TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Sept 2012, 21:38

golfi_vend kirjutas:Enda 96kw panin pimeda ette. Probleeme.... üllatus...üllatus 0, ei mingit veakoodi ega midagi.
Kas mul äkki kehvem õhulugeja?

nuh, eks see on nii ja naa et osadel hakkab, osadel mitte...anna aega. kaua sõitnud oled?

aga osa info poole pealt pean siin teemas andma au ka clonerile kellega sai vaieldud vag com adaptioni korral kuidas ja kas muutub see request MAF näit.

aju flashide uurimine annab parema arusaama kuidas ja miks miski asi TDI juures töötab.
Viimati muutis copilot, 17 Sept 2012, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Sept 2012, 22:54

Palju nyyd on 3 nädalat umbes ehk, oli vahepeal üldse meelest läinudki, et kruvi voolikule ette keerasin ;)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas VWM » 18 Sept 2012, 21:43

copilot kirjutas:
VWM kirjutas:
VWM kirjutas:prooviks muutsin 32768 seal 33768. ja aju poolt ettenähtud õhukogus tõusis 370 mg/str ja maf tegelik näit on ka 370 kanti ..aga see EGR Duty Cycle, grupp 3 all, töötab samamoodi edasi nagu selle 250 mg/str puhul. kui pedaali mõnda aega ei näpi siis langeb sinna alla 5% juurde ja kui pedaali näppida siis tõuseb sinna 60-70 % juurde...peabki samamoodi töötama jääma?
Niisama mainin, et selle tsiteeritava postituse kuupäevast alates olen sõitnud selle seadistusega ja ei ole tekkinud sellega seoses ühtegi veateadet ja ülevaatusel probleeme ei olnud.

vaakum tagant ära kah? .......
Ei ole. Aga nüüd kui aega leian siis panen pimeda ja vaatab mis saab.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

jyrisoo
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
Telefon: 58007330
Auto: VW Multivan
Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas jyrisoo » 21 Sept 2012, 14:49

copilot kirjutas:PS!!! KUI KELLELGIL TEKIB TAHTMINE, ET AVALDAKSIN INFOT KUIDAS TÄPSELT JA MILLEGA TEGIN, SIIS POLE MÕTET MU POSTKASTI RISUSTADA. JAGAN INFI VB MÕNE ÜKSIKUGA, KELLES OLEN KINDEL ET TEAB MIDA TEEB. Ja seda loomulikult selleks, et vältida olukorda, kus tullake ringiga tagasi süüdistama, et minu pärast nüüd aju nn "tellis" ja auto ei käivitu ja peab pöörduma nn õigete chipptuunijate poole et asi uuesti tööle saada v siis üldse uue aju ostma . Kui tuleb mõni asjalik küsimus, kus näha et inimene on asjaga enamvähem kursis siis võin üht teist näpunäidet anda v siis vähemasti sutsu lugemismaterjali.

Tegu ei ole niisama a la VAG COM kaabliga sätete näppimisega(kuigi ka sellega annab asju peeti keerata kui ikka mõistus aint munadega triiki).
Isetegijad, kes aju ''telliseks'' lasevad, võivad abisaamiseks minu poole pöörduda. Viimasel ajal isekatsetajaid on aina rohkem käima hakanud. ÄRGE FLASH -IGE HIINA VAHENDITEGA, eriti veel teiste autosid!
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 21 Sept 2012, 15:38

jyrisoo kirjutas:
copilot kirjutas:PS!!! KUI KELLELGIL TEKIB TAHTMINE, ET AVALDAKSIN INFOT KUIDAS TÄPSELT JA MILLEGA TEGIN, SIIS POLE MÕTET MU POSTKASTI RISUSTADA. JAGAN INFI VB MÕNE ÜKSIKUGA, KELLES OLEN KINDEL ET TEAB MIDA TEEB. Ja seda loomulikult selleks, et vältida olukorda, kus tullake ringiga tagasi süüdistama, et minu pärast nüüd aju nn "tellis" ja auto ei käivitu ja peab pöörduma nn õigete chipptuunijate poole et asi uuesti tööle saada v siis üldse uue aju ostma . Kui tuleb mõni asjalik küsimus, kus näha et inimene on asjaga enamvähem kursis siis võin üht teist näpunäidet anda v siis vähemasti sutsu lugemismaterjali.

