Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
nii kuna ammu läks mootor lõhkuma ja selgus et turbo läbi , sai siis soetatud teine turbo ja sain nattuke sõitma ja läks uuesti lõhkuma ning sisselase ja turbo kõik õli täis ja värki, mõtlesin et see turbo ka läbi aga siis võtsin vahelt ära turbo ja sain natu sõita ja uuesti läks lõhkuma ja nüüd ei tea milles viga võib olla kas kõrgsurvepump võimis? kõrgsurvepumba otsast kõik õline...?? oskaks keegi aidata, vb siis ei olegi see teine turbo õhtal ja on asi milleski muus olnud miks lõhkuma läks?
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
noo öeldakse et läheb lõhkuma kui lööb äkki pöörded lakke ja süüte välja keerad sisi seisma ei jää ja suitsupahmaka lööb taha.
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Votta kogu sisselaske torustik , intercooler ja sisselaske kollektor maha, pese puhtaks ja pane tagasi kokku ,, see peaks lahendama sinu muret!
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
See probleem oli kahetaktilistel diislitel. Näiteks MAZ 200.Neljataktilistel seda viga ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
T6nis2 kirjutas:See probleem oli kahetaktilistel diislitel. Näiteks MAZ 200.Neljataktilistel seda viga ei ole.
On ka 4 taktilistel samad vead. Olen ise tunda saanud seda.
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Kirjeldage rahulikult ja tehniliselt täpselt,kuidas NELJA TAKTILINE diisel ,,läheb lõhkuma,, .
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Siis kui mootori poorded hakkavad kontollimatult tousma , ja mootorit ei ole voimalik seisma jatta
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
intercoolerit mul ei ole, viimane kord ei olnud turbot ka, ning ei tea kas praegu lõi ka sisselaskesse õli, ei ole järgi veel vaadanud... ise arvan et kõrgsurvepump jooksis ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Läheb lõhkuma see pärast, et plahvatama hakkab kuum mootori õli, mis on satunud diisli asemel põlemiskambrisse. Mina tean niipalju, et mootoril on rõngad järelikult nii kulunud, et õli läheb kolbi mööda ülesse.
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Hakkab tulema enamvähem arusaamist,kuid see oli kahetaktilistel diislitel. Kui neljataktiline oleks nii hõre,et karteri õli ,,tuiskab,, kolvi peale,siis käivitus raskused oleksid probleemiks NR1.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Tõnis, tead mis on Youtube, seal saab videosid vaadata, ja see pole mingi pornokas või tilulilu, seal on ka "tehnilisi" videosid.T6nis2 kirjutas:Hakkab tulema enamvähem arusaamist,kuid see oli kahetaktilistel diislitel. Kui neljataktiline oleks nii hõre,et karteri õli ,,tuiskab,, kolvi peale,siis käivitus raskused oleksid probleemiks NR1.
Üks näide kuidas bmw lõhkuma läheb: http://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YK ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Boxerdaja, 07 Nov 2010, 22:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Mis selleks elektroonika veaks oli siis, tahaks ka teada?T6nis2 kirjutas:Ammu nähtud video,kus oli kindlaks tehtud ELEKTROONIKA viga.
Sander, kas ilma turbota ka lõhkus? Ja oled õlikulu ka arvestanud?
Viimati muutis Boxerdaja, 07 Nov 2010, 22:41, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
jah , esimene kord läks turbo ära ja siis panin uue turbo ja läks uuesti ja mõtlesin et turbo viga ja võtsin vahelt ära ja täna läks uuesti ilma turbota lõhkuma....
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
peale teist lõhkumist ei tahtnud üldse enam käima minna, ja külmalt ei läinudki , tõmbasin.
õli ei tea, pole sõita saanudki eriti ...mõnisada kilti
õli ei tea, pole sõita saanudki eriti ...mõnisada kilti
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Selge pilt, vii vana mootor vanarauda ära, sul uut mootorit vaja...Sander_GSI kirjutas:peale teist lõhkumist ei tahtnud üldse enam käima minna, ja külmalt ei läinudki , tõmbasin.
õli ei tea, pole sõita saanudki eriti ...mõnisada kilti
Diisli kap remont läheb ainuüksis osadena oma 10 kilo, +töö, seega odavam kasutatud mootor leida, aga kindlasti pead proovida saama, enne kui maha tõstetake, kui just väga usaldusväärselt isikult ei osta.
Viimati muutis Boxerdaja, 07 Nov 2010, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
ei tea kas nii kalliks läheks, äkki piisab uued kolvirõngad, saaled, õlirõngad, plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] lihvida, uued tihendid ja sõitma vms?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Arvad et eelnimetatud töö maksab umbes nagu sigulli osad?Sander_GSI kirjutas:ei tea kas nii kalliks läheks, äkki piisab uued kolvirõngad, saaled, õlirõngad, plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] lihvida, uued tihendid ja sõitma vms?
Kolvirõngad: 197x4....668
Saaled: raamid+pikkilõtk+kepsud 524+245....769
Lihv: 500 ( kaaneremont töökojas 3000)
Plokkikaanetihend: 235
Klapikambri kaas: 40
PLUS muud üllatused, kokku siis 4712eeku, selle eest saab juba mootori
Lisaks, kui mootor juba lõhub siis rõngaste vahetamisega ei juhtu mitte midagi...
