Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

pets24
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 11 Mai 2006, 11:17
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas pets24 » 12 Mai 2011, 14:34

natuke offtopic, aga tahaks teada kuidas üldiselt 2,0TDI 100kw mootor oma olemuselt ja vastupidavuselt/remondilt on. Õnnestunud asi või pigem õnnetus. Huvi ühe auto järgi millel see peal, kuid tundub kuidagi haruldane mootor, 2,0 tavaliselt ikka 103kw diisli puhul. Lihsalt arvamusi ja infot sooviks. Vabandan et vale teema all. (võib vastata ka PS)

Ristv
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 24 Mär 2011, 15:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Ristv » 20 Mai 2011, 10:45

Auto käis uuesti Aasta Autos kontrollis ja ikkagi on filter täis jälle :S

Kuid ettevõtte poolt oli väga normaalne suhtumine - kui nüüd õigesti aru sain, siis lubas esindus auto omal kulul korda teha, maksku, mis maksab! Ja eks tegelikult siinkohal tulebki vahe sisse ametliku esinduse ja muude kohtade vahel, sest esindus on võimeline oma tegude eest vastutama. Ma olen üsna kindel, et kui oleks selle probleemiga kuskile mujale pöördunud, siis oleks meid selle autoga juba ammu pikalt saadetud..

Summasummaarumina rahalised väljaminekud, närvikulu ja ajakulu praeguseks kordades suuremad, kui oleks eales osanud arvata, et ühe auto peale tuleb kulutada..

See pidu ja pillerkaar kestnud siiamaani juba umbes 6 kuud - eks jätkame :)

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas corbe » 20 Mai 2011, 13:31

Peab sul ikka närvi olema. Ma näiteks lugesin ja kaalusin ning juhul kui kunagi hakkab tuli taaskord põlema või filtri eluiga otsa saab, siis teen selle väljamineku ja lasen ta ajust välja kirjutada ning võtan filtri üldse vahelt ära.

On ehk jõutud ka järeldusele miks täiesti uus filter niivõrd kiiresti umbe läheb? Kaabliga ühendades peaks ta näitama mitu kilomeetrit tagasi toimus automaatne põletamine kas siis maanteel või kus iganes ta oma sobivad tingimused kätte sai ja järelpõletus toimus.
Edu ja nagu tavaks saanud, siis hoia kursis! :)

Ristv
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 24 Mär 2011, 15:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Ristv » 20 Mai 2011, 16:20

Eks selle ajust välja kirjutamise kohta on ka üsna vastakaid arvamusi liikvel, et see "aju operatsioon" pidavat ka ikkagi autole oma jälje jätma.. (kuigi ma ei tea, mida selle jälje all mõeldakse) Kuid hoiame ka seda varianti praegu silmapiiril, kui enam kuidagi teisiti ei saa..

Seda mina ei tea, miks filter täis läheb või mis seal valesti on. Võib olla foorumit lugevad Aasta Auto töötajad oskavad selle kohta midagi öelda?

Ristv
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 24 Mär 2011, 15:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Ristv » 03 Juun 2011, 12:38

Auto oli eelmise nädala neljapäevast selle nädala kolmapäevani Aasta Auto käes, ehk peaaegu nädal aega, kuid tulemusteta. Tüübid andsid samas seisus auto meile tagasi. Mingeid juppe vahetasid vist seal (õhulugeja ja midagi veel) ja võrdlesid andmeid teise samasuguse autoga, kuid abi sellest ei olnud.. Raha küll tööde ja vahetuste eest ei võetud, kuid mis sellest kasu on - auto on ikkagi vigane ja korralikult sõita ei saa..

Vahepeal tegi ettevõte küll "suuga suure linna" ja lubas ikka iga hinna eest masina sõidukorda seada, et maksku siis mis maksab, kuid nüüd ikkagi öeldi, et ei saa..

Praeguse seisuga siis nii, et Aasta Auto Pluss seda autot korda ei teinud. Eks igalühel õigus siit omad järeldused teha.

Mõtleme edasi siis.. ja kõik soovitused igati oodatud!

¤#/"!%&/ %¤"/!¤%/ =&"¤%/&"%#/
Viimati muutis Ristv, 03 Juun 2011, 12:45, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas VWM » 03 Juun 2011, 14:30

http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 03 Juun 2011, 18:22

See viimatisoovitatu hakkab tõesti ainuõige lahendus tunduma. Muidu see saaga vist ei lõppegi. Ühekordne investeering ja ei pea enam kunagi DPF-ile mõtlema. Muidu ja mõne aasta pärast jälle filtri vahetus ees kuna see siiski kuluosa.