Tegu ei ole niisama a la VAG COM kaabliga sätete näppimisega(kuigi ka sellega annab asju peeti keerata kui ikka mõistus aint munadega triiki).
Isetegijad, kes aju ''telliseks'' lasevad, võivad abisaamiseks minu poole pöörduda. Viimasel ajal isekatsetajaid on aina rohkem käima hakanud. ÄRGE FLASH -IGE HIINA VAHENDITEGA, eriti veel teiste autosid!
ütleme nii et kasutan ise kah nn hiina kaablit, küll aga versiooni mis peaks olema veidi töökindlam ja maksab sutsu rohkem kah kui need 10 EUR ised galettod. ja ega inimesed ennem flashimist väga ei uuri mis peaks tegema et ei juhtuks selliseid asju nii lihtsalt ehk siis a la läbi OBD flashides tagada et akul oleks pidevalt nõutud pinge olemas mitte ei ole aku juba kellu v kohe kohe kelluks jooksmas kuniks poole flashi peal selle tõttu lõpeb asi crashiga jms asjad. Ja muidugi nn laual flashimine on kõige kindlam asju teha kuid selleks peab veidi ka elektrit ja skeeme jagama....eriti teiste masinaid ei tasu jah iga junniga flashida v siis vähemasti peaks olema teadlik sellest ja arvesse võtma et võib lugu niiviisi lõppeda. Minu tööriista puhul on seni mul endal õnneks läinud st pole probleeme olnud EGR ja käivituskaardi parandamisel ning muidugi on aku kah peal uus et pingega ei tohiks jamasid olla...järgmine samm siis tuleb 96kw remap ~110kw peale. :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Laur » 21 Sept 2012, 15:51

Kuulaks siiski huviga kui keeruline on. Kui tundub jõukohane teen ära kui ei siis ei. Noja Jyrisoo ei ole minust ka kuigi kaugel :)
Igatahes järgmine nädal kisun huvipärast EGRi maha, hetkel läbisõit 240000, natuke väiksema läbisõiduga eelneval autol oli egr kinni ja mootor avariis. Kuid tundub, et volkar nii lihtsalt avariise ei lähe.
M.O.T.T

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Okt 2012, 22:57

copilot kirjutas: Peale remapi, kus siis kaart muudetud nii et lubatud v etteantud õhukogus oleks 850mg/str. Tuleb ära mainida et kui säärane remap teha tuleks ka minu teada EGR il vaakum tagant kindlasti võtta sest mingil määral pidi ikkagi EGR lahti jääma aga mine tea...vaatan mingi aeg teen vag com iga logi kus panen vaakumi tagasi et naha kas siis MAF muutub v mitte. Nagu näha siis EGR duty cycle 19.9% mis iseenesest tähendab et EGR peaks justkui töös olema. Mõnda aega ringi niiviisi kärutama, eks siis näis kas lööb CEL i põlema v mingi veakoodi ka annab, kui jah siis peab ümber muutma kaardi ja jätma mingi 5% mängumaa EGR ile mis peaks kokkuvõtteks olema piisav et CEL ja veakoodi mitte saada, ning EGR klapi tahtmise korral üldse vahelt visata(ise jätan antud juhul külge aga vaakumi võtsin tagant ära):
Pilt
sai siis seda 19,9% egr avatust vag com kaabliga täna peale aju remapi ~110kw peale kirjutamist uuritud. tulemus siis see et kui panin tagasi maf näidud ei muutunud st jäid samaks mis voolik tagant ning samuti ei saanud aru et ka vaakumit oleks sellele voolikule jagatud st kui näpu ette panin siis vaakumisse ei imenud. huvitaval kombel peale paari minta tiksumist kukkus see duty cycle 4,8% peale nagu ennem remapi tegi kui EGR aju poolt täitsa välja lülitati, hüppas tagas 19,9% peale kui korra varbaga gaasi puutusin st juskui oleks EGR töösse lülitatud nagu tegi seda ka ennem remap i. Igatahes jätsin vooliku tagant ära kokkuvõttes ja pime ette tagasi...veakoodi pole kah seni ette saanud kuigi ega ma pole väga palju ringi kah kulgenud alates sellest kui esimese remapi tegin.
aga golfi vend, räägi kuidas sinu 96kw pilliga on, võtsid ilma remapita vooliku tagant...on miskit veakoodi kah visanud vms?

nüüd peaks hakkama mõtlema selle ilastava klapi välja löömise peale....leidsin muidu netist infi, kus siis selgus et ühel TDI motol(ei mäleta moto koodi) on EGR osa ja see anti shudder klapi osa eraldi ja müüakse sellele EGR osale spets tehtud asendust(toru) mille kinnitad samuti nagu EGR klapi selle suretus klapi külge...peaks nüüd veidi uurima kas kui sebida see eraldi olev suretusklapp ja siis see spets vahetoru et kas istub sammuti sisselaske kolde ja viimase ülemise lõdviku vahele.
keegi pole vahepeal alumiinium keevitusega proovinud kas annab kinni neid auke keevitada vms???
Viimati muutis copilot, 04 Okt 2012, 23:09, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Okt 2012, 00:56