Viimati muutis Boxerdaja, 07 Nov 2010, 23:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
sain terve auto selle raha eest , aga plokikaane saan tasuta või kommiraha eest ära lihvida. ja teistelt osadelt saan 30 prossa alla aga ega neid mootoreid ei ole saada juu eriti vms?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Liigub ikka kui otsida viitsid, hästivarustatud juurviljakauplusest loomulikutl ei saa...
Aga kakku lahti ja vaata mis sees toimub...
Sellest saad aru, et kui mootor juba hõre siis plokk ka kulunud ja kolvid kasutuskõlbmatud juba, eriti kui lõhkuma läinud juba.
Kompressioon ei tule plokkikaanest....
Ma ei oska muud soovitada kui kuulutus foorumisse ja hakka homme kõiksugu lammareid-soove-börsse läbi lappama.
Aga kakku lahti ja vaata mis sees toimub...
Sellest saad aru, et kui mootor juba hõre siis plokk ka kulunud ja kolvid kasutuskõlbmatud juba, eriti kui lõhkuma läinud juba.
Kompressioon ei tule plokkikaanest....
Ma ei oska muud soovitada kui kuulutus foorumisse ja hakka homme kõiksugu lammareid-soove-börsse läbi lappama.
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
Alusta elementaarsest... Kas karteri tuulutus läheb sisselaskekollektorisse - kontrolli palju tuulutuse kaudu õli sisselaskesse tuleb ja kas _õlipüüdja_ on ikka alles. Nagu juba soovitati, võta kolle ja muu maha ning tee korralikult puhtaks. Tuulutuse otsa võid mõneks ajaks ka lahti jätta, siis näed kui palju turbo lekib ja selgub kas ikka jätkuvalt läheb tuulutuse tõttu lõhkuma.. Ja vana turbo natuke ikka lekib. Ühtlasi paras aeg eelsüüte küünlad üle kontrollida.
Ja et miks pump õline on... kuna sa mootorit ei avalikustanud, siis pakun huupi, et LDA tuulutusest tilgub seda sama õli, mis sisselaskekollest tuleb mööda LDA voolikut.
Mehaaniline disla hakkab paarutama küll kui sisselase õli täis - ja mida rohkem pööret ja mõllu, seda rohkem tõmbab ju tuulutusest õli juurde. Nii lihtne see ongi.
Kunagi oli mul 323mazda - see, kui kaua aega kohapeal tiksus, hakkas ühte silindrisse õli vedama ja siis käis nagu vana laevadiisel tuda-tuda-tuda-TUTT, tuda-tuda-tuda-TUTT... Ja loomulikult vedas siis ka suitsu üles.
Ja et miks pump õline on... kuna sa mootorit ei avalikustanud, siis pakun huupi, et LDA tuulutusest tilgub seda sama õli, mis sisselaskekollest tuleb mööda LDA voolikut.
Mehaaniline disla hakkab paarutama küll kui sisselase õli täis - ja mida rohkem pööret ja mõllu, seda rohkem tõmbab ju tuulutusest õli juurde. Nii lihtne see ongi.
Kunagi oli mul 323mazda - see, kui kaua aega kohapeal tiksus, hakkas ühte silindrisse õli vedama ja siis käis nagu vana laevadiisel tuda-tuda-tuda-TUTT, tuda-tuda-tuda-TUTT... Ja loomulikult vedas siis ka suitsu üles.
Viimati muutis grahv, 08 Nov 2010, 10:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure LÕHKUMA minemisega, aidake.
nagu soovitati, kõik sisselaske lõdvikud ja sisselaske kolle maha ning õlist puhtaks pesta.
Samuti ei saa välistada et pumbal miskit juhtus. Mõned aastad tagasi oli isegi eestis juhus, mida ka telekast näitas, kuidas miski uuem diisel kaubik lõhkuma läks. Vabalt võib viga olla miskis elektroonikas v mõnes anduris mis annab valet signaali ja laseb ajul kütet peale keerata nagu vajutaks pedaali põhja. v pumbas miski mehaaniline jubin peetis. Veel tuleb meelde ühe teise automargiga tehase praak....tegu oli vist mingite toyota maasturitega, kus gaasipedaali andur kiilus kinni ja gaas jäi peale, mille peale kutsuti autod esindusse tagasi.
Samuti ei saa välistada et pumbal miskit juhtus. Mõned aastad tagasi oli isegi eestis juhus, mida ka telekast näitas, kuidas miski uuem diisel kaubik lõhkuma läks. Vabalt võib viga olla miskis elektroonikas v mõnes anduris mis annab valet signaali ja laseb ajul kütet peale keerata nagu vajutaks pedaali põhja. v pumbas miski mehaaniline jubin peetis. Veel tuleb meelde ühe teise automargiga tehase praak....tegu oli vist mingite toyota maasturitega, kus gaasipedaali andur kiilus kinni ja gaas jäi peale, mille peale kutsuti autod esindusse tagasi.
Diesel Power KEEPS ME GOING