See on turbo geomeetria, mu teada seda t4 jal ei olnudaudivana kirjutas:see 1,9tdi 81kw turbo. MÕni targem parandab kui see wg pole.► Näita Spoilerit
Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
dub1 kirjutas:Kas kellegil on pilti milline see wg turbo seest väjla näeb?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
ehk siis t4jal geomeetrja puudub? ja kas siis 66kw mootoril o sama turbo?tito kirjutas:dub1 kirjutas:Kas kellegil on pilti milline see wg turbo seest väjla näeb?► Näita Spoilerit
Viimati muutis argo, 20 Nov 2013, 01:51, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Spoiler.
Põhjus: Spoiler.
VäikeWürst - VW
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tulen tüütan Teid oma sõbra murega, sest tal pole foorumis kontot. Sõidab ta VW Golf 3-ga ning mootoriks 1.9TDI ja 81kw.
Pikemat aega piinab mure, et auto läheb kiirendades umbes 3000-3500 pöörde juures limp mode. Veakoodiks annab selle, et sisselaskes on rõhk vale vms. Hetkeseisuga on juba tehtud: kõik vaakum voolikud vahetatud, turbol oli geomeetria kinni, kogu kupatus käis maas ja sai puhastatud ning vahetatud on ka vahejahuti kuna vana oli kahest kohast katki+kõrgsurve pump Test-Remis remonditud kuna lekkis.
Ehk siis, mida veel kontrollida vaadata?
Pikemat aega piinab mure, et auto läheb kiirendades umbes 3000-3500 pöörde juures limp mode. Veakoodiks annab selle, et sisselaskes on rõhk vale vms. Hetkeseisuga on juba tehtud: kõik vaakum voolikud vahetatud, turbol oli geomeetria kinni, kogu kupatus käis maas ja sai puhastatud ning vahetatud on ka vahejahuti kuna vana oli kahest kohast katki+kõrgsurve pump Test-Remis remonditud kuna lekkis.
Ehk siis, mida veel kontrollida vaadata?
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Golf 3 moto peaks olema ajusisese rõhuanduriga, mis neil koguaeg ära mädanes. Juhul kui ainult põlv seal katki siis saab kuidagi parandada, kui andur ise siiis terve uus aju.martinto kirjutas:Tulen tüütan Teid oma sõbra murega, sest tal pole foorumis kontot. Sõidab ta VW Golf 3-ga ning mootoriks 1.9TDI ja 81kw.
Pikemat aega piinab mure, et auto läheb kiirendades umbes 3000-3500 pöörde juures limp mode. Veakoodiks annab selle, et sisselaskes on rõhk vale vms. Hetkeseisuga on juba tehtud: kõik vaakum voolikud vahetatud, turbol oli geomeetria kinni, kogu kupatus käis maas ja sai puhastatud ning vahetatud on ka vahejahuti kuna vana oli kahest kohast katki+kõrgsurve pump Test-Remis remonditud kuna lekkis.
Ehk siis, mida veel kontrollida vaadata?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
► Näita Spoilerit
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
See pole vaakum vaid kollektori rõhu voolik, ehk kui turbo puhub on näha rõhk ja kui ei puhu on atmosfääri rõhk. Nendel diislitel puudub segusiber seega ei saa seal vaakum tekkida.
Intake manifold pressure sensor - Sisselaske kollektori rõhu sensor. Ehk ongi aju sees olev rõhu andur ja rõhu saab ta läbi vooliku.
Intake manifold pressure sensor - Sisselaske kollektori rõhu sensor. Ehk ongi aju sees olev rõhu andur ja rõhu saab ta läbi vooliku.
Viimati muutis R36, 28 Nov 2013, 19:26, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Küsiksin, et mida vaadata kui turbo läheb järelt ära aga ainult vihmaste ja niiskete ilmadega. Vahet pole kas mootor soe või külm. Kui kui ilm siis võib vajutada nii, et õitseb ja ei juhtu midagi. Nii kui sajab siis pole pööretel nagu vahet. Geomeetria kolm kuud tagasi puhastatud. Mingi paber autos, et ülerõhku lööb. Aga millest?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
N75 ei toimi niiske ilmaga ehk nii nagu vaja. Teine mõte, ehk, et kuidagi mõjutab turbo peal olevat vaakumklappi.Mägi kirjutas:Küsiksin, et mida vaadata kui turbo läheb järelt ära aga ainult vihmaste ja niiskete ilmadega. Vahet pole kas mootor soe või külm. Kui kui ilm siis võib vajutada nii, et õitseb ja ei juhtu midagi. Nii kui sajab siis pole pööretel nagu vahet. Geomeetria kolm kuud tagasi puhastatud. Mingi paber autos, et ülerõhku lööb. Aga millest?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Küsin. Kas keegi seletab lahti anduri N75 sisu. Mis seal nahka läheb.------et mootor läheb avarii reziimi,mingi jobu anduri pärast. Turbo on korras labad liiguvad. Ma lõikan ühe doonori puruks (1 Ho 906 6279). Ootan enne tagasisidet klapi sise ehitusest,enne kui puruks lõikan.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Arvestades, et töötab PWM signaalide pealt siis peaks olema sees solenoid, mis liigub vastavalt pwm signaali protsendile ja liigutab varrast, kas rohkem vaakumi või atmosfääri rõhu poole, millest olenevalt ka sõltub turbo klapi tõmbetugevus.