Sellessuhtes, et armatuuris tuledemerd pole. Kaabliga pole torkinud. Homme 60km sõit ees sis viskan kaabli taha ja vaatan.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Okt 2012, 00:57

Muide uurides netist on võimalik EGR nii kinni panna, et aju nagu ei teakski, et see olemas oleks, mitte lihtsalt õhu kogust vaatab. Vähemalt osadel ajudel sai.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 05 Okt 2012, 05:07

golfi_vend kirjutas:Muide uurides netist on võimalik EGR nii kinni panna, et aju nagu ei teakski, et see olemas oleks, mitte lihtsalt õhu kogust vaatab. Vähemalt osadel ajudel sai.
ma pole seda asja päris täpselt jõudnud uurida aga mingi nn "lüliti"(inglise keeles switch) on olemas jah, mille alusel EGR töösse/välja lülitatakse. Peab veidi uurima kus, kas ja kuidas see EDC15P ajudel on sest tegelt ju EGR i aju poolt sisse välja lülitatakse ja sel hetkel ei oma MAF egr kaardi järgi kuvatud nõutud näidu ja tegeliku näidu erinevus mingit tähtsust. EDC15C tüüpi ajude kohta olen infi leidnud aga meie 96kw ajude kohta hetkel veel midagi kasuliku pole silma jäänud selle koha pealt. aga annan teada kui midagi leian.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Okt 2012, 15:25

Mõned pildid endapoolt

Leigelt umbes 60 kraadi peale seismist käivitus:
Pilt
Kohe peale sõitu:
Pilt

Veakoodid puuduvad.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 05 Okt 2012, 22:24

räägi oskad sa öelda mis sul turbo rõhk nii specified kui ka actual tühipööretel on? lihtsalt see MAF näit üle 500 tundub sutsu kõrge olema :roll: eeldan et peaks olema miskine surakas üle 1050mbar. minu omal on specified 1050mbar ja actual 970mbar st turbos õrn hõrendus ja moto imeb ise oma pööretega õhku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 06 Okt 2012, 09:58

Mis kanali alt turbo rõhk on?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Okt 2012, 13:21

golfi_vend kirjutas:Mis kanali alt turbo rõhk on?
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ma ei mäletagi mis ta oli...klõpsi seni kuni saad kanali mis näitab sulle moto pöördeid, specified MAP, actual MAP ja N75 duty cycle.

kui soe teil seal eestis üldse on?kuigi see ei tohiks väga rolli mängida sest nii külm ei ole ikka et õhu tihedus suurem oleks. juu siis sul turbol tühipööretel geomeetria sellises asendis. Peab vist aju kaardis N75 asendit tühipöörete jaoks muutma veidi. muidu kui turbol oleks puksid kulunud veidi siis sellise alarõhuga kauem kohapeal tiksumine imebki läbi turbo õli sisselaskesse ja siis kohalt minnes viskab paari kiirenduse jagu sinist pahvakat v hakkab juba kohapeal õrnalt sinist vinet ajama.
Viimati muutis copilot, 06 Okt 2012, 13:23, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas dellu » 06 Okt 2012, 18:41

10 +/-5 suures plaanis.
Golfi_vend, otsi barid üles jah, 1000 ringis peaks nad olema (atmosfäär ...) ja siis see mis sõites kasvab on reaalne. Peaks kirjeldustes ka olema mida aju eeldab ja mis reaalne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Okt 2012, 19:06

dellu kirjutas:10 +/-5 suures plaanis.
Golfi_vend, otsi barid üles jah, 1000 ringis peaks nad olema (atmosfäär ...) ja siis see mis sõites kasvab on reaalne. Peaks kirjeldustes ka olema mida aju eeldab ja mis reaalne.
need näidud on nn boost pressure ehk siis absoluutne rõhk, millest 1000mbar meretasemega enamvähem samal kõrgusel asudes on atmosfääriline rõhk. kui näiteks turbo puhub absoluutrõhku 2000mbar MAP näidu järgi siis nn tegelik ülerõhk sellest on 1000mbar ehk 1bar. ajul peaks peal olema ka kõrguse andur vms mille järgi aju teab palju on atmosfääriline rõhk ning millele vastavalt piirab turbo puhutavat rõhku...see on selleks et näiteks asudes kõrgustel kus atmosfääriline rõhk on ainult a la 500mbar ei hakkaks turbo õhemat õhku kokku pressides saavutamaks soovitud õhu kogust(rõhku) üle lubatud normi pöördeid ületama mis kahjustaks muidu turbiini pukse....vastavalt atmosfäärilisele rõhule vähendatakse soovitud rõhku nii nagu ajus olevale boost limiter kaardil seatud ning seega ka vähendatakse veidi kütte etteannet.
MAP lühend peaks tähendama inglise keeles "manifold absolute pressure" ehk siis eesti keeli pmt kollektori(sisselaske kollektori antud juhul) absoluutrõhk.
Viimati muutis copilot, 06 Okt 2012, 19:07, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas dellu » 06 Okt 2012, 19:25

