Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Holari
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 20 Sept 2010, 17:34
Auto: Mul ei olegi VWd
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas Holari » 30 Nov 2010, 08:59

Tere! Peaks selle nuka anduri kah vaatama ùle. Aga kui lugeda mu auto teemat,siis sealt v6ib näha,et peale nuka ja t6ukurite vahetust läks käivitamine enamvähem heaks...

VWalker
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Aug 2010, 10:04
Auto: Golf VI Variant 2.0 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas VWalker » 03 Dets 2010, 00:44

kiire küsimus: kuidas hoida turbo ja pihustid töökorras külma talvise ilmaga, kui 6-l päeval nädalast toimub liiklemine linnas. Nii-öelda peenestada on masinat linnas pisut ohtlik. Nimelt, et liiga ära ei tahmaks.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas Siim » 03 Dets 2010, 19:16

Soovitaks paar korda nädalas punaseni lasta, ja nii mitu korda, turbo kasuks.

falcon
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Dets 2010, 15:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas falcon » 04 Dets 2010, 16:03

Sama mootori pump-pihusti jamab juba tükimat aega.
Tühikäigul ja normaalse sõidu korral nii alla 2000 pöörde asi norm. Kui kiirendada ja pöörded lasta üle 2500, hakkab tõmblema ja jõnksutama ning järgmine seis on limp mode.
Sõidu ajal süüde välja/sisse, sai norm. Diagnostika andis veateateks 450E Valve for unit injector, cyl.4 above control limit
Kas võib kummitada el. probleem? Kui pihusti ei tööta siis ta ei tööta. Miks ta teatud pöörete juures järelt ära läheb?
On kellelgi sarnaseid sümptomeid esinenud? Mida peaks ette võtma?

cesar
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Okt 2009, 22:51
Auto: Golf IV 1.9 TDI 4motion
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas cesar » 06 Dets 2010, 15:34

Mul on 1.9 TDI 110kw PD 2001a golf ja algul jukerdas külmaga ja limp mode... Siis hakkas soojaga jõnksutama ning limp mode ja nüüd on nii... panen käima kohe limp mode puterdab kolmel silindril... Veakoodi annab 3 silindri pihustile... Muud ei ole midagi et kuna tööl on vaja käia veel enne kui eesti pääsen siis äkki saan autole homme soome aja kuskile... ma ei tea mis tegema peaks ja remont on megakallis pihustitel... kas lasen selle ühe vahetada või siis järjestus ei toimi enam korralikult...? on kellelgi kogemusi vahetamisega? tean et alles hiljuti käis üks polo... vahetati 3silindri oma siis ainult pihusti 7k ja kokku kuskil 15k...

cesar
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Okt 2009, 22:51
Auto: Golf IV 1.9 TDI 4motion
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas cesar » 06 Dets 2010, 15:37

falcon kirjutas:Diagnostika andis veateateks 450E Valve for unit injector, cyl.4 above control limit
Kas võib kummitada el. probleem? Kui pihusti ei tööta siis ta ei tööta. Miks ta teatud pöörete juures järelt ära läheb?
On kellelgi sarnaseid sümptomeid esinenud? Mida peaks ette võtma?


Ma arvan et asi on pihustis... kuseb ja kui peab rohkem läbi lööma kütet siis limp mode-i... ja minulgi sama teema... lihtsalt pihusti eluaeg otsa saanud...
Viimati muutis cesar, 06 Dets 2010, 15:38, muudetud 1 kord kokku.

falcon
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Dets 2010, 15:36
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas falcon » 06 Dets 2010, 18:05

On võimalus pump-pihusti saada 5000.-+
http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=25&limit=19" onclick="window.open(this.href);return false;
Ka eraldi pihustiotsi saada.

Holari
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 20 Sept 2010, 17:34
Auto: Mul ei olegi VWd
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas Holari » 19 Dets 2010, 01:35

Nii teadjamad......kuna mu autoga on igasugu asju juba tehtud, siis veel nüüd selline et auto seisis pikalt, käima pannes külmaga oli taga kole sinine suits(sinakas-hall) Ja seda vel umbes 5km siis kadus ära ja oli OK, mootori temp tõusis selleks ajaks pooleni normaalsest. Käima eriti ei tahtnud kenasti minna, lasin paar korda süüte küünlaid(väidetavalt töötavad). Kas võib olla süüde hiline? Kas sellel saab süüdet reguleerida? Äkki mingi andur? Kes oleks see mees, kes paneks arvuti taha ja kes oleks pädev ütlemast mis viga. Palun soovitage inimest või asutust, kelle poole võib päärduda jha võib kindel olla, et saab abi.


Holari

Holari
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 20 Sept 2010, 17:34
Auto: Mul ei olegi VWd
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas Holari » 20 Dets 2010, 10:06

Et keegi nagi ei oska siis kedagi soovitada? Õkskõik kus eesti otsas.

Holari

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 21 Dets 2010, 09:01

Sinu autol ei ole süüte seadmist selles mõttes nagu vanemal kõrgsurvepumbaga autol. Pumppihusteid juhib elektroonika. Küll saab paigast ära olla nukkvõll. Tallinnas on kohti mitmeid mida külastada: Testrem, Diislikeskus jne. Kui hästi nad kõik pumppihustitega mootoreid tunnevad sea ei oska kommenteerida.

Holari
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 20 Sept 2010, 17:34
Auto: Mul ei olegi VWd
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas Holari » 21 Dets 2010, 10:17

Aga kes jagavad pumpihusteid? Eelkirjutaja nime olen kuulnud, et teab nii mõndagi? KAs oleksid Sina see inimene?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 21 Dets 2010, 13:38

Kahjuks pumppihustitega ei tegele ja suuremat remonti ka ei tee kuna pole lihtsalt kohta selleks. Aga arvan, et sul tasub helistada Diislikeskusesse või Testremi ja uurida mis nad asjast arvavad. Nende kontaktid on netist leitavad.

Holari
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 20 Sept 2010, 17:34
Auto: Mul ei olegi VWd
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!

Lugemata postitus Postitas Holari » 11 Veebr 2011, 09:27

Nüüd selline küsimus teadjamatele, et tandempump, mis toodab siis vaakumit piduritele ja küttet imeb, eks, on mul õigus?
Mure sis selline, et kui mootor tühikäigul, siis piduripedaal on raske ja kui lasta vabal käigul veereda ja siis hiljem pidurdada, siis samuti raske? Ja kui sõitta ja teise jalaga pidurit õrnalt vautada, siis hakab välja surema? Kui ma olen õigetel jälgedel, siis see pump hakkab ära koolema? Kui nii, siis kas seda saab parandada, kui jah, sis mis võtetega ja kus ja mida selleks vaja, kas mingi remontkomplekt või targem osta uus? Kas siis lammarist, sealt ei tea kunagi mida saad või uus, kui uus, siis kust saaks hea hinnaga?

Palju küsimusi, aga äki keegi teadjam viitsib paar rida kribada. J ama lugesin seda teemat, siis siin vist kõikvõimalikud probleemid antud mootori kohta vist juba lahatud:D Julm!


Tervitades
Holari

Vasta

Mine “Diislid”