Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 21 Sept 2013, 11:55

Tere...
Selline küsimus,et kas keegi viitsid ja saab türil või paides arvuti järgi panna mu bussile? Ja välja lgeda veakoode... ja ek keegi oskab ka selle kohta miskit öelda, miks ei toimeta turbo. sõida nagu 2.4 mootoriga... kuigi vaest on tunda kiirendades,et umbes 2500 rpm pealt tuleb tõmme... kuid mitte alati...
Ja mida see klapp seal turbo küljes teeb? kas peab liikuma mingit moodi? kui kohapeal paarutada, siis ei ole mingit liikumist ja kui voolik küljest võtta, siis ei ole ka mingit survet, ega vaakumit... ja samas käega saab liigutada seda klappi
VäikeWürst - VW

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas ivohi » 21 Sept 2013, 13:16

Käivitades peaks see klapp korraks liigutama ennast, kahekesi saab seda kontrollida.
Koha peal niisama tuuritades ta enda asendit ei muuda.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas copilot » 21 Sept 2013, 18:37

Tühipööretel peaks vaakum peal olema....kui ei ole kahtlustaks N75 klappi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 21 Sept 2013, 20:09

copilot kirjutas:Tühipööretel peaks vaakum peal olema....kui ei ole kahtlustaks N75 klappi.
Kui voolik küljest võta sellel klappil siis ei ole mingit survet ega vaakumit vooliku otsast tunda...
Ja proovitud sai seda kahekesi... üks mängis kaasiga ja hoidis ühtlaselt ja ma siis vaatasin ja uurisin, kas liigub või ei...
jutt muidu 2.5 TDI 75kw mootorist...
VäikeWürst - VW

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas audivana » 22 Sept 2013, 08:27

Mul eelmine nādal kadus turbo tagant āra. Kontrollisin esimes asjana
vaakumit vòttes āra vooliku mis liigutab wg. Vaakumit polnud.
Hakkasin pidurivôimendi juurest tulema kuni jôudsin lôpuks
katkise vaakumvoolikuni mille ots oli môrane. Vòtsin jupi otsast
maha ja korras jālle. Môtteainet enne kui igasuguseid klappe
vahetama hakkad.
Copilotil on òigus. Túhipööretel peab vaakum tāitsa olemas olema.
Viimati muutis audivana, 22 Sept 2013, 08:30, muudetud 1 kord kokku.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Sept 2013, 22:23

Enamus turbokellasid näitab vaakumit, sellega hea vaadata mis toimub.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 25 Sept 2013, 17:03

copilot kirjutas:Tühipööretel peaks vaakum peal olema....kui ei ole kahtlustaks N75 klappi.

Kas olete selles kinde, et vaakum peaks olema peal???
Sai proovitud sama aasta ja sama mootoriga transporterit, passatit(1.9TDI 81kw) ja audi a6 c4 kerega(samuti r5 tdi ja 85kw)... temal täpselt sama moodi ei ole vaakumit töötava mootoriga seal, üks kõik mis asendis on pedaal.Ja minek on parem, kui minu omal(jutt siis teise transporteri kohta)
Üheski veakoodis ei kajastunud vaakumit ega n75 klappi.
Viimati muutis dub1, 25 Sept 2013, 17:06, muudetud 1 kord kokku.
VäikeWürst - VW

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas audivana » 25 Sept 2013, 17:21

No just jebisin sellega samaga. proovisin sõbra auto pealt veel, et kui tugev tal vaakum on.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 25 Sept 2013, 18:37

Huvitav,et nendel autodel seda vaakumit pole seal peal.... ja ometi minek on hea nendel...
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Sept 2013, 18:42

Ma nyyd ei tea kas antud autod on geomeetriaga v ei, kui ei siis on antud ahelas rõhk kui on vaja rõhku vähendada, st kuskil 3000 pööret.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 25 Sept 2013, 18:48

Ei saanud aru :D aga seda sain teada, et see n75 klapp maksab 100-150 euri .... ei tükki nagu kohe ostma, kui pole kindel, et selles viga.... nv ehk saab targemaks, siis saab üle käija kõik vaakumiga seotud voolikud ja juhtmed.
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 25 Sept 2013, 19:01

