Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi
Vea kirjaledus: autol kaob kaob ära jõud kas poolele sõidul või ka vahel kohe käivitades.
Alusta kontrolli ja tegutsemist minu toodud 3ndast punktist.
Nb peale süüte välja keeramist resetitakse viga (kui on rõhu anomaalia) ja kui viga uuesti kohe ei avaldu töötab auto ok. Enda boral oli sama viga ja sissevälja aitas. Viga süvenes muidugi.
Olen kohanud 3 probleemi oma disladel. arvuti näitab 2te esimest, ehk siis kas õhulugeja viga või vale rõhk süsteemis. 3ndat näitab ainult kaudselt, sama kirjeldusega rõhu viga.
1. Õhukulu lugeja viga näeb tõesti arvutiga. See neil ka ära väsib mingi aja peale. Uus vahetus fondiga õhulugeja sakas autos oli miski 1800.-
2. kuna boral on geomeetri vaakum klapp nö tagurpidi, esineb klapi kinnni jäämist sirutad käe välja seisva mootoriga proovid kas liigub. Kui liigub siis np, kuigi ta võib ka suva hetkedel kinni jääda seega 100% vastust sa sealt ei saa. Uus klap oli vist 800.- ja neid müüvad need kes turbosi remondivad lisaks leidub interneti poodides neid kah osades.
Passatil klap teistpidi ja ei saa niipalju vett.
Külmaga võib olla vaakumklapi vahel vesi kui ta pole päris kinni jäänud sisi motoori soojenedes hakkab klapp jälle tööle
3. vaakumvoolikud. Minu boral oli voolik kusagile vastu hõõrunud ja nii õhukeseks kulunud et kui vaakum tuli siis tõmbas toru seinad kokku. Kõige odavam oleks alustada sellest et kõik vaakumi voolikud uue vastu asendada. Saab edukalt ise teha. Oluline on jälgida kuida nad jooksevad, et mitte otsasi vahetamisel segi ajada.
Veel võib siis esineda seal 2 asja mis kohe pähe tulevad. 1. tõepoolest jussikese mainitud rõhu andur 2. õhu torustiku lekked. Kuigi torustiku lekked peaksid tekitama viga pidevalt, sest mootor vwgenil kõigub aiste vahel nagu laps kiigel
Lisaks soovitan ka egr klppi puhasta eg ajalt .
Kindalsti on ka muidu võimalikke vigu.
[Edited on 2-1-2010 by samzik]
Alusta kontrolli ja tegutsemist minu toodud 3ndast punktist.
Nb peale süüte välja keeramist resetitakse viga (kui on rõhu anomaalia) ja kui viga uuesti kohe ei avaldu töötab auto ok. Enda boral oli sama viga ja sissevälja aitas. Viga süvenes muidugi.
Olen kohanud 3 probleemi oma disladel. arvuti näitab 2te esimest, ehk siis kas õhulugeja viga või vale rõhk süsteemis. 3ndat näitab ainult kaudselt, sama kirjeldusega rõhu viga.
1. Õhukulu lugeja viga näeb tõesti arvutiga. See neil ka ära väsib mingi aja peale. Uus vahetus fondiga õhulugeja sakas autos oli miski 1800.-
2. kuna boral on geomeetri vaakum klapp nö tagurpidi, esineb klapi kinnni jäämist sirutad käe välja seisva mootoriga proovid kas liigub. Kui liigub siis np, kuigi ta võib ka suva hetkedel kinni jääda seega 100% vastust sa sealt ei saa. Uus klap oli vist 800.- ja neid müüvad need kes turbosi remondivad lisaks leidub interneti poodides neid kah osades.
Passatil klap teistpidi ja ei saa niipalju vett.
Külmaga võib olla vaakumklapi vahel vesi kui ta pole päris kinni jäänud sisi motoori soojenedes hakkab klapp jälle tööle
3. vaakumvoolikud. Minu boral oli voolik kusagile vastu hõõrunud ja nii õhukeseks kulunud et kui vaakum tuli siis tõmbas toru seinad kokku. Kõige odavam oleks alustada sellest et kõik vaakumi voolikud uue vastu asendada. Saab edukalt ise teha. Oluline on jälgida kuida nad jooksevad, et mitte otsasi vahetamisel segi ajada.
Veel võib siis esineda seal 2 asja mis kohe pähe tulevad. 1. tõepoolest jussikese mainitud rõhu andur 2. õhu torustiku lekked. Kuigi torustiku lekked peaksid tekitama viga pidevalt, sest mootor vwgenil kõigub aiste vahel nagu laps kiigel
Lisaks soovitan ka egr klppi puhasta eg ajalt .