Jutt siis masinatest, millel vaakumiga juhtimine.
Teine asi, antud koodiga juppi pole olemas, 3 sümbol on 0 ja kood pole kunagi 10 sümbolit pikk antud juhul, võib olla indeks lõpus või värvikood, aga mitte antud juhul.
Jutt siis masinatest, millel vaakumiga juhtimine.
Teine asi, antud koodiga juppi pole olemas, 3 sümbol on 0 ja kood pole kunagi 10 sümbolit pikk antud juhul, võib olla indeks lõpus või värvikood, aga mitte antud juhul.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Ei mängi lolli,kuid kood klapile on tõesti 1 HO 906 627. No mida veel . Ootan limp mode vastust tehnikale.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Eelmises postis oli sul veel 10nes number 9 ja kolmas sümbol pole kahjuks/õnneks täht o vaid number 0. Kõik golf 3 kerele toodetud varuosad omavad suuremjaolt 1h0 koodialgust.t6nis3 kirjutas:Ei mängi lolli,kuid kood klapile on tõesti 1 H0 906 627. No mida veel . Ootan limp mode vastust tehnikale.
See selleks.
Kuidas põhjustab limp mode-i? Juhul kui varras jääb kinni asendis, kus turbole on suunatud kogu vaakum põhjustab see koguaeg ülerõhku, kaitsmaks masinat vähendatakse kütusekogust, et säästa mootorit. Juhul kui varras jääb kinni vastupidises asends, siis polegi turbo klapil vaakumit ja turbo ei toimi.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 01 Mai 2010, 20:09
- Auto: vw golf 4
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tere,
autoks on vw golf 4, 1,9 tdi, 74 kw, 2003a, atm kastiga. Kirjutan siis enda kogemusest limp mode-ga. Kogu jama algas sellega, et paar korda viskas limp-i, seda suvalisel ajal, ei sõltunud pööretest. Auto taaskäivitamine ei aidanud ning madalatel pööretel enam jõudu ei olnud, hakkas alles elama seal 2500-3000 pöörde juures. Põhi probleemiks oligi mootori jõuetus ja väände puudumine. Diagnostika näitas küll üle- ja alarõhku. Sai siis solenoidi omavahel ära vahetatud ( egr-i ja turbo juhtimine ),ei muutunud midagi. Kontrollisin vaakumvooliku üle, see oli korras. Järgmiseks liigutasin geomeetria varrast, see liikus ilusti põhja aga krigises imelikult. Sai siis mõõdetud geomeetriat juhtiva vaakumklapi vaakumit, see oli täiesti null-viga käes. Kusjuures kui limp mode-i viskas, siis geomeetria varrast liigutades sai jälle mõnda aega sõita, ilma et oleks läinud limp mode-i ning minek oli ka enamvähem olemas. Peale klapi vahetust on auto tunduvalt erksam. Klapp sai tellitud ebay-st ( http://www.ebay.co.uk/itm/KKK-Turbochar ... 1142125034" onclick="window.open(this.href);return false; ). Lisan siia mõned pildid.
autoks on vw golf 4, 1,9 tdi, 74 kw, 2003a, atm kastiga. Kirjutan siis enda kogemusest limp mode-ga. Kogu jama algas sellega, et paar korda viskas limp-i, seda suvalisel ajal, ei sõltunud pööretest. Auto taaskäivitamine ei aidanud ning madalatel pööretel enam jõudu ei olnud, hakkas alles elama seal 2500-3000 pöörde juures. Põhi probleemiks oligi mootori jõuetus ja väände puudumine. Diagnostika näitas küll üle- ja alarõhku. Sai siis solenoidi omavahel ära vahetatud ( egr-i ja turbo juhtimine ),ei muutunud midagi. Kontrollisin vaakumvooliku üle, see oli korras. Järgmiseks liigutasin geomeetria varrast, see liikus ilusti põhja aga krigises imelikult. Sai siis mõõdetud geomeetriat juhtiva vaakumklapi vaakumit, see oli täiesti null-viga käes. Kusjuures kui limp mode-i viskas, siis geomeetria varrast liigutades sai jälle mõnda aega sõita, ilma et oleks läinud limp mode-i ning minek oli ka enamvähem olemas. Peale klapi vahetust on auto tunduvalt erksam. Klapp sai tellitud ebay-st ( http://www.ebay.co.uk/itm/KKK-Turbochar ... 1142125034" onclick="window.open(this.href);return false; ). Lisan siia mõned pildid.