Ristv
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 24 Mär 2011, 15:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Ristv » 14 Juun 2011, 18:49

Probleemi lahendamine võttis nüüd väga huvitava pöörde!

Pidime minema Tallinnasse HMK Autosse nende varianti proovima ja kasutasime võimalust raha kokku hoida ning lõime ise vana tahmafiltri seest tühjaks ja panime alla. Alguses oli kõik sama, tuled vilkusid, auto oli avarii režiimis ja jõudu ei olnud. Kui auto natuke sõita sai tühjaks löödud filtriga (<10 km) , siis enam eelsüüte spiraal ei vilkunud ja autole tuli jõud tagasi. Peale paari kilomeetrit kustus veel ka mootorituli ära ja praegu auto töötab korralikult. Arvutit autole taha pannud ei ole ega midagi muud teinud - lihtsalt panime tühja filtrikesta alla.

Praegu tundub täielik müsteerium. Teavitasime ka HMK Autot ja nad arvasid, et võib isegi tööle jääda, muidugi midagi lubada ei saa.

Vaatame, sõidame natukene aega, siis saab midagi täpsemalt öelda..

Aga tekib küsimus, milleks ja kuhu kogu see raha läks?

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas corbe » 15 Juun 2011, 19:00

Huvitav
Pane juhe ka sappa ja saad vähe targemaks, äkki on tõesti suudetud aju kuidagi ära petta et filtrit vahel pole. See aga tähendaks, et tahma põletamist ei toimu ning kui ta sul eelnevalt tehasekonditsioonis oli, siis kogunes teda sinna senikaua kuni lõpuks umbes oli ja audo enam edasi ei läinud. Nüüd kui aga tühjaks lõid, siis käib kõik vabalt läbi ja takistus puudub. Niisama sees tühjaks lüües peaks samuti armatuuris "tuledemeri" olema.
See kõik on muidugi spekulatsioon, kuid seis on huvitav :D

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 16 Juun 2011, 09:48

Ma saan teemaalgataja jutust aru, et HMK-sse ei mindudki, löödi ise filter seest tühjaks? Ehk siis auto peaks endiselt arvama, et tal on filter küljes.

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas corbe » 16 Juun 2011, 10:38

Ma pigem kaldun arvama seda, et ehk on keegi vaikselt asja ära ajanud ( andmed üle kirjutatud, filter jäi nii alla nagu originaalis oli ) ja seda omaniku teadmata. Ehk siis auto arvab et filtrit ei ole, kuid filter on siiski all ja püüab kõik tahmaosakesed kinni. Kuna aga süsteem ära petetud, siis järelpõletus ei toimi, koguneb ummistus ning lõpptulemusena taaskord edasi ei lähe. Kui nüüd aga ka lisaks filter ära visata, siis käib ju kõik vabalt läbi ning ei ole mingit probleemi. Aga enne ei tea mis karu kõhus toimub kui juhe pole taha lükatud.
Huvitav nagu enne mainisin, ootame omaniku kommentaari :)
Ärge minu juttu tõe pähe võtke, ma niisama spekuleerin nagu enne mainisin :P

Ristv
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 24 Mär 2011, 15:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Ristv » 16 Juun 2011, 14:44

Jah, HMK-sse me ei jõudnudki.

Vana filtri lõikasime relakaga lahti, lõime sealt selle savist osa välja, nii et ainult tühi kest jäi alles. Filtri vahetasime ka ise ära, panime selle tühjaks löödud kesta alla. Tegelikult see savist osa seal sees on nii pehme, et selle saab mingi oraga niisama ka välja peksta või puurida, ilma filtrit lahti lõikamata.

Võib olla sakslased petavad ise seal autod ära ja sõidavad ise ka ilma filtrita ringi ning ainult ülevaatuse ajaks panevad filtri ajutiselt alla.. aga see lihtsalt mõte..

Praegu sõidab, kõik on tipp-topp siiamaani, armatuur tuledest puhas. Arvutit ei ole veel keegi järgi pannud..

Ristv
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 24 Mär 2011, 15:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Ristv » 25 Juul 2011, 13:29

Tere jälle!

