Jutud VW diiselmootorite teemadel.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
siim118
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
- Asukoht: võru
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 16:54
selline asi et kui auto seisab ja paned käima ajab sinist tagant.aga kui natuke aega töötab siis on kõik norm.ja kui jätad jälle seisma ja uuesti käivitad siis jälle sinine taga..et milles võib prooblem olla ???
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
-
Tänanud:
76 korda
-
Tänatud:
179 korda
Lugemata postitus
Postitas GTI » 19 Okt 2009, 20:32
kas autol õlikulu ka esineb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
siim118
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
- Asukoht: võru
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 20:35
kas ei või olla klapisaare tihend?? või juht puksid ???
-
nemmu
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 31 Jaan 2009, 14:16
- Auto: vw caravelle vw jetta mk1 83a
- Asukoht: ida virumaa
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas nemmu » 19 Okt 2009, 20:35
T6nis2 kirjutas:Hiline süüde.
Hr tõnis kysiksin millest see järeldus tulnud on?
tel 56705278
-
siim118
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
- Asukoht: võru
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 20:49
oskab siis keegi öelda mis viga võib olla
-
T6nis2
- Huviline
- Postitusi: 1843
- Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
- Asukoht: Harjumaa
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 19 Okt 2009, 21:00
siim118. Saada kasutaja Jussile ps. Avalikus foorumis oskab ainult kujundeid koostada,ehk tagatubades vallanduvad keelepaelad,annab miskitki nõu.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
-
Tänanud:
76 korda
-
Tänatud:
179 korda
Lugemata postitus
Postitas GTI » 19 Okt 2009, 21:04
minu loogika on et sinine suits - õli, must suits - rikas segu. Kui viskab peale käivitamist ja siis ära kaob peaks viitama nagu klapisääre tihendite veale (õli on valgunud ülalt kaanest silindrisse ja käivitudes põleb ära). Või olen asjast valesti aru saanud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
T6nis2
- Huviline
- Postitusi: 1843
- Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
- Asukoht: Harjumaa
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 19 Okt 2009, 21:13
Kuna kasutaja siim118 omab autot G2. mootoriga 1,6 TD. siis on täiesti probleemi vaba katsetada pumba nurka muuta ca1-2 mm. varasemaks. Korpust keerata pöörlemis suunale vastu. Ei meeldinud,keera tagasi.
-
siim118
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
- Asukoht: võru
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 21:36
jh ma ise arvan ka et klapisaare tihend aga mõtlesin et uurin et äkki siin targemad inimesed. ja eks ma proovin seda pumba keeramist ka.. et tänud kes võtsid sõna sekka..
-
T6nis2
- Huviline
- Postitusi: 1843
- Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
- Asukoht: Harjumaa
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 19 Okt 2009, 21:45
Lähed kohe säärekate kallale,mis kordades kallim,kuid tulemus on koma täpsus. Pumba kallale ei minda,kuid keeratakse pumba korpust,süüte nurka.
-
tigekala246
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
- Asukoht: tartu
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas tigekala246 » 20 Okt 2009, 18:40
diislile ongi omapäraseks käivitamisel sinakat visata
-
siim118
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
- Asukoht: võru
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas siim118 » 21 Okt 2009, 11:05
jh aga kui mootor töötab siis ajab ta mingi umbes minut sinist ja siis kaob ära. olen küsin veel mujalt ka,et pakkusid et klapisaaretihendid..
-
_rein_
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
2 korda
Lugemata postitus
Postitas _rein_ » 21 Okt 2009, 19:40
Tere
Pakuks välja et mõni pihusti ei tööta;maakeeli!"kuseb".Lisaks kui vahetada klapisääretihendid tuleks vahetada ka juhtpuksid.
-
Taaviw126
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
- Asukoht:
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas Taaviw126 » 01 Nov 2009, 22:11
Mul on endal selline ja ma arvan, et klapisääretihendid hoiatavad, et neid kauaks ei ole enam.
-
T6nis2
- Huviline
- Postitusi: 1843
- Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
- Asukoht: Harjumaa
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas T6nis2 » 01 Nov 2009, 22:26
Kõik kes kahtlustavad klapisääre tihendeid(diislitel)vea põhjustajana(sinine suits)ütlen,arvan et mootor on kas kuuma saanud,või vähemalt 500000 läbi sõit.
-
VolkswagenGTD
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
- Asukoht: Valgamaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas VolkswagenGTD » 26 Nov 2009, 02:31
Vana diisli puhul võib kõike jama esineda. Klapisääretihendid, pihustid jne. Kõigepealt võiksid proovida diiselkütuse lisandit. Peaks täiesti olemas olema igas tanklas. Puhastab ära toitesüsteemi.