Golf 2 1,6 TD 90 a. Külmalt ei taha käima minna!

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Jaan 2010, 21:11

Sellele võiks lausa nimeks panna "Sädeme võte"
huumor see :lol::no::smilegrin:

peaks lausa sellise mooduse kohta mõne elukutselise remondi mehe käest küsima, saavad vist ühe kõva kõhutäie näerda muidugi kui sellise ideega küsimusega nende poole pöördun!:lol::blush:

[Muudetud: 24-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Jaan 2010, 21:53

ja kui ikka aru ei saa, miks see säde tekib , siis inglise keele oskuse korral võiks lugeda seda LINKI!!!

kui ise tõlkida ei oska siis kasuta googlet tõlkimiseks:exclamation:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tibullus » 24 Jaan 2010, 23:41

Tean lihtsalt,et mõned teevad niimoodi ja olen ka ise proovinud. Ise kontrollin küünlaid aga testriga. Pane nüüd veel kuus postitust 20 smailiga siia,sest korraga sul kõik killud ju ei meenu.
Teemasse ka: up-iks siis oma probleemi.
Endal kah jamab nüüd külmade ilmadega.Käima läheb aga käiama peab pikalt.Aku on peal uus,samuti eelsüüteküünlad.Eelsüütetuli põleb suht kaua,releeklõps käib paar minutit pärast käivitust ning algul pöörded kõiguvad(ei võta kõiki pütte korraga järgi).Millest siis alustada-pihustitest?
W8

g3racing
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Aug 2009, 21:46
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas g3racing » 25 Jaan 2010, 09:49

Eile hommikul -28' ga mul jamas samuti. Kütusefilter sisises nagu kompressor ja voolikud olid vahtu täis. Gaasi pidi all hoidma, muidu hakkas välja surema. Lasin paaki liitri bensu. Täna polnud ühtegi mulli näha.
projectG3hybrid - on see tõesti võimalik???

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Jaan 2010, 13:05

tibullus kirjutas:Tean lihtsalt,et mõned teevad niimoodi ja olen ka ise proovinud. Ise kontrollin küünlaid aga testriga. Pane nüüd veel kuus postitust 20 smailiga siia,sest korraga sul kõik killud ju ei meenu.
Teemasse ka: up-iks siis oma probleemi.
Endal kah jamab nüüd külmade ilmadega.Käima läheb aga käiama peab pikalt.Aku on peal uus,samuti eelsüüteküünlad.Eelsüütetuli põleb suht kaua,releeklõps käib paar minutit pärast käivitust ning algul pöörded kõiguvad(ei võta kõiki pütte korraga järgi).Millest siis alustada-pihustitest?
küsimuseks sinu vastusele et jah, pihustid tasuks kontrollida. Aga kui sa ise niimoodi ei kontrolli küünlaid, siis ära soovita seda ka teema algatajale, sest niimoodi ei saa ju 100% kindlust, et küünal poolpidune pole...minu arust ei saa sa sealt mingit protsenti niimoodi. Need kes niimoodi kontrollivad, palju õnne neile sosseppadele! Lihtsalt naljkas vaadata, kuidas vennad leiutavad uusi võtteid, ise füüsikast mitte midagi teadvat, ja siis teema algataja arvabki et ta tegi õigesti ja nüüd tema küünlad korras. Soovitanud siis, et kuidas seda tuleb testriga teha mitte mingi "sädeme meetod BS" kasutades.:exclamation::exclamation::exclamation: Vabanda kui minu smailimine sind häirib, mind aga häirib, et siin vendasid kes kasutavad mingeid kahtlaseid võtteid sellise olulise asja kontrollimiseks ja siis soovitate v siis õigemini väidate et see meetod toimib! Ja sina pole ainuke, teine soolapuhuja on see T6nis2 vms...ja seda mitmeski teises postis just diislite koha pealt...saan aru kui konkreetseid kogemusi pole, kuid siis võiks veidi uurida ennem kui midagi soovitatakse. Googlest leiab väga palju infi!

