel ise, kui jupp aega pole seda viga enam esinenud.

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Vader » 11 Okt 2007, 14:36

moto ja k?igukast ei saa vahest aru kui kiiresti auto liigub.
k?igukast ei saa vahest aru moto p??retest
muidugi esineb sarnane viga ka siis kui motol lihtsalt j?udu ei ole siis umbes sama efekt kui m?est ?les s?ites, et hoiab k?iku maas, et j?udu oleks
nii, et ikkagi on see lugu mingis anduris mis vahest jurab

kui v?ga palju segast peksin siis pekske mind ka:P

[Muudetud: 11-10-2007 Vader]

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ivar80 » 12 Okt 2007, 07:18

Sel juhul oota, kui viga uuesti esineb ja palu m?nelt klubiliselt abi kellel VAG-COM kaabel olemas. Usun, et siis saab veale j?lile. Huupi pakuksin, et turbo geomeetria labad ei liigu h?sti tagasi - see levinud viga.

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rewo » 13 Okt 2007, 22:12

kontrolli pihustid ?le . Mul ?hel tuttaval oli see k?iguvahetus jama pidevalt , arvas et kast hakkab peeti minema . Tegelt oli ?he pihusti viga . Mootor ei andnud t?is laksu v?lja ja elektroonika keeldus k?iku vahetamast . Peale pihusti vahetust ( vist maksis 5000 raha ) oli probleem j??davalt kadunud .

coupe924
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coupe924 » 14 Okt 2007, 12:22

Mina j?lle n?ustuks siin ka eel k?nelejaga.... ehk siis turbo paneb n?kku:mad: See eriti levinud just 96kw TDIdel (mitmel tutaval sama jama olnud ja siis on aidanud turbo maha v?tmine ja labade puhastamine ning sissekulunud soonte siledaks lihvimine (?ldiselt siis pea 50t km j?lle hooletu) Kuid on tulnud ette ka juhuseid et ainult turpsi puhastamine ei aita... Kat va sinder on sees, kohe peale turpsi, lahti ja vahel risti minnes ajab sama vea teate ning samad s?mtomid. Tuleb siis teine sealt eemaldada (sisu v?lja pekstes) kui raha vahetuseks kulutada ei soovi.
Ja n??d kui kogu see suur t?? ette v?tta siis soovitaks veel EGRi klapi ka tahmast ?ra puhastada ja ka torustiku ?le kontrollida... aitab oluliselt automaadi puhul kohalt ?ra saada;) Ning l?petuseks ka ?ra chipida... siis enam 2.0Tdi 103kw j?rgi ei j?ua:P

coupe924
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coupe924 » 14 Okt 2007, 23:00

jah ega vahet ei ole eriti mis tdi... kas 66 v?i 96 ikka l?heb avarii reziimi... kuid EGR v?lja l?litada... hmmm.... p?hjenda miks see vajalik on ja miks kasu sa sellega saad???? kogesin s?bra 66kw n?dalaalgul rekkast m??da s?idul seda avarii reziimi... (V?GA kole kogemus... teine rekka tuli vastu) soovitaks siiski turpsi korda teha kui mingit kella paigaldama hakata.
EGRist veel niipalju et s?ber ostis saksast tulnud A8 ja sellel oli EGR kinni pandud mehaaniliselt (torustikul plek vahel) ning k?ige naljakam oli see et ainult ?ks klapp (nimelt mootor V8 3,3TDI- kahe EGRiga) ja see tekitas masina t??s t?siseid t?rkeid... kakus jne.:)

coupe924
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coupe924 » 15 Okt 2007, 08:26

Milleks r?hu kell... saab ju VAGiga ka r?hku vaadata:cool: Sisselase ehk puhtam jah... ei vaidle vastu... kuid kas mitte turps ei l?he kiiremini ja kergemalt p??rde ning j?ud mitte madalamalt juba k?tte ei tule kui EGR t??tab... (v?i ma eksin) ja seega see 0,... hp lisa mitte m?tetuks ei muutu kui madalalt NM pole. Igal juhul ise pooldan korras EGRi s?steemi...
Veel ?ks n?ide... ?ks bmw 525tds oli ka madalalt uimane ja p?hjuseks oli just kinni j?enud EGR... sai ?ra puhastatud ning hoopis teine minek kohe:D

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 15 Okt 2007, 23:11

egr- t??tab t?hik?igul ja ka ?htlasel s?idul, n? maantee s?idul, v?ljam?eldud roheliste mehikeste p?rast.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

coupe924
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coupe924 » 16 Okt 2007, 08:24

Mis pihusti viga ta n?itas... kas elektrilist katkestust v?i???
?ldiselt veana ju pihusti viga ei ?tle... n?eb vast ainult m??te v??rtustest et m?ni ei t??ta normi piirides. Kui viga sees... siis 90% juhtudest pistik paneb n?kku.

Vasta

Mine “Diislid”