Passat 1.9 81kw Karteripõhja tihendi vahetus?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

speissu
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 16 Jaan 2008, 22:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat 1.9 81kw Karteripõhja tihendi vahetus?

Lugemata postitus Postitas speissu » 18 Mai 2009, 21:30

K?simus siis selline, kui palju tuleb lammutada auto esiotsa, et ?ra vahetada karterip?hja tihend??? V?i mis moodi oleks seda lihtsam teha??? Kas mootor maha v?tta v?i ... ???
Kellel kogemusi sellega, hea n?u kuluks ?ra;)

Autoks VW Passat 1.9 TDI, 81kw, aastast 98.
Viimati muutis argo, 21 Nov 2020, 19:01, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 608 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Mai 2009, 21:43

Mootori p?hjakate ?ra ja esimene asi mille vastu pea ?ra l??d ongi karteri p?hi, n??d oleks aeg ?li v?lja lasta, peale kinnitus poltide ?ra keeramist (paar t?kki neist sandi koha peal, kuskil sidurikoja serva all) ja p?hja eemaldamist m?rkad ?llatusega, et antud isendil polegi tihendit vaid hoopis mingi ?likindel spets silikoon.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 18 Mai 2009, 22:01

Algselt postitas: jussike
Mootori p?hjakate ?ra ja esimene asi mille vastu pea ?ra l??d ongi karteri p?hi, n??d oleks aeg ?li v?lja lasta, peale kinnitus poltide ?ra keeramist (paar t?kki neist sandi koha peal, kuskil sidurikoja serva all) ja p?hja eemaldamist m?rkad ?llatusega, et antud isendil polegi tihendit vaid hoopis mingi ?likindel spets silikoon.
Minu 98 a 81 kw passatil on tihend, mitte silikoon.
Ja ilma sillatala lahti laskmiseta ei saa mitte k?iki polte lahti.
Praktikas veel proovimata, aga minust targemad mehed r??kisid ...

Jussike, kui m??da mul informatsioon on?

Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 608 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Mai 2009, 22:15

Sorry, sillatala kohalt v?ib sul isegi ?igus olla, sest sellel ju pikuti mootor, kuid kindlasti saab ka ilma nt mootorit t?stes polte k?tte, kuid tihendit pole k?ll kohanud, ehk m?nel ?kki on, seega paluks eelnevat juttu mitte puhta kullana v?tta, kuna pole antud isendeid aastaid lammutanud ja v?ib olla ei sattunud ette tihendiga ja antud mootoriga masinaid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Indrek » 18 Mai 2009, 22:24

Mulle ?eldi ka, kui soovisin karteri tihendit tellida, et tehas uba paneb silikooniga - tihendeid pole olemaski.. Mul k?ll natuke teine mootor aga usun et see on samamoodi k?igil - miks peaks VW ?hele mootorile tegema tihendiga ja teisele mitte?
vanasti olin insche

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 18 Mai 2009, 22:32

No, selle tihendiga on see, et auto alt vaadates on tihendi moodi asjandus, + Forsist sain ka uue tihendi, seega pm kui n??d mina + forss puusse ei pane siis peaks ikkagi tihend seal olema ....
kas mitte ei hakatud silikoniga m?tsima alles facelift masinaid?

Aga Jussike, ideesi, kui on, kuidas ilma mootori t?stmiseta hakkama saada ... t?nu sellele seisab tihend juba pea pool aastat mul riiulis :(:(
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

speissu
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 16 Jaan 2008, 22:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speissu » 19 Mai 2009, 06:23

Rainuzel on ?igus. Seal on tihend. Mul seisab samuti tihend juba paar kuud riiulis:D Sai forsist tood maksis midagi 300 ja peale natuke. AFN t??bile oli see seal kohe olemas ka;)
Aga endale tundus ka seda v?rki seal vaadates, et kas vaja mootorit t?sta, v?i siis sillatala eest ?ra v?tta:dd:..esimesed poldid saab k?ll naljaga lahti aga tagumised on juba peitu pugend silatala taha:(

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 608 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 19 Mai 2009, 06:29

Kui mootori t?stmise v?imalus puudub, pead siiski sillatala lahti laskma, siis aga lisandub ju sillaregull. Meenub, et isegi kui poldid k?tte saadud, ei mahu p?hi mootori ja tala vahelt v?lja, igatahes paras jebimine oli. Risti mootoriga oli aga nagu muna l?ikus;D
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

speissu
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 16 Jaan 2008, 22:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speissu » 19 Mai 2009, 06:43

