k: golf 2 1,6td

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
siim118
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
Asukoht: võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

k: golf 2 1,6td

Lugemata postitus Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 16:54

selline asi et kui auto seisab ja paned käima ajab sinist tagant.aga kui natuke aega töötab siis on kõik norm.ja kui jätad jälle seisma ja uuesti käivitad siis jälle sinine taga..et milles võib prooblem olla ???

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 19 Okt 2009, 19:55

Hiline süüde.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Okt 2009, 20:32

kas autol õlikulu ka esineb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

siim118
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
Asukoht: võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 20:34

jh minimaalselt

siim118
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
Asukoht: võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 20:35

kas ei või olla klapisaare tihend?? või juht puksid ???

nemmu
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 31 Jaan 2009, 14:16
Auto: vw caravelle vw jetta mk1 83a
Asukoht: ida virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas nemmu » 19 Okt 2009, 20:35

T6nis2 kirjutas:Hiline süüde.

Hr tõnis kysiksin millest see järeldus tulnud on?
tel 56705278

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 19 Okt 2009, 20:45

Omast kogemusest.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 19 Okt 2009, 20:46

T6nis2 kirjutas:Omast kogemusest.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

siim118
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
Asukoht: võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 20:49

oskab siis keegi öelda mis viga võib olla :)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 19 Okt 2009, 21:00

siim118. Saada kasutaja Jussile ps. Avalikus foorumis oskab ainult kujundeid koostada,ehk tagatubades vallanduvad keelepaelad,annab miskitki nõu.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 19 Okt 2009, 21:01

siim118 kirjutas:kas ei või olla klapisaare tihend??
Mina pakus sama, kuigi tundub, et tõsisem suitsemine on alles ees.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Okt 2009, 21:04

minu loogika on et sinine suits - õli, must suits - rikas segu. Kui viskab peale käivitamist ja siis ära kaob peaks viitama nagu klapisääre tihendite veale (õli on valgunud ülalt kaanest silindrisse ja käivitudes põleb ära). Või olen asjast valesti aru saanud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 19 Okt 2009, 21:13

Kuna kasutaja siim118 omab autot G2. mootoriga 1,6 TD. siis on täiesti probleemi vaba katsetada pumba nurka muuta ca1-2 mm. varasemaks. Korpust keerata pöörlemis suunale vastu. Ei meeldinud,keera tagasi.

siim118
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
Asukoht: võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas siim118 » 19 Okt 2009, 21:36

jh ma ise arvan ka et klapisaare tihend aga mõtlesin et uurin et äkki siin targemad inimesed. ja eks ma proovin seda pumba keeramist ka.. et tänud kes võtsid sõna sekka..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 19 Okt 2009, 21:41

Mina pumpa ei näpiks!
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 19 Okt 2009, 21:45

Lähed kohe säärekate kallale,mis kordades kallim,kuid tulemus on koma täpsus. Pumba kallale ei minda,kuid keeratakse pumba korpust,süüte nurka.

tigekala246
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigekala246 » 20 Okt 2009, 18:40

diislile ongi omapäraseks käivitamisel sinakat visata

siim118
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Mai 2009, 11:33
Asukoht: võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas siim118 » 21 Okt 2009, 11:05

jh aga kui mootor töötab siis ajab ta mingi umbes minut sinist ja siis kaob ära. olen küsin veel mujalt ka,et pakkusid et klapisaaretihendid..

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 21 Okt 2009, 19:40

Tere
Pakuks välja et mõni pihusti ei tööta;maakeeli!"kuseb".Lisaks kui vahetada klapisääretihendid tuleks vahetada ka juhtpuksid.

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 » 01 Nov 2009, 22:11

Mul on endal selline ja ma arvan, et klapisääretihendid hoiatavad, et neid kauaks ei ole enam.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 01 Nov 2009, 22:26

Kõik kes kahtlustavad klapisääre tihendeid(diislitel)vea põhjustajana(sinine suits)ütlen,arvan et mootor on kas kuuma saanud,või vähemalt 500000 läbi sõit.

VolkswagenGTD
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas VolkswagenGTD » 26 Nov 2009, 02:31

Vana diisli puhul võib kõike jama esineda. Klapisääretihendid, pihustid jne. Kõigepealt võiksid proovida diiselkütuse lisandit. Peaks täiesti olemas olema igas tanklas. Puhastab ära toitesüsteemi.

Vasta

Mine “Diislid”