K: Pumppihustite viga.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas danny16 » 08 Veebr 2010, 16:27

Selline probleem, et mingil 4-5 korda on auto löönud ette pihusti vea. Netist leidsin, et asi võib olla halvas ühenduses või reguleerimisveas. Sai siis lastud teeninduses pihustid üle käia. Öeldi, et olid jah reguleeringust väljas. Lükkasin kaabli taha ja vaatasin, et jälle on seesama viga peale teenindust tagasi. Kuidagimoodi see sõidul tunda ei anna ja mootor ei lonka ega midagi. Samas teeb närviliseks, et taoline viga sees. Ühekaupa ei saa pihusteid ju vahetada ka, pidi teised pihustid tasakaalust välja ajama ja korralikku pumpdüüside remondivõimalust ei pidanud ka Eestis olema. Oskab keegi miskit lahendust pakkuda? Lähimaades remont? Või seni kuni sõitu miski ei sega las loobib vigu?

Sellise teate annab:
Friday,05,February,2010,19:27:25:13314
VCDS Version: Release 908.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 HW:
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G 9970
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00871 461 81654
1 Fault Found:

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded
P1261 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 117
Mileage: 127459 km
Time Indication: 0
Date: 2010.02.05
Time: 19:21:45

Freeze Frame:
RPM: 992 /min
Text: 16
Text: Nm
Text:
Text: 4.875
Text: uF
Text:
RPM: 0 /min

Readiness: N/A

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas danny16 » 09 Veebr 2010, 12:35

Äkki ikkagi kellegil on mõni idee, mis teha võiks?

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 09 Veebr 2010, 13:02

Kas ikka kindel, et üksikult pihusteid ei vahetata? Samas kui teada milline paigast ära siis võiks ju tolle ära vahetada.

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas danny16 » 09 Veebr 2010, 13:11

Nii VW teenindus kui Autodiagnostika OÜ väitsid ühest suust, et selline ettevõtmine on mõttetu. Öeldi, et uus pihusti viib tasakaalust vanad välja. AD vend ütles, et kui loteriid tahad mängida, siis on veel võimalus lammarist erinevaid proovima hakata, äkki mõni sobib kokku. Seletas veel, et Eestis ei ole pinki, millel saaks pumppihusteid testida ja seetõtu nende remont on samuti ajaraiskamine.

jargo5
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Sept 2008, 09:24
Telefon: 5174662
Auto: VW Sharan 1,9 TDI PD 85KW
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas jargo5 » 10 Veebr 2010, 10:17

Vaata diislikeskus.ee. Võibolla saad sealt abi.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 10 Veebr 2010, 10:58

On kogemus ühe auto pihusti veaga, kus võetid pihusti kontaktid lahti ja painutatid klemmid, ning puhastati pinnad ja viga kadus. See auto jättis juba vahepeal ühe pihusti kuivale ehk töötas 3sil. Nüüd hetkel korras kauaks see painutamine aitab, info puudub. Aga kindlasti kõige odavam alustada sellest.

[Edited on 10-2-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas danny16 » 10 Veebr 2010, 11:28

See painutamine, või nagu nad nimetasid pitsitamine, tehti mul VW teeninduses ära, see ei aidanud :(

vagdiag
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Nov 2009, 14:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas vagdiag » 10 Veebr 2010, 17:55

Kõigepealt vaheta küttefilter ära, oma sharanil hakkas ka pidevalt sama viga sisse taguma ja peale filtri vahetust ok.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas danny16 » 10 Veebr 2010, 18:02

Ok, proovin selle ka ära.

alvar12
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 26 Nov 2005, 08:45
Telefon: 53016625
Auto: vw passat 1,9tdi 95a,vw golf3 1,9d
Asukoht: põlvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas alvar12 » 10 Veebr 2010, 18:38

danny16 kirjutas:Nii VW teenindus kui Autodiagnostika OÜ väitsid ühest suust, et selline ettevõtmine on mõttetu. Öeldi, et uus pihusti viib tasakaalust vanad välja. AD vend ütles, et kui loteriid tahad mängida, siis on veel võimalus lammarist erinevaid proovima hakata, äkki mõni sobib kokku. Seletas veel, et Eestis ei ole pinki, millel saaks pumppihusteid testida ja seetõtu nende remont on samuti ajaraiskamine.
pumppihusteid saab lasta kontrollida tartus seal on pink olemas.firma nime ei mäleta asus võru tänaval.nelja pihusti kontrolli eest võeti vist 1300.eeki.pakuti veel varianti,et vahetavad otsad ära arve oleks olnud siis 16000.ostsin lammarist kasutatud kaks pihustit numbrid ei sobinud ka veel omavahel.olid lihtsalt sama tüübi ja kw mootori pealt.sõitnud juba 35000 km ja pole probleemi olnud.