Kindalsti on ka muidu võimalikke vigu.
[Edited on 2-1-2010 by samzik]
Viimati muutis J.Aru, 12 Aug 2018, 19:39, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Punkt pealkirjast eemaldatud
Põhjus: Punkt pealkirjast eemaldatud
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Kui sisselakse kolle kinni(mis TDI e puhul tavaline, sest karterituulutusest lahkub veidi seda õli+põlemata gaasid mis teisele ringile lähevad, ja tekib Slakk vms, ja arvestades eesti kütte kvaliteeti siis see protsess kiirem), ei ole mingit võimalust et viskab avariireziimi? Tean et põhjustab jõu kadumist v vähenemist ja harva ka seda, et armatuuris hakkab põlema mootori märk.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Misasi seal sisselaske koldes kinni on. Sisselaskes pole rohkem klappe kui 2 minuteada, suretus klapp ja egri klapp, mõlemad töötavad vaakumiga.
Viimati muutis samzik, 15 Juun 2013, 23:11, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Pigem on sinu tekst kohati ebaselge, kui soovid teha õpetust, võiks olla selgem ja kergemini loetav. Nagu on seda allpool antud lingil näiteks.samzik kirjutas:Ma ei saa päris täpselt aru su jutust, mõte jääb häguseks, seda võiks korrgieerida natuke loetavamaks, kui võimalik.
Misasi seal sisselaske koldes kinni on. Sisselaskes pole rohkem klappe kui 2 minuteada, suretus klapp ja egri klapp, mõlemad töötavad vaakumiga.
Aga ma ei mõtlegi klappe, vaid kolle ise tahmab ära, eriti väävlirohke küttega, seda mõtlesin. Ehk kui mootor ei saa enam piisavalt õhku, hakkab samuti jõud kaduma.
The intake could be so clogged that it is causing limp mode. Remove the intake piping before the intake manifold and look with a flashlight. If you've never seen a clogged intake, you will be surprised at the amount of carbon buildup in the intake manifold. Up to 1/5-1/6" of buildup on the inside is normal. Mk3 and mk4 cars are more prone to carbon buildup due to design and EGR metering.
ja neid põhjuseid veel, on sagedasemad põhjused mida juba sina nimetasid kuid on ka vähemlevinud
rohkem ja täpsemat infot LINK
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tervist.
Avariireziimiga seondub kohe ÉGR klapp, soovitan sul lõdvikud maha võtta ja vaadata mis konditsioonis need on , olen näinud autosid mille 8cm diameetriga lõdvikust on alles vaid kolm, paksult tahma täis! Mõnel autol aga võib olla ka katalüsaatori viga!
Avariireziimiga seondub kohe ÉGR klapp, soovitan sul lõdvikud maha võtta ja vaadata mis konditsioonis need on , olen näinud autosid mille 8cm diameetriga lõdvikust on alles vaid kolm, paksult tahma täis! Mõnel autol aga võib olla ka katalüsaatori viga!
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Mai 2010, 11:11
- Auto: vw transporter T4
- Asukoht:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tere, üldjuhul samalaadne mure golf III tdi 66,kuid viskab mootori avariireziimi kiirendades 3500 + pöörete juures ja jõhker toss taga,poole minuti jooksul asi normaliseerub ja kõik jõud jne, OK.
pidasin mõistlikuks targemate käest küsida,enne kui eelmiste postituste,hulgast veaallikat otsima hakkan,äkki oskab keegi konkreetsemalt komenteerida.
pidasin mõistlikuks targemate käest küsida,enne kui eelmiste postituste,hulgast veaallikat otsima hakkan,äkki oskab keegi konkreetsemalt komenteerida.
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Minul esines Passatil sama jama, et 2500-3000 rpm läks avarii reziimi. Voolikutesse olid kulunud augud(hõõrusid vastu õhupuhastai korpust). Sai need parandatud, järgmiseks kontrollisin Egr klappi. Viga oli aga turbo geomeetrias, mis oli kinni jäänud. Turbo maha, geomeetria liikuma ja asi korras. Autol hoopis teine minek. Geomeetriat saab katsuda käega liigutades juht hooba. See peab liikuma kergelt ja vabalt.
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Probleemi tekitajad ei selgita ,kas nende auto mootor on 70c. soe,või 90c.soe.,või40c. soe,ja siis kiirendada? Mis mootori temperatuuril läheb mootor avarii reziimi?.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Kui kõik muud asjad töötavad siis lõpuks soovitan kontrollida turbo üldist seisukorda.
