kiirendades tahmab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
pumbanurk on vale.
Kas k?ivitub ?lusti?
S?steem on selline, et kui mootor soojaks l?heb siis muudab natuke pumbanurka, kui pumbanurk on niipalju vale, et k?lmastpeast on juskui ?ige aga kui soojaks l?heb siis automaatselt muudab nurga valeks! Kas j?udu on ilusti, teeb k?va diisli h??lt ?
Kas k?ivitub ?lusti?
S?steem on selline, et kui mootor soojaks l?heb siis muudab natuke pumbanurka, kui pumbanurk on niipalju vale, et k?lmastpeast on juskui ?ige aga kui soojaks l?heb siis automaatselt muudab nurga valeks! Kas j?udu on ilusti, teeb k?va diisli h??lt ?
Jooge piima!
Algselt postitas: rahvaauto
lase torud t?hjaks. Iga diisel tahmab.
see on suht rumala inimese jutt ma m??sin just 93 golfi mis ei thmand ja ?kski korras diisel ei tahma nii et ei maksa peris huupi ka s?nu pilduda. minu 93 a golfil oli ?levaatusel tahma alla 1 ning ei olnd minu k?es vahetatud ei pihusteid ega pumpa vaid oli korralikult hooldatud
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
siis ma soovitan sul diagnostist ?ra teha, mina proovisin ka mitut moodi, v?id ju k?tet keerata k?ll peale nii, et must on tagant v?ljas aga ega sellep?rast ei l?he minek paremaks. Must on p?lemata k?te ja sellisel mootoril on see ilmselgelt m?tetu!
Taas kordan, et TDi mootoritel on must nuromaalne aga Td mootoril m?tetu!
Taas kordan, et TDi mootoritel on must nuromaalne aga Td mootoril m?tetu!
Jooge piima!
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Aga kas seda pumba keeramist siis saaks p?him?tteliselt kodus proovida kui v?hegi k?rva-silma on ja mutriv?ti k?es seisab? Kas seda tehakse seal pumba k?ljes olevatest "mutritest". Mis see optimaalne l?pptulemus olema peaks, ?htlane k?ik, v?he tahma, optimaalne minek? On seda raske saavutada?Algselt postitas: Martti
siis ma soovitan sul diagnostist ?ra teha, mina proovisin ka mitut moodi, v?id ju k?tet keerata k?ll peale nii, et must on tagant v?ljas aga ega sellep?rast ei l?he minek paremaks. Must on p?lemata k?te ja sellisel mootoril on see ilmselgelt m?tetu!
Taas kordan, et TDi mootoritel on must nuromaalne aga Td mootoril m?tetu!
Endal tundub ka, et k?lmalt on auto justkui erksam, ja vahest p?ris soojalt tundub ikka eriti l?ts kuidagi. Kuidas seal pumbas see nurga muutmine toimub?
-
- Huviline
- Postitusi: 289
- Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
rihmakate tuleb maha v?tta, pump ise on 4 poldiga kinni, need keerad natuke lahti ja saad pumpa keerata. ?ige oleks ikka indikaatorkellaga paika panna. K?tte kruvi on gaastrossi juures, aga kui k?tet peale keerata t?useb ka t?hik?ik mis tuleb ?levalt hoovastikust j?llegi maha keerata!
Siiski soovitan mitte ise n?ppida! Ja kui siiski suur tahtmine on siis algsele seadistusele alati m?rgid peale, juhul kui asi hullemaks l?heb saad taastada vana seadistuse!
optimaalne mineks ja k?tusekulu on m?rks?nadeks!
Siiski soovitan mitte ise n?ppida! Ja kui siiski suur tahtmine on siis algsele seadistusele alati m?rgid peale, juhul kui asi hullemaks l?heb saad taastada vana seadistuse!
optimaalne mineks ja k?tusekulu on m?rks?nadeks!
Jooge piima!