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas danny16 » 10 Veebr 2010, 23:42

Võru tänaval on Dieselland http://www.empiirauto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; Seda mõtled või? Autodiagnostika vend igatahes hoiatas selle eest.

alvar12
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 26 Nov 2005, 08:45
Telefon: 53016625
Auto: vw passat 1,9tdi 95a,vw golf3 1,9d
Asukoht: põlvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas alvar12 » 13 Veebr 2010, 07:10

jah seda firmat ma mõtlesingi.ega ma ei lasknud seal midagi peale pihustite kontrolli teha ka.nuriseda saab ühe asja pärast ainult,klapikambrikaane üks polt oli lahti jäetud see asub kõige kehvema koha peal kuhu ligi ei pääse.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas alts20 » 13 Veebr 2010, 19:00

ühel vw touranil sai hiljuti sama viga lahendatud. Temal oli sama viga teise pihustiga.
See on enamjaolt pihustite juhtmepistikute ühenduse probleem. Sellele touranile sai tellitud esindusest uus kaablipunt, maksis vist 1900.- kõigile pihustitele kokku ja nüüd seda viga enam ei ole esinenud

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Arteon R / 2021
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 14 Veebr 2010, 10:35

danny16 kirjutas: P1261 - 006 - Short to Plus
See rida peaks ju kõik ütlema. Toiteahela lühis. Lühis on .. tekib ja kaob ... kas juhtmestikus või pihustis endas. Kumma vahetus odavam on .. sellest peale hakkadki :)
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
https://vildersen.eu/volkswagen-arteon-r

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas danny16 » 14 Veebr 2010, 11:45

4ratast kirjutas:
danny16 kirjutas: P1261 - 006 - Short to Plus
See rida peaks ju kõik ütlema. Toiteahela lühis. Lühis on .. tekib ja kaob ... kas juhtmestikus või pihustis endas. Kumma vahetus odavam on .. sellest peale hakkadki :)
Kui veakoodi tervikuna vaadata: Regulation Range Exceeded
P1261 - 006 - Short to Plus
siis ma pakuks pigem välja, et pihustil on tööulatus diapasoon ja veateade on põhjustatud diapasooni maksimumi ületamisest. Aga võin ka täiesti võssa panna.
Igasugu kontaktide kontroll ja pistikute ülekäimine on tal teeninduses tehtud, samuti reguleerimine.

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Arteon R / 2021
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 14 Veebr 2010, 13:32

danny16 kirjutas:
4ratast kirjutas:
danny16 kirjutas: P1261 - 006 - Short to Plus
See rida peaks ju kõik ütlema. Toiteahela lühis. Lühis on .. tekib ja kaob ... kas juhtmestikus või pihustis endas. Kumma vahetus odavam on .. sellest peale hakkadki :)
Kui veakoodi tervikuna vaadata: Regulation Range Exceeded
P1261 - 006 - Short to Plus
siis ma pakuks pigem välja, et pihustil on tööulatus diapasoon ja veateade on põhjustatud diapasooni maksimumi ületamisest. Aga võin ka täiesti võssa panna.
Igasugu kontaktide kontroll ja pistikute ülekäimine on tal teeninduses tehtud, samuti reguleerimine.
Kui juhtmestik, mis pistikust pistikuni viib, on lühiseid/katkestusi tekitav, siis kõik muud vead on loomulikud. Pane üks juhe lühisesse ja teisest otsast saadki teada et Regulation Range Exceeded. Katkesta mõni juhe ja saad jälle mõne veakoodi.
Mu point on see, et kui selles samas ahelas mille järgi diagnostika mõõdab pihusti regileeritust, esineb ahela rikkeid, siis see ei tähenda et pihusti on rikkis ... ahel ise ei funktsioneeri nii nagu peab ja diagnostika ütlebki et pihusti on reguleerimata. Ahela rikke saab välistada/kinnitada kui diagnoosida AINULT pihustit. Ehk pihusti test toimub OTSE diagnoosiva seadmega. Praegu toibum kogu diagnoosimine läbi mitmete sõlmede, pistikute ja juhtmekimpude - kui üks sõlmpunkt sellest ahelast on vigane, ütleb üldiselt diagnostika et viga on elemendis mida diagnoosida üritati. Antud juhul siiski suudab diagnostika ütelda, et kuskil selles testitavas ahelas on lühis .. ja see suure tõenäosusega on kuskil diagnoositava elemendi ja diagnoosiva elemendi vahel :)

PS. lühis ei pea alati tähendama konkreetselt kahe juhtme otsest kokkupuudet. Olenevalt diagnoosiva süsteemi võimest tuvastada voolu lekkeid, võib tegu olla lihtsalt "musta" või lekkiva pistikupesaga kuskil.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
https://vildersen.eu/volkswagen-arteon-r

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas alts20 » 14 Veebr 2010, 16:40

muide ka sellel touranil tehti kliendi soovil esinduses nende pistikute nn. üle pigistamine aga kuna seda tegi kliendile tuttav töömees siis mainis ära, et see suht tühi töö ja varem või hiljem tuleb need juhtmed siiski vahetada ja mida ka nädal hiljem tehti.

