Golf V SDI diisel 55kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Crow
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 23 Juul 2005, 19:54
Asukoht: EST Pärnu

Lugemata postitus Postitas Crow »

et see ei liigu ja soojaks ei l?he ja l?rmab
Umbes nii ta on. G5 on maitse asi. Ise olen kuulnud veel seda muret, et tahmafiltriga mis pid nagu t?is tahmama kiiresti jne:




[Muudetud: 2-9-2008 Crow]

[Muudetud: 2-9-2008 Crow]

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Esimene ja loodan et ka viimane kogemus oli jube. Esiteks jube see et VR6 roolist istud SDI selga oli masendav. K?ima l?heb ilusti, t??tab natuke l?rmakalt, soojaks l?heb s?iduajal ilusti ( kohapeal seitses ei taha ?kski diisel soojaks minna ). Kiirendus oli j?hker, vajutad gaasi p?hja surudes ta l?bi ja siis hing kinni ootad kuni midagi toimub: eriti meeldiv on see Riia linnas tipptunni ajal:S Maantel korra pidasin kinni ( metsapeatus ) p?rast ootasin 15 minti v?imalust tagasi maantele saada.
Aga t?is ?kopill. Tartu-Riia-Tartu, + m??da Riia linna 2 p?eva s?itmist: tiba ?le poole paaki. See on vist ka ainus + selles autos minu jaoks.

Sellised minu kogemused sellise autoga

Aleksei.

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Algselt postitas: Crow Ise olen kuulnud veel seda muret, et tahmafiltriga mis pid nagu t?is tahmama kiiresti jne:
Sellel autol ei tohiks tahmafiltrit veel olla. V?hemalt Eesti turule m??dud masinatel ei ole kindlasti. Kui aga Saksamaalt on toodud, siis v?ib olla. Saksamaal m??davatel autodel on tahmafilter mingist 200x aastast kohustuslik.

mireck
Klubiline
Postitusi: 218
Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
Telefon: +358445899766
Auto: Vw touran
Asukoht: tuusula
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mireck »

kui ma nyyd ?igesti m?letan siis kellegil oli selle tahma filtriga eestis probleeme,ja minu arust oli auto uuena ostetud saksa autost.tegu oli golfV-ga aga ei m?leta enam diisli v?imsust.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ei tehtaks (VW)m?ttetuid masinaid iial. Alati on +ja- k?sik?es.VR6-el vaieldamatult parem kiirendus igal k?igul, kuid mis (k?tte) HINNAGA. SDI on tuim kuid tohutu ?ko.Soovitus ongi ,kellele ema kellele t?tar.

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

Algselt postitas: mireck
kui ma nyyd ?igesti m?letan siis kellegil oli selle tahma filtriga eestis probleeme,ja minu arust oli auto uuena ostetud saksa autost.tegu oli golfV-ga aga ei m?leta enam diisli v?imsust.
tahmafiltriga on probleeme neil kes s?idavad ainult linnas
kui kasv?i korra n?dalas teed s?idu mis on nii 30 kilomeetrit siis ei ole sellega rohkem muret kui katal?saatoriga
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

.VR6-el vaieldamatult parem kiirendus igal k?igul, kuid mis (k?tte) HINNAGA. .


Sorry OT eest aga selle koha peal ise ei kurda ?ldse, ei saa ?elda et just spetsiaalselt gaasipedaali ei puutu et k?tust kokku hoida, aga ikkagi k?ttekulu on vaga OK ( numbrites maantel 7- 7,5 , linnas 9,5-10,4, arvud on keskmised v?etud arvuti j?rgi) Samas tangitud k?tusekoguse j?rgi tuleb enamv?hem sama.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas ryan »

Bensukas tulebki vaadata kerge kere ja v?imsa mootoriga = kiire auto , mis ei v?ta lahjematest kuigipalju rohkem aga s?idur??mu jagub kuhjaga ;D
Sobib ka diisli puhul sama kombinatsioon !

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

K?ik oleneb sellest milleks sul autot vaja on. Kui otsid ?konoomset igap?evaliikurit mis rahuldavalt ja odavalt punktist a punkti b toimetab siis on tegemist t?iesti piisava autoga. 2.8 bensukaga on siinkohal sellist diislit t?iesti kohatu v?rrelda- kui d?naamika k?rvale j?tta siis k?tusekulu vahe on pea kahekordne: 4,5..5l/100km vs 9-10l/100km. Vabalthingav diisel on p?him?tteliselt pommikindel ka. Kui sa sinna mingit solki paaki ei kalla ja ?li ka ?igeaegselt vahetad siis peaks see mootor suht igavene olema.

ranx
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 02 Jaan 2005, 15:56
Auto: Allroad ,Touareg
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ranx »

Omasin sdi mootoriga 2004a seati millel oli k?bemefilter ,auto l?bis?it oli natuke ?le 200 tuhande ,95% linnas?it (endine turva firma auto) ja ei m?rkigi sellest et k?bemefilter umbes oleks !!!

Vasta

Mine “Diislid”