kiirendades tahmab

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
teet7717
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Dets 2005, 23:42
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

kiirendades tahmab

Lugemata postitus Postitas teet7717 » 19 Okt 2007, 17:19

Passat 95 td 55 kv Pihustiotsad vahetatud,filtrid vahetatud,hommikuti laseb alla km.normaalselt s?ita,siis hakkab kiirendades tahmama(musta)Milles v?ib olla probleem??

taavi00
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Apr 2007, 13:40
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas taavi00 » 19 Okt 2007, 17:33

eks k?ik diislid tahmavad

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Okt 2007, 18:19

Must suits -> rikas segu -> pumba probleem?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

teet7717
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Dets 2005, 23:42
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas teet7717 » 19 Okt 2007, 18:50

Miks ta siis alguses ei tahma?

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 19 Okt 2007, 19:13

pumbanurk on vale.
Kas k?ivitub ?lusti?
S?steem on selline, et kui mootor soojaks l?heb siis muudab natuke pumbanurka, kui pumbanurk on niipalju vale, et k?lmastpeast on juskui ?ige aga kui soojaks l?heb siis automaatselt muudab nurga valeks! Kas j?udu on ilusti, teeb k?va diisli h??lt ?
Jooge piima!

rahvaauto
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 06 Mai 2007, 21:59
Auto: Passat 1,9 tdi 96 kw 2001
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rahvaauto » 19 Okt 2007, 19:20

lase torud t?hjaks. Iga diisel tahmab.:P

Urmet
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juul 2005, 18:24
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Urmet » 19 Okt 2007, 22:51

Algselt postitas: rahvaauto
lase torud t?hjaks. Iga diisel tahmab.:P


see on suht rumala inimese jutt ma m??sin just 93 golfi mis ei thmand ja ?kski korras diisel ei tahma nii et ei maksa peris huupi ka s?nu pilduda. minu 93 a golfil oli ?levaatusel tahma alla 1 ning ei olnd minu k?es vahetatud ei pihusteid ega pumpa vaid oli korralikult hooldatud

teet7717
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Dets 2005, 23:42
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas teet7717 » 20 Okt 2007, 16:54

Pihustid vahetatud,k?tus korras,kontrollijad kehitavad ka ?lgu.K?siks Martti k?est kus kohast see pumbanurga reguleerija oma matsu saab.Mul ei tule sinna(ei k?ivitades ega t??tava mootoriga)mingit pinget peale??kki on mingi kaitse v?i andur omadega ?htal?

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 20 Okt 2007, 17:30

Originally posted by taavi00
eks k?ik diislid tahmavad
1.9 55kw diisel ei tohiks k?ll suitseda! Kui korras siis ei suitse see mootor ?ldse.

Uuemad TDi-d suitsevad ja peavadki suitsema!
Jooge piima!

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 3way » 20 Okt 2007, 18:37

kui ikka pedaali tallad siis tahmab k?ll, m?nusa musta pilvekese l??b tagant v?lja

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 20 Okt 2007, 20:53

siis ma soovitan sul diagnostist ?ra teha, mina proovisin ka mitut moodi, v?id ju k?tet keerata k?ll peale nii, et must on tagant v?ljas aga ega sellep?rast ei l?he minek paremaks. Must on p?lemata k?te ja sellisel mootoril on see ilmselgelt m?tetu!
Taas kordan, et TDi mootoritel on must nuromaalne aga Td mootoril m?tetu!
Jooge piima!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 21 Okt 2007, 09:56

Algselt postitas: Martti
siis ma soovitan sul diagnostist ?ra teha, mina proovisin ka mitut moodi, v?id ju k?tet keerata k?ll peale nii, et must on tagant v?ljas aga ega sellep?rast ei l?he minek paremaks. Must on p?lemata k?te ja sellisel mootoril on see ilmselgelt m?tetu!
Taas kordan, et TDi mootoritel on must nuromaalne aga Td mootoril m?tetu!
Aga kas seda pumba keeramist siis saaks p?him?tteliselt kodus proovida kui v?hegi k?rva-silma on ja mutriv?ti k?es seisab? Kas seda tehakse seal pumba k?ljes olevatest "mutritest". Mis see optimaalne l?pptulemus olema peaks, ?htlane k?ik, v?he tahma, optimaalne minek? On seda raske saavutada?
Endal tundub ka, et k?lmalt on auto justkui erksam, ja vahest p?ris soojalt tundub ikka eriti l?ts kuidagi. Kuidas seal pumbas see nurga muutmine toimub?

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 21 Okt 2007, 12:56

rihmakate tuleb maha v?tta, pump ise on 4 poldiga kinni, need keerad natuke lahti ja saad pumpa keerata. ?ige oleks ikka indikaatorkellaga paika panna. K?tte kruvi on gaastrossi juures, aga kui k?tet peale keerata t?useb ka t?hik?ik mis tuleb ?levalt hoovastikust j?llegi maha keerata!
Siiski soovitan mitte ise n?ppida! Ja kui siiski suur tahtmine on siis algsele seadistusele alati m?rgid peale, juhul kui asi hullemaks l?heb saad taastada vana seadistuse!

optimaalne mineks ja k?tusekulu on m?rks?nadeks!
Jooge piima!

Vasta

Mine “Diislid”