Seda enam sellisel juhul kui teema algataja ei näe mootori käigus ega minekus mingeid tõrkeid siis oleks küll päris tobe hakata lambist pihusteid vahetama, mis ole just kõige odavamad. See katkestus võib tekkida suva hetkel ja murdosa sekundist kui juba aju salvestab ühenduse vea

[Muudetud: 14-2-2010 alts20]

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas freeser » 08 Juun 2010, 18:49

Kas keegi teab mis vahe on seat leoni 110kw ja golfi 110kw pihustite vahe ? Asi siis selles et seati 110kw pumppihusteid ei pidanud keegi eestis remontima ega kontrollima. Uued pihustid on aga jube kallid.

pppp
Veteran
Postitusi: 2244
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 15 korda

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas pppp » 09 Juun 2010, 10:42

Varuosakood on täpselt sama kui Golfil/Boral (kui mootori tähis on ARL).

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas freeser » 27 Juul 2010, 16:09

Kas nendel pihustitel ainult otsasi ei saa vahetada? e-buys on ainult otsad ka olemas aga ei tea kas keegi neid eestis ka vahetaks

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas lohe » 29 Juul 2010, 20:58

freeser kirjutas:Kas nendel pihustitel ainult otsasi ei saa vahetada? e-buys on ainult otsad ka olemas aga ei tea kas keegi neid eestis ka vahetaks
Hinnakirjas vähemalt on:
"Pumppihusti (Unit injector UIS mootor PDI) pihustite remont. Sisaldab pihustiotste, tihendite, ja pihusti aluse vask tihendi vahetust. (ei sisalda pihusti autolt eemaldamist ja tagasi panekut) 1200 krooni tk "
Isiklik kogemus selle kontoriga praktiliselt puudub (kunagi väga ammu sai töö pirukaga millegipärast käidud), seega töö kvaliteeti ei oska kommenteerida
http://www.diislikeskus.ee/firma1.html

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas danny16 » 05 Nov 2010, 02:00

Selgitus siis minu case kohta. Ehk on kellegile abiks. Iseenese tarkusest mõtlesin ikka esimese asjana vigase pihusti välja vahetada. Diagnostikakaabli nädala pärast taha lükates selgus et sama viga on tagasi. Järgmiseks läks ühenduskaabli vahetuseks. Peale seda ei ole enam vigu sisse loopinud.

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas reino11 » 05 Nov 2010, 09:17

Kui natuke tagantjärge targutada :) ,ärge pange pahaks, äkki on kellegile tulevikus abi. Kui selline ühe pihusti viga sees ja huupi midagi ostma hakata ei taha siis võib ju pihusteid ringi tõsta omavahel näiteks esimese silindri pihusti teise silindri pihustiks jne ja jälgida kas viga kolib edasi või jääb sama kohapeale.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

vahelduvool
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 21 Mär 2010, 11:09
Auto: VW Golf 4 1,6 16V 77kw 2003a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas vahelduvool » 05 Nov 2010, 11:25

danny16 kirjutas:Selgitus siis minu case kohta. Ehk on kellegile abiks. Iseenese tarkusest mõtlesin ikka esimese asjana vigase pihusti välja vahetada. Diagnostikakaabli nädala pärast taha lükates selgus et sama viga on tagasi. Järgmiseks läks ühenduskaabli vahetuseks. Peale seda ei ole enam vigu sisse loopinud.
Üks küsimus mis mootoriga tegu kas see 96KW või isegi veel võimsamaga?

danny16
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Dets 2009, 08:22
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Pumppihustite viga.

Lugemata postitus Postitas danny16 » 30 Nov 2010, 11:56

vahelduvool kirjutas:
danny16 kirjutas:Selgitus siis minu case kohta. Ehk on kellegile abiks. Iseenese tarkusest mõtlesin ikka esimese asjana vigase pihusti välja vahetada. Diagnostikakaabli nädala pärast taha lükates selgus et sama viga on tagasi. Järgmiseks läks ühenduskaabli vahetuseks. Peale seda ei ole enam vigu sisse loopinud.
Üks küsimus mis mootoriga tegu kas see 96KW või isegi veel võimsamaga?
103 kW ja 2.0 diisel.

Vasta

Mine “Diislid”