VW Sharan 1998 1.9 TDI k?lmk?ivitusel t?rgub

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
volts
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Mai 2005, 13:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas volts » 03 Nov 2007, 12:02

Valge toss nagu viitaks sellele et ?hk systeemis sees.

volts
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Mai 2005, 13:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas volts » 03 Nov 2007, 12:03

Algselt postitas: volts
Valge toss nagu viitaks sellele et ?hk systeemis sees. Turbo tuleb alles ju p??retel j?rgi.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 02 Jaan 2008, 17:24

Mul on sellinne karvanne tunne te diagnostika ei n?ita sulle mitte midagi.
Mismootor on ? PD? V?imsus ?
Selliste s?mpomitega mina ?tleks et need on pihusti tihendid. Kui eri t??ristu pole siis suht s''t neid vahetada :(

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 07 Jaan 2008, 08:55

Tere.
Sinu autol peaks olema tavalised pihustid ja eraldi k?ttepump. Selle kirjelduse puhul mis sul seal on seal ?levalpool on kirjas ma oletaks et viga on ikkagi selles et s?steemi sattub ?hk. Kust kohast: seda on raske ?elda. Ise olen otsinud nii: pudel (2 l) naftaga , m?ni voolik, klabrid , teinekord ?hutsid , ja kotrollid k?ik voolikud ?hendused ?hekaupa. St. .. kui s?steemis on ?hku siis see peab tagasivoolu kaudu minema paaki( l?bipaistev voolik vahele panna siis on ilusti n?ha), ja siis hakkad filtrist ?lespoole tulema.
Siin vb on seda veits raske seletada aga kui on huvi siis minu NR on all olemas;)

Aleksei.

reinkaru
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 25 Juun 2007, 15:17
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas reinkaru » 07 Jaan 2008, 17:40

Tere vw pere
peaaegu sama mure... mis meelisel..
eels??te k??nla tuli vilgub armatuuris...
k?ima auto l?heb..
kuid turbo j?rgi ei v?ta..
t?mbab valgusfoori alt kiirendades "hinge" kinni... maantepeal 90 km/h max. ja ei grammigi rohkem. :P kogub v?ga aeglaselt tuure... :( kurb kurb..
diagnosti dignoos: Pumba juhtimise rike (s??de vale), Eelpritse klapp, regulaatori rike. Temperatuuri andur..
:(((

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 10 Veebr 2009, 14:22

Kui sa inglise keelt oskad siis v?id TDIclubi foorumitest vanu teemaseid lugeda, seal on p?ris palju k?ivitamise teemat lahatud. Siin n?iteks ?ks link selle kohta mida kahtlustada kui auto ei k?ivitu:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=199398" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui inglise keelt ei oska siis saad ehk Google Translatoriga eesti keelde panna asja, seal n??d eesti keel ka peal.
Vaata kas sul anti-shudder valve t??tab, see asub enne sisselaset selle toru peal mis vahejahutist tuleb, see on siuke klapp mis auto v?ljasuretamisel sulgub, et auto mootor seisma j??ks (seda liigutab vaakumklapp). Kui see kinni kiilub siis ei saa auto ?hku. See ei seletaks muidugi seda puterdamise asja..

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas alts20 » 10 Veebr 2009, 22:25

proovi hommikul ennem k?ivitamist ja s??te keeramist v?ta lahti ehk siis k?ljest ?ra temp. anduri pistik(ikka mootori oma mitte radika v?i m?ni muu) N??d kui s??te keerad siis peaks kohe hakkama p?lema eels??tek??nla tuli, see kustub m?ne aja p?rast ja siis oota veel kuni k?ib kl?ps(relee) ja siis k?ivita, vaata kas on mingeid muutusi.

Lisaks veel, kui sa eels??tek??nlaid kontrollisid siis kuidas sa seda tegid? Kas veendusid ka, et k??nla piibud korras on ja, et vool ikka j?uab ka k??naldele nagu peab?

Vasta

Mine “Diislid”