Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2487
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Jutt on täitsa õige, se 1 aasta teema(b osa filter). Universaalsete katalüsaatoritega on ka samamoodi. Lihtsam lasta välja programmeerida ja vana filter kokkuostu viia, saad sealt raha tagasi ja jääb ülegi.
Küsiks, et siin mõnel inimesel, kellel uuem kui 2008a auto (tdi), millel on tahmafilter ja/või katt vahelt ära lõigatud? Mis ülevaatusel öeldakse ja kas näidud saab normide piiridesse?
Küsiks, et siin mõnel inimesel, kellel uuem kui 2008a auto (tdi), millel on tahmafilter ja/või katt vahelt ära lõigatud? Mis ülevaatusel öeldakse ja kas näidud saab normide piiridesse?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Üleelmisele kirjutajale: tahmafiltriga masina puhul ei tohiks tagant mingit tahma sisuliselt välja tulla,vähemalt mitte nähtavat!
Eelmisele kirjutajale: kati eemaldamine tahma testi tulemust ei mõjuta pmt! DPF i eemaldamine küll,kuigi praegu loetakse tahma normiks enamustes ÜV punktides turbodiislitele 3.5 vms kui ma ei eksi,kuigi seaduse järgi on DPF i omavad diislid piiratud juba palju väiksemate normidega ja see oleneb millise Euro normi klassiga antud auto tehasest välja veeres ja näiteks võib olla lubatud tahma näit 1 v isegi alla selle(ei ole hetkel meeles palju millise euro normi puhul lubatud on)! Hetkel on veel Eestis ÜV selles osas nn lõdva! UK s kui DPF v kat silmnähtavalt eemaldatud,kukud läbi. Saksas kuuldavasti tehakse ka diagnostika kaudu sellistele komponentidele nagu DPF v EGR jne valmiduse test ja kui üks neist ei vasta testile kuigi peaks,oled kohe läbi kukkunud. Kaugel selline aeg eestis on,kes teab.
Eelmisele kirjutajale: kati eemaldamine tahma testi tulemust ei mõjuta pmt! DPF i eemaldamine küll,kuigi praegu loetakse tahma normiks enamustes ÜV punktides turbodiislitele 3.5 vms kui ma ei eksi,kuigi seaduse järgi on DPF i omavad diislid piiratud juba palju väiksemate normidega ja see oleneb millise Euro normi klassiga antud auto tehasest välja veeres ja näiteks võib olla lubatud tahma näit 1 v isegi alla selle(ei ole hetkel meeles palju millise euro normi puhul lubatud on)! Hetkel on veel Eestis ÜV selles osas nn lõdva! UK s kui DPF v kat silmnähtavalt eemaldatud,kukud läbi. Saksas kuuldavasti tehakse ka diagnostika kaudu sellistele komponentidele nagu DPF v EGR jne valmiduse test ja kui üks neist ei vasta testile kuigi peaks,oled kohe läbi kukkunud. Kaugel selline aeg eestis on,kes teab.
Viimati muutis copilot, 16 Jaan 2015, 13:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
EGR on ilmselt roppust kogunud ja ei sulgu korralikult. Sellest tulenevalt ummistub filter ning vasturõhud ületavad piirnormi. Tulemuseks mootorivõimsuse alandamine, et roppuse teket piirata ning omanik ASAP hooldusesse/remonti suunata. DPF-ga ei ole enamus juhtudel viga midagi ja probleem on EGR, pihustid, termostaat jne.
See tule kustumine on ajutine leevendus - mootor vajab 100% hooldust ja selle kummi-venitus teeb tagajärjed filtri ummistumise veel suuremaks. Filtri eemaldusega ei lähe ise korda EGR, pihustid jne. Filtri eemaldamisega likvideerib puslik kõigest tagajärje ning roppuse tootmine käib endiselt edasi.
Lühikokuvõte on see, et vale auto olete valinud linnas sõitmiseks. Linnas diisliroppust piiravad kõik EU riigid. Ostke eesmärkidele vastav tehnika, hooldage ja remontige nagu valmistajatehas on ette kirjutanud ning probleemid on marginaalse tähtsusega. Vähemalt seni kuni Eestis City Diesel kütust ei müüda on selline asi standard olukord.
See tule kustumine on ajutine leevendus - mootor vajab 100% hooldust ja selle kummi-venitus teeb tagajärjed filtri ummistumise veel suuremaks. Filtri eemaldusega ei lähe ise korda EGR, pihustid jne. Filtri eemaldamisega likvideerib puslik kõigest tagajärje ning roppuse tootmine käib endiselt edasi.
Lühikokuvõte on see, et vale auto olete valinud linnas sõitmiseks. Linnas diisliroppust piiravad kõik EU riigid. Ostke eesmärkidele vastav tehnika, hooldage ja remontige nagu valmistajatehas on ette kirjutanud ning probleemid on marginaalse tähtsusega. Vähemalt seni kuni Eestis City Diesel kütust ei müüda on selline asi standard olukord.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 637
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
pooldan põhimõtteliselt rohelust aga ise selle eest maksma ei nõustu...seega on nt see dpfi nss ja kat minu jaoks autos üleliigsed, olgu muu osa korras v ei...just my 5 centstlauri kirjutas:EGR on ilmselt roppust kogunud j bla bla bla bla..
