Golf 2 1,6 TD 90 a. Külmalt ei taha käima minna!

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

vallu1
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Jaan 2010, 22:24
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1,6 TD 90 a. Külmalt ei taha käima minna!

Lugemata postitus Postitas vallu1 » 16 Jaan 2010, 22:55

Auto ei taha viimasel ajal käima minna, kui väljas üle -1c siis pika käiamise peale kuidagi lõpuks käivitub. Külma mootoriga tühikäigul aeg-ajalt tõmbleb , soojalt ei tõmble. Kui üks kord käima ära saab ja kohe mootori seisma panen, uuesti käivitudes ei ole mingit probleemi. Eelsüüteküünlaid kontrollisin juhtmega +klemmilt otse küünla otsa puudutades, sädet lõi - peaksid vist siis korras olema???
Kord käivitasin auto -17c eetriga ja paaki valasin mingit diisli lisaainet. Sellest ajast hakkaski jama pihta. Kas võisin sellega midagi ära rikkuda? Autol olemas plokisoojendus ja kui taga kuskil tund, siis auto käivitub hästi.
Kas keegi oskab midagi kosta, milles võib olla probleem?

tigekala246
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigekala246 » 17 Jaan 2010, 11:36

kontrolli kindlasti eelsüüteküünlad ja pihustid üle, kuna kui mootor tõmbleb veel peale käivitust, siis mingi pütt ei ole korralikult taga, nt pihusti nõel on kinni, piisab isegi lahtivõtmisest ja puhastamisest.
kui pihusteid hakkad kontrollima, keera pihustid maha ja sealtsamast pihusti august näed ka küünlad üle, keera süüde sisse ja vaata kas lähevad otsad ilusti ühtlaselt punaseks

[Muudetud: 17-1-2010 tigekala246]

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas romeoD » 17 Jaan 2010, 11:42

Mul endal oli sama jama. Yhesõnaga, kui korra autole eetrit annad, siis jäädki seda andma. Kylmaga annab eetrita käima ajada. Ainus võimalus on tõmmata. Ja ongi nii, et kui korra oled käima saanud, siis ta läheb ka starterist kohe käima. Hoia eeter alati lähedal. Kyllalt hommikuid olnud, kus esimene tripp on teise autoga tanklasse, et enda masinale eetrit muretseda. Lahendust ei ole leidnud sellele, vahepeal oli mootori vahetus ja sellele pole eetrit andnud:)

vallu1
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Jaan 2010, 22:24
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vallu1 » 17 Jaan 2010, 12:39

Peale käimaminemist ei tõmble nii nagu oleks mõni pütt tagant ära. Vaid natuke hiliem hakkavad tühikäigu pöörded kõikuma.Vahelduva eduga, mingiaeg käib ilust siis jälle kõiguvad.Kui kaasi anda pöördesse läheb ilusti. Kiirendus ja jõud on hea.

abt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Okt 2008, 10:40
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas abt » 21 Jaan 2010, 19:03

Kas küünlaid kontrollides ühendasid enne nad ikka lahti omavahelisest seotusest?

vallu1
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Jaan 2010, 22:24
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vallu1 » 21 Jaan 2010, 19:44

Ei ole veel midagi kontrollinud. Kui ükspäev sõitsin 100km/h kätte ei saanud.98km/h oli ja kõik. Poos täiega kinni ja tõmbles. Kui sõita alla 98 siis kõik korras.

abt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Okt 2008, 10:40
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas abt » 21 Jaan 2010, 19:49

vallu1.....ise kirjutasid, et "Eelsüüteküünlaid kontrollisin juhtmega +klemmilt otse küünla otsa puudutades, sädet lõi - peaksid vist siis korras olema???"
Või kui on adekvaatsusega probleeme siis ei pea minagi vaevaks võtma süveneda.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 22 Jaan 2010, 11:08

