Parkeerimis soojendaja

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ambur
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
Asukoht: Eesti ja Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Parkeerimis soojendaja

Lugemata postitus Postitas ambur » 08 Nov 2009, 17:58

Tere minu diislil VW2003 75kW TDI Transporter automaadil on selline mis peab põletama diislit ja soojendama vett mootoris ett oleks hea start. Paistab et midagi töötab kuna kui panen pääle siis käib vähe aega, tuleg aga välja sealt august külma õhku kus ärapõlenud kuum jäätegaas peaks välja tulema. Kui keegi asjast huvitatud siis andge kuulda.

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe » 08 Nov 2009, 18:06

Ei saa su kirjeldusest aru, aga kas sa kirjeldad webastot, mis mootorit eelsoendab?
Ja mis mõttes asjast huvitatud

ambur
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
Asukoht: Eesti ja Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ambur » 08 Nov 2009, 18:56

Ei tea mis nime see kannab kuna ei leia kusagilt infot, aga kui Webasto siis on see ainuke mis monteeritakse VW sisse eks ta siis seda ole, kuna ei leia kusagilt mingit infot kuidas see töötab ja mis komponendid seal sees on siis ei tea miks ta ei tööta. Nagu varem ütlesin läheb käima, tuleb mingi hääl ja kaob vähe aja pärast ära ja lihtsalt ei tööta.

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 08 Nov 2009, 19:07

tegu Eberspächeri ahjuga. Kas salongis on juhtpaneel ka selle käivituseks, kui ei siis ahi käivitub automaatselt auto käivitamisel- kui on välistemperatuur alla 5 kraadi. Nagu aru saan siis ahi üritab käima minna ja mingi hetk seiskub taas, variant on, et ahju küünal on kutu ja ei hakka tööle. Ahjule saab teha diagnostikat vastavate seadmetega.

Pilt

[Muudetud: 8-11-2009 snakey446]
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

ambur
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
Asukoht: Eesti ja Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ambur » 08 Nov 2009, 19:42

Ei usu et see on "eberspreher" kuna näeb välja teistmoodi nägin ise seda momentselt auto all, seal paistis et on 25-30mm dia voolikud ja mingi pump ka nende vahel, ja sealt kus põletatud gaas välja tuleb on mingi nelinurgane lapik ja seal küljes toru.

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Heiki007 » 08 Nov 2009, 20:19

Pilte äkki antud seadmest?

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 08 Nov 2009, 20:56

autoks T4 või T5?
T4 tehasepoolt eberi ahi, T5 webasto ahi, ja asukohad ka erinevad mootori ruumis ja teisel variandil põhja-all


[Muudetud: 8-11-2009 snakey446]
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

ambur
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
Asukoht: Eesti ja Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ambur » 08 Nov 2009, 22:11

Auto on T4 ja see on minu teada kõik põhja all, mootori taga. sumbutaja ja gaasi väljalask on vasakul all esiratta kõrval. Electri osa tuleb reserv akust ja kaitsed on juhi pingi all.

ambur
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
Asukoht: Eesti ja Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ambur » 11 Nov 2009, 16:27

Nii palju ma nüüd tean, see on Eberspächer ja töötab mõned minutid kas paned pääle manuellt või automaatselt, proovib ka olla pääl kauem s.t. niikaua kui see pantud aeg seda nõuab kuid ikka seisab nagu standby kuna paistab et vesi läheb lohvides liiga kuumaks ja kui jahtub siis üritab jälle kui aga panen mootori käima siis paistab et käib selle pantud aja välja (näiteks 30 min.). Siis on siin kaks võimalust kas see ebery oma cirkulatsioon pump ei tööta või on see soojendus süsteem niimoodi mõeldud. Kas leidub arvamusi?

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 11 Nov 2009, 23:01

ps
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey » 11 Nov 2009, 23:05

süsteemis on tsirkulatsiooni pump ikka vahel, asukohaga mootori ees-all, põhjakate vaja ära võtta ja seal ta asub. Töötama peaks ka koos mootori töötamisega, ja kui ahi käima panna siis koheselt ka jahutusvedelikku ringi ajama. Pumba mootor ise on harjadega, mis ajapikku lõpuks ära kuluvad.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

ambur
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
Asukoht: Eesti ja Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ambur » 12 Nov 2009, 11:20

Kas need sirkulatsiooni lohvipumbad on tehtud nii et neid võib lahti võtta ja harjasi vahetada või on nad tehtud nii et peab ära viskama ja uue panema.

ambur
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
Asukoht: Eesti ja Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ambur » 17 Nov 2009, 20:33

Olen teinud ise vähe uurimist ja leidsin et see mootor üks tavaline (DC) alalise voolu mootor harjadega on võimalik harju vahetada kui leiab harjasi millede
mõõdud on 5x5x10 mm, mootor on aga väga odavalt kokku pantud ja mõeldud kindlasti ära viskamiseks kui harjad läbi kulunud, küsisin hinda VW maaletoojalt Eestis ja ei uskunud mida kuulsin, siis vastasin mitu korda teiste numbritega ja niimoodi sain kindlasti hinna teada 2400 Ekr. see mootor ei oma isegi nii suurt väärtust kui tavaline odav elektri puuri masin mida võib osta kümme korda odavamalt. Maksin ise Soomes uue mootori eest 50 Eurot (780 Ekr). Proovin ka vana käiku saada kui harjasi leian.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 17 Nov 2009, 21:38

Kas siis Eestis küsiti 2400 ja Soomes sama asja eest 780 ?

ambur
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Okt 2009, 09:45
Asukoht: Eesti ja Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas ambur » 17 Nov 2009, 22:10

Jah ma maksin 54Eurot täpselt Soomes selle mootori eest ja leiti ka viga relays mis stardib õhusirkulatsiooni ,nüüd töötab minu parkeerimis soojendaja, kogu vea leidmine ja parandamine ei tulnud küll odav kuna Soomes töö tund on 56euro (873 ekr) tunnis + VAT 22% veel lisaks riigile. Summa kokku 339 Eurot (5288Ekr), sain töö ja materjali aasta kindlustust. Olin ise juures ja tegija oli tubli ja firmast väga hea mulje.

Vasta

Mine “Diislid”