TDI jahutussüsteemis rõhk? Paar küsimust

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

TDI jahutussüsteemis rõhk? Paar küsimust

Lugemata postitus Postitas coollaager » 08 Dets 2009, 19:39

96a. g3 tdi jahutus süsteemis surve sees ja lekib lõdvikutevahelt. lõpuks kui vedelik otsasaab läheb keema nagu arvata on:( esimene mõte, et plokikaane tihand aga siis peaks ju aur tagant väljakäima ja pidevalt keema!? ehk lihtsalt õhksees??

[Muudetud: 8-12-2009 coollaager]

[Muudetud: 16-12-2009 coollaager]

[Muudetud: 24-12-2009 coollaager]

[Muudetud: 28-12-2009 coollaager]

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kase89 » 08 Dets 2009, 19:43

Kui plokikaanetihend õhtal, peaks sul tõesti tagant ajama meeletut haisu ja halli, nagu segu poleks korralikult ära põlenud. Alles oli töökojas üks G4 1.6 74 kW. Imestus oli suur kui vingumõõtur mitu korda suuremat numbrit näitas kui lubatud, auto puterdas veidi ja tagant ajas suitsuna välja sõna otseses mõttes vingu ja "sitahaisu"!:lol:

Aga võibolla sul tihend lekib natuke ja leke pole nii suur et heitgaaside järgi aru saada.

[Muudetud: 8-12-2009 kase89]
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 08 Dets 2009, 19:49

täna sai ostetud. eelmine omanik oli forsis käinud seal ei osatud muud kui paisupaagi kork vahetati. homme vaatan üritan lõdvikud pidamasaada ilusti ja õhu kuidagimoodi täielikult kättesaada. oskab keegi õelda palju süsteemi tosooliläheb. kas tosooli värvusel on miskit vahet?

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kase89 » 08 Dets 2009, 23:29

Kokku kuiva süsteemi peaks 6,5 liitrit jahutussüsteemi minema
Tosoolidest nii palju et erilist vahet ei ole mida sisse valad kui autotootja pole kindlat määranud. vaata kui sul on paisupaagil kirjas mingi kood G12 või G012, siis pidi minema punane, aga kui nt. G11 siis sinine või roheline. niipalju olen ise uurinud. Punast ei tohi teistega segada, sinist ja rohelist võib segada. Punane on mingi määrdeaine lisaga koos.
Loodan et on abi.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 09 Dets 2009, 19:06

lasin täna jahutus vedeliku välja, kõrvaldasin lekked, kuid ikka ajab survet sisse. muidugi võimalik et eisaand korralikult õhku kätte aga ilma korgita tiksus oma pool tundi pidevalt mullitades kui tase oluliselt ei langend.

and011
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Okt 2009, 20:11
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas and011 » 09 Dets 2009, 20:30

Kohapeal lahtise korgiga töötaval mootoril ei saagi ilmselt õhku kõike välja. Kui soojendusradikas ka kuivaks jooksis, siis et sealt õhku kätte saada tuleks töötava mootori ja kinnise korgiga auto esiotsa natuke kõrgemale tõsta, tuleks lihtsamalt kõik õhk välja, aga kogu selle eelneva jutu peale jääb küll mulje, et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on katki. Aga loomulikult tasub kõik muud variandid ka ära proovida.

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 09 Dets 2009, 20:39

tõstan homme tööjuures töötava mootoriga nina taevasse:D vaatb mis juhtub. jahutus vedelikku õnnestus sissemahutada natuke rohkem kui 5l. vist päris kõike vist ei õnnestunud eelnevalt välja lasta

automees6
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas automees6 » 09 Dets 2009, 21:36

Ei pea summutajast midagi tulema. Kaanes on kas väike pragu ve tihendi vahelt silindri surve lekib jahutussüsteemi. Õhk tuleb diisel golfil suht kergelt välja. Korki ära kohe peale pane lase õhul väljuda. Ja plokikaane tihendi vahetus on tühi töö kaas tuleb kindlasti ka lihvida. Ja, et tühja tööd vältida ka survestada. A ja salongiradika toru võta käival mootoril lahti oota kuni vedelik voolma hakkab ja pane toru tagasi!!

[Muudetud: 9-12-2009 automees6]

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 09 Dets 2009, 22:03

kumb salongiradika toru

automees6
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas automees6 » 09 Dets 2009, 22:17

Eestvaates vasak toru. Hoia toru algul ära kuni nirisema hakkab siis pane ligi hoia ülevalt väikest vahet, et kõik õhk väljuks.

