TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüteküünla lüliti.

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Dets 2012, 13:45

VWM kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Noo uuematel kyll muudab, sest auto läheb Limp Mode-i.
selle pärast tulebki õhukogust suurendada ju.
Päris uutel pole ka sellest väga kasu, sest EGR tööd juhitakse veel omakorda olenevalt sellest milline on mootori temperatuur jms näitajad. Kõige parem ikkagi nn single value switch off ajust.
Viimati muutis copilot, 04 Dets 2012, 17:25, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüteküünla lüliti.

Lugemata postitus Postitas VWM » 04 Dets 2012, 13:47

täitsa arusaadav..
Viimati muutis VWM, 04 Dets 2012, 15:59, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Eelsüüteküünla lüliti.

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Dets 2012, 15:43

copilot kirjutas:
VWM kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Noo uuematel kyll muudab, sest auto läheb Limp Mode-i.
selle pärast tulebki õhukogust suurendada ju.
Päris uutel pole ka sellest väga kasu, sest EGR tööd juhitakse veel omakorda olenevalt sellest milline on mootori temperatuur jms näitajad. Kõige parem ikkagi nn single value switch off ajust, aga see pole selle teema jutt st off topic.
Veel lisainfoks, et PD mootoritel(minu puhul jutt edc15p ajust) on ka võimalik reguleerida EGR tööd vastavalt töö temperatuurist.

Endal tegin nii, et kuni 80C on EGR taga(pidavat aitama mootoril soojeneda kiiiremini) ja peale seda lülitatakse välja.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüteküünla lüliti.

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Dets 2012, 16:55

golfi_vend kirjutas:Veel lisainfoks, et PD mootoritel(minu puhul jutt edc15p ajust) on ka võimalik reguleerida EGR tööd vastavalt töö temperatuurist.

Endal tegin nii, et kuni 80C on EGR taga(pidavat aitama mootoril soojeneda kiiiremini) ja peale seda lülitatakse välja.
Seda juhul kui sul on vahel ka EGR cooler, millest jookseb läbi jahutusvedelik ja seega siis jah soojeneb jahutusvedelik kiiremini. Kuid kui seda pole(puudub see cooler nii minu 81kw ja 96kw masinal-ÕNNEKS), siis pole EGR ist kasu küll mitte miskit soojenemisel. EGR olemasolu siiski on selleks, et vähendada üleliigse õhu(hapniku) kogust põlemiskambris, et vähendada põlemise temperatuuri mis omakorda mõjutab NOx gaaside teket....mida suurem on põlemise temperatuur, seda suurem on NOx gaaside teke ja vastupidi ning just seda põlemise temperatuuri EGR vähendabki. Seega kuidas saab madalam põlemistemperatuur kütta mootorit kiiremini soojaks??? Ainuke asi, mida EGR pidi õige pisut vist muutma, on kütte kulu ja seda suuremaks, kuid see pidi olema paar % aint.

PS! vaatasin just oma 96kw TDI aju flashi ja tõepoolest on seal ka vastav kaart EGR juhtimiseks vastavalt moto temperatuurile....kuid kahjuks pole mul vastavad faktorid paigas et saaks kaardil olevatest näitajatest väga aru st millise skaala peal miski on(a la mootori pöörded, moto temp jne). Kui sul see loetavas formaadis, saad ehk mulle saata selle kohta PS i palun. See ka seletaks ära selle, miks hoolimata peale EGR MAF näitude kaardi muutmist tahaks nagu aju EGR i järgi lükata st EGR duty cycle muutub. Teeks kah selle muudatuse ära ja saaks siis testida kuidas muutub see EGR duty cycle. Kindel on aga see, et antud reguleeringut muutmata jättes vanemates PD motodes mingit veakoodi v limp mode i ei põhjusta, kui selle teise kaardi remap tehtud ning vaakum tagant võtta.
Viimati muutis copilot, 04 Dets 2012, 17:25, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas VWM » 04 Dets 2012, 18:54