vallu1 kirjutas:Auto ei taha viimasel ajal käima minna, kui väljas üle -1c siis pika käiamise peale kuidagi lõpuks käivitub. Külma mootoriga tühikäigul aeg-ajalt tõmbleb , soojalt ei tõmble. Kui üks kord käima ära saab ja kohe mootori seisma panen, uuesti käivitudes ei ole mingit probleemi. Eelsüüteküünlaid kontrollisin juhtmega +klemmilt otse küünla otsa puudutades, sädet lõi - peaksid vist siis korras olema???
Kord käivitasin auto -17c eetriga ja paaki valasin mingit diisli lisaainet. Sellest ajast hakkaski jama pihta. Kas võisin sellega midagi ära rikkuda? Autol olemas plokisoojendus ja kui taga kuskil tund, siis auto käivitub hästi.
Kas keegi oskab midagi kosta, milles võib olla probleem?
:lol::lol::no:
tundub et ikka väga pädeva disla vennaga, ei viitsi isegi otsida netist, kuidas eelsüüteküünalde korrasolekut kontrollida! Ma ei tea, minu masuudipressil küll nad ei sädet ei löönud, vaid hakkasid ikka korralikult hõõguma, ja nii nagu peab. :lol: võibolla sattusid sulle kätte säraküünlad:question:


[Muudetud: 22-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

auto24
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 26 Nov 2009, 10:27
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas auto24 » 22 Jaan 2010, 22:50

Kas sa ikka teised küünlad ühendasid lahti kui proovisid???
Kui ei siis ei pruugi kõik toimida

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tibullus » 23 Jaan 2010, 00:34

Olen kuulnud,näinud ja ka ise juhtmejupiga eelsüüteküünlaid kontrollinud ning lööb ikka küll sädet kui nad korras on.
Edit: 100% kindlust see meetod muidugi ei anna aga mingit säraküünla juttu ei maksaks ka ajada.

[Muudetud: 22-1-2010 tibullus]
W8

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 23 Jaan 2010, 00:59

Lööb sädet küll eelsüüte küünla ots(oleks nagu korras spiraal) kuid sisemine töö pind,sisemine ots kuumaks ei lähe,ots punaseks ei lähe. Läheb ,,juure,, pealt punaseks. Vot ongi petekas. Tuleb küünal välja võtta ja reaalne soojuse tipp,asukoht fikseerida.

Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk » 23 Jaan 2010, 01:04

copilot kirjutas:
vallu1 kirjutas:Auto ei taha viimasel ajal käima minna, kui väljas üle -1c siis pika käiamise peale kuidagi lõpuks käivitub. Külma mootoriga tühikäigul aeg-ajalt tõmbleb , soojalt ei tõmble. Kui üks kord käima ära saab ja kohe mootori seisma panen, uuesti käivitudes ei ole mingit probleemi. Eelsüüteküünlaid kontrollisin juhtmega +klemmilt otse küünla otsa puudutades, sädet lõi - peaksid vist siis korras olema???
Kord käivitasin auto -17c eetriga ja paaki valasin mingit diisli lisaainet. Sellest ajast hakkaski jama pihta. Kas võisin sellega midagi ära rikkuda? Autol olemas plokisoojendus ja kui taga kuskil tund, siis auto käivitub hästi.
Kas keegi oskab midagi kosta, milles võib olla probleem?
:lol::lol::no:
tundub et ikka väga pädeva disla vennaga, ei viitsi isegi otsida netist, kuidas eelsüüteküünalde korrasolekut kontrollida! Ma ei tea, minu masuudipressil küll nad ei sädet ei löönud, vaid hakkasid ikka korralikult hõõguma, ja nii nagu peab. :lol: võibolla sattusid sulle kätte säraküünlad:question:


[Muudetud: 22-1-2010 copilot]
Aga äkki on viga selles, et sa ei mõista millisest sädemest jutt käib? Võta aku + klemmilt üks juhe ja pane väriseva käega vastu küünla "plussi", mis nähtus tekkis ?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2010, 11:34

