Küsimus käigukasti kohta

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Küsimus käigukasti kohta

Lugemata postitus Postitas freeser » 09 Okt 2009, 17:19

Mida teeb see väiksem auk ? Selle suurema augu kõrval pildilt paremal pool :)
Pilt


Edit nüüd küsimus käimari kohta


[Muudetud: 1-11-2009 freeser]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 09 Okt 2009, 17:52

Ploki kaanest õli tagasijooks karterisse.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 09 Okt 2009, 19:28

kui vajalik see auk on? kui ta kinni panna mis sis saab?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 09 Okt 2009, 19:38

Miks ta kinni panna? Kas plokis pole samasugust vastust?

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 09 Okt 2009, 19:47

uuel plokikaanel pole seda auku mõtlen et kas tuleb teha või sis ei ole ka hullu kui ta kinni panna?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 09 Okt 2009, 21:02

Kas tahad siiski panna vana tüübi 1,5-ese. kaant(auk 16mm.),või vana tüübi 1,6-ese. kaant(auk 22mm.). Kahe auguga kaas on alates 84 vl. lase ja siis juba hüdro tõukuritega nukk võlli peal.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 09 Okt 2009, 21:09

mul selline kaas nagu üleval ainult et seda üht auku pole

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 09 Okt 2009, 21:16

Oli ju jutt et sulle määriti pähe 1,5 D. kaas. TD 51 Kw.mootorile ära seda pane.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 09 Okt 2009, 22:10

mul teistsugune ka olemas;) suure auguga seekord aga seda auku pole millest eespool rääkisin aga pmst võin puurida selle augu kah sinna.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 10 Okt 2009, 14:50

Kas on väga hull kui see auk kinni keevitada mis on punase ringi sees märgitud?
Pilt

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 11 Okt 2009, 11:28

Või äkki paneks plokile punni ette sinna kohapeale?

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 11 Okt 2009, 19:07

Kui see väiksem auk kinni panna? kas sis saaks selle teise plokikaane peale panna?

Pilt

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 11 Okt 2009, 19:57

Jutt oli ju et sul on 1,6 TD. Sellel plokil ongi ju kaks õli tagasijooksu kanalit. Vanal tüübil on üks tagasijooksu auk,kuid 1,5-esel. veel väiksem. 1,5D plokikaas vaevalt vastab tingimustele,mida nõutakse 1,6 TD. kaanele.

VolkswagenGTD
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas VolkswagenGTD » 11 Okt 2009, 20:04

Mis üldse vana plokikaanega juhtus? See mis 2-he õlikanaliga?

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 11 Okt 2009, 20:14

mõrad sees. Mõrad jooksevad klappide pesast pihusti poole ja ei tea kui sügavad need mõrad on.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 11 Okt 2009, 20:16

mootor on tõesti 1,6td 51kw aga uus ploki kaas pole päris selline nagu vaja nimelt on tal see väiksem õli tagasivoolu kanal puudu ja seal on vee kanal mis tuleks kinni panna

[Muudetud: 11-10-2009 freeser]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 11 Okt 2009, 20:27

Ära mine jutuga vee kanalisse. See küll ei puutu asjasse. On pandud plokki ,millel on ka ,,väike,, õli tagasijooksu kanal ,,pime,, ette ehk punn liimiga. Lihvitud ja tihend ühe auguga nagu plokikaas nõuab.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 11 Okt 2009, 20:35

see õli tagasijooksu kanal satub täpselt vee kanalisse hetkel ja minumeelest puutub see vägagi asjase sest kui ei pane kinni seda veee kanalit tuleks panna kinni plokis olev auk muidu on kohe mahlad koos

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 11 Okt 2009, 20:45

Tüüpiline arvuti jutt et me ei saa teineteisest aru. Olen pannud plokki ,millel on kaks tagasijooksu õli kanalit ühe kanaliga ploki kaane. Edasi kas ps. või annad tel. numbri.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 11 Okt 2009, 20:53

Kui teha nimodi ja panna see teine plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] peale millel on suurem auk ja istuks nii ;)
Pilt

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 11 Okt 2009, 21:10

Just nii teha. Tihend ühe auguga peab olema. Kas plokikaas on hüdro tõukuritega,või seibidega reguleering nukk võllile?

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 11 Okt 2009, 21:13

sedasama tihendit saab ka ju kasutada pmst?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 11 Okt 2009, 21:17

Vana tihendit uuesti tagasi ei panda,sellest tuli soovitus et tihend olgu plokikaane nägu,mitte ploki nägu.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas freeser » 11 Okt 2009, 21:28

Mul on tutikas tihend aga ploki järgi ostetud ei usu et pood tagasi enam võtab korra sai vahetamas käidud. Ma ei ole nii rumal et paneks üldse vana tihendi tagasi ;)

VolkswagenGTD
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas VolkswagenGTD » 16 Okt 2009, 21:30

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] minuarust kas seal midagi nälga ei jää kui see väiksem kanal kinni panna, kas väiksem võib olla lihtsalt tagasivool karterisse või õlitab ta ka seal midagi veel.

Vasta

Mine “Diislid”