Sharani kütusekulu tühikäigul natuke suur

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
jargo5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Sept 2008, 09:24
Telefon: 5174662
Auto: VW Sharan 1,9 TDI PD 85KW
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharani kütusekulu tühikäigul natuke suur

Lugemata postitus Postitas jargo5 » 07 Veebr 2010, 10:59

Tere! Sharan 1,9 tdi pd 85kw on tühikäigul kütusekulu tõusnud. Enne näitas kompuuter 0,6 l/h nüüd aga 0.8-0,9 l/h. Kas see on normaalne või on tegemist probleemiga. Palju teil sellise mootoriga isendid tühikäigul kütust kulutavad.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas erki1974 » 07 Veebr 2010, 11:07

Sharan mootor on sama mis Passatil ja tehase näitajad peavad olema kuskil 0,5-0,6L/tunnis. Minu Passatil 1,9 96 kw 2002.a. oli see samuti 0,8-0,9 L/tunnis ja olen kuulnud , et mõnel lausa 1,1 L/tunnis. Palju sul keskmine küttekulu ka on. Samas kui see on normaalne, siis ära vaata seda tühikäigu küttekulu. Olen samuti uurinud aga vastust saanud ei ole. Panin power boxi peale ja sain 0,9L/tunnis asemele 0,5-0,6 L/tunnis aga ei tea kas see ka õige on või nagu väidetakse, et kompuuter hakkab jamama.!?

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3322
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 07 Veebr 2010, 11:58

jargo5 kirjutas:Tere! Sharan 1,9 tdi pd 85kw on tühikäigul kütusekulu tõusnud. Enne näitas kompuuter 0,6 l/h nüüd aga 0.8-0,9 l/h. Kas see on normaalne või on tegemist probleemiga. Palju teil sellise mootoriga isendid tühikäigul kütust kulutavad.
Tegelikult võiksid täpsustada, et enne mida võttis kütet 0,6l/h. Äkki mõtled sooja ilmaga? Kui nii siis soojaga ongi näitajad väiksemad.

UMMI
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 12 Apr 2004, 21:43
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas UMMI » 07 Veebr 2010, 12:40

See 0,9-1,1/h on täiesti normaalne kompu järgi. Kui kütsekulu on korras siis ei tasu väga muret tunda.
Kõik rahvusvahelised veod üle Euroopa! Transport*rent*transfeer
http://www.autostradarent.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Mägi
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
Asukoht: Luige
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mägi » 07 Veebr 2010, 12:51

Oma massinal on nii, et kui kone töösoe siis käik sees näitab 0,8-0,9 kui valits parkingu peal siis 0,7-0,8 aga kui mootor alles soeneb, ehk kui osuti on kuskil veerandi peal, siis näitab, olenematta kas käik on sees või mitte, 0,6.
Hetkel massina keskmine küttekulu ehk kuhugi sinna kaheksa kanti. Muidugi autu tiksub ka ommikutti suht palju, kui käima saan:P

vamps
Klubiline
Postitusi: 189
Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
Telefon: 51982593
Auto: ŠKO O3 / VW G7.5
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vamps » 07 Veebr 2010, 13:50

Mul sama mootoriga golf (1.9l 85kW). Mul kompuuter seistes ei näita kütusekulu tunnis, jääb hetke kulu peale, kuid viimati suvel VAG-COMiga vaadates, näitas külma mootoriga kütte kulu tunnis 0,8, mõne ajapärast langes 0,6 peale. Ja kui pikema otsa olin teinud ning mootor korralikult soe, siis näitas ka 0,4 l/h.
(PS! Mis tähendab sõna kone? Eestikeelne väljend? Mu teada mitte. Ajage oma soome keelt kuskil mujal! Juba mitmes kord pean seda siit foorumist lugema! Foorumi keel on EESTI KEEL ja släng ei ole samuti teretulnud)
psiiaaaooooo

alvar12
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 26 Nov 2005, 08:45
Telefon: 53016625
Auto: vw passat 1,9tdi 95a,vw golf3 1,9d
Asukoht: põlvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas alvar12 » 07 Veebr 2010, 19:05

minu sharanil 85 kw näitas vana õhulugejaga 1,1 l h aga uuega 0,8.eks näis palju keskmiselt nüüd kütust võtab.varem võttis talvel 7,5l 100 le

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Vader » 09 Veebr 2010, 14:58

mehed mis te teete tühjast probleemi
see kas su auto tunni küttekulu on 0,5 või 1,5 oleneb ju sajast asjast
palju tarbijaid järgi on mis temperatuur on kui kaua on töödanud kas on manuaal või automaat kast
jne.
oluline on kuidas auto sõidab ja palju ta siis kütet võtab :)
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Veebr 2010, 15:16