Minu 66kw ALH ka õnneks see EGR cooler puudub. Ja peale turbo geomeetria puhastust ja uue vnt klapi panekut ma EGRi järgi ühendada ei plaani. Ega tast mingit kasu pole, pigem vana masina peal see teeb rohkem kahju. Ajust ma seda päris välja ka ei tahaks võtta, kuna arvatavasti kunagi, kui auto müüki panna siis võiks originaal sätted peale tagasi panna. Siiamaani pole ühtegi viga EGR näitanud ja masin liigub ideaalselt.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Apr 2013, 18:10

81kw motol väljalaske kollektorist EGR klappi jooksev toru vahelt visatud ning mõlemale poole pimedad ette pandud. Lisaks sellele EGR klapi lekkivatele membraani õhustusavadele 8 sane keere sisse ja kuni 100c kannatava silikoniga punnid ette. Ehk nüüd jääb õli lekkimine nendest aukudest ära. Praeguse 400km jooksul pole sealt enam tilkagi õli välja pressinud. Ennem tööd lekkis juba üsna hullult neist.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 07 Juun 2013, 00:04

Uuendus EGR klapi õlileketa kaotamisel. Hetkeks peale ~2000tkm läbimist peale modifikatsiooni, on mulle raporteeritud, et EGR klapp endiselt kuiv.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2561
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 07 Juun 2013, 23:39

Nii palju probleemi E G R klapi eemaldamisest. G3-G4. viska rahumeelselt ,,pime,, ette VOOLIKULE. Mingi aju ei koti. Copilot tekita uut teemat----tahma filter summutis. Järjest inimvaenuliseks läheb auto maailm auto omanikule. Mõttetud lisa vidinad,mida,sina tarbija pead kinni maksma.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas VWM » 08 Juun 2013, 00:00

t6nn mine maga kaineks.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2561
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Juun 2013, 00:19

Juhul kui MAIRO ei jaga tehnikast,siis palun ära sõna võta. Teine asi ---mida valesti ütlesin? Tatilõugu ei taha tehnilisse foorumisse,kellel TEHNILISELT POLE MIDAGI ÜTELDA. Mõttetud on ka sõnavõtud a,la homme vaatan homme uurin,

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Juun 2013, 00:45

t6nis3 kirjutas:Nii palju probleemi E G R klapi eemaldamisest. G3-G4. viska rahumeelselt ,,pime,, ette VOOLIKULE. Mingi aju ei koti. Copilot tekita uut teemat----tahma filter summutis. Järjest inimvaenuliseks läheb auto maailm auto omanikule. Mõttetud lisa vidinad,mida,sina tarbija pead kinni maksma.
Vot tahan näha, kuidas sa uuemal G4 PD mootoril niisama EGR klapi vahelt viskad, ilma, et CEL tuld armatuuri ei ilmu??? Mina EGR klapi vahelt viskamist ei poolda päris, sest siis lendab minema ka ASV klapp ehk "Anti shudder valve" ja antud klapi mitte toimimisel on ikka mootori rappumisel välja suretamisel päris suur vahe...isiklikult oma mootorile seda ei soovi ja lausa häirib. Sellepärast peatasin EGR klapi lekked ja jätsin külge ning mingit otse toru asemele ei pannud.EGR klapp on ise nn kahjutuks tehtud....lekkevabaks tegemine ei maksnud mulle antud juhul peale väikse nokitsemise midagi.

Rääkides tahmafiltrist, siis selle kohta olen ma oma arvamuse välja öelnud nende "roheliste" suunas, kes tegelt autoomanikult ainult kokkuvõttes raha üritavad lisavidinatega ja nende varajase surmaga kasseerida. Ka antud asi on võimalik eemaldada....kuid jällegi vajalik ajust samuti asi välja kirjutada. Kuna endal selline masin puudub, siis ei oska täpsemalt sel teemal sõna võtta, ja enamu kes sellega pusinud siin foorumis, on minu arusaamade järgi lasknud asja kuskil teha ilma asjasse eriliselt süübimata. Aga sa võid otsa lahti teha....ole lahke.

