Klapikambri kaane pihusti tihend lekib.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Klapikambri kaane pihusti tihend lekib.
Tere!
Probleem siis selline, et V6 2,5TDI mootoril (AKN) immitseb tasapisi klapikambri kaanest pihustite läbiviikude ümbrusest õli, mis tilgub mööda mootorit alla ja jätab kauem kohapeal seismisel laigu teekividele. Kas on mingit meetodit, kuidas neid pihustite läbiviikude ümbrusi pidama saada? Kuuldavasti (Saksa Auto) andmetel ei ole neid pihusti läbiviigu tihendeid eraldi müüa ja tuleks osta uued klapikambri kaanded? Või teab keegi kuidas seda probleemi oleks muudmoodi võimalik lahendada või kust neid üksikuid tihendeid hankida?
[Muudetud: 14-9-2009 HawkHill]
Probleem siis selline, et V6 2,5TDI mootoril (AKN) immitseb tasapisi klapikambri kaanest pihustite läbiviikude ümbrusest õli, mis tilgub mööda mootorit alla ja jätab kauem kohapeal seismisel laigu teekividele. Kas on mingit meetodit, kuidas neid pihustite läbiviikude ümbrusi pidama saada? Kuuldavasti (Saksa Auto) andmetel ei ole neid pihusti läbiviigu tihendeid eraldi müüa ja tuleks osta uued klapikambri kaanded? Või teab keegi kuidas seda probleemi oleks muudmoodi võimalik lahendada või kust neid üksikuid tihendeid hankida?
[Muudetud: 14-9-2009 HawkHill]
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
No kui need tihendid on rangelt kaantega ühes tükis ja neid sealt eraldada ei anna, siis tulebki kaaned vahetada. Ma tõesti ei kujuta ette millised need seal on. Ja kui need tihendid annabki eemaldada kaanest siis teed lihtsalt vastavast materjalist uued ... eeldades, et need saab hiljem ka tagasi monteerida nii nagu vaja. Tihti on võimalik asju üksteisest eraldada kuid hiljem osutub suht võimatuks neid jälle kokku liita, sest lihtsalt pole ette nähtud nii teha.
PS. ja kui tehas on ette näinud, et vahetatakse terve kaas, siis pole neid tihendeid iseseisvate varuosadena uuena kuskilt võtta ka ma pakun.
PS. ja kui tehas on ette näinud, et vahetatakse terve kaas, siis pole neid tihendeid iseseisvate varuosadena uuena kuskilt võtta ka ma pakun.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Klapikambri kaane pihusti tihend lekib.
Räägi, sa said oma pihusti tihendi pidama ja mida huvitavat tegid ?? Endal need küll puru kuivad, kuna neid kaane enne vahetatud.aga ikkagi mis sul asjast sai.
http://tibbudmed.ru/ecfda
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambri kaane pihusti tihend lekib.
No siiani pole midagi saanud... Niiet, mingi aja jooksul tuleb ikka tilk auto alla. Ilmselt tuleks raha leida mingi 100-200 EURi ja kaas/kaaned ära vahetada aga kuidagi käsi ei tõuse paari tilga peale sellist summat välja käima. See kaane lahendus on ikka ülijabur, et ei saa eraldi tihendit vahetada. Kahjuks pole õnnestunud kaant ka altpoolt näha, et äkki saaks midagi teha.2.5vw kirjutas:Räägi, sa said oma pihusti tihendi pidama ja mida huvitavat tegid ?? Endal need küll puru kuivad, kuna neid kaane enne vahetatud.aga ikkagi mis sul asjast sai.
Vahepeal käis ka mõte, et kaane peale kuidagi mingi rõngas või tihendus aretada...
Võibolla piisaks ka mingist silikooni taolisest asjast? Ma ei kujuta ette palju seal kaane all surve võiks tekkida.
Igaljuhul kui kellelgi tuleb mingi hea idee siis oleks see väga teretulnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Klapikambri kaane pihusti tihend lekib.
ühesõnaga sõidad juba teist aastat lekkiva tihendiga
pull värk
pull värk
http://tibbudmed.ru/ecfda
Re: Klapikambri kaane pihusti tihend lekib.
Aga kas mingisuguse hermetiseeriva pasta vms ei saa siis leket peatada ?
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Klapikambri kaane pihusti tihend lekib.
Tuttaval oli audi sama mootoriga ja viga oli sama, et pihustid lekkisid siis vahetas auto ära, millest ta sai veel hulleme masina vastu lõpuks polnud tal enam autot ega midagi. Hea kui inimesed peaga ika mõtlevad
http://tibbudmed.ru/ecfda
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3323
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
Re: Klapikambri kaane pihusti tihend lekib.
Autot ma küll vahetada ei kavatse niipea kuna sarnast Highline läheb ikka keeruliseks leida. Polegi ühtegi taolist rohkem Eestis näinud.2.5vw kirjutas:Tuttaval oli audi sama mootoriga ja viga oli sama, et pihustid lekkisid siis vahetas auto ära, millest ta sai veel hulleme masina vastu lõpuks polnud tal enam autot ega midagi. Hea kui inimesed peaga ika mõtlevad
Tegin just pildi sellest pihusti ümbrusest ja hiljem kui arvutis uploadin siia siis parem mõelda. Muidu ega see asi nii hull pole - õlikulu sellest tikumisest on umbes 200g 15000km peale. Aga ära ma selle varsti lahendan.
Muide üks küsimus veel, et kas keegi teab kus on V6 mootoril 1 rea 3 pihusti? Kust suunast lugeda?