MInul algas asi samamoodi, et ühe sõidu jooksul korra viskas avarii reziimi (just kiirendamisel ja tavaliselt temp > 90c. Pööretest asi eriti ei olenenud) ning süüte välja-sisse keeramisel oli kõik jälle korras ja võis täiega edasi tallata. Arvuti näitas liiga kõrget turbo rõhku aga EGR oli korras, vaakumvoolikud terved jne jne. Mida aeg edasi seda tihemini hakkas see avarii reziim tulema kuni lõpuks viskas suure valge tossupilve välja ja turbo pani pillid kotti.
MInul algas asi samamoodi, et ühe sõidu jooksul korra viskas avarii reziimi (just kiirendamisel ja tavaliselt temp > 90c. Pööretest asi eriti ei olenenud) ning süüte välja-sisse keeramisel oli kõik jälle korras ja võis täiega edasi tallata. Arvuti näitas liiga kõrget turbo rõhku aga EGR oli korras, vaakumvoolikud terved jne jne. Mida aeg edasi seda tihemini hakkas see avarii reziim tulema kuni lõpuks viskas suure valge tossupilve välja ja turbo pani pillid kotti.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Mai 2010, 11:11
- Auto: vw transporter T4
- Asukoht:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
minul asi lahendatud,egr maha ,puhtaks klapp liikuma ja nüüd ainult tuld kolbidele
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 11 Mär 2011, 22:07
- Telefon: 56110580
- Auto: VW Bora 1,9 TDI
- Asukoht:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Mina olen oma Boraga(96kW) selle Turbo asjandusega ikka rämedalt vaeva näinud. Ikka seetõttu, et raha ei raatsi välja käia. Kõigepealt diagnostika. Siis sai EGR puhastatud, vaakumi mõõtsin ära. Labad liiguvad jne. Lõpuks tegin sellise avastuse, et turbol asetsev vaakumklapp mis geomeetriat liigutab ehk siis sisuliselt juhib turbo rõhku on puru. Ei pea vaakumit. Nüüd üritangi leida kohta kust saaks selle uue osta ning mõlgutan mõtteid kuidas saaks selle turbot mahavõtmata ära vahetada nii et ka reguleering klapil jääks õige???
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 11 Mär 2011, 22:07
- Telefon: 56110580
- Auto: VW Bora 1,9 TDI
- Asukoht:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Lisan veel kirjet:
Algas mul kõik samamoodi. Ostsin auto, algul ilus kena. Siis hakkas Turbo tõrkuma. Rakendus uimaselt. Siis järsku taha lendas siis olin mina toolis kinni, sujuvust polnud. Siis hakkas kaduma. Reset aitas kuid ikka kadus. Kui nüüd meenutan võis olla tihti pöörete arv tõesti mingi 3500 kandis kui kadus. Kui me nüüd mõtleme selle peale et geomeetriaga reguleerib koguaeg turbo rõhku piirates või suurendades turbo pöörete arvu, siis on see ka loogiline et avariirežiimi läks. Klapp lihtsalt ei liikunud piisavalt sujuvalt/kiiresti. Esindus ütles mulle, et turbo geom. labad kiiluvad kinni. Mõtlesin ka algul et viga on labades endis, aga tegelikult on viga selles vaakumklapis. Huvitav on see EGR klapi puhastamine. See tõesti natuke parandab turbo rakendumist. Mul oli ka tahmane jne. Sai puhastatud, oli erksam. Seega sai õhuvoolu sisselaskes natuke suurendatud ja see oli pigem sellepärast mitte et klapp ei töötanud vms. Üks asi muidugi paneb siiski muretsema. Turbost lekib õli, seega on see tegelikult kulunud. Vahetan küll vaakumklapi ära kuid mingi aja pärast on see turbo omadega kutu. väike lõtk on ka risti sees. Pikilõtku ei tundnud eriti, vb imevähe. Pratamatult on turbo eest eelmine omanik kehvalt hoolitsenud. Peale töötamist võiks lasta autol suts käia jne. Mitte kiirendad maja ette ja siis pauh mootor seisma. Väikesed asjad, aga maksavad hiljem kätte. Ma ei tea kas sain õigesti aru, aga mulle tehti uue turbo kohta pakkumine ja selle hind oli 380 EUr. Kas keegi oskab öelda kas see on reaalne?
