Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 22 Dets 2011, 10:36

hmm..forsist saad ka mõnekümne sentimeetri kaupa osta. ehk kuskil 6 € kanti vist läx. täpselt ei mäleta...kaks korda käisin voolikuid ostmas, kütte ülevoolu voolikud ka vahetasin ära, need ka kahtlased rabedad. Enne võta ise voolikute mõõdud, mul tuli müüja igaks juhuks ise mõõte võtma. :)
Tartus kindlasti on ka Dunlop Hiflexis müüa neid, aga hinnavahet ei tea.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas rako » 22 Dets 2011, 10:57

Mul plaan oli just nii, et saaks miski orienteeruva meetrite arvu teada, siis vahetamise käigus võtaks vooliku maha lõikaks selle järgi kohe uue ja paneks peale. Enne mõõtmine on porno. Ja sellega välistaks ka miski segaduse voolikutega, kuigi skeemid on olemas kuidas käib.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 23 Dets 2011, 14:19

Leidsin netist: http://uk-mkivs.net/forums/t/353504.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas rako » 24 Jaan 2012, 10:56

Üks variant on veel, kuid läheb miski haige hetk limp mode. Kui sisselaske kollektori rõhu viga annab 00575
Tuleks puhastada kollektorit.
http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/Sba ... AN101b.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

mmasuurikas
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 13 Veebr 2012, 02:28
Telefon: 56500958
Auto: vw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas mmasuurikas » 13 Veebr 2012, 03:08

Lugesin läbi, palju sain. Küsimus, kellel on ka kogemusi 2,5 tdi 75kw mootoriga? Teiste juttude järgi on jäänud mulje, et läheb ka mul turbo avariireziimi, kui mootoripöörded ületavad 3500 p/min. Alla selle hoides mootoril jõudu on, kui mingi madalama käiguga pöörded üle selle lasta, pole hiljem jõudu. Väiksemgi tõus poob hingest kinni. Viimastel päevadel olen sellele täpsemalt tähelepanu pööranud, jõukaotus tekib alati peale 3500 pöörde ületamist.
PS. Külmailmakäivitus on häiriv ka naabritele, tossab kui ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Muidumootoriga kahtlustaks õlirõngaid ja klapisääretihendeid, pallju turbo kulumisaste seda mõjutab?

Pre-V
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Dets 2011, 17:56
Auto: BMW E46
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas Pre-V » 15 Apr 2012, 21:34

Kas kütusefiltri võimalik umbesolek ja see, kui kütus kusagilt lisaõhku vahele võtab, võib ka seda põhjustada?

Mingine tõepõhi peaks asjal olemas olema aga kui paika ka see peab.
5. If the fuel filter has not been changed in the last 20,000 miles, it's possible that it's clogged and is restricting fuel.

A bad batch of biodiesel or diesel fuel could clog the fuel filter. If you have a high mileage car, using a high percentage of biodiesel can loosen built up deposits that travel through the fuel lines and clog the fuel filter. If your fuel injectors have been sitting dry outside of the car, diesel fuel can go bad and gum up the tiny components inside the fuel injector.


Jutt on ülevalpool nimetatud lingist.
Viimati muutis Pre-V, 15 Apr 2012, 21:37, muudetud 1 kord kokku.

Passat1.9
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 11 Mär 2012, 12:16
Auto: Vw Passat 1.9 TDI 96kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas Passat1.9 » 01 Juul 2012, 21:11

Siin on väga palju juttu egr-i ja turbo puhastamisest, aga kas kellegil oleks mingit head õpetust kuda seda ise ja edukalt teha.Tahaks oma kätega midagi ära teha mootori kallal, aga tahaks et asi ka hiljem toimima jääks.Autoks 2003 a passat.1.9 tdi 96 kw.
Ette tänades

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas copilot » 02 Juul 2012, 13:10

Passat1.9 kirjutas:Siin on väga palju juttu egr-i ja turbo puhastamisest, aga kas kellegil oleks mingit head õpetust kuda seda ise ja edukalt teha.Tahaks oma kätega midagi ära teha mootori kallal, aga tahaks et asi ka hiljem toimima jääks.Autoks 2003 a passat.1.9 tdi 96 kw.
Ette tänades
nuh, niisama midagi moto kallal teha pole vast mõtet, ennem alustaks ikka sellest kas ja mis ikkagi reaalselt motol viga on? EGR i küljest võtmine ei tohiks olla eriti keeruline nagu ka mitte selle puhastamine kui ikka võtmeid käes oskad hoida ja veidi asjast biiti jagad. Kui selline asi juba üle jõu käiv v liialt keeruline ilma et oleks mingit nn head õpetust vaja siis turbost tasuks küll eemale hoida ja lasta vajadusel see teha kellelgil teisel.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 12 Okt 2012, 16:10