:lol: see on loogiline et kui sa juhtme vastu aku +klemmi v siis vastu küünla toite otsa paned, võib ta sädet lüüa vastavalt kumma otsa viimasena ühendad ja kui suur on sinu POHMAKS eelmise õhtu õlledest, kuid ma ei ole näinud, et normaalselt ja õigesti töötav eelsüütekas sädeleb sealt, kus ta peaks hõõguma minema:exclamation::exclamation::exclamation:
Eelmise auto G2 diisli vanu küünlaid kontrollides ja ennem kui uued peale panin...kõik said niimoodi juhtmega ükshaaval üle kontrollitud, ja nüüd preaguse autoga hetkel peal olevad sai üle kontrollitud samamoodi, pole ükski sealt sädet löönud, kus ta hõõguma hakkab ja kõik nad läksid punakseks nii nagu peab ja normaalse kiirusega!
To Raitsraisk: põhikooli füüsika tunnid EI jäänud mul vahele,viga aga tundub olevat hoopis selles, et teema algatajal on need tunnid vahele jäänud ega mõista seda sädeme asja:exclamation:

ja kui vend ei saa ikka aru, miks tal see säde tekkis, siis võiks vast lasta kontrollida asja inimesel kes jagab kah asjast midagi:mad:

[Muudetud: 23-1-2010 copilot]

[Muudetud: 23-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2010, 11:51

tibullus kirjutas:Olen kuulnud,näinud ja ka ise juhtmejupiga eelsüüteküünlaid kontrollinud ning lööb ikka küll sädet kui nad korras on.
Edit: 100% kindlust see meetod muidugi ei anna aga mingit säraküünla juttu ei maksaks ka ajada.

[Muudetud: 22-1-2010 tibullus]
ja ehk täpsustad, kust ta siis sädet lõi sul?? Ei tea mis imeküünlad inimestel on, et kui nad korras siis sädet löövad otsast kust peaksid nagu hõõguma hakkama v siis lisaks hõõgumisele löövad veel sädet?? seletage mulle lollile inimesele:spin::lol: Mul olid siis vist peetis küünlad, poest uued ostetud kah peetis, kuid läksid ilusasti punaseks otsast kuni peaaegu keermeni ehk siis peaaegu terve spiraali osa, kuid sädet nad selle osa pealt küll ei löönud. kauem ei hakanud põletama, sest teatavasti väga pikka aega jutti ei pea kaua vastu...nii 5 kuni 10 sec. piisav et teada saada kas korras küünlad! Kuigi mootori peal olles võib relee neid ka kauem järgi hoida. Autodata annab minu masina puhul perioodiks 15-20 sec
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2010, 11:58

T6nis2 kirjutas:Lööb sädet küll eelsüüte küünla ots(oleks nagu korras spiraal) kuid sisemine töö pind,sisemine ots kuumaks ei lähe,ots punaseks ei lähe. Läheb ,,juure,, pealt punaseks. Vot ongi petekas. Tuleb küünal välja võtta ja reaalne soojuse tipp,asukoht fikseerida.
ja selle mehe jutust saan mina jälle aru et peetis küünal võib säet lüüa, vähemalt on mainitud kust ta seda sädet lüüa võib:exclamation: Jah, tõesti, ühtegi peetis küünalt ehk siis küünalt mille ots ei hakka hõõguma v siis väga vaevaliselt, ma näinud pole ja seega ei oska öelda kas selline küünal võimaline sädet lööma, kuigi mina kahtlen selles sügavalt:blush:

[Muudetud: 23-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas romeoD » 23 Jaan 2010, 12:07

mul vahepeal meenus yks asi. Kontrolli ikka, kas sul vool tuleb eelsyyte kyynla peale. Tankil oli kunagi selline jama, et ei tulnud voolu. Armatuuris kõik lambid põklesid nii nagu peab jne, aga kyynlad voolu ei saanud. Relee oli läbi. Oli vist relee nr 60...ei mäleta, see oli ammu. Peale selle relee vahetust toimis kylmast pääst väga hästi:)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2010, 12:30

vallu1 kirjutas:Auto ei taha viimasel
Kord käivitasin auto -17c eetriga ja paaki valasin mingit diisli lisaainet. Sellest ajast hakkaski jama pihta. Kas võisin sellega midagi ära rikkuda? Autol olemas plokisoojendus ja kui taga kuskil tund, siis auto käivitub hästi.
Kas keegi oskab midagi kosta, milles võib olla probleem?
Ja palju õnne oma mootori peesse minekule kaasa aitamisele. Võiks veits googeldada ja uurida, millised ohud ja tagajärjed võivad selle kasutamisel olla, eriti kui seda liiga palju pihustada:lol: eriti kui veel tegu puhta meditsiinilise eetriga, mitte nende segudega, mida müüakse, kus peaks siis veidi ka õli hulgas olema. Lugesin just et WD40 pidi sama töö tegema ja olema palju ohutum mootorile.
Ja eetri ning eelsüüteküünalde kasutamine samal ajal on eriti BIG-NO-NO. Üleüldse ära kasuta seda, parem tee mootor korda ja vajadusel sebi korralik aku ning tee kõik käivitamiseks ja aku laadimiseks vajalikud juhtmeühendused korda. Kui aga moto ikka väga hõre siis jah, võid kaasa aidata.