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 09 Dets 2009, 22:25

osakab keegi soovitada kes vahetaks kaanetihendi ja teeks kõik sealhulgas vajalikud toimingud kvaliteetselt ja soodsalt lõunaosariikides? (viljandi, tartu, valga)

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 10 Dets 2009, 19:51

lekked loodetavasti kõrvaldatud, õhk ka vist enamvähem käes. Peab paarpäeva sõitma vaatama kuidas aparat end üleval peab. Ventikad ka ei töödanud homme saan uue temp.anduri. Temp läks 90kraadini panin ventika otse akule natuke aega tiksus ja seier osutas 70'le kraadile. sõbra tdi'l katsusin lõdvikut to oli ainult veidi pehmem kui minul aga mul ka mootor soojem tema oli natuke seisnud.

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 15 Dets 2009, 19:25

Tuleb vist ikka suurem lammutustöö ettevõtta ja vaadata mis kaaneall peidus:D teab keegi plokokaane poltide pingutus momente ja järjekorda teab?

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kase89 » 15 Dets 2009, 19:35

Järjekorda ei tea täpselt aga selle teed loogikaga.
Muidu 40 NM + 60 NM + 90 kraadi + 90 kraadi

Ja autodata ütleb et soovitatav oleks ka uued poldid panna.

[Muudetud: 15-12-2009 kase89]

[Muudetud: 15-12-2009 kase89]
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 15 Dets 2009, 19:44

soolaku sisse oma uued poldid:lol:

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kase89 » 15 Dets 2009, 19:48

Ega ise ka ei paneks uusi:lol:
Aga sain järjekorra ka:

10 4 2 6 8

7 5 1 3 9 Siinpool on käimar


Siinpool on auto esiots

Said aru küll???:lol::lol:
Pilti sulle ei saanud

[Muudetud: 15-12-2009 kase89]
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kase89 » 15 Dets 2009, 19:52

sorry, valed momendid said, parandasin vea ära selles postituses kus nad kirjas on.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 16 Dets 2009, 19:39

Kaas maas:thumbup: tihend laskis 2.silindri ja jahutussärgi kokku. midagi hirmast ei pastnud homme vaatab tuttav üle kes päevastpäeva neid näpib:D loodetavasti pole lihvida tarvis:thumbup: Väike illustreerib pildike
Pilt

[Muudetud: 16-12-2009 coollaager]

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas RKsilver » 17 Dets 2009, 14:03

diisli plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on selline asi, et parem lihvi ta ära kui hoopis riskida ning pärast uuesti maha võtta ja niikunii lihvida ja uus tihend osta.

Silver

[Muudetud: 17-12-2009 RKsilver]

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 17 Dets 2009, 22:55

Kaant puhastades selgus, sealt kus oli läbijooksnud on kaas veidi kulunud ja säbruline sõrmaega tuntav ebatasaus:thumbdown: Kaas viljandisse lihvimisele viidud loodetavasti jõuluks rattad all:D

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kase89 » 17 Dets 2009, 23:01

Tohib küsida kuhu viljandisse viisid?? Ise tean, et suht popp koht olevat Karksi-Nuias Ligur
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 18 Dets 2009, 13:04

Viljandi läbi tuttava tuttava üks spetsialist kodus nokitseb, niipalju kui kuulnudolen teeb head tööd mõistliku hinnaga. Algul pidin ligurisse saatama aga tal niigi tööd piisavalt seekord toetan väiketegiat:yes:

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 19 Dets 2009, 20:24

Pole varem mootorit niiväga lammutanud, kas on normaalne, nukaratas võllipeal lihtasalt poldiga koonusepeale kinnitõmmatud? Võllil küll kiilukoht on aga rattal mitte (v oli vastupidi) aga kiilu eikuskil?

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martti » 19 Dets 2009, 20:26

coollaager kirjutas:Pole varem mootorit niiväga lammutanud, kas on normaalne, nukaratas võllipeal lihtasalt poldiga koonusepeale kinnitõmmatud? Võllil küll kiilukoht on aga rattal mitte (v oli vastupidi) aga kiilu eikuskil?
diislil ei ole kiilu. Rihmaratas tõmmatakse poldiga koonusesse kinni.
Jooge piima!

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coollaager » 19 Dets 2009, 20:33

Selge:thumbup: enesekindluse huvides uurisin:cool:

Vasta

Mine “Diislid”