55KW TD pikaldane k?ivitus soojalt ja suits

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

55KW TD pikaldane k?ivitus soojalt ja suits

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 27 Juun 2008, 08:34

On kellelgi ehk aimu mis v?ib olla p?hjuseks, et auto (Golf III, 55kw TD-tavaline turbodiisel) viskab igal k?ivitusel v?ikse pahmaka musta suitsu summutist (mitte k?ll palju kuid siiski silman?htavalt). Seda nii soojalt kui k?lmalt, vahet ei ole. Ja soojalt k?ivitub ka alles peale paari mootorip??ret, aga seda mitte iga kord- vahest l?heb ka poolest p??rdest. K?lmalt k?ivitub koguaeg kenasti poolest p??rdest. Ja huvitav on see, et kui mootor on t?iesti s?idusoe ja siis t?mmata v?lja see k?ivitusklapp mis pritsenurka varasemaks toob ning seej?rel k?ivitada siis l?heb kohe poolest p??rdest k?ima. Ilma selle klapita aga kohe ei l?he. Umbes 10 000 km tagasi vahetati hammasrihm, kuid kui ma ?igesti m?letan k?itus auto ka enne rihmavahetust selliselt. Mida v?ib siin kahtlustada: pumpa v?i pihusteid v?i hoopis midagi muud? Suitsu p?hjuseks turbo olla ei tohiks, sest ?li ei v?ta mootor ?livahetuste vahepeal pea ?ldse.

winterboy
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 12 Apr 2008, 12:15
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas winterboy » 27 Juun 2008, 08:59

v?ib olla s??tenurk mis on hiliseks natuke j??nud
k?ik k?tusesegu ei p?le korralikult ?ra ja siis viskabki valget sutisu v?lja korraks
endal on s??de varasemaks keeratud parem minek ja p?leb paremini aga kui rohkem gaasi anda nt ristmikult ?ra minnes siis taob musta suitsu aga see on normalne.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 27 Juun 2008, 12:59

A kust seda "s??det" (diisli puhul vist p?ris s??test r??kida ei saa) v?i pritsenurka varasemaks keerata saab? Pumba k?ljest? Ja kuidas seda teha, katseeksitus meetodil? Ja kas see k?tusekulu ka kuidagi m?jutab?

3way
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Dets 2005, 01:54
Auto: VW GOLF IV TDI
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 3way » 27 Juun 2008, 14:43

http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=10569
sellest peaks abi olema, ennem kui lahti keerad siis soovitav oleks pumba rihmaratas ?ra fikseerida, nii nagu seda tehakse rihma vahetuse korral. ?ige s??tepositsiooni leidmiseks oleks kindalsti vaja indikaatorkella aga endal tegin katse-eksitusmeetodil. Keerasin pumpa ?helepoole, tegin katse s?idu ja siis keerasin pumpa teiselepoole ning k?isin uuel tiirul proovimas. Auto liikus paremini kui olin keeranud pumpa mootori poole, mitte v?ljapoole.

Samas v?ib sul olla ?ks eels??tek??nal ka l?bi. Endal on vahel kiiruga k?ima pannes nii, et ei lase piisavalt kaua soojeneda eels??tek??naldel ja tagaj?rjeks on mitu-mitu korda ringi k?iv starter ja summutist v?ljuv suitsu (v?i tahma) pilv.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 27 Juun 2008, 15:55

Aga soojana ei tohiks k??nlad ju rolli m?ngida? Ja talvel k?ivitub v?ga h?sti, seega k??nlaid ei kahtlustaks. T?nan lingi eest, uurin seda.

Vasta

Mine “Diislid”