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Milles probleem? Siis emigreeruge näiteks Austraaliasse, kus pole EU direktiive ega diislil külm, et EGR sirtsutavate linnasõitudega roppust koguks või DPF-i ära kägistaks.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Ma olen liiga vähe joonud, et poliitikat ajada, aga ütlen siiski: Eestis on niigi suur väljaränne!tlauri kirjutas:Milles probleem? Siis emigreeruge näiteks Austraaliasse, kus pole EU direktiive ega diislil külm, et EGR sirtsutavate linnasõitudega roppust koguks või DPF-i ära kägistaks.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Küsimus, et kui see filter nüüd vahelt välja võtta ja aju üle kirjutada, siis kas summutist hakkab korralik must lont iga gaasivajutuse ja kiirendusega välja lendama?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Kui mootor korras on siis kindlasti mitte.djtaat kirjutas:Küsimus, et kui see filter nüüd vahelt välja võtta ja aju üle kirjutada, siis kas summutist hakkab korralik must lont iga gaasivajutuse ja kiirendusega välja lendama?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Kas ilma selle roheliste jamata olevad korralikult töötavad diislid viskavad meeletut lonti tagant välja???? Vihjeks....kui sinu DPF iga mootor kannatab mingi vea all, mis põhjustab kütuse ebaeffektiivset põlemist ehk meeletut tahmamist, siis selle filtriga ütled sa varem v hiljem nägemist ja soovi korral võid uue eest 3 kohalise numbri välja käia mõtlemata, et vb on selle suremise põhjus kuskil mujal...eriti lühikeste otste korral(mitte DPF korral pidev nähtav tahmamine annab sulle vihje, et kuskil on mootoris kala sees)! Jõudu!djtaat kirjutas:Küsimus, et kui see filter nüüd vahelt välja võtta ja aju üle kirjutada, siis kas summutist hakkab korralik must lont iga gaasivajutuse ja kiirendusega välja lendama?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 12 Aug 2017, 14:40
- Auto: VW Passat B5.5 2.0 TDI 100kw
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Vastan küll paar aastat hiljem viimasele kirjele kuid tundsin huvi teemast ja kuna on kogemusi siis kirjutan.
Oman passat 2.0 TDI 100kw ja mul oli samuti DPF filer, juba ostes sõitsin paar kilti ja hakkas eelsüüte tuluke põlema. Sai samal päeval juba teadja inimesega filter nö tühjaks sõidetud.
Mõneks ajaks oli probleem lahendatud kuid paari kuu pärast sama jama, tulukest küll põlema ei hakanud kuid mootori soojeenedes hakkas kohati kütet võtma 2x rohkem ja tundsin kuidas mootor töötas kohaeal väga närvilielt nagu kasutaks kõvasti jõudu millegi tarbeks. Kui lasin rohkem kohapea käia siis kadus selline hääl ja hakkas jälle normaalset nurrumist kuulma.
Kuna see probleem oli pidev ja kahekordne kütusekulu hakkas juba närvidele käima (kuna see peaks säästlik mootor olema) siis lasin Tartus filtri eemaldada.
DPF filter eemaldati, aju kirjutati ümber, lisaks sellele leiti veel mingi hiina chip, see vahetati ümber korraliku saksa oma vastu, kulutus oli kokku ca 320 euri. Mingit tahmalonti taga ei ole ja kiirendus on küllaltki meeldiv.
Oman passat 2.0 TDI 100kw ja mul oli samuti DPF filer, juba ostes sõitsin paar kilti ja hakkas eelsüüte tuluke põlema. Sai samal päeval juba teadja inimesega filter nö tühjaks sõidetud.
Mõneks ajaks oli probleem lahendatud kuid paari kuu pärast sama jama, tulukest küll põlema ei hakanud kuid mootori soojeenedes hakkas kohati kütet võtma 2x rohkem ja tundsin kuidas mootor töötas kohaeal väga närvilielt nagu kasutaks kõvasti jõudu millegi tarbeks. Kui lasin rohkem kohapea käia siis kadus selline hääl ja hakkas jälle normaalset nurrumist kuulma.
Kuna see probleem oli pidev ja kahekordne kütusekulu hakkas juba närvidele käima (kuna see peaks säästlik mootor olema) siis lasin Tartus filtri eemaldada.
DPF filter eemaldati, aju kirjutati ümber, lisaks sellele leiti veel mingi hiina chip, see vahetati ümber korraliku saksa oma vastu, kulutus oli kokku ca 320 euri. Mingit tahmalonti taga ei ole ja kiirendus on küllaltki meeldiv.