[Muudetud: 25-1-2010 copilot]

[Muudetud: 25-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tibullus » 25 Jaan 2010, 20:06

Pole ma kellelgi soovitanud,et mine nüüd selle juhtmega jebima.Vastasin lihtsalt sinu väitele, et see säde on võimeline sinna tekkima küll ja et mõned teevad nii ning et olen seda ka ise proovinud.Võib olla näitab see siis,et küünal pole täielikult läbi ja vool jookseb ikka läbi vms.
Schluss minupoolt.
Täna käivitus minu masin siis poolest pöördest(väljas -18) aga akutuli mis tavaliselt koos teiste tuledega ära kustub, kui eelsüüdet annan, jäi koos eelsüütetulega põlema.Käivitades kadus ära.Neljap. siis õlivahetus ees kuna õli suht vähe,natuke üle miinimumi.Pihusteid vaatab edaspidi kuna tuttav remondimees haige praegu.
W8

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 25 Jaan 2010, 22:40

copilot,vastasin ju et eelsüüte küünlaid ei kontrollita ainult keermestatud poole peale plussi(+) andmisega, et veenduda takistuse olemasolu(sädeme efekt). Küünal siiski välja keerata. Kui on soola puhumisest jutt,siis ,kes märkust teeb võiks ka midagi konkreetset näidet tuua mingist ,,jama,, ütlemisest. Kui pole asjalikku ,konkreetset näidet tuua,kus oli minul tegemist ,,soola puhumisega,,(see ju siiski släng)......vaatan milline vastus tuleb,siis teen järelduse kellega tegu.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Priidik333 » 25 Jaan 2010, 23:16

Võtaks siis ka sõna antud sädemeteemal.
Oma 15 aastase automehhaaniku karjääri jooksul olen kokku puutunud päris palju eelsüüteküünaldega.Kui on tahtmist ennast petta siis laske käia oma sädeme teemaga. 100% tõest tulemust näeb ainult siis kui keerata küünal maha ja siis kontrollida.Olen näinud ka selliseid küünlaid mis näitavad takistust aga ots punaseks ei lähe...niiet testriga ei leia ka alati vigast küünalt üles.
tibullus...võiksid alustada eelsüüte relee kontrollimisest(voolu võib anda relee vaid 10 seki muidu lähevad küünlad läbi):)
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tants » 26 Jaan 2010, 00:35

Priidik333 kirjutas:võiksid alustada eelsüüte relee kontrollimisest(voolu võib anda relee vaid 10 seki muidu lähevad küünlad läbi):)
Vabandan kui asjast valesti arusaanud ja kui minu katseeksitusmeetod oli natuke valesti tehtud kuid just hiljuti oli vaja näppida ühte 1,6td eelsüüteküünla releed ja mäletamistmööda hoidis relee vooluahelat 40 sekundit taga.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tants » 26 Jaan 2010, 00:43

Läbi võib põlenud olla ka eelsüüteküünalde kaitse mis on musta karbi sees ning asub paisupaagi juures kinnitatud vastu seina.
Halba käivitamist mõjutab ka muidugi pihustid ning igaksjuhuks võiksid ülekontrollida mootorimärgid (nukkvõll, pump, väntvõll).

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Priidik333 » 26 Jaan 2010, 07:31

Vabandan kui asjast valesti arusaanud ja kui minu katseeksitusmeetod oli natuke valesti tehtud kuid just hiljuti oli vaja näppida ühte 1,6td eelsüüteküünla releed ja mäletamistmööda hoidis relee vooluahelat 40 sekundit taga.