Algas mul kõik samamoodi. Ostsin auto, algul ilus kena. Siis hakkas Turbo tõrkuma. Rakendus uimaselt. Siis järsku taha lendas siis olin mina toolis kinni, sujuvust polnud. Siis hakkas kaduma. Reset aitas kuid ikka kadus. Kui nüüd meenutan võis olla tihti pöörete arv tõesti mingi 3500 kandis kui kadus. Kui me nüüd mõtleme selle peale et geomeetriaga reguleerib koguaeg turbo rõhku piirates või suurendades turbo pöörete arvu, siis on see ka loogiline et avariirežiimi läks. Klapp lihtsalt ei liikunud piisavalt sujuvalt/kiiresti. Esindus ütles mulle, et turbo geom. labad kiiluvad kinni. Mõtlesin ka algul et viga on labades endis, aga tegelikult on viga selles vaakumklapis. Huvitav on see EGR klapi puhastamine. See tõesti natuke parandab turbo rakendumist. Mul oli ka tahmane jne. Sai puhastatud, oli erksam. Seega sai õhuvoolu sisselaskes natuke suurendatud ja see oli pigem sellepärast mitte et klapp ei töötanud vms. Üks asi muidugi paneb siiski muretsema. Turbost lekib õli, seega on see tegelikult kulunud. Vahetan küll vaakumklapi ära kuid mingi aja pärast on see turbo omadega kutu. väike lõtk on ka risti sees. Pikilõtku ei tundnud eriti, vb imevähe. Pratamatult on turbo eest eelmine omanik kehvalt hoolitsenud. Peale töötamist võiks lasta autol suts käia jne. Mitte kiirendad maja ette ja siis pauh mootor seisma. Väikesed asjad, aga maksavad hiljem kätte. Ma ei tea kas sain õigesti aru, aga mulle tehti uue turbo kohta pakkumine ja selle hind oli 380 EUr. Kas keegi oskab öelda kas see on reaalne?
-
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 17 Jaan 2008, 17:55
- Telefon: 53951562
- Auto: Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4motion
- Asukoht: Tartumaa
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tere
Minu TDIl sama viga..kiirendandes 3 käiguga umbes 2500-3000 rpm i peal läheb avarireziimi. Rohkem esineb seda talvel ja külma mootoriga. Kuid tuleb ka suvel ette. Hiljuti sa tehtud suur töö. Võtsin maha turbo, puhastasin. Ajasin labad uuesti korralikult käima. Samuti sai puhastatud egr klapp, lõdvikud ja torud sad kah viduaalkontrolli. Ise soovitan kontrollida veel intercooleri radikat. Selle plastikust tuulesuunaja logiseb ja võib radikasse augud hõõruda (Ühel tuttaval just sama probleem). Sai siis kõik uuesti kokku laotud ja sõitu tehtud...veidu erksam oli tõesti. Paari päeva pärast ikka sama probleem. Kiirendades mooror avariireziimis. kontrollimata jäid muidugi vaakumklappide töö. Eks tuleb ka need vaba aja leidmisel üle vaadata.
Niipalju siis minu kogemustest!
edu..
Minu TDIl sama viga..kiirendandes 3 käiguga umbes 2500-3000 rpm i peal läheb avarireziimi. Rohkem esineb seda talvel ja külma mootoriga. Kuid tuleb ka suvel ette. Hiljuti sa tehtud suur töö. Võtsin maha turbo, puhastasin. Ajasin labad uuesti korralikult käima. Samuti sai puhastatud egr klapp, lõdvikud ja torud sad kah viduaalkontrolli. Ise soovitan kontrollida veel intercooleri radikat. Selle plastikust tuulesuunaja logiseb ja võib radikasse augud hõõruda (Ühel tuttaval just sama probleem). Sai siis kõik uuesti kokku laotud ja sõitu tehtud...veidu erksam oli tõesti. Paari päeva pärast ikka sama probleem. Kiirendades mooror avariireziimis. kontrollimata jäid muidugi vaakumklappide töö. Eks tuleb ka need vaba aja leidmisel üle vaadata.
Niipalju siis minu kogemustest!
edu..
VW Passat "Built like a Tank, goes like a Missile"
-
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 17 Jaan 2008, 17:55
- Telefon: 53951562
- Auto: Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4motion
- Asukoht: Tartumaa
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Endal kustus nädal tagasi turbo ära ja sain forsist sellise hinna - 987.50 EURBorakärakas kirjutas: Ma ei tea kas sain õigesti aru, aga mulle tehti uue turbo kohta pakkumine ja selle hind oli 380 EUr. Kas keegi oskab öelda kas see on reaalne?
VW Passat "Built like a Tank, goes like a Missile"
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Mul hakkas täna selline jama, et kui sõidad kaob vahepeal jõud ära ja tuleb täiesti lampi jälle tagasi. Nüüd õhtupoole enam ei taha ültse jõud tagasi tulla. Kas viga võiks ka olla avarii reziimi minekuga? Autoks passat 1.9tdi 96kw 2001a.