Viimati muutis e09211k, 03 Dets 2014, 13:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Dets 2014, 13:51
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tekkis probleem turboga,mootor 1,9td 85kw,nimelt aasta tagasi hakkas anomaalia kus külma mootoriga mingi hetk kadus turbo tagant ära,probleem lahenes,kui sai korra süüte välja keerata ja uuesti käivitatud,paar päeva tagasi kadus turbo üldse tagant ära,külma mootoriga nagu korraks on kiirendust aga edasi on nagu penskari auto,kiirendus on suht null.Täna uurisin vaakum voolikuid,leidsin ühe vooliku mis läheb egr klapi külge,sealt oli otsast natuke murdunud,selle parandasin ära,aga ei midagi,samas on see egr ikka väga õline,kui see maha võtta ja ära puhastada,ei tea kas see aitab,kui diagnostika teha,siis kas diagnostikaga suudab midagi ka tuvastada?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Loe teema algusest läbi, ja kasuta googles sellist otsingu sõna nagu "tdi limp mode". Diagnostikaga annab jah nii üht koma teist kontrollida ja diagnostika pole veakoodide lugemine pelgalt Jõudu!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Aug 2013, 19:33
- Telefon: 58078834
- Auto: Passat B5 1.9TDI 96kW 4Motion
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tervist.
2001 Passat b5 1.9TDI 96kW, Mootor AVF
Mul nimelt lugu järgmine: ühel hommikul sõitma minnes oli jõud kadunud ja kiirendus olematu, samas turbo häält tegi. Mootor muidu töötas ühtlaselt. Võtsin kätte ja vahetasin kõik vaakumvoolikud(oli vist niikuinii päevade küsimus, millal mõni oleks otsad andnud), puhastasin EGR-i, visuaalne kontroll kõikvõimalikel asjadel jne. Midagi ei muutunud ja käisin siis kohaliku diagnostiku juures, näitas õhulugeja viga, kutt ütles, et numbrid on väga ulmelised. Tõin Automaailmast uue, maksis teine 60€, samas kui Forss ja Fixus pakkusid hinnaks seal 80-100€ vahemikku.
Panin uue peale, akujuhe maha korraks, aga nüüd ei tööta tühikäigulgi normaalselt. Mõned sekundid käib ilusti, siis hetkeks justkui hing kinni või nagu katkeks kütus ja nii ta rapub, nagu mõni Harley. Kui õhulugeja pistiku lahti võtan, siis käib ühtlaselt. Tehasekoodid lugejatel klapivad (PBT-GF30)
Vana BOSCHi toodang, uus mingisugune Automega.
Ise kahtlustan, et juhtus lihtsalt vigane toode või peaks üldse kallima vastu vahetama?
2001 Passat b5 1.9TDI 96kW, Mootor AVF
Mul nimelt lugu järgmine: ühel hommikul sõitma minnes oli jõud kadunud ja kiirendus olematu, samas turbo häält tegi. Mootor muidu töötas ühtlaselt. Võtsin kätte ja vahetasin kõik vaakumvoolikud(oli vist niikuinii päevade küsimus, millal mõni oleks otsad andnud), puhastasin EGR-i, visuaalne kontroll kõikvõimalikel asjadel jne. Midagi ei muutunud ja käisin siis kohaliku diagnostiku juures, näitas õhulugeja viga, kutt ütles, et numbrid on väga ulmelised. Tõin Automaailmast uue, maksis teine 60€, samas kui Forss ja Fixus pakkusid hinnaks seal 80-100€ vahemikku.
Panin uue peale, akujuhe maha korraks, aga nüüd ei tööta tühikäigulgi normaalselt. Mõned sekundid käib ilusti, siis hetkeks justkui hing kinni või nagu katkeks kütus ja nii ta rapub, nagu mõni Harley. Kui õhulugeja pistiku lahti võtan, siis käib ühtlaselt. Tehasekoodid lugejatel klapivad (PBT-GF30)
Vana BOSCHi toodang, uus mingisugune Automega.
Ise kahtlustan, et juhtus lihtsalt vigane toode või peaks üldse kallima vastu vahetama?