Täna oli siis aega tegeleda autoga ja võtsin vaikselt mitu asja ette. Limp mode kohapealt sain kinnitust, et mul geomeetria kinni kuna võtsin vaakumklapi maha ja see töötab suht normaalselt aga see geomeetria liigutamise võll ei liigu peaaegu üldse, paar milli liigub vabalt ja jõuga ka rohkem liigutada ei saa/ei julge. See geomeetria võll liigub allapoole kuni selle poldini, mis fikseerib alumise asendi (geomeetria max avatud asendi). ehk mul turbo geomeetria labad on suht max aendis . Sellepärast vast koguaeg limpi ei viska ka. muidu kuskil 2900-3200 on see vahemik kui limpi viskab ja ainult 4. ja 5. käiguga. Tuleb lasta puhastus ette võtta.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Okt 2012, 20:53

VWM kirjutas:Täna oli siis aega tegeleda autoga ja võtsin vaikselt mitu asja ette. Limp mode kohapealt sain kinnitust, et mul geomeetria kinni kuna võtsin vaakumklapi maha ja see töötab suht normaalselt aga see geomeetria liigutamise võll ei liigu peaaegu üldse, paar milli liigub vabalt ja jõuga ka rohkem liigutada ei saa/ei julge. See geomeetria võll liigub allapoole kuni selle poldini, mis fikseerib alumise asendi (geomeetria max avatud asendi). ehk mul turbo geomeetria labad on suht max aendis . Sellepärast vast koguaeg limpi ei viska ka. muidu kuskil 2900-3200 on see vahemik kui limpi viskab ja ainult 4. ja 5. käiguga. Tuleb lasta puhastus ette võtta.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
aga tee kindlaks miks ta kinni jäi st kas eelmise omaniku sõidustiili süü v siis miski muu st N75, vaakumvoolik lekib v siis see VNT klapp mis videtavalt normilt liigub. minu geomeetria kinni jäämises ilmselt süüdi just see VNT klapp turbo küljes. muidu kui ilmad soojad v kui moto oli selle talvel soojaks kütnud, tundus kah et liigub normilt...kuid nüüd suvel kui klappi vahetasin avanes vana klapi seest päris hull vaatepilt.esiteks ei liikunud vana klapp nii nagu uus st ei liikund päris täies ulatuses ja sedagi kriunumise saatel mida põhjustas rooste(ilma uut klappi võrdluseks võtmata poleks seda arvanud st muidu tundus et ok). lisaks sellele pääses niiskus ja vesi vabalt klappi sisse ja talvel ka ära külmus. selgituseks sulle siis pilt sellest minu vanas klapist. punase ringiga tähistatu see tihend mis oli oma pesast välja roostetanud ja klapi korpuse ning varda vahelt pääses vesi ja niiskus vabalt sisse mis talvel seal ära külmus.
Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 12 Okt 2012, 22:26

Klapp liigub ilust täies ulatuses...kui näpuga klapi otsa kinni hoida ja seda kokku suruda siis mingit õhu leket ei ole....võrdluseks uut võtta pole aga arvan, et kui turbo puhastuse ette võtan siis lasen uue klapi ka panna.
aga klapi küljepeal olevast august tuli rooste puru ikka välja...nii et pikka elu sel pole. Põhjust ma ei teagi miks asi sellises kohas kinni jäänud. Alguses sai kohe voolikud kõik välja vahetatud ja N75 töötas .

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas copilot » 13 Okt 2012, 02:03

ega minul kah õhu leket polnud...lihtsalt see niiskus pääseb ka selle vastusurve vedruni. kusjuures see liikumise vahe oli väga väike ehk siis ilma uue klapi olemasoluta poleks ma seda arvanud. samuti ei liikunud see vana klapp nii sujuvalt nagu uus kui vaakum N75 enda poolt peale panna st uus klapp liigub veidi kiiremini kui vana seda tegi. suvel ei olegi sellega nii väga problemi. kui sul see klapp ajab juba roostet välja siis küllap on sinna niiskus omajagu sisse saanud ja jamad tekivad just talvel kus võib klapp pidevalt kinni külmuda nii et ei liigu üldse v siis väga vähe. nagu ma ütlesin ennem kui vana klapi lõhki kiskusin ja uuega võrrelnud polnud, tundus asi olevat täitsa ok. loe hawkhilli vastuseid antud lingist ja just viimaseid kus ta kah lõpuks oma vana klapi laiali kiskus ja seda vahetas...kusjuures tal on 2,5TDI ning sel see klapp kohas kus niiskus pmt ligi ei pääse ja klapp oli laiali kiskudes seest täitsa ilus ilma igasuguse roosteta...ainult et see bembraan mis kogu seda jama vaakumiga liigutab oli veidi hõredaks kulunud. nagu ta seal kirjutab pole ta sel oma masinal sellist minekut nagu nüüd peale klapi vahetust, ennem näinud ning samuti on vist limp mode olukorrad minevik. samuti kontrollis ta ennem kõik muu jura üle ja vahetas välja ja klapp tundus kah ennem nagu ok olevat. meie masinatel asi veel hullem sest turbo koos selle klapiga asub kohas kus niiskus ja vesi pääsevad kergesti ligi.
[urlhttp://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=58529][/url]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 13 Okt 2012, 13:00

enne lumetulekut tahaks tegelt asja korda saada. Diagnostila.ee tegeleb sellega Tartus ja väha hingehinda nad ei tahagi kui turbo ise maha võtta ja neile viia...aga pole sellist aega ega kohta Tartus kus saaks selle ise maha võtta. Samas kunagi kui nendega suhtlesin siis 150 € eest saaks asja tehtud kui nad ise selle maha võtavad ja ära puhastavad. samas väga hull polegi. Tuleb ainult uurida mis hinnaga see vaakumklapp saada on.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas copilot » 13 Okt 2012, 13:57

ebay ~60EUR
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas R36 » 13 Okt 2012, 21:34