[Muudetud: 23-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kase89 » 23 Jaan 2010, 12:40

Wd-40 ja muud roostehävitajad aerosooli puhul käivad küll ning palju ohutumad mootorile kui eeter. Eeter lööb julma kolina sisse, vaene mootor:lol: WD-40 jms roosteaerosoolid on koos lubrikantidega ning põlevad aeglasemalt, eeter põleb aga väga kiiresti ja sellest see oht tulebki.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2010, 12:51

kase89 kirjutas:Wd-40 ja muud roostehävitajad aerosooli puhul käivad küll ning palju ohutumad mootorile kui eeter. Eeter lööb julma kolina sisse, vaene mootor:lol: WD-40 jms roosteaerosoolid on koos lubrikantidega ning põlevad aeglasemalt, eeter põleb aga väga kiiresti ja sellest see oht tulebki.
Jap, nii ta pidi olema, et WD-40 on paremad määrimisomadused(puhtal eetril pole seda üldse) ja lisaks sellele ei sütti nii kiiresti ehk siis ei plahvata. Ja eelsüüteküünalde ja eetri kasutamisel samal ajal võib eetri süttimine toimuda keset survetakti. lisaks sellele eetri kasutamisel ja siis käivitamisel gaasipedaali tallamine...jällegi BIG-NO-NO:exclamation:

[Muudetud: 23-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

coupe924
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Aug 2007, 07:40
Auto: VW Phaeton 5.0TDI, 5.0TDI, 1.9TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas coupe924 » 23 Jaan 2010, 14:05

Peaksid ehk paaki piiluma.
Viimati muutis coupe924, 29 Jaan 2012, 13:30, muudetud 1 kord kokku.

g3racing
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Aug 2009, 21:46
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas g3racing » 23 Jaan 2010, 21:19

Igasugused suvised jäägid paagis halvendavad külmkäivitust. Sõida vana kütus ära, tangi peale korralikku -30'C talvist diislit ning sõida korralikult kütusesüsteem puhtaks.
projectG3hybrid - on see tõesti võimalik???

razza
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 06 Dets 2007, 22:20
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas razza » 24 Jaan 2010, 11:54

Ma arvan ka,et piilu paaki. Äkki see keemia,mis sa sinna paaki valasid, tekitas nn. p*ska. Mis võib küttefiltri ära ummistada, sellega pärsib ka mootori tööd suurtel pööretel. Kui see korras ja üle kontrollitud ning ikka ei mõjunud, siis vaata igaksjuhuks ega rihmamärgid pole paigast ära.


Eelsüüteküünalde korrasolekust:kõige lollikindlam on jah,küünal maha keerata ja otse aku pealt kontrollida, kas tipp läheb ilusasti erkpunaseks, kui mitte, viska kohe kaugele metsa:).
See,et ei viitsita küünalt maha keerata, proovitakse juhtme ja testriga küünla takistuse olemasolust ja kui on, on sellest vähe abi. Sest see näitab ka minekupeal olevaid(läheb tagant poolt punaseks,võtab ainult küünla kuumaks,mitte punaseks ja mida iganes veel...),et on töökorras.
Ühes foorumis oli ka pirniga kontrollimine,kuid sellele jään vastuse võlgu,pole katsetanud.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Jaan 2010, 12:06

razza kirjutas:Ma arvan ka,et piilu paaki. Äkki see keemia,mis sa sinna paaki valasid, tekitas nn. p*ska. Mis võib küttefiltri ära ummistada, sellega pärsib ka mootori tööd suurtel pööretel. Kui see korras ja üle kontrollitud ning ikka ei mõjunud, siis vaata igaksjuhuks ega rihmamärgid pole paigast ära.