Ning rääkides Sinu sõnavõtust VWM suunas, siis ma usun, et MINU arvamus Sinust, kui iganenud remondivõtetetega ning uue tehnika omapärasid omaks mitte võtvast "luksepast", on Sulle teada. Head reedeõhtust melu jätku....

EDIT! Usun, et probleem on siis, kui CEL tulega näiteks ülevaatusele lähed.
Viimati muutis copilot, 08 Juun 2013, 00:56, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2561
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Juun 2013, 01:12

Copilot ja teine H algus tähega kasutajad,austan teid TEHNILISE teadmise kohapealt,kuid mainin.et sinul copilot,nii.kurb kui see ka pole ,POLE sinul reaalset remondi kogemust. Tekst(jutt) reedab,et oled arvuti fanatt. Mina rääkisin G3-G4.-jast. Olen nullinud ka Audi 2004 vl. 96 kw. EGR-i.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Juun 2013, 01:22

t6nis3 kirjutas:Copilot ja teine H algus tähega kasutajad,austan teid TEHNILISE teadmise kohapealt,kuid mainin.et sinul copilot,nii.kurb kui see ka pole ,POLE sinul reaalset remondi kogemust. Tekst(jutt) reedab,et oled arvuti fanatt. Mina rääkisin G3-G4.-jast. Olen nullinud ka Audi 2004 vl. 96 kw. EGR-i.
No shit Sherlock :shock: Teadmiseks, siis oman kahte Borat...esimene 81kw vanakoolikas ning teine 96kw PD, mis on samad mis G4, mida sa maininud. Ainukesed asjad, mida lasknud teha, on hammasrihma vahetus, siduri vahetus koos hoorattaga ning viimasel turbo vahetus/remont, sest puudub tõstuki ja teatud eritööriistade kasutamise võimalus....muidu oleks ka need tööd kodus teinud. Lisaks PD ajus olen EGR kaardi muudatuse teinud, väike jõulisa remap, soekäivituse parandus ja siinkohal on VAG COM diagnostika kaabel kasutu.....millest ilmselt sinul pole aimugi. Iga vaanja oskab EGR klappi pimedaks teha, nagu tegin ka vanakoolikal ja piisas VAG COM muudatusest ilma et CEL tuld armatuuri tuleks.

JAH, olen arvuti fanatt ja minu paljud teadmised TDI vallas on omandatud just arvuti vahendusel, kuid mis kõige olulisem, need ka edukalt praktikas rakendatud ning juurde õpitud. Ja inimese juttu, kes harjunud pmt CCCR aegsete masinatega tegelema või sellest ajajärgust oma teadmisi kinnistanud ilma ümberõppimise võimeta, on ikka paha kuulata.

EDIT! Kes on see salapärane H ???
Viimati muutis copilot, 08 Juun 2013, 01:27, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2561
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Juun 2013, 01:37

Austasin sind tehnilise vastasamise koha pealt (kuna oled ,,peksa ,, saanud) foorumis.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2561
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Juun 2013, 01:42

Copilot ja teine H algus tähega kasutajad,austan teid TEHNILISE teadmise kohapealt,kuid mainin.et sinul copilot,nii.kurb kui see ka pole ,POLE sinul reaalset remondi kogemust. Tekst(jutt) reedab,et oled arvuti fanatt. Mina rääkisin G3-G4.-jast. Olen nullinud ka Audi 2004 vl. 96 kw. EGR-i.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Juun 2013, 06:56

