Esimene ja loodan et ka viimane kogemus oli jube. Esiteks jube see et VR6 roolist istud SDI selga oli masendav. K?ima l?heb ilusti, t??tab natuke l?rmakalt, soojaks l?heb s?iduajal ilusti ( kohapeal seitses ei taha ?kski diisel soojaks minna ). Kiirendus oli j?hker, vajutad gaasi p?hja surudes ta l?bi ja siis hing kinni ootad kuni midagi toimub: eriti meeldiv on see Riia linnas tipptunni ajal:S Maantel korra pidasin kinni ( metsapeatus ) p?rast ootasin 15 minti v?imalust tagasi maantele saada.
Aga t?is ?kopill. Tartu-Riia-Tartu, + m??da Riia linna 2 p?eva s?itmist: tiba ?le poole paaki. See on vist ka ainus + selles autos minu jaoks.
Algselt postitas: Crow Ise olen kuulnud veel seda muret, et tahmafiltriga mis pid nagu t?is tahmama kiiresti jne:
Sellel autol ei tohiks tahmafiltrit veel olla. V?hemalt Eesti turule m??dud masinatel ei ole kindlasti. Kui aga Saksamaalt on toodud, siis v?ib olla. Saksamaal m??davatel autodel on tahmafilter mingist 200x aastast kohustuslik.
kui ma nyyd ?igesti m?letan siis kellegil oli selle tahma filtriga eestis probleeme,ja minu arust oli auto uuena ostetud saksa autost.tegu oli golfV-ga aga ei m?leta enam diisli v?imsust.
Ei tehtaks (VW)m?ttetuid masinaid iial. Alati on +ja- k?sik?es.VR6-el vaieldamatult parem kiirendus igal k?igul, kuid mis (k?tte) HINNAGA. SDI on tuim kuid tohutu ?ko.Soovitus ongi ,kellele ema kellele t?tar.
Algselt postitas: mireck
kui ma nyyd ?igesti m?letan siis kellegil oli selle tahma filtriga eestis probleeme,ja minu arust oli auto uuena ostetud saksa autost.tegu oli golfV-ga aga ei m?leta enam diisli v?imsust.
tahmafiltriga on probleeme neil kes s?idavad ainult linnas
kui kasv?i korra n?dalas teed s?idu mis on nii 30 kilomeetrit siis ei ole sellega rohkem muret kui katal?saatoriga
.VR6-el vaieldamatult parem kiirendus igal k?igul, kuid mis (k?tte) HINNAGA. .
Sorry OT eest aga selle koha peal ise ei kurda ?ldse, ei saa ?elda et just spetsiaalselt gaasipedaali ei puutu et k?tust kokku hoida, aga ikkagi k?ttekulu on vaga OK ( numbrites maantel 7- 7,5 , linnas 9,5-10,4, arvud on keskmised v?etud arvuti j?rgi) Samas tangitud k?tusekoguse j?rgi tuleb enamv?hem sama.
Bensukas tulebki vaadata kerge kere ja v?imsa mootoriga = kiire auto , mis ei v?ta lahjematest kuigipalju rohkem aga s?idur??mu jagub kuhjaga ;D
Sobib ka diisli puhul sama kombinatsioon !
K?ik oleneb sellest milleks sul autot vaja on. Kui otsid ?konoomset igap?evaliikurit mis rahuldavalt ja odavalt punktist a punkti b toimetab siis on tegemist t?iesti piisava autoga. 2.8 bensukaga on siinkohal sellist diislit t?iesti kohatu v?rrelda- kui d?naamika k?rvale j?tta siis k?tusekulu vahe on pea kahekordne: 4,5..5l/100km vs 9-10l/100km. Vabalthingav diisel on p?him?tteliselt pommikindel ka. Kui sa sinna mingit solki paaki ei kalla ja ?li ka ?igeaegselt vahetad siis peaks see mootor suht igavene olema.
Omasin sdi mootoriga 2004a seati millel oli k?bemefilter ,auto l?bis?it oli natuke ?le 200 tuhande ,95% linnas?it (endine turva firma auto) ja ei m?rkigi sellest et k?bemefilter umbes oleks !!!