Passat on nüüd tühja filtriga sõitnud varsti umbes 2000 km ja ühtegi probleemi ei ole esinenud :)

Meie arvates oli siis seis vahepeal üsna absurdne - auto käis pool aastat remondis Aasta Auto esinduses, kus probleemile lahendust ei leitud ja hiljem tuli välja, et probleemi sai lahendada koduste vahenditega ning selleks kulus umbes tund aega. Käisime ka Aasta Autos rääkimas antud olukorrast ja esitasime oma seisukoha ning ettevõte oli nõus tagastama 75% ulatuses filtri ja andurite maksumuse, milleks kujunes üsna kopsakas summa.

Käisime ka ülevaatuspunktis CO-d mõõtmas ja see oli ilusti normi piires.

Aasta Auto diagnostikameister jäi kindlaks oma seisukohale, et filtri tühjaks löömine probleemi ei lahenda ja mingi aja pärast võib see auto uuesti avariirežiimi minna, kui aju ei tuvasta, et filtris toimuks puhastusprotsess.

HMK Auto esindaja, kellega me suhtlesime, oli seisukohal, et see mudel võib tühja filtriga ilusti tööle jääda.

Erinevad inimesed, erinevad arvamused - aga eks elame ja näeme, mis edasi saab.

Praeguseni on kõik TIP-TOP!

Risto
Viimati muutis Ristv, 25 Juul 2011, 13:31, muudetud 1 kord kokku.

tk007
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 18 Juun 2010, 10:41
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas tk007 » 12 Sept 2011, 13:06

Vana teema küll, aga kas endiselt kõik toimib?

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas VWM » 12 Sept 2011, 14:39

tsiteerin:" Kaasaegsetel diiselmootoritel on karme saastenõudeid arvestades hakatud tahma koguma filtritesse, kus hiljem see töö käigus põletatakse. Diiselmootorites koguneb tahm filtrisse, mille esi- ja tagumises otsas on erilised rõhuandurid. Need annavad heitgaasi rõhu kohta signaali mootori arvutisse: kui rõhkude erinevus muutub väga suureks, on see signaaliks filtri ummistumisest tahmaosakestega. Sellisel juhul rakendab mootori arvuti nn. sundregenereerimise programmi: peale tavalist tööprotsessi mootori silindris pihustatakse silindrisse kütust veel lisaks töötakti lõpus, mis ei jõua väljalaske takti alguseks veel ära põleda ja heitgaasidesse jääb palju põlemata süsivesinikke (HC), mida järelpõletatakse katalüsaatoris. Tulemuseks on tahmafiltrisse sisenevate heitgaaside kõrgem temperatuur, mis põletabki ära filtrisse kogunenud tahma. "
hmm..järelikult kui filter vahelt välja kakkuda, siis rõhud on suht samad ja kui veel ei ole midagi juhtunud, siis arvatavasti jääb tööle ka. Juu siis rõhkude sarnasus on ka normipiires. Kuna masin arvab koguaeg et kõik on ok. Aga kui seda lugeda siis reaalselt see probleemi ei lahenda. See rohkem probleemist kõrvale hiilimine, aga samas edaspidi ei tohiks midagi juhtuda ka. Roheline mõtteviis ainult kannatab :D.
Arvavasti ei toimunud millegi pärast see nn. järelpõletamise protsess aga mille pärast - üks neist anduritest või miskit muu viga selles süsteemis?
Aga edu!
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Vader » 14 Sept 2011, 10:12

nii kaua ei ole mingit probleemi kui jõustuvad uued tehno ülevaatuse nõuded kus kirjas ka diislite tahmasisaldus
ehk siis varsti hakatakse mõõtma ülevaatusel ka tahmasisaldust väljalaskes (praegu seda nõuet ei ole)
kui see jõustub siis oled omadega alguses tagasi
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Sept 2011, 12:21

Vader kirjutas:nii kaua ei ole mingit probleemi kui jõustuvad uued tehno ülevaatuse nõuded kus kirjas ka diislite tahmasisaldus
ehk siis varsti hakatakse mõõtma ülevaatusel ka tahmasisaldust väljalaskes (praegu seda nõuet ei ole)
kui see jõustub siis oled omadega alguses tagasi

mmm...ei tea mis jama sa ajad...minul viimati kui oma diisliga ylevatusel k2isin, m66deti kyll tahma sisaldust v2ljalaskes, ja tehti seda ka 3 aastat tagasi kui oma esimese masuudikaga ylevaatusel k2isin. :roll: mis tahad 8elda et preagu v6id minna ylevaatusele teab millise tahmava diisel rondiga millel iga vajutusega tagant lont v2ljas? Pigem on asi normides...n2it preagu peaks turbodega varustatud diiselmootoriga s6iduatodel olema selleks piiriks 2,5(mis iganes yhikutega ka tegu). :roll:
Viimati muutis copilot, 15 Sept 2011, 14:57, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Vader » 16 Sept 2011, 12:43

