Golf mk2 1.6 d, turbo paigaldus.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
pauleta
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 31 Okt 2009, 10:49
Auto: VW golf 2 1.6 D
Asukoht: rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf mk2 1.6 d, turbo paigaldus.

Lugemata postitus Postitas pauleta » 07 Okt 2011, 19:33

Nii kuna vabalthingava uimasusest on kõrini ja clabens suutis mind ümber veenda enda turbokaga, et ma ei paneks endale bensukat siis uuringi natukene maid. Lugesin siin ennist, et 51 kw turbo pidavat jube hilja järgi tulema ja samas ma tahakski tegelt turbomootorit mis tuleks kenasti madalalt järgi ja astuks kohe edasi mitte ei veaks pöördeid lõpuni ning alles siis õhu sisse võtab.
Äkki olete klubilised nii lahked ja annate mulle sellist väga lihtsat ja arusaadavat infot, et mis turbot kasutada ja mida muud veel vaja oleks peale väljalaske jne.
Mootor ise on 1.6 vabalthingav 1986 aasta mootor.
TÄNUDTÄNUD :)
http://www.facebook.com/Lowlifer

pauleta
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 31 Okt 2009, 10:49
Auto: VW golf 2 1.6 D
Asukoht: rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf mk2 1.6 d, turbo paigaldus.

Lugemata postitus Postitas pauleta » 08 Okt 2011, 16:19

oskab keegi miskit infot anda ?
http://www.facebook.com/Lowlifer

Siim105
Huviline
Postitusi: 718
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Golf mk2 1.6 d, turbo paigaldus.

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 08 Okt 2011, 17:06

Ei hakka pikka juttu kirjutama, sest kõik mida tahtsin kirjutada on siin kirjas. http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... rbo+diisel" onclick="window.open(this.href);return false;
E: Siin teemas on kirjas üks huvitav lasuse http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... rbo+diisel" onclick="window.open(this.href);return false; ''Nimelt sai kaas maha võetud ja kolvid välja...ühel kolvil oli ühe poole juhtpüsk täiesti puruks ja kahel olid suured praod sees, ainult üks tundus visuaalselt OK olevat.
Ilmselt oli põhjuseks eelmise omaniku poolt tehtud mootori remont. Hiljuti oli plokk puuritud ja uued kolvid pandud, aga kas teadlikult või teadmata oli sisse pandud vabalthingava mootori kolvid, mille lõhkumisele aitasid ilmselt kaasa ka vale survega avanevad pihustid(1 oli päris peetis 130 bar ja väga valesti pihustas)''
Viimati muutis Siim105, 08 Okt 2011, 17:13, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf mk2 1.6 d, turbo paigaldus.

Lugemata postitus Postitas Netman112 » 08 Okt 2011, 21:08

1.6 tavadiislist pole mõtet turbokat ehitada. suht mitte midagi ei jää alles. st et pead vahetama, kõrgsurve pumba, sisse ja väljalaske kollektori, pihustid, turbo lisama. ja siis veel mootori sisemusse vaja panna tugevamad kolvid td mootorist ja kolvijahutus düüsid. lihtsam on hankida 51kw mootor ja panna sinna k14 turbo. mis tuleb oluliselt varem järgi.

pauleta
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 31 Okt 2009, 10:49
Auto: VW golf 2 1.6 D
Asukoht: rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf mk2 1.6 d, turbo paigaldus.

Lugemata postitus Postitas pauleta » 08 Okt 2011, 22:05

Netman112 kirjutas:1.6 tavadiislist pole mõtet turbokat ehitada. suht mitte midagi ei jää alles. st et pead vahetama, kõrgsurve pumba, sisse ja väljalaske kollektori, pihustid, turbo lisama. ja siis veel mootori sisemusse vaja panna tugevamad kolvid td mootorist ja kolvijahutus düüsid. lihtsam on hankida 51kw mootor ja panna sinna k14 turbo. mis tuleb oluliselt varem järgi.
Siim105 kirjutas:Ei hakka pikka juttu kirjutama, sest kõik mida tahtsin kirjutada on siin kirjas. http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... rbo+diisel" onclick="window.open(this.href);return false;
E: Siin teemas on kirjas üks huvitav lasuse http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... rbo+diisel" onclick="window.open(this.href);return false; ''Nimelt sai kaas maha võetud ja kolvid välja...ühel kolvil oli ühe poole juhtpüsk täiesti puruks ja kahel olid suured praod sees, ainult üks tundus visuaalselt OK olevat.
Ilmselt oli põhjuseks eelmise omaniku poolt tehtud mootori remont. Hiljuti oli plokk puuritud ja uued kolvid pandud, aga kas teadlikult või teadmata oli sisse pandud vabalthingava mootori kolvid, mille lõhkumisele aitasid ilmselt kaasa ka vale survega avanevad pihustid(1 oli päris peetis 130 bar ja väga valesti pihustas)''
Tänud mõistuse pähe panemise eest, tundub jah lihtsam ja kindlam sebida endale turbodiisel mootor :)
http://www.facebook.com/Lowlifer

Vasta

Mine “Diislid”