K: Pumppihustite viga.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Aug 2013, 02:11

võib olla ka see torsion value teise nimega "syncro angle". Kuid kuna käima enam ei lähe, siis on probleem tõsisem. Vb ei saa kütet kätte a la etteande pump paagis ei toimi...PD motodel peaks olema juba etteande pump paagis.
Viimati muutis copilot, 28 Aug 2013, 02:11, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas skiev » 28 Aug 2013, 05:41

sellel pole paagis pumpa, aga ei tea kas tandempump võib niimodi järsult töö lõpetada

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas Siim » 28 Aug 2013, 09:24

mis autoga tegemist on, kui TDI PD ja paagisisest pumpa ei ole? :O

diselist
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2007, 19:31
Asukoht: paide kant
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas diselist » 28 Aug 2013, 19:38

Kindlasti on etteande pump,aga ise sõitsin 103kw diisliga ilma etteande pumbata,läks per*e võtsin vahelt ära ja auto töötas nagu kell,hiljem panin igaks juhuks uue tagasi.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Aug 2013, 20:01

Probleem tekib ilma pumbata ilmselt siis,kui kuskilt saab õhku vahele ja küte tagasi voolab,siis jääb tandempumba võimekusest väheks et kütus uuesti paagist korralikult üles tõmmata...kui süsteem hermeetiline siis vb isegi toimib...see minu teooria.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 29 Aug 2013, 07:21

Kui süsteem on korras siis toimib ilma paagisisese ettende pumbata raudselt pole probleemi. Samuti ärakatsetatud asi.

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas skiev » 29 Aug 2013, 09:52

ma olen uurinud et esimesed pd ongi ilma paagipumbata, ise ka imestasin kui esimene kord filtrit vahetasin aga nii ta on ja siiani toiminud. imelik on just see et sõidu pealt jäi järsku seisma mittei ei surnud lihtsalt rahulikult ära nii kui sidurit vajutas kukkusid seierid nulli ja korras.

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas skiev » 30 Aug 2013, 08:19

eile sai siis uuritud vaatasin klapikambrikaane alla seal tundus kõik kinni ja korras olevat, vaatasinüle kaitsmed ja releed kuid midagi müstilist ei leidnud, ainuke mis oli et peale ketramist ei olnud tekkinud vaakumi. tavaliselt kui autoseisma jätta ja vaakum voolikuid liite kohast avada siis on sisinat kuulda aga käivitamisel seda ei tekkinud, kas keegi teab kus võrus saaks tandempumba survet mõõta. motor veab ilusti ringi aga käima minekust pole juttugi. arvutiga vaatasin veelkord üle veateateid polnud ja temp andurid näitasid norm numbreid. iseenedest kui surve olemas ja küte olemas siis diesel peaks ju töötama

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 30 Aug 2013, 08:44

Kagu-Sellis on olemas tarvikud kütusesurve mõõtmiseks, iseasi, kas keegi seda seal teha oskab. Kui küsid Vitali-t siis ta ehk oskab, pole kindel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 30 Aug 2013, 14:34

skiev kirjutas:eile sai siis uuritud vaatasin klapikambrikaane alla seal tundus kõik kinni ja korras olevat, vaatasinüle kaitsmed ja releed kuid midagi müstilist ei leidnud, ainuke mis oli et peale ketramist ei olnud tekkinud vaakumi. tavaliselt kui autoseisma jätta ja vaakum voolikuid liite kohast avada siis on sisinat kuulda aga käivitamisel seda ei tekkinud, kas keegi teab kus võrus saaks tandempumba survet mõõta. motor veab ilusti ringi aga käima minekust pole juttugi. arvutiga vaatasin veelkord üle veateateid polnud ja temp andurid näitasid norm numbreid. iseenedest kui surve olemas ja küte olemas siis diesel peaks ju töötama
Kas masin vedamisega läheb käima?

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas skiev » 03 Sept 2013, 17:42

Müstiline masin, täna sain siis lõpuks aega ja tõmbasin auto käima. natuke tõristas ja jäi siis käima. jätsin seisma ja vahi imet nüüd läheb võtmest ka käima. aga ilmselt ikka jäeti pihustite remondis tihendid vahetamata ja nüüd siis andsid alla. kui seisab natuke aega siis tahab pikalt ketramist. õnneks lubati homme üle vaadata eks paistab mis saab loodan et veab ikka tartu välja. aga tänud golfi vennale ja tartuvaiule

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Sept 2013, 19:22

skiev kirjutas:Müstiline masin, täna sain siis lõpuks aega ja tõmbasin auto käima. natuke tõristas ja jäi siis käima. jätsin seisma ja vahi imet nüüd läheb võtmest ka käima. aga ilmselt ikka jäeti pihustite remondis tihendid vahetamata ja nüüd siis andsid alla. kui seisab natuke aega siis tahab pikalt ketramist. õnneks lubati homme üle vaadata eks paistab mis saab loodan et veab ikka tartu välja. aga tänud golfi vennale ja tartuvaiule
Tihendite vahetamisel vahetada ka abivõlli ja pihusti poldid, aga seda sa ilmselt teadsid...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 04 Sept 2013, 07:30