Eelsüüteküünalde korrasolekust:kõige lollikindlam on jah,küünal maha keerata ja otse aku pealt kontrollida, kas tipp läheb ilusasti erkpunaseks, kui mitte, viska kohe kaugele metsa:).
See,et ei viitsita küünalt maha keerata, proovitakse juhtme ja testriga küünla takistuse olemasolust ja kui on, on sellest vähe abi. Sest see näitab ka minekupeal olevaid(läheb tagant poolt punaseks,võtab ainult küünla kuumaks,mitte punaseks ja mida iganes veel...),et on töökorras.
Ühes foorumis oli ka pirniga kontrollimine,kuid sellele jään vastuse võlgu,pole katsetanud.
kõige parem jah selline moodus, et võtat küünlad ükshaaval maha ja proovid kas läheb ots korralikult punakseks ja nii 10 sec hoidmist peaks peaaegu kogu spiraali osa minema hõõguma. Muidugi sellel G2 dislal vist neid pumba poolseid eelsüütekaid jube kebernii maha saada, peavad ikka peenikesed ja pikad sõrmed olema kui soovid ilma suurema lammutamiseta hakkama saada...nii vähemalt oli minu eelmisel G2 1,6D 40kw puhul. Jumal tänatud et insenerid on uutemate masinate puhul selle peale veidi mõelnud, vähemalt preagusel masuudikal küll see palju kergem.:rolleyes:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tibullus » 24 Jaan 2010, 20:21

Kui juhtmejupiga eelsüüteküünlaid kontrollida siis ei võeta neid maha.Panen ühe juhtmeotsa aku plussklemmile ja teisega puudutan küünla otsa.Lööbki sädet aga täit kindlust sellega ei saa,et küünlad 100% korras.
Endal kah jamab nüüd külmade ilmadega.Käima läheb aga käiama peab pikalt.Aku on peal uus,samuti eelsüüteküünlad.Eelsüütetuli põleb suht kaua,releeklõps käib paar minutit pärast käivitust ning algul pöörded kõiguvad(ei võta kõiki pütte korraga järgi).Millest siis alustada-pihustitest?
W8

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Jaan 2010, 20:52

tibullus kirjutas:Kui juhtmejupiga eelsüüteküünlaid kontrollida siis ei võeta neid maha.Panen ühe juhtmeotsa aku plussklemmile ja teisega puudutan küünla otsa.Lööbki sädet aga täit kindlust sellega ei saa,et küünlad 100% korras.
Endal kah jamab nüüd külmade ilmadega.Käima läheb aga käiama peab pikalt.Aku on peal uus,samuti eelsüüteküünlad.Eelsüütetuli põleb suht kaua,releeklõps käib paar minutit pärast käivitust ning algul pöörded kõiguvad(ei võta kõiki pütte korraga järgi).Millest siis alustada-pihustitest?
oot oot, kuidas sa siis näed et nad ikka korralikult ja normaalse kiirusega hõõguma hakkavad nagu vaja? võtad pihustid maha? ma ei saa ikka aru mis neetud sädeme juttu te ajate, seletage mulle ükskord ära mismoodi see säde näitab et küünal korras:question::lol::lol:
ajab ikka naerma küll. minu arust oleks juba siis testeriga küünla takistuse mõõtmine või testlambiga kontrollimine :lol:palju kindlam moodus ilma et peaks küünlaid maha keerama:exclamation: Mingid MADE IN KUURITAGA leiutatud võtted osadel ikka. ma ei tea...lambist olete võtnud selle kinnisideeks või?see kui paned akule vales järjekorras juhtmed tagasi ja klemmi pealt sädet lööb ei tähenda et tegu korraliku akuga on, selleks mõõdetaksegi selle mahtuvust, sama on küünaldega, poolpiduseid küünlaid mingi sädemega ei tuvastata, või siis nüüd järsku on see mingi teie uus leiutatud võte....mina kuulen küll esimest korda sellist BS!!
ja mida sa ikka niimoodi kontrollid kui sellega 100% kindlust ei saa:question:.saad siis 90%?


[Muudetud: 24-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”