Mine käi hiinalinna Selveri vastas Stikke-s. Asub ka turu tänaval, floorini majas.

Annelinna stikkes ol viimati riiulis olemas, hinda ei tea.

[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ] Pilt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas rako » 13 Okt 2012, 22:17

Mina uurisin VNT hinda siis oli 100€ kanti ikka. Öeldi hea, et diisel. Bensiinikal ei pidavalt üldse eraldi saama ( müüa sõnad ei tea kas tõsi või mitte )
Kuid diagnostika.ee 150€ koos mahavõtmisega? audivanal läks miski 35€ v miski summa kui turbo sinna viis.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 14 Okt 2012, 08:24

Dias jhm läheb kuskil 35 € kui turbo neile ise kohale viia. Aga mul suht ajunuss selle maha võtmisega ju...passatil on paari kümne minuti töö see..
Kiire ebays tuhlamine andis kohe esimeseks tulemuseks 53 dollari eest USAst tellides.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas rako » 14 Okt 2012, 08:28

Sinul peaks idee järgi ka turbo alt poolt kätte saama. Ma endal plaanisin järgmine kord proovida passatil alt. Ülevalt tuleb liiga palju lammutada.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Okt 2012, 10:32

Usast tellides ole valmis käibemaksu maksma. Mul just thed saaled tulid tollist läbi ja ootan arvet.

[ Postitus tehtud iPad'i kaudu ] Pilt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Okt 2012, 11:32

Oli vist jah nii, et väljapoolt EU-d tuleb seaduse kohaselt juurde maksta käibemaks, kui summa ületab 22 €€, kui summa ületab 150 €€, siis veel lisaks tollimaks?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Okt 2012, 12:13

Täpselt nii, ja tollimaks sõltub kaubast. Ntx raamatud on odavamad.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas copilot » 14 Okt 2012, 14:51

VWM kirjutas:Dias jhm läheb kuskil 35 € kui turbo neile ise kohale viia. Aga mul suht ajunuss selle maha võtmisega ju...passatil on paari kümne minuti töö see..
Kiire ebays tuhlamine andis kohe esimeseks tulemuseks 53 dollari eest USAst tellides.
tellisin kah usast selle klapi muidu, koos tollimaksu ja vormistamise tasuga vms tuli kokku ~60EUR st oleks saanud sama raha eest selle klapi Euroopast, ainult et oleks saanud kätte kiiremini ja ilma mingite sekeldusteta st ei pea neile mingit arve väljavõtet saatma jne jne....ja ei teanud kah ise seda ennem et mingi maks juurde tuleb kui väljaspoolt EU tellid....nüüd olen targem ja ennem kui hakkan väljaspool EU riike tellima peab üle kalkuleerima kas ei tuleks sama välja tellida EU riikidest mis ikkagi teinekord odavam kui eesti hind. otsi ebayst veel, leiad 60EUR koos kohale toomisega ka EU riikidest seda klappi v isegi sutsu odavamalt olenevalt kas tuleb koos selle turbo külge kinnitamise kronsteiniga v ilma. 100EUR eest ei läheks mina seda kuskilt eestis olevast poest ostma mis sest et saad kohe kätte. 40EUR vahe veits suur v mis...kui just ei müü keski kuskil ime läbi normi hinnaga.
Viimati muutis copilot, 14 Okt 2012, 14:53, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 14 Okt 2012, 20:21

Lätist saab 64 € eest ja saksas 58€ eest...aga vaatab ja otsib veel järgmine nädal ja siis tuleb ära tellida.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

erikoltjan
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 21 Okt 2012, 20:01
Telefon: +37256237995
Auto: sharan 1.9 tdi 81 kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas erikoltjan » 23 Dets 2012, 22:42

kus saaks turbo keomeetrijat paika ajada
turbo käis remondis ära ja mida ma nüüd avastasin peale 2000 kilomeetri läbi sõitu külgi lõtk on suur (pikki võlli )

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 12 Juun 2013, 10:43

ehhh... kus asub 2.5 75 kw tdi mootoril need egr ja asjad? millised väljanäevad? jutt siis transporterist ja mida seal puhastada võiks?
Viimati muutis dub1, 12 Juun 2013, 10:43, muudetud 1 kord kokku.
VäikeWürst - VW

Vasta

Mine “Diislid”