Autodata 2009 väidab et 1,6 td-l peaks olema vooluahel 10 seki taga.40 seki on kindlalt liiga kaua.:)
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 26 Jaan 2010, 11:15

see kui kaua releed taga hoidakse sõltub sellest, mis temperatuur väljas on... kui hoiab koguaeg 40 seki sees siis või termoandur pepus olla.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 26 Jaan 2010, 20:05

T6nis2 kirjutas:copilot,vastasin ju et eelsüüte küünlaid ei kontrollita ainult keermestatud poole peale plussi(+) andmisega, et veenduda takistuse olemasolu(sädeme efekt). Küünal siiski välja keerata. Kui on soola puhumisest jutt,siis ,kes märkust teeb võiks ka midagi konkreetset näidet tuua mingist ,,jama,, ütlemisest. Kui pole asjalikku ,konkreetset näidet tuua,kus oli minul tegemist ,,soola puhumisega,,(see ju siiski släng)......vaatan milline vastus tuleb,siis teen järelduse kellega tegu.
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=52955

näiteks siit võid oma ühe väite üle vaadata.
aga kuidas on seotud sädeme tekkimine küünla takistuse suurusest. Ma andsin ju lingi, kust saab lugeda, mis on säde! Sinu kehal ei ole suurem asi takistus, kuid kui paned oma näpu millegi piisavalt tugeva staatilise elektriga laetud keha vastu või võid ise olla laetud nii suure staatilise elektri laenguga ja midagi puutudes on kuulda ja pimedas oleks hästi näha kuidas tekib säde...või kui näiteks võtad pimedas seljast fliizi, näed jällegi säded ja kuuled särinat. maakeeli öelduna kandub lihtaslt eleter sellest jutmest edasi küünlale õhu kaudu...siin ei ole mingit seost sellega kui suur on selle küünla takistus ja kas ta seega poolpidune v mitte! Kui ei viitsi isegi seda endale selgeks teha, mis on säde, siis minu arust ei pea rohkem sulle neid teemasid üles kaevama, et tõestada, et ajad jama vahest(ei arva et kogu aeg ja igalpool, kindlasti tead minust rohkem autodest ja sellest mototehnikast, kuid on fakte, mida tundub et sa ei tea ja ei viitsi isegi järgi uurida)

ja siis selle sädeme kohta ka inglise keelne ja vähe raskemini aru saadav selgitus:

The most spectacular form of ESD (Electrostatic discharge) is the spark, which occurs when a strong electric field creates an ionized conductive channel in air. A spark is triggered when the electric field strength exceeds approximately 4–30 kV/cm
Diesel Power KEEPS ME GOING

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 26 Jaan 2010, 22:57

Mis siia juttu ,,keha,, puutub , ,,näpp,, jutt on staatilisest elektrist,mida räägib kasutaja copilot. Tuletan meelde,küsimus on eelsüüte küünalde korras olekust. Eelnevast minu postitusest on ju kõik vist välja öeldud. Kui kellelegi on ,,vist,, siis alati võib teemat edasi arendada.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 27 Jaan 2010, 10:48

T6nis2 kirjutas:Mis siia juttu ,,keha,, puutub , ,,näpp,, jutt on staatilisest elektrist,mida räägib kasutaja copilot. Tuletan meelde,küsimus on eelsüüte küünalde korras olekust. Eelnevast minu postitusest on ju kõik vist välja öeldud. Kui kellelegi on ,,vist,, siis alati võib teemat edasi arendada.
puutub siia selle pärast et sina ei taha aru saada v siis polegi võimaline aru saama, miks see säde tekib küünla ühendamisel vooluringi! Vahet pole kas see tekib staatilise elektri laengust kui midagi puutud või siis kui see samune elekter, mida sa aku pealt otse küünla peale lased, tekitab sädeme ehk laeng kandub edasi õhu kaudu. Millest sina ARU ei saa? Mingit sädeme teooriat võid ajada mõnele külamehele, kes kooli ajal füüsikatundisest puudunud v siis lihtsalt ei mäle sellistest lihtsatest faktidest midagi. ja jälegi on see sädeme teooria osadel (näiteks tibullus ) siin tekkinud nii, et tean et tehakse, endal kah tekkis mingi säde...juu siis on õige, ilma et asjasse süübida ja loogiliselt mõelda ja ise UURIDA kas vastab tõele!

