Liqui Moly Diesel Purge
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Liqui Moly Diesel Purge
Kas keegi on kasutanud pealkirjas mainitud toodet või teab kus Eestis sellist toodet müüakse? Uurides internetist siis pidi pihustid ilusti puhtaks tegema ja tervet pumpa puhastama
Viimati muutis J.Aru, 23 Jaan 2018, 14:59, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendamine
Põhjus: Pealkirja kohendamine
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
selliste keemiate eest maksad miljoneid ja edasimüüjad räägivad kah et parim asi läbi aegade. aga kahjuks see ei tee sittagi pihusteid puhtax . halvimal juhul võivad sul paagi seinalt mustuse maha võtta ja sis läheb see kõik su pihustitesse ja sis kahju suurem . olen katsetanud päris hulga neid igasugu tooteid ja kasutegur on 0 . aga noh kui raha palju sis võid ju katsetada
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Viljandis ,Tallinna tn.-l ( Rael Autokeskuse lähedal)autokaupluses AutoAsi (tel. 4333016) olen seda müügil näinud. Kindlasti on see puhastava toimega ja tootja nimi on ka tuntud, kuid mis küttega oled enne sõitnud ja kas see aine ei ole mitte liiga hea puhastava toimega. Äkki peseb liiga hästi ja pihustid võivad kinni jääda. Olen ise samuti kütuselisandeid uurinud ning pumbaremontijate käest küsinud selle kohta. Ei oska keegi nende kohta midagi head ja halba öelda.
-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
sax82 kirjutas:selliste keemiate eest maksad miljoneid ja edasimüüjad räägivad kah et parim asi läbi aegade. aga kahjuks see ei tee sittagi pihusteid puhtax . halvimal juhul võivad sul paagi seinalt mustuse maha võtta ja sis läheb see kõik su pihustitesse ja sis kahju suurem . olen katsetanud päris hulga neid igasugu tooteid ja kasutegur on 0 . aga noh kui raha palju sis võid ju katsetada
Ju siis oled saasta ostnud (nimesid ei hakka nimetama)
Eelpool pildil mainitud toode on igati oma hinda ja nime väärt, seega kui huvi on ja võimalik siis selle firma toodete puhul pole mõtet kahelda.
maale toovb seda ja värvifoorum oü, kellel on ka mitmeid edasimüüjaid nagu japanparts jt. Ka siin foorumis peaks olema paar inimest kes seda müüvad
[Muudetud: 29-7-2009 alts20]
-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Tundub, et sa ikka ei ole aru saanud oma identiteedist.T6nis2 kirjutas:Jutu mõte,et pea on mitu päeva pesematta. Osta Seda Sampooni. Pesta ennast siiski vaja sagedasti,kuid mootorite kohapealt nii see küll ei käi.
Veelkord ütlen sulle, et sinu koht ei ole siin foorumis, mine edaspidi jaga oma tarkusi Streetrace foorumis või veel kusagil mujal kus oma sampooniteooriat saad edasi arendada!!!
Sinu puhul ma arvan, et mul on mõttekaaslasi siin nii mõnedki.
Tee omad valikud
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Kuna ise igapäevaselt kordades suuremate diislitega ametis, siis ütleks ka paar sõna sekka...
Ei ole eriti mõttekas hakata aastatega süsteemi kogunenud kõiksuguseid juba endale kindla koha valinud jääke keemia abil lahustama. Selline tegevus suurel määral sarnane lotopileti ostmisega- kui tõesti veab, võib tulemus olla tõepoolest positiivne. Hoopis suurema tõenäosusega võid pärast seda oma masina kütteaparatuuri remondile kulutusi tegema hakata. Vanemad, lihtsama ehituse ja suurema kulumusega masinad taluvad sedasorti eksperimente tõesti paremini kui moodsama aja tundlikumad süsteemid.
Hoopis parema efekti (ja kindlama tulemuse) annab paagist sette väljalaskmine, läbipesu, ja ülejäänud osade (pump ja pihustid) kontroll ja vajadusel korrastamine.
Igasugused puhastavad ja vett siduvad lisandid kipuvad seda lahti pestud või seotud ollust endaga kaasa viima kuni põlemiskambrini. Ja kui seda ollust peaks liikuma pääsema piisavas koguses, on kuri karjas...
Ise konkreetse tootega katseid teinud pole, aga julgen tootja muude toodetega seotud kogemuste põhjal väita, et vaevalt tegu kehva tootega on. Lihtsalt peab sellise asja kasutamise eel arvestama teatud ülalmainitud nüanssidega.
Päris tihti kuulnud klientide kurtmist stiilis- ostsin kalli(pruugitud) masina, paaki ja mujale kallan igasugu lisandeid ja nüüd mingi jama...