Kes on kasutaja suure tähega H?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas VWM » 08 Juun 2013, 07:59

t6nis3 kirjutas:Juhul kui MAIRO ei jaga tehnikast,siis palun ära sõna võta. Teine asi ---mida valesti ütlesin? Tatilõugu ei taha tehnilisse foorumisse,kellel TEHNILISELT POLE MIDAGI ÜTELDA. Mõttetud on ka sõnavõtud a,la homme vaatan homme uurin,
Tehnikast jagan suht oma jagu, eriala selline. 1,9 liitrilistest diiselmootoritest ka omajagu, oma auto remondid üritan alati ise ära teha kui just tõstukit pole vaja.
EGRi voolikule pimeda ettepanekuga oleks soovituslik EGRi töö miinimumini ka viia (suurendab etteantavat õhukogust), ajad ju etteantava õhukoguse valeks, kui lihtsalt pimeda ette paned. http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-7.html#j" onclick="window.open(this.href);return false; . Kui aju annab käskluse EGR avada siis muutub ka segu aga kui sul on pime ette pandud siis väljaheite gaase lisaks ei tule ja segu ongi vale. Aga vanakoolimehed, nagu sa t6nis , selliseid pisiasju taga ju ei aja, peaasi et mootor töötaks.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Juun 2013, 09:46

Noo tegelikult loeb õhulugeja ikkagi kogust, mis möödub temast olgu EGR või ei. Kuigi parem on kui töö madalale viidud.

Copilot, kas sul armatuuris ka see kollane "helikopter"?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Juun 2013, 10:38

Pole seda tuld põlema löönud seni,sest vanakoolikal vag com modifikatsioon ja siis alles sai pimedaks tehtud ning PD motol sai ennem egr i vaakumi eemaldamist vastava kaardi muudatus tehtud ja seni OK. Küll aga välismaistes foorumites,kes ilma ajus midagi muutmata vaakumi eemaldanud või pimedaks teinud,saanud selle "helikopteri" armatuuris põlema. Kui ikka aju tahab EGR avanedes MAFi kaudu näha väiksemaid õhukoguseid,siis genereerib vastava veakoodi ja tulukese põlema paneb.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Juun 2013, 10:50

Mul on ilma helikopterita ja ilma kaardi muutuseta ka ei löönud tuld põlema.
Veakoodi näitab ainult eelsüüte spiraal.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Juun 2013, 11:33

Eks see oleneb kui tundlik üks v teine aju seadistus on olenevalt
mudelist. Üks näide kah.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=319223" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis copilot, 08 Juun 2013, 11:44, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 08 Juun 2013, 14:24

Ehk siis lihtsalt EGR-il vaakumi kinni panemine pole ka õige? Passat B5-el 1.9TDI 81kw on olnud nädalaega pime ees ja pole siiani eelsüütetuld vilgutama hakanud (ajust pole mina midagi muutnud).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Juun 2013, 14:45

Vanematega pole vb hullu...mida uuem seda tundlikum on. Eks sa ise vaata, kuidas endal parem on. Kui aju midagi selle peale köhima tulukeste vilgutamise v veakoodide näol ei hakka, siis vahet ei ole kas on ajus midagi muudetud v mitte. See vag-com muudatud ja ajus vastavate kaartide muutmine v hoopistükkis EGR funktsiooni välja lülitamine on osade masinate puhul aga vältimatu, kui ei soovi pidevalt põlema hakkavat CEL tuld v kasvõi vilkuvat eelsüüteküünalde tuld.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2561
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Juun 2013, 19:35

Nüüd tuli ka üks konkreetne vastus kasutajalt J. Aru.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Juun 2013, 19:40

16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Reduced Exhaust Gas Recirculation (EGR)
Reduced Power Output/Engine running rough
Increased Emissions

Possible Causes

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged
Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty
Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty

Possible Solutions

Check/Clean Exhaust Gas Recirculation (EGR) System
Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve
Ma ei hakka rohkem midagi ütlema.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”