Kuis sul sellel mootoril EGRi juhtimine käib? Mu ALH mootoril on egri juhtimis klapp ( N18 ) samasugune kui VNT juhtimis klapp ( N75 ) ja sel juhul saab testimiseks need ära vahetata.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 25 Sept 2013, 19:33

VWM kirjutas:Kuis sul sellel mootoril EGRi juhtimine käib? Mu ALH mootoril on egri juhtimis klapp ( N18 ) samasugune kui VNT juhtimis klapp ( N75 ) ja sel juhul saab testimiseks need ära vahetata.
Ma pole päris kindel aga egri omal oli vist voolikuid rohkem, kui sellel teisel homme päeval üritan pilti teha ja lisada pildi


Edit: Sa mõtled neid kahte vahetada oma vahel? 1H0 906 627 ja 701906283 neid kahte klappi vahetada oma vahel? ja kui otse akult voolu lasta, kas peaks tegema mingit häält need?
Viimati muutis dub1, 25 Sept 2013, 20:07, muudetud 3 korda kokku.
VäikeWürst - VW

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas copilot » 26 Sept 2013, 00:21

alustaks otsast....kas sul on VNT turbo v Wastegate turbo?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 26 Sept 2013, 08:59

Täpsusta jhm oma mootori andmeid veidi, kuna see 701906283 klapp on nati kahtlane su masina peal. See Transporteritel kasutatav N75 klapp.
N18 ja N75 klapid peaksid olema suht samad. ( toote koodki suht sama n18 - 1J0906627, n75- 1J0906627A )
Viimati muutis VWM, 26 Sept 2013, 09:05, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 26 Sept 2013, 10:41

Mootori koood siis selline : ACV
2.5 TDI 75kw aastast 99 ja transporter
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 26 Sept 2013, 10:51

Sellele wastegate turbo, sellest ei tea eriti miskit. Igaljuhul see töötab rõhuga mitte vaakumiga. miskit googeldamist K14 turbost : http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=64088" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=7632" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 26 Sept 2013, 10:53, muudetud 2 korda kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 27 Sept 2013, 08:26

mul on selline turbo ja ei taha eriti uskuda,et see on WG turbo
http://i.ebayimg.com/t/Vw-T4-Transporte ... yOJxSMYn0/$(KGrHqVHJEgFIfd7PdhIBSMYn0DFng~~60_58.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
VäikeWürst - VW

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas ivohi » 27 Sept 2013, 08:50

Pildi järgi ütleks küll, et on WG turbo.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 27 Sept 2013, 10:30

Ok kui arvate, et on siis on..
Korra tekkis mte, et äkki vaakum pump vigane vms... samas piduri vaakum on hea. sellest ka küsimus,et kui vaakum pump maha võtta, siis vist tuleb ka enam us mootori õli välja? või eksin?
Viimati muutis dub1, 27 Sept 2013, 10:31, muudetud 1 kord kokku.
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 27 Sept 2013, 11:12

wastegate kindlasti. Aga mis viga sul ajus näitab - ülerõhk või alarõhk? Selle lehekülje peal olevates postitustest ma seda välja ei lugenud.
Vaakumil pole su turboga miskit pistmist.
Viimati muutis VWM, 27 Sept 2013, 11:22, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 27 Sept 2013, 11:21

VWM kirjutas:wastegate kindlasti. Aga mis viga sul ajus näitab - ülerõhk või alarõhk? Selle lehekülje peal olevates postitustest ma seda välja ei lugenud.
too hetk, kui arvuti järgi oli siis ei näitand midagi. ja ei pääsenud pooltele asjadele ligi... polnud päris õige kaabel
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas VWM » 27 Sept 2013, 11:26

Kui asi ikka turbos sii speab kindlasti viga mällu jääma. Otsi keegi kes saab korralikult diagmosti teha. Oletades viga otsida on suht aega ja raha nõudev.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas dub1 » 08 Okt 2013, 14:20

Kas kellegil on pilti milline see wg turbo seest väjla näeb?
VäikeWürst - VW

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas audivana » 08 Okt 2013, 15:34

Pilt

see 1,9tdi 81kw turbo. MÕni targem parandab kui see wg pole.

Vasta

Mine “Diislid”