Ei ole eriti mõttekas hakata aastatega süsteemi kogunenud kõiksuguseid juba endale kindla koha valinud jääke keemia abil lahustama. Selline tegevus suurel määral sarnane lotopileti ostmisega- kui tõesti veab, võib tulemus olla tõepoolest positiivne. Hoopis suurema tõenäosusega võid pärast seda oma masina kütteaparatuuri remondile kulutusi tegema hakata. Vanemad, lihtsama ehituse ja suurema kulumusega masinad taluvad sedasorti eksperimente tõesti paremini kui moodsama aja tundlikumad süsteemid.
Hoopis parema efekti (ja kindlama tulemuse) annab paagist sette väljalaskmine, läbipesu, ja ülejäänud osade (pump ja pihustid) kontroll ja vajadusel korrastamine.
Igasugused puhastavad ja vett siduvad lisandid kipuvad seda lahti pestud või seotud ollust endaga kaasa viima kuni põlemiskambrini. Ja kui seda ollust peaks liikuma pääsema piisavas koguses, on kuri karjas...
Ise konkreetse tootega katseid teinud pole, aga julgen tootja muude toodetega seotud kogemuste põhjal väita, et vaevalt tegu kehva tootega on. Lihtsalt peab sellise asja kasutamise eel arvestama teatud ülalmainitud nüanssidega.
Päris tihti kuulnud klientide kurtmist stiilis- ostsin kalli(pruugitud) masina, paaki ja mujale kallan igasugu lisandeid ja nüüd mingi jama...
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06 Nov 2006, 18:34
- Auto: G3GTI16V / VentoVR6
- Asukoht: Tallinn/Aravete
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
keegi tegi puust ja punaseksmargus_s kirjutas:Pealkirjas nimetatud vahend on vist ainuke, mida tootja lubab otse pumpa lasta. Paagi ja torude (vältimatult ka filtrite) puhastamiseks on palju tooteid ja otse pumpa mõeldud toote paaki valamine on minuarust raiskamine.
Protseduur siis selline, et hangi ports peeneid voolikuid, ühenda pumba sissevõte ja pumba (ning pihustite) tagasivool Diesel Purge purki ja mängi pööretega (USA foorumid on neid juhendeid ka margipõhiselt täis, kellel raskusi tekib, märksõna lubro moly diesel purge). Kindlasti soovitan pumba sissevõttel ühekordset bensiinifiltrit kasutada, sest pumbast tulev sodi tahab muidu sinna tagasi minna).
Ise olen ühel autol ka pumba-pihustipuhastuse sellega läbi teinud, soovitan soojalt. Protseduuri käigus (pööretega mängides) tuli tagant ikka mõnusalt halli ollust. Kolme-nelja minutiga polnud suitsu absoluutselt ja siiamaani (ca 10 paagitäit hiljem) käib mootor ühtlasemalt kui varem ja allotsa vääne on ka parem. Käivitumise paranemist ei saa kinnitada (polnud ennegi probleeme), aga külmalt on kohe käik ühtlane. Kütusekulu jäi samaks
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=87948
GTI vs VR6
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 06 Nov 2007, 00:11
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
http://www.liqui-moly.ee/index.php?alam=20" onclick="window.open(this.href);return false; Soovituslik jae müügi hind 125.-Maaletooja: Värvifoorum OÜ, Kadaka pst. 165a. Info GSM: +372 53039009
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: Liqui Moly Diesel Purge???
Lugu selline, et kuna purgil oli kirjas, et toodet võib ka ennetava vahendina paaki kallata, siis sai seda ka tehtud.
No ja minu passati pöörded ei kõigu enam külmaga selle tõttu. Varem hakkas nii -9C jamama aga nüüd on -24C rahu majas.
Soovitan
No ja minu passati pöörded ei kõigu enam külmaga selle tõttu. Varem hakkas nii -9C jamama aga nüüd on -24C rahu majas.
Soovitan
W8
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 17 Apr 2010, 22:10
- Telefon: 53425213
- Asukoht: Tartu-Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Liqui Moly Diesel Purge???
Tere.
Kasutasin mpg kütuselisandit ja see pa.k pani pumba kinni
Nii et vaadake selle värgiga võib palju jama juhtuda.
See protseduur mind ei aitand.
http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNi ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidi pumba maha võtma ja see oli kole mis seal sees oli,ma ei taha isegi rääkida sellest.
Parimat Veikko.
Kasutasin mpg kütuselisandit ja see pa.k pani pumba kinni
Nii et vaadake selle värgiga võib palju jama juhtuda.
See protseduur mind ei aitand.
http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNi ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidi pumba maha võtma ja see oli kole mis seal sees oli,ma ei taha isegi rääkida sellest.
Parimat Veikko.
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Liqui Moly Diesel Purge???
Vana teema aga kas keegi seda uuendatud kujul on proovinud?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Apr 2014, 14:08
- Skype: rendoqoz
- Auto: Audi A4
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Liqui Moly Diesel Purge???
Mingisugust tagasisidet saad Amazonist lugeda. Tegemist ei ole küll proffidega ning pigem käib hinnang "kõhutunde" järgi. Aga ehk siiski abiks. Amazon.de teine sarnane sait.