Seda sillaregulli ma pidingi just k?sima, et siis ju vaja minna uuesti k?ik paika regullida:S..ingel [VW Bot: "Keel korda!"] see ikka paras ettev?tmine:D:cool:
Vist on lihtsam lasta spetsialistidel ?ra teha, kulub enda n?rvirakke v?hem:D:D:D

Huligaan
Veteran
Postitusi: 439
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B8 Alltrack
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Huligaan » 19 Mai 2009, 08:30

Seda tegemist jagub jah, aga ega need spetsialistid seda ka v?ga hea meelega ei tee :D:D, v?hemalt need kelle otsa mina komistanud olen. V?i kui teevad siis k?sivad mitu head raha selle eest.

Minul on konkreetne plaan j?rgmine nv see asi ette v?tta, kuna see ?lileke ei ole eriti tervislik.

Kui vaja siis v?in muljetada :D:D

Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 19 Mai 2009, 13:17

Nendel mootoritel ( ka bensukatel) on vaja sillatala lahti lasta ja suht palju alla v??nata. Mootorit riputad ?les v?i toetad alt. Vaja l?heb ?hte erzats v?ttit: 5- kuuskant, kuulpeaga, v?ga pikk ja h?sti tugev ( hiinakas visake kohe nurka !!! ).
L?hikokkuv?tte: Mootor toetada/riputada, p?hjakatte alt ?ra, sillatala poldid lahti, karteri ja k?igukasti ?hendavad poldid v?lja keerata, siis eri v?tmega lahti keerata 2 polti mis asuvad hooratta taga, edasi v?lja keerata k?ik ?lejaanud poldid v?lja. V?ib olla m?ni pisiasi onn kahesilma vahele j??nud ag ?ldine peaks olema k?ik kirjas.
Kokku vastupidises j?rjekorras.


Aleksei

speissu
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 16 Jaan 2008, 22:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speissu » 19 Mai 2009, 15:49

Algselt postitas: Rainuz
Seda tegemist jagub jah, aga ega need spetsialistid seda ka v?ga hea meelega ei tee :D:D, v?hemalt need kelle otsa mina komistanud olen. V?i kui teevad siis k?sivad mitu head raha selle eest.

Minul on konkreetne plaan j?rgmine nv see asi ette v?tta, kuna see ?lileke ei ole eriti tervislik.

Kui vaja siis v?in muljetada :D:D

Rainer
Ega ta n??d tervislik pole jah:D..mul otseselt ei jokse..aga nii umbes kui auto ??p?eva seisnud on siis v?tab piisa alla ikka ja noh..ega see mootoriruum ka just kena v?lja ei n?e:D
Muljeid v?id siia kohe kuhjaga jagada..v?tan k?ik soovitused heaga vastu:D

speissu
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 16 Jaan 2008, 22:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speissu » 19 Mai 2009, 15:53

Algselt postitas: Monah
Nendel mootoritel ( ka bensukatel) on vaja sillatala lahti lasta ja suht palju alla v??nata. Mootorit riputad ?les v?i toetad alt. Vaja l?heb ?hte erzats v?ttit: 5- kuuskant, kuulpeaga, v?ga pikk ja h?sti tugev ( hiinakas visake kohe nurka !!! ).
L?hikokkuv?tte: Mootor toetada/riputada, p?hjakatte alt ?ra, sillatala poldid lahti, karteri ja k?igukasti ?hendavad poldid v?lja keerata, siis eri v?tmega lahti keerata 2 polti mis asuvad hooratta taga, edasi v?lja keerata k?ik ?lejaanud poldid v?lja. V?ib olla m?ni pisiasi onn kahesilma vahele j??nud ag ?ldine peaks olema k?ik kirjas.
Kokku vastupidises j?rjekorras.