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Seda "pidu" ei ole enam pikalt. 2018.a reegliteni ei ole palju jäänud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
no on ikka "maailmaparandajatest" rohelised mõned! Lausa lust on sõita tuttava Dodge RAM 2500 ga, millel otse taevasse olevad 2 korstent varjavad sealt tuleva tahmaga eurosojuusist tuleva kaka eest(ja seda Soomes, mis ESTOONIAST veits mitme sammu jagu ees mis iganes suhtes!) Aga mõnu saamiseks toppige diislite torusid, et siis rohkem arutada oleks, kes neist kõige rohkem "saastab" ja kes surmanuhtlust selles eest väärib.....tlauri kirjutas:Seda "pidu" ei ole enam pikalt. 2018.a reegliteni ei ole palju jäänud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Hakkab ka Soome heitgaase mõõtma ning sh ka EU-st lahkuv UK. Venemaal ei ole "maailmaparandajate" defitsiiti ega küllust - head teed sinna koos vanarauaga.
copilot kirjutas: no on ikka "maailmaparandajatest" rohelised mõned! Lausa lust on sõita tuttava Dodge RAM 2500 ga, millel otse taevasse olevad 2 korstent varjavad sealt tuleva tahmaga eurosojuusist tuleva kaka eest(ja seda Soomes, mis ESTOONIAST veits mitme sammu jagu ees mis iganes suhtes!) Aga mõnu saamiseks toppige diislite torusid, et siis rohkem arutada oleks, kes neist kõige rohkem "saastab" ja kes surmanuhtlust selles eest väärib.....
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 06 Aug 2019, 10:19
- Auto: Vw Passat 2.0 tdi 125kw 2006.a
- Asukoht: Vasula küla
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
Pikka juttu ei hakka ajama, kuid niip ütleks, et kokkupuude sama probleemiga olemas. Kuu aega omasin autot peale ostu kui probleemid 150 tuh. läbisõidu juures selle DPF iga algasid. Lõi avariisse ära ja pikalt mõtlema ei hakanud. Lasin DPF i eemaldada. Töö oli sedavõrd korralik, et sellest polnud pealevaadates midagi aru saada. Lisaks progeti siis välja DPF, kuid süüdet sissepannes tuled viled olemas justkui kõik oleks omal kohal. Lisaks pandi stage 1 chip peale (ei kasut. suvalist hiina softi nö riiulist) ning kütusekulu langes tohutult. Minek seev. on selline...et ristmikult kiirendus pakub iga kord naudingut nö. Oma raske jala juures, linn vs maantee pooleks on kütusekulu a la 7 +/-. Ühtlaselt sõites jne. 5.5 l. Puhastasin EGR i, õhufiltri vahetus jne. Algselt oli kütusekulu DFI ja chipita kuskil 8.5 ja peale ehk isegi. Igatahes...üle aasta on sõidetud ning probleeme pole olnud ( kuskil 75 t. km) . Ülevaatusele minnes mõõdeti 0.41 heigaaside tulemuseks , lubatud oli 1.5 kui ei eksi. Seda siis selle aasta märtsis. Ei tähelda ka mingit suuremat suitsemist, vbl midagi õrnalt võib tulla, kuid ei midagi märkimisväärset. EGR i jms. puhastust hooldust teen oga suvi korrapäraselt nö põlve peal ja siiani kõik ok. Ahja, chip siis koos tahmafiltri eemaldusega jms progemisega läks eelm. aasta 350 euri maksma. Palju ma ei uurinudki tahmafiltri kohta...jõudis miski 1200 euri filtro eest ainuüksi kõrvu, mõtlesin kohe, et nahhi, lasen välja võtta, ei viitsi mina sellega ei täna ega tulevikus rohkem jebida. PS! Mainiks ära, et mulle öeldi, et 125 kw on Siemensi aju ning kõik pistikud jäävad peale. 103 kw ntx juba Bosch ja seal jätavad miskid lahti. Seega kapoti all kui mõni remontnik teinekord miskit käib ja dpf eemaldatud...probleeme tekib, oleks üks koht kuhu vaadata, olevat küllalt nende poole tagasi pöördutud, seep tõmbavad vitsa peale alati igaks juhuks . Jõudu ja jaksu ning olge tublid! Natukene jagasin enda kokkupuudet, tavaliselt ikka lugeja rollis rohkem !
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem
See "ei midagi märkimisväärset" tähendab seda, et DPF on eemaldatud või filtris mõra vms. Täna tolereeritakse seda sisuliselt loillide ning narride paraadi, sest puudub reaalne võimalus karistuse määramiseks. Keegi on kunagi see "äärmine", kes trahvid peale saab. Delfi saab sellistest siis ainult toitu, et rahvas klikib ja muidugi ilkuda, "torti näkku visata" nagu Hunt-i tümitati. Tuleb seadus ja kõik "osapooled" kolivad igaüks oma kivi alla kurikuulsat mänguteooria "vangide dilemmat" lahendama. Teooria kohaselt päeva lõpus vangid ei võida nii, et puhas lühikeseks müük. Toolide mängu teate? Keegi, kes sellise DPF-ta asja omale kätte jätab on "toolita".
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012