Parkeerimis soojendaja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
- Asukoht: Eesti ja Soome
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Parkeerimis soojendaja
Tere minu diislil VW2003 75kW TDI Transporter automaadil on selline mis peab põletama diislit ja soojendama vett mootoris ett oleks hea start. Paistab et midagi töötab kuna kui panen pääle siis käib vähe aega, tuleg aga välja sealt august külma õhku kus ärapõlenud kuum jäätegaas peaks välja tulema. Kui keegi asjast huvitatud siis andge kuulda.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
- Asukoht: Eesti ja Soome
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Ei tea mis nime see kannab kuna ei leia kusagilt infot, aga kui Webasto siis on see ainuke mis monteeritakse VW sisse eks ta siis seda ole, kuna ei leia kusagilt mingit infot kuidas see töötab ja mis komponendid seal sees on siis ei tea miks ta ei tööta. Nagu varem ütlesin läheb käima, tuleb mingi hääl ja kaob vähe aja pärast ära ja lihtsalt ei tööta.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 494
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
- Kontakt:
tegu Eberspächeri ahjuga. Kas salongis on juhtpaneel ka selle käivituseks, kui ei siis ahi käivitub automaatselt auto käivitamisel- kui on välistemperatuur alla 5 kraadi. Nagu aru saan siis ahi üritab käima minna ja mingi hetk seiskub taas, variant on, et ahju küünal on kutu ja ei hakka tööle. Ahjule saab teha diagnostikat vastavate seadmetega.
[Muudetud: 8-11-2009 snakey446]
[Muudetud: 8-11-2009 snakey446]
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
- Asukoht: Eesti ja Soome
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Nii palju ma nüüd tean, see on Eberspächer ja töötab mõned minutid kas paned pääle manuellt või automaatselt, proovib ka olla pääl kauem s.t. niikaua kui see pantud aeg seda nõuab kuid ikka seisab nagu standby kuna paistab et vesi läheb lohvides liiga kuumaks ja kui jahtub siis üritab jälle kui aga panen mootori käima siis paistab et käib selle pantud aja välja (näiteks 30 min.). Siis on siin kaks võimalust kas see ebery oma cirkulatsioon pump ei tööta või on see soojendus süsteem niimoodi mõeldud. Kas leidub arvamusi?
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 494
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
- Kontakt:
süsteemis on tsirkulatsiooni pump ikka vahel, asukohaga mootori ees-all, põhjakate vaja ära võtta ja seal ta asub. Töötama peaks ka koos mootori töötamisega, ja kui ahi käima panna siis koheselt ka jahutusvedelikku ringi ajama. Pumba mootor ise on harjadega, mis ajapikku lõpuks ära kuluvad.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
- Asukoht: Eesti ja Soome
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Olen teinud ise vähe uurimist ja leidsin et see mootor üks tavaline (DC) alalise voolu mootor harjadega on võimalik harju vahetada kui leiab harjasi millede
mõõdud on 5x5x10 mm, mootor on aga väga odavalt kokku pantud ja mõeldud kindlasti ära viskamiseks kui harjad läbi kulunud, küsisin hinda VW maaletoojalt Eestis ja ei uskunud mida kuulsin, siis vastasin mitu korda teiste numbritega ja niimoodi sain kindlasti hinna teada 2400 Ekr. see mootor ei oma isegi nii suurt väärtust kui tavaline odav elektri puuri masin mida võib osta kümme korda odavamalt. Maksin ise Soomes uue mootori eest 50 Eurot (780 Ekr). Proovin ka vana käiku saada kui harjasi leian.
mõõdud on 5x5x10 mm, mootor on aga väga odavalt kokku pantud ja mõeldud kindlasti ära viskamiseks kui harjad läbi kulunud, küsisin hinda VW maaletoojalt Eestis ja ei uskunud mida kuulsin, siis vastasin mitu korda teiste numbritega ja niimoodi sain kindlasti hinna teada 2400 Ekr. see mootor ei oma isegi nii suurt väärtust kui tavaline odav elektri puuri masin mida võib osta kümme korda odavamalt. Maksin ise Soomes uue mootori eest 50 Eurot (780 Ekr). Proovin ka vana käiku saada kui harjasi leian.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
- Asukoht: Eesti ja Soome
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Jah ma maksin 54Eurot täpselt Soomes selle mootori eest ja leiti ka viga relays mis stardib õhusirkulatsiooni ,nüüd töötab minu parkeerimis soojendaja, kogu vea leidmine ja parandamine ei tulnud küll odav kuna Soomes töö tund on 56euro (873 ekr) tunnis + VAT 22% veel lisaks riigile. Summa kokku 339 Eurot (5288Ekr), sain töö ja materjali aasta kindlustust. Olin ise juures ja tegija oli tubli ja firmast väga hea mulje.