Käisin just Jaapaniautos tegin deagnosti (ei näidanud mingit viga kuid sellel hetkel oli minek tagasi just) ja lasin igaksjuhuks kütusefiltri ka ära vahetada.
Käisin just Jaapaniautos tegin deagnosti (ei näidanud mingit viga kuid sellel hetkel oli minek tagasi just) ja lasin igaksjuhuks kütusefiltri ka ära vahetada.
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Ongi korras. Viga oli mingis anduris mis asub mootori küljel vasakul vaheseina pool. (juhu pool)
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Viga peaks ikka mällu jääma. Aga hea kui korda said.carpets kirjutas: Käisin just Jaapaniautos tegin deagnosti (ei näidanud mingit viga kuid sellel hetkel oli minek tagasi just) ja lasin igaksjuhuks kütusefiltri ka ära vahetada.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Mina näiteks siiani võitlen oma turboga. MAF ja MAP vahetatud, voolikud silmaga kontrollitud, kuid ikka miski hetk kukub turbo järelt ära. Üritan siis nüüd vahetada kõik, vaakum voolikud. Kui keegi teab kust saan osta neid siis oleks täitsa hea. Kuna Tartus kõik sellised kohad ( va esindus ) läbi käidud. Niiaplju kui ma infot leidsin siis peaks olema 1,9 TDI 66kw kolme sorti voolikuid, 3,5mm 4mm ja 5mm sise diameetriga.
Kummist jäikasid on kuid selliseid elastseid riidega pealt olen leidnud ainult 3,0mm ja 3,2mm diameetriga.
Veakoodi peast ei mäleta, kuid kontrollida kästi voolikuid ( ummistused, lekked jne ) ning kui need ok, siis turbo peetis
Kummist jäikasid on kuid selliseid elastseid riidega pealt olen leidnud ainult 3,0mm ja 3,2mm diameetriga.
Veakoodi peast ei mäleta, kuid kontrollida kästi voolikuid ( ummistused, lekked jne ) ning kui need ok, siis turbo peetis
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Forsis müüakse, isegi tööriistamarketis... põhimõtteliselt on need nö kütusevoolikud. (peavad vastu pidama kuumusele, õlile jms).rako kirjutas:Mina näiteks siiani võitlen oma turboga. MAF ja MAP vahetatud, voolikud silmaga kontrollitud, kuid ikka miski hetk kukub turbo järelt ära. Üritan siis nüüd vahetada kõik, vaakum voolikud. Kui keegi teab kust saan osta neid siis oleks täitsa hea. Kuna Tartus kõik sellised kohad ( va esindus ) läbi käidud. Niiaplju kui ma infot leidsin siis peaks olema 1,9 TDI 66kw kolme sorti voolikuid, 3,5mm 4mm ja 5mm sise diameetriga.
Kummist jäikasid on kuid selliseid elastseid riidega pealt olen leidnud ainult 3,0mm ja 3,2mm diameetriga.
Veakoodi peast ei mäleta, kuid kontrollida kästi voolikuid ( ummistused, lekked jne ) ning kui need ok, siis turbo peetis
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tööriistamarketis käisin esimesena, hydroscand jne kõik läbi käinud. Eks vaatan kui siriusesse lähen käin forsist läbi
E: aga enne kui sirkasse jõudsin jäi teepeale Aasta Auto Pluss ja seal SiimO kes andis hea nõu, et ma kontrolliks üle turbo miski klapi ( nüüd näet läks nimi meelet ära ) mis pidi kinni jääma. Peaksin selle enne ära puhastama ja siis edasi vaatama.
E: ehk siis punkt nr.2
E: aga enne kui sirkasse jõudsin jäi teepeale Aasta Auto Pluss ja seal SiimO kes andis hea nõu, et ma kontrolliks üle turbo miski klapi ( nüüd näet läks nimi meelet ära ) mis pidi kinni jääma. Peaksin selle enne ära puhastama ja siis edasi vaatama.
E: ehk siis punkt nr.2
Viimati muutis rako, 21 Dets 2011, 12:32, muudetud 2 korda kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Ma ostsin ka voolikud forsist. Olid jhm mitut mõõtu. Vanadest voolikutest mõnedel oli riideosa pealt mahakulunud aga otseselt auke silmaga ei märkanud aga peale voolikute vahetust kadus mul turboprobleem ära.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Mis koguses neid ostsid. esindusest saab tellida ainult 5m rulli.
Mis selle meetri hind umbes tuli?
Mis selle meetri hind umbes tuli?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m