Jah see osa jäi kirjutamata, et 1000 tuleb maha lahutada reaalse rõhu jaoks, aga programm räägib seda ise ka.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Okt 2012, 12:08

Sain nyyd aega see pilt ka ära teha...
Pilt

Temp andur ka vahetatud :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas VWM » 15 Okt 2012, 08:02

VWM kirjutas:
VWM kirjutas:
VWM kirjutas:prooviks muutsin 32768 seal 33768. ja aju poolt ettenähtud õhukogus tõusis 370 mg/str ja maf tegelik näit on ka 370 kanti ..aga see EGR Duty Cycle, grupp 3 all, töötab samamoodi edasi nagu selle 250 mg/str puhul. kui pedaali mõnda aega ei näpi siis langeb sinna alla 5% juurde ja kui pedaali näppida siis tõuseb sinna 60-70 % juurde...peabki samamoodi töötama jääma?
Niisama mainin, et selle tsiteeritava postituse kuupäevast alates olen sõitnud selle seadistusega ja ei ole tekkinud sellega seoses ühtegi veateadet ja ülevaatusel probleeme ei olnud.


vaakum tagant ära kah? .......
Ei ole. Aga nüüd kui aega leian siis panen pimeda ja vaatab mis saab.
nüüd sai pimedad ette lükatud ja sai kuskil 150 km sõidetud ja viga ei visanud. Aga vaatasin et mul MAF ettenähtud oli 350 või 370 ( ei mäleta täpselt ) aga tegelik oli 475-480, pööretel 903 rpm
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Okt 2012, 11:05

VWM kirjutas:nüüd sai pimedad ette lükatud ja sai kuskil 150 km sõidetud ja viga ei visanud. Aga vaatasin et mul MAF ettenähtud oli 350 või 370 ( ei mäleta täpselt ) aga tegelik oli 475-480, pööretel 903 rpm
kõik on õige...sa panid pimeda ette aga EGR kaarti ei muutnud ju sp eeldatud sellel tasemel mis sa viimati vag com kaabliga seda sättisid.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine

Lugemata postitus Postitas VWM » 15 Okt 2012, 11:27

viimati sai jhm vahetatud see 32768 seal 33768 peale..aga jätan selle veel nii nagu on....tuleb turbo geomeetria puhastus ette võtta ja siis hiljem saab jälle sellega tegelema hakata.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüteküünla lüliti.

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Dets 2012, 12:11

Taiz kirjutas:Pihusti näite sai ka vaadatud ja need olid kõik alla ühe. Ehk siis kõik on null komadega. Pidavat head olema. Õeldi ka, et küttekogus on väga maas.

Mille põhjal nad seda ütlesid? Ja ei tea küll kuidas mehaaniliselt PD motol kütte etteannet saaks reguleerida??? :lol: See samasugune loll jutt pmt, millega olen ise alles hiljuti kokku puutunud, kus mulle väitis väidetavalt omal ajal Boschi diagbnostikat õpetanud vend, et kui EGR klapil on vaakumvoolik tagant, muudab see auto mootori tööd selliselt et autol pole minekut st nagu autol poleks turbot. Ja selliseid idioote töötab siin ja seal töökodades küll ja küll.
Viimati muutis copilot, 04 Dets 2012, 17:29, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Eelsüüteküünla lüliti.

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Dets 2012, 12:33

Noo uuematel kyll muudab, sest auto läheb Limp Mode-i.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüteküünla lüliti.

Lugemata postitus Postitas VWM » 04 Dets 2012, 13:27

golfi_vend kirjutas:Noo uuematel kyll muudab, sest auto läheb Limp Mode-i.
selle pärast tulebki õhukogust suurendada ju.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Eelsüüteküünla lüliti.

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Dets 2012, 13:42

golfi_vend kirjutas:Noo uuematel kyll muudab, sest auto läheb Limp Mode-i.

jutt oli mul konkreetselt 96kw 2003a. PD st selle nn mehaanikuga.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”