Viimati muutis Martään, 05 Veebr 2015, 17:25, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
millised numbrid on "ulmelised"?Martään kirjutas:Midagi ei muutunud ja käisin siis kohaliku diagnostiku juures, näitas õhulugeja viga, kutt ütles, et numbrid on väga ulmelised.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Aug 2013, 19:33
- Telefon: 58078834
- Auto: Passat B5 1.9TDI 96kW 4Motion
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Kui ma õigesti mäletan, siis näit oli miski 250 kanti, voltmeetriga pistikust mõõtes oli ka vool mööda, nii 1.6V ehk. Ma võin siinkohal rängalt eksida, ei jaga ise seda elektroonikat-diagnostikat ja sellest nädal möödas, aga midagi sellist mul ajusopis on. Igatahes homme õhtul tuuakse uus õhulugeja, kui see ka kammajaad ei kõrvalda, siis lähen uuesti juhtme otsa. Vana lugeja puhul ei muutunud absoluutselt mitte midagi, kui pistik küljest sai võtta, seega on ju suht logish, et just lugejas probleem oli/on?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Võib kahtlustada jah, et maf i viga, kui minek muutumata jäi ja vb uus maf on vigane v vale. Üldiselt kõige odavama otsa asju selliste jubinate puhul ei soovitata. veel võimalus, et vahetad kellegi teise masina omaga ümber korraks, kellel sama masin aga minekuga probleeme pole. Ja 250 on täiesti reaalne näit, kui EGR töös on. Kas ta tegi ka testisõidu ja andis motole koormust et näha millised olid siis näidud....kohapeal tühipööretel v isegi kohapeal tuuritades on täiesti kasutu MAF i näitude vaatamiseks!!!Martään kirjutas:Kui ma õigesti mäletan, siis näit oli miski 250 kanti, voltmeetriga pistikust mõõtes oli ka vool mööda, nii 1.6V ehk. Ma võin siinkohal rängalt eksida, ei jaga ise seda elektroonikat-diagnostikat ja sellest nädal möödas, aga midagi sellist mul ajusopis on. Igatahes homme õhtul tuuakse uus õhulugeja, kui see ka kammajaad ei kõrvalda, siis lähen uuesti juhtme otsa. Vana lugeja puhul ei muutunud absoluutselt mitte midagi, kui pistik küljest sai võtta, seega on ju suht logish, et just lugejas probleem oli/on?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Aug 2013, 19:33
- Telefon: 58078834
- Auto: Passat B5 1.9TDI 96kW 4Motion
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Nonii, sain nüüd uue MAF'i kätte ja auto on paugupill. Tundub, et kõik see muu vaev voolikute ja EGR'i puhastamisega polnud asjata, kuna minek on justkui natuke parem. Tuleb välja, et neid odavaid andureid ei tasu soetada tõesti. Tänan copilot'i tema aja vastamise vaeva eest!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Sa aimasid juba ise ära poolenisti,milles kala oli
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 16 Juul 2010, 13:18
- Auto: Volkswagen Sharan 1,9 tdi
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
volkswagen passat 2.0 125kw lõi mootori avarii reziimi, ning restarti tehes enam maha ei tule. Jamanud juba mõnda aega aga vahepeal kadus nagu kadus ära see jama aga siis hakkas mootori tuli põlema ja mootor avarii reziimis aga restardiga sai korda jälle. peale seda sai vahetatud ära EGR jahuti ja EGR klapp. Sõita sai siis nüüd kaks päeva ja nüüd hakkas põlema mootori tuli ja mootor avarii reziimis. (vilgub siis eelsüüte tuli) ning enam auto sissevälja lülitamisest ei aita enam. Näitas ka turbo klapi viga vms äkki? Esindusest küsisin siis öelda et neil ei näita arvutist ültse seda klappi eraldi... . Häid ideid?
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 10 Dets 2014, 13:51
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Sai autol turbo ära vahetatud,aga kiirendus ikka puudub,voolikutes vaakum olemas,endal peas mõte kas MAF või MAP andur läbi?
Lähipäeval peaks diagnosti saama teha,aga väideti,et ei pruugi näha kas tegemist anduri veaga.
Oskab veel keegi mingit nõu anda?
Lähipäeval peaks diagnosti saama teha,aga väideti,et ei pruugi näha kas tegemist anduri veaga.
Oskab veel keegi mingit nõu anda?
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Mär 2015, 19:33
- Auto: igasuguseid liigub.
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.
Tõmba õhulugeja pistik küljest, kerge proovisõit ja anna teada mis muutus.
Õhulugeja puhastus võib aitab aga uut on ikka vaja.
Map andur nii kergelt läbi ei lähe.
Õhulugeja puhastus võib aitab aga uut on ikka vaja.
Map andur nii kergelt läbi ei lähe.
Viimati muutis väikemulk, 02 Apr 2015, 21:20, muudetud 5 korda kokku.