vabandan, et väljendasin ennast valesti.
mitte, et seda nõuet ei ole vaid see nõue on kõigil üks
varsti hakkatakse aga mõõtma vastavalt sellele milline on auto tehasepoolt lubatud saaste norm ehk siis euro nõue
ehk siis kas su auto on euro1 või euro5
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas copilot » 16 Sept 2011, 20:44

Vader kirjutas:vabandan, et väljendasin ennast valesti.
mitte, et seda nõuet ei ole vaid see nõue on kõigil üks
varsti hakkatakse aga mõõtma vastavalt sellele milline on auto tehasepoolt lubatud saaste norm ehk siis euro nõue
ehk siis kas su auto on euro1 või euro5

arvasingi et vb pigem m6tled seda, et normid saavad olema vastavalt millised on autole omistatud tehasepoolsed normid.
Viimati muutis copilot, 16 Sept 2011, 20:44, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Ristv
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 24 Mär 2011, 15:45
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas Ristv » 27 Jaan 2012, 18:40

Auto endiselt sõidus ja ühtegi muret sellega rohkem ei ole olnud.

timmi75
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 07 Veebr 2006, 15:23
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas timmi75 » 04 Nov 2013, 15:08

Ristv- vana teema küll aga küsin ikka -kui sul auto veel alles on -kas kõik toimib? Sellel isendil peaks tagavara ratta all veel üks kütuselisandi paak olema (see lisand pidi aitama tahma põletada) "diesel additive" . Tagavara ratta all on 2 täiteklappi. Ega kellelgi 2.0tdi 100kw passati omanikest pole kontakti kes selle paagi soodsamalt täidaks? Esindus küsib 350.-eur.
Rohkem infot sellest ainest ja põletamisest siin http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_330.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis timmi75, 04 Nov 2013, 21:17, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Nov 2013, 17:43

Hea link, just otsisin seda materjali, et palju VW sõnul umbes see filtri eluiga mõeldud on...90tkm-120tkm on suht nutune nr. Kas selle 350EUR eest seda jama vahelt välja kirjutada ei anna ja see filter vahelt minema lüüa? Hetkel täidad seda lisapaaki....ilmselt varsti hakkad vaatama uue filtri poole v pead valutama tulukestega armatuuris, sest põletusprotsessi ei õnnestu enam lõpuni viia, kuna juba nii umbes. :?
Diesel Power KEEPS ME GOING

timmi75
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 07 Veebr 2006, 15:23
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas timmi75 » 04 Nov 2013, 21:13

Filtrit annab ka nii puhastada http://www.youtube.com/watch?v=020MdntTw34" onclick="window.open(this.href);return false;
Minul on vaja selleks, et kaotada veateade ja vilkuv spiraal mis tekkib reeglina 15km läbimisel täita lisandi paak või petta ära aju, et paak on täis. Igasugu lisandeid ma võin ka paaki valada... Filter mul veel kinni ei ole kuna tõmme on hea.

jyrisoo
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
Telefon: 58007330
Auto: VW Multivan
Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas jyrisoo » 07 Nov 2013, 14:43

Arvan, et see läbipesu on siiski probleemi edasi lükkamine ja ajutine lahendus. Filtril on oma eluiga.
Lahenduseks uus tahmfilter või see DPF üldse vahelt välja võtta ja programmeerida.
Filtri ja paagi välja programmeerimine ning filtri füüsiline eemaldus on kokku soodsam kui esinduses paagi täitmine.
Viimati muutis jyrisoo, 07 Nov 2013, 14:48, muudetud 1 kord kokku.
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Passat -05 2.0TDI 100kw tahmafiltri probleem

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 16 Jaan 2015, 11:10

valmar86 kirjutas:...küsisin palju neil selline filter maksab. Ja mis te arvate palju nad mulle hinnaks pakkusid. 2150 € pluss töö 48€ tund
absurd! Kasutatud, kuid töökorras mootor ei maksa ka niipalju. Kindlasti on olemas palju odavamaid alternatiive.
Viimati muutis vwgolf, 16 Jaan 2015, 11:11, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”