Aleksei
Aleksei, Sul tundub asi p?ris selge olevat..l?hikokkuv?te oli k?ll selgelt ette vuratud (et nagu oleks sokide vahetamine see t??)..et ?kki v?tad asja k?tte ja teed selle t?? ise ?ra;):P;D

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 19 Mai 2009, 21:23

Pakkun varianti et paari tunniga ikka ara ei tee seda tood ;)

sups66
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 08 Sept 2005, 10:26
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sups66 » 25 Mai 2009, 21:17

Suht huvitav teema kuna l?hima paari n?dala jooksul plaanis see t?? ise ette v?tta.. Eks ma annam ka teada, et kas saan ka hakkama ;D Esialgu plaanis mul nii moodi teha, et sild eest, mootor ?ra toestada aga eks kaeb mis v?lja tuleb :cool:

Zonder
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 20 Okt 2005, 13:05
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Zonder » 28 Mai 2009, 12:44

v?taks ka siinkohal s?na.lappisin just nv-l enda 96kw karterip?hja.
mootorit ei t?stnud, lasin sillatala lahti-12 polti kui ei eksi.
nende kahe poldi jaoks mis hooratta taha j??vad ei olnud k?ll mingit eriv?tit vaja, hooratast tuli lihtsalt liigutada ja otsida ?les seal sees olev s?lk. siis sai tavalise 10 padruniga ligi.?lej??nud poldid saime isegi enne silla allalaskmist lahti. mootori toestasime k?igukasti juures- nii l?hedalt kui v?imalik.seej?rel p?hi k?tte, koralik pesu+keevitus 10 min. kaas alla tagasi, sild kinni, uus ?li ja filter.
Kokku ajakulu 6 tundi
50 666 98

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 28 Mai 2009, 14:08

Tehasest tuleval masinal hooratta taga olevad poldid on 6 sisekuuskant!
Kui seda vahepeal on keegi juba lahti kruvinud siis inimesed on pannud sinna asemele tavapoldi selleks et enda elu kergemaks teha.
V?tti ise on muidu selline
https://erwin.volkswagen.de/workshop/en" onclick="window.open(this.href);return false; ... t10058.htm

Aleksei

Zonder
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 20 Okt 2005, 13:05
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Zonder » 28 Mai 2009, 15:54

hmm. antud link ei ava ennast korralikult, aga see selleks.
kui ise kaant maha v?tsime siis olid seal sellised poldid millel t?esti eelpool mainitud sisekuuskant 5 mm ja poldi v?limine m??t siis 10 mm ( paras 10 padrunile). Kuna k?ik karterip?hja poldid olid sellises , siis kahtlen et see kellegi "omalooming" on. K?ll aga v?ib erinevus olla selles, et teema algas 81 kw mootoriga ja mina r??kisin 96 kw-sest.
Vabandan l?bustamise p?rast
50 666 98

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1206
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 06 Juun 2009, 14:33

V?tme pilt on - SIIN
Olen jälle VW Passati 1.9TD 55KW omanik.

Rednas1991
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 22 Mai 2017, 08:34
Auto: passat 99 1,9 81kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Karterip?hja tihendi vahetus???

Lugemata postitus Postitas Rednas1991 » 20 Nov 2020, 20:38

Kui oluline see plastik kate seal mootori all, karteripõhja üleval on? Suutsin selle katki teha, kas kannatab ka ilma v läheb varuosaostuks

Rednas1991
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 22 Mai 2017, 08:34
Auto: passat 99 1,9 81kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Karterip?hja tihendi vahetus???

Lugemata postitus Postitas Rednas1991 » 20 Nov 2020, 20:41

Ehk saan vastuse veel vanast teemast

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

K: Karterip?hja tihendi vahetus???

Lugemata postitus Postitas tito » 21 Nov 2020, 14:06

Mis autole vaja läheb, b-osana väga kallis ei tohiks olla.
Kui seda all pole siis mootoriruum s*tasem ja jahedam, eks ta ikka kaitseb ka.
Kui jutt ikka põhjplastist :roll:
Viimati muutis tito, 21 Nov 2020, 14:13, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1206
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

K: Karterip?hja tihendi vahetus???

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 21 Nov 2020, 14:45

tito kirjutas:
21 Nov 2020, 14:06
Mis autole vaja läheb, b-osana väga kallis ei tohiks olla.
Kui seda all pole siis mootoriruum s*tasem ja jahedam, eks ta ikka kaitseb ka.
Kui jutt ikka põhjplastist :roll:
Äkki see mis profiilis?
Screenshot_20201121-144259.png
Screenshot_20201121-144259.png (102.36 KiB) Vaadatud 6129 korda

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

K: Karterip?hja tihendi vahetus???

Lugemata postitus Postitas tito » 21 Nov 2020, 16:21

Maahärra kirjutas:
21 Nov 2020, 14:45
Äkki see mis profiilis?
Mobiilis profiili ei näe :oops:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Vasta

Mine “Diislid”