Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 09 Apr 2018, 20:57

teemarendaja kirjutas:
09 Apr 2018, 19:21
Linnavahel kiirendades kolmandaga kipub jõnksutama(turbo tuleb, turbo läheb). Õhulugeja sai puhastatud. Kuidas ma neid vaakumklappe kontrollida saaks? Nüüd õhtul ei võtnud enam üldse turbo järgi ka peale taaskäivitamist. Võib asi olla ka EGR klapis?
Esmalt vaata vaakumvoolikud üle! Käisin täna ülevaatusel, kõik korras sain läbi, aga mõne aja pärast kadus turbo ära. Vb lihtsalt kokkusattumus, et just pärast nende tuuritamist lõpetasid 2 vaakumvoolikut, aga see selleks. Vahetasin voolikud ja pärast tegin "turbo ja egr puhastussprei"ga natuke tööd ja turbo töötab igatahes paremini kui hommikul.

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 09 Apr 2018, 21:31

Oskad ka öelda mis mõõduga vaakumvoolikuid on vaja ja palju? 1.9tdi 96kw

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 09 Apr 2018, 21:47

3mm ja 5mm peaksid olema, vanad tunduvad suuremad olevat, aga need juba veninud ka. Ise ostsin alguses 3meetrit 3mm-ist ja meeter 5mm-ist kütusevoolikut. Täna vahetasin 3mm juba silikoonvoolikute vastu.

aivar355
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Sept 2015, 10:53
Telefon: 5253016
Auto: Touran
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas aivar355 » 19 Juun 2018, 18:16

Enda Touran 2,0 103 kW 2012 a. läkska avariireziimi, kaabel näitas 2 viga, et sisselaskes rõhk liiga kõrge ja temperatuur liiga kõrge, tuli välja, et andurite juhtmed kimbus vigastatud, elektriku sõnul pidi olema tüüpviga, juhtmed pandud kimpu ja aetud kõrisse, aga omavahel kinnitamata, liiguvad ja hõõruvad üksteise vastu, mul oli 7 soont vigased, ilmselt oleks varsti veel mingid vead välja löönud, nüüd korras, võib-olla mõnele see info ka abiks

kulgeja
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 19 Dets 2017, 15:44
Auto: VW passat B6 1,9td 77kw, Skoda Octavia 1,9td 66kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas kulgeja » 20 Juun 2018, 11:56

See vist ei ole avarii reziim, kui teisega kiirendades tõmbab korraks kinni, aga edasi kolmandaga jälle normaalne. Ei juhtu igal korral, u igal 10-15 korral. Ülevaatuselt saadeti ka tagasi, tossu oli 9,9 - arvatavasti õhulugeja viga. Proovisin teiselt mootorilt õhulugejat, siis oli korras, kuigi pikalt polnud aega proovida, pärast omaga ka 4000 pöördega silmaga nähtavat tossu polnud.

Kas jutt, et samasugune lugeja (mul Bosch) tuleb asemele panna? Kole kallis on u 70-80€, aga pakutakse ka 25-35€ hinnaklassis lugejaid. Oma töö peaks ju nad kõik ära tegema.

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi.

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 20 Juun 2018, 17:50

Lugeja kohapealt soovitan pigem töökorras kasutatud originaali. On palju juttu kuidas meed odavad hiinakad ei anna õigeid näite ja saavad otsa ka ruttu.
Kui kinni kakub siis võib olla nii lugejas kui ka n75 viga. Samas võib ka turbo geomeetria kinni jääda.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 1927
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 26 Jaan 2019, 15:03

Lõpuks sinna jõutsime. Turbo geomeetria on kinni.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4387
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 46 korda

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Jaan 2019, 17:09

t6nis3 kirjutas:
26 Jaan 2019, 15:03
Lõpuks sinna jõutsime. Turbo geomeetria on kinni.
K*rt, miks mul on tunne, et Hr. t6nis3 istub mingite vahedega kusagil keldris kinni (noh, nagu see fie Kukumägi Uuspõllu filmis) ja mingi hetk lastakse korraks valguse kätte ja siis kohe foorumisse?
No, k*rt, suht vana postitus nagu.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 1927
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 26 Jaan 2019, 18:39

H R Tiit. Mida ütlesin valesti? Vana postitus,uus teadmine kellelegi.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4387
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 46 korda

Mida kontrollida kui td läheb avarii reziimi

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Jaan 2019, 23:09

t6nis3 kirjutas:
26 Jaan 2019, 18:39
H R Tiit. Mida ütlesin valesti? Vana postitus,uus teadmine kellelegi.
Ära saa valesti aru, kuid sa vastasid üle poole aasta vanusele teemale, nagu oleks see eilne mure olnud, vast selle ajaga on tal auto juba korras ikka.

Vasta