Sügis/talv on tulemas varti hakkab pihustitihendite massiline vahetus :D

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Sept 2013, 08:31

tartuvaim kirjutas:Sügis/talv on tulemas varti hakkab pihustitihendite massiline vahetus :D
Minu plastiliinid veel kestavad :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas skiev » 04 Sept 2013, 15:03

sai täna diisellandis ära käidud peale vaadates öeldi, tandempump läbi. kuna tihendid olevat uued pandud ja nende viga ei ole. kuna ajuto sõidu pealt seisma jäis siis pidi kütus korraks ära kaduma, ehk siis pump vahel lööb ja vahel mitte. pakuti et panevad uue pumba 350eur ja kui läheb paremaks siis jääb külge ja kui mitte siis vahetavad tagasi ja võtavad uuesti pihustid maha. kuna seda raha pole kohe välja käia siis kauplesin tuttava käest pumba testimiseks. kas 74 ja 85 kw tandemitel on mingit vahet? tal oli vist 74 kw oma. väideti et tõenäoliselt on tõmblemine ka kütte näljast äkki saab kaks kärbest ühe hoobiga löödud aga teades seda passatit siis vaevalt et nii lihtsalt pääseb.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Sept 2013, 15:10

skiev kirjutas:sai täna diisellandis ära käidud peale vaadates öeldi, tandempump läbi. kuna tihendid olevat uued pandud ja nende viga ei ole. kuna ajuto sõidu pealt seisma jäis siis pidi kütus korraks ära kaduma, ehk siis pump vahel lööb ja vahel mitte. pakuti et panevad uue pumba 350eur ja kui läheb paremaks siis jääb külge ja kui mitte siis vahetavad tagasi ja võtavad uuesti pihustid maha. kuna seda raha pole kohe välja käia siis kauplesin tuttava käest pumba testimiseks. kas 74 ja 85 kw tandemitel on mingit vahet? tal oli vist 74 kw oma. väideti et tõenäoliselt on tõmblemine ka kütte näljast äkki saab kaks kärbest ühe hoobiga löödud aga teades seda passatit siis vaevalt et nii lihtsalt pääseb.
Kas täpsustasid mis firma tihendid olid? Bosch või forsi pask?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 04 Sept 2013, 15:38

Kui Sul vähegi kruvikas käes seisab siis loe rahulikult see teema läbi ja tee läbipaitva vooliku trikk läbi (teise lehe suht lõpus) siis saad välistada ühte teisest eks siis kas on tandempump läbi või ikka peedistati. Sind pihustitihenditega läbi. http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=95462" onclick="window.open(this.href);return false;

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas skiev » 04 Sept 2013, 17:19

see vooliku trikk oligi plaanis homme ära teha aga diisellandis väideti et kulunud tandemi tõttu laseb ka kütte alla ehk seda ikka välistada ei saa. tihendite kohta ei küsinud millised pandi kiitis et neil neid laos palju ja alati pannakse uued
Viimati muutis skiev, 04 Sept 2013, 17:19, muudetud 1 kord kokku.

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 04 Sept 2013, 19:35

skiev kirjutas:kas 74 ja 85 kw tandemitel on mingit vahet?
Jah on samad,sobivad ka 96 ning 110kw.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 05 Sept 2013, 07:20

skiev kirjutas:see vooliku trikk oligi plaanis homme ära teha aga diisellandis väideti et kulunud tandemi tõttu laseb ka kütte alla ehk seda ikka välistada ei saa. tihendite kohta ei küsinud millised pandi kiitis et neil neid laos palju ja alati pannakse uued
Kui tandempump nii läbi on, et kuskilt läbi laseb siis peaks kapotialla selline dislahais ja leke olema. Täpselt peast ei mäleta aga tandem pump tekitab kuskil umbes 8-12 atise surve, sinna vahemikku jääva surve, nii et kui pump läbi oleks siis see märkamata ei jää.

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas skiev » 05 Sept 2013, 08:00

tandem surve kidi olema tühipööretel 3,5bar ja 2000 pöördel 4,5bar. nagu ma aru saan siis mulle ilmselt aeti ikka jama seal aga kuna pump olemas siis viskan õhtul teise peale ja vaatan mis juhtub

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas skiev » 05 Sept 2013, 19:09

Täna viskasin teise pumba peale ja jõnksutamine kadus ära aga kütte vajumise probleemi ei tea veel eks testin. läbipaistvad voolikud said vahele.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 06 Sept 2013, 10:55

skiev kirjutas:Täna viskasin teise pumba peale ja jõnksutamine kadus ära aga kütte vajumise probleemi ei tea veel eks testin. läbipaistvad voolikud said vahele.
No aga siis on ju hästi pool muret murtud :D küsimus on vaid veel selles kas on ikka pump tuksid või lihtsalt tihendid väsinud ?
Viimati muutis tartuvaim, 06 Sept 2013, 10:58, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”