niih, endal hakanud samuti auto järsku rohkem kütet võtma, ei tea kas seos õlivahetusega(kuigi ei usu, uus õli peaks just vähenda pigem kuid sedagi ainult sutsu), kasutan siis täissünti. Samuti nv kui ennemalt oli töösooja motoga kulu nii 0,39L/h siis nüüd 0,78L/h, ja näiteks täna linnas sõites(ka püsikaga) 4 käik 50km/h siis vahepeal tõusis hetke keskmine isegi 5,9l/100km, ennemalt oli ikka nii poolteist litra vähem ja seda ka külma motoga. samuti üleüldine keskmine oli nüüd 7,1 ennemalt täna läbi vuratud teekonna ja liiklusolude peale ikka sinna liiter kuni poolteist vähem. samuti kui kiirendada, siis näiteks kui hetkeks anda teisega lappi, siis külma motoga näitas isegi kulu 50l/100km , mida pole kunagi varem olnud. Tunda on nagu ka seda, et auto veits äkilisem kui ennemalt(vb sp et pidamine hetkel linnas parem ja rattad ei käi nii palju tühja kiirendades. Et millest alustada? lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ei tohiks vist rolli mängida selle moto puhul? Jah, geomeetria arvatavasti kinni(mis pidavat kah kulu tõstma, kuid oli seda juba enne kui kulu tõusis, kuid kulu muutumine on toimunud järsku. õhulugeja järsku otsad andnud, kuigi siis ei oleks minekut üldse ja viimati vag com i abil seda kontrollides tundus asi ok olevat.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Veebr 2010, 15:22

või on asi kütuses, samas pole vahepeal juurde tankinud, panin kuu alguses paagi täis ja asi oli korras, isegi kui raskus peal, nüüd nii veerand paaki ja kulu tõusnud, samuti küttefilter vahetatud enne talve saabumist. pole nagu midagi näppinud kah(pistikuid moto küljest või õhulõdvikuid vms). ingel, jama et pole endal läpakat, et vaadata mis vag com näitab. Samas, enne kui sai õli ja õlifilter vahetatud, turtsus veidi moto nii 5 sec, nüüd käivitub kergemini veits ja ei lonka nii kaua preaguste külmadega.
mõni pihusti õhtal? samas kui moto mõned secid töötanud ei mingit suitsu(ainult külma motoga siis kui veidi turtsub ja põlemata kütuse suitsu veidi tagant viskab), soojalt andes koha peal lappi 3000rpm ini ei viska isegi musta kübetki välja tagant rääkimata muust

[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 17 Veebr 2010, 16:10

See on ju ikkagi kompuutri pealt vaadatud kulu sul, reaalse kulu muutumist sa arvatavasti veel mõõta ei ole jõudnud. Kuigi, ega kompuuter ka üleöö rohkem näitama ei hakka. Linnasõidul on muidugi väga keeruline ka saavutada samasuguseid tingimusi nagu olid eile või üleeile- liiklus, ilm, jala raskus jne jne. Kui satud maanteele, siis saad reaalse pildi, kas auto on hakanud poolteist liitrit sajale rohkem kaanima või mitte. Ja kui on, siis mõtleb juba edasi.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Veebr 2010, 16:38

tobimarg kirjutas:See on ju ikkagi kompuutri pealt vaadatud kulu sul, reaalse kulu muutumist sa arvatavasti veel mõõta ei ole jõudnud. Kuigi, ega kompuuter ka üleöö rohkem näitama ei hakka. Linnasõidul on muidugi väga keeruline ka saavutada samasuguseid tingimusi nagu olid eile või üleeile- liiklus, ilm, jala raskus jne jne. Kui satud maanteele, siis saad reaalse pildi, kas auto on hakanud poolteist liitrit sajale rohkem kaanima või mitte. Ja kui on, siis mõtleb juba edasi.
kusjuures, kui maalt tulin, juba siis näitas kompu keskmise kulu suurust nii liiter suuremana kui tavaliselt, kusjuures moto oli korralikult töösoe. et enamvähem üle öö ikka liiter poolteist otsa kahtlane. ja seni ikka kompu suht täpselt keskmise kulu näidanud. muidu vahepeal lugesin et vigadeks võib olla ummistunud EGR, EGR cooler ja sisselaskekolle.samuti kui cat jama täis. või siis pihustite otsad. kuid ikkagi selliste numbrite näitamine üle öö küll naljakas, isegi 70km/h püsikaga 5. käik ennemalt selliste teedega ja isegi poolsooja motoga kukkus hetke keskmine alla 4L nii 3,6 ja suts peale, täna alla 4,5 ei vajunud.
ja üks kahtlane asi ka seegi, et ennem maale minekut oli peal 4 valuvelge koos rehvidega+muud nodi, kokku nii 100 kg, nüüd isegi kahekesi sõites ilma selle nodita kulu näit nii suur.

[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Veebr 2010, 17:23

samuti kui süüde on hiline pidi rohkem kütet võtma. kuid samas -8 ja käivitub normaalselt, va see veidi turtsumine. kui juba korra käima pandud moto siis paugupill ja ei mingit turtsumist. ise kahtlustan pihusteid, arvestades turtsumist ja esimestel nii 5-10 seci põlemata kütuse suits olenevalt välistemperatuurist(kui mõni eelsüütekas oleks järsku surnud siis nii kaua ei turtsuks ja poolteist kuud tagasi kontrollides olid kõik ok). et mõni pihusti vb kuseb. Naljakas, et 50km/h püsikaga sõites, kui tavaliselt kulu näit alla 5l/100km tõuseb iga paari seci tagant 0,1L ja kuni 6 lidrani välja kuigi tõuse pole ja tee hea.

et kus oleks käige odavam lasta neid kontrollida ja ka kõige odavam osta? Diislikeskus vist kõige odavam koht pole?
[Muudetud: 17-2-2010 copilot]

[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”