ega jah, selle tema võiks vast juba lukku panna....mõtetu vaielda...kui soov ennast petta, nagu ütles üks eelpool teemasse vastanuid, laske käia, aga ärge soovitage sellist BS teistele, kes siis usuvadki seda juttu. Muidugi jah, ega teema algataja ise kah ennem seda kusagilt kuulnud v lugenud ja osad siin samuti arvavadki et see õige. Loodetavasti nüüd võttis vähemale teema algataja õppust ja krudis küünlad maha ja kontrollis nii, et ikka oma silm kuningas!
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tibullus » 18 Veebr 2010, 13:49

Käisin siis täna diagnostikas. Mitte mingit viga ei näidanud. Pöörded kõiguvad ikka hommikuti külmalt käivitades(mida külmem väljas seda tugevamini).Mitte küll palju(üle 1200 ei lähe,lagi on rohkem 1100 kandis) ja kaua(kuskil minutiga läheb jonksu) aga ikkagi.
Valati mingit küttelisandit paaki ja soovitati kütusefiltrit vahetada. Pihustite kohapealt niipalju,et need on minu autol mehhaanilised ning tal lähiajal aega polnud,et neid kontrollida-jääb siis järgmise kuu algusesse see protseduur.

Edit: Käisin siis seal võruvälja tänavas.Kas keegi veel mõnda muud normaalset kohta oskab soovitada kus saaks pihusteid kontrollida inimliku hinnaga?

Tegelt kõigepealt vahetan vist ikka selle kütusefiltri ära,sest kui meenutama hakata siis hakkas see jama vahetult pärast neid krõbedaid külmi (Tartus oli -26 kõige külmem kui käivitasin).

[Muudetud: 18-2-2010 tibullus]
W8

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 22 Veebr 2010, 22:32

kas süüte ajastus ikka korras, minul oli hiline ja peale varajaseks(kuid normi piires) muutus käivitamine oluliselt paremaks, vaata minu auto teemat huviliste autode alt, seal veidi kirjutasin sellest!
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tibullus » 22 Veebr 2010, 23:40

Kütusefilter sai nüüd vahetatud ja natuke (20L) kütet nestest peale võetud,rohkem ei mahtund lihtsalt. Täna -10 käivitus paremini kui varasemalt,hästi õrnalt oli vaid esimesed sekundid jõnksutamist tunda. Kaldun arvama,et minu passule see alexela diisel ei istu. Viimasel ajal sai seal tangitud ja enam-vähem siis algas ka see puterdamine.

Ot: Täna jäi raadio ka kogemata autost lahkudes mängima.Pani nii 10 tundi jutti (samal ajal kui tööl olin) ning pärast seda käivitus passatski poolest pöördest ja ei mingit puderdust. :smilegrin:
W8

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Veebr 2010, 02:42

tibullus kirjutas:Kütusefilter sai nüüd vahetatud ja natuke (20L) kütet nestest peale võetud,rohkem ei mahtund lihtsalt. Täna -10 käivitus paremini kui varasemalt,hästi õrnalt oli vaid esimesed sekundid jõnksutamist tunda. Kaldun arvama,et minu passule see alexela diisel ei istu. Viimasel ajal sai seal tangitud ja enam-vähem siis algas ka see puterdamine.

Ot: Täna jäi raadio ka kogemata autost lahkudes mängima.Pani nii 10 tundi jutti (samal ajal kui tööl olin) ning pärast seda käivitus passatski poolest pöördest ja ei mingit puderdust. :smilegrin:
kusjuures minul sees puhas neste kütus, vahet pole kust see kütus võetud, ikkagi turtsub, seega arvan et miski pihusti.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Veebr 2010, 02:44

tegin audihooldusesse siis päringu, et palju sulli tahavad siis pihustite kontrollimise eest saada koos kogu sinna kuuluva töö rahaga, vastati et 700.- ringi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tibullus » 23 Veebr 2010, 09:58

Nojah aga igatahes käib auto nüüd palju paremini. Pihustitega lähen aga igaks juhuks kontrolli ikkagi, kohta pole veel aint välja valinud. Võruvälja diagnostikas öeldi,et 300.- saab hakkama. Eks näis.

Edit: Täna ei olnud siis mingit puterdust,käivitus nagu suvel.

[Muudetud: 23-2-2010 tibullus]
W8

Vasta

Mine “Diislid”