K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 23 Nov 2011, 19:29

Tere, mure siis järgmine, vahetasin ära 1.9tdi 96kw passati hammasrihma, ning nüüd ei saa enam süüdet paika, olen proovinud keerata nukkvõlli otsas olevat rihmaratast, kui vagcomiga süüdet kontrollides jookseb graafik kõrgustesse. Timing on kuskil seal 130-140 juures. Muidugi on ka see mure, et mootor ei lähe piisavalt soojaks, on kuskil 70 kraadi ringis. Kas sellest võib sõltuda see, et graafikut ei teki ekraani vaatevälja? Oskab keegi soovitada mõnd head kohta, kus süütenurk paika pannakse rakvere kandis või ida virumaal?
5060671

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas erki1974 » 23 Nov 2011, 21:40

Kas sa oled ise kõva remondimees, et seda rihma ise vahetasid?! Kui sa ikka konkreetselt sellel masinal edukalt seda vahetanud ei ole siis ei maksa ikka torkida!!! Muidugi on minu komentaar tagantjärgi tarkus kuid las seda vahetust teevad ikka oma ala spetsid. Kas vahetasid ära ka silikoonpinguti mis on nõutav rihma vahetamisel? Selle vahetamatajätmisel võib juhtuda, et rihm viskab üle ja siis on kuri karjas!!! Pead pöörduma ikka tunnustatud tegijate poole ja kui muud üle ei jää siis esindusse. Seal on vähemalt tööriistad olemas ja raha läheb ka muidugi omajagu rohkem.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 23 Nov 2011, 22:04

Muidugi vahetasin ära ka silikonpinguti, sealhulgas ka veepumba, masin töötab ilusti, kütust võtab ainult rohkem kui enne ja ajab vingu haisu. Seega ikka oleks vaja süüde paika panna. Milleks ma pean jooksma iga asjaga teenindusse, kui omal käed ja pead otsas? Ei hoia päris esimest päeva mutrivõtit käes.
5060671

Marx0
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 01 Okt 2009, 15:58
Auto: Passat
Asukoht: Lõuna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas Marx0 » 23 Nov 2011, 22:48

PD mootoril ei käi süütd paikapanek graafiku alusel vaid vastavalt väärtustele mis auto aju annab.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas copilot » 24 Nov 2011, 01:52

tõsi ta on et see tdi timing ei kehti PD kohta. ja sa ikka tead et seal paari mm nihutamine võib muuta tulemust päris palju ala hilisest ikka väga varajaseks. ehk siis seda muutes pead tegema seda ikka väga ettevaatlikult ja kindlakäeliselt. endal tavadiisliga kogemus kus sai siis pumba pealt rihmaratast nihutatud ja alles seal 3. vms korraga sain soovitud tulemuse. Aga jah, ennem peaks ehk tegema veidi uurimistööd netis et mis parameetrite põhjal seda paika panna...TDI timing ei aita PD puhul kahjuks sest pritse ajastust muudetakse liialt palju ka aju poolt olenevalt erinevatele parameetritele nagu ma aru olen saanud.
Viimati muutis copilot, 24 Nov 2011, 01:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

cesar
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Okt 2009, 22:51
Auto: Golf IV 1.9 TDI 4motion
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas cesar » 24 Nov 2011, 02:40

pd mootoril ei ole tõepoolest mingit tdi timingut. märkide järgi paned uue rihma peale ja rohkem pole midagi tarvis. ise olen vahetanud nii et ajan märgid kokku ja teen ka omad märgid veel peale. ross techi kodulehel on ka täpselt ära öeldud et "Note to 1.9 PD (pumpe düese aka unit injectors) and CR (common rail) owners: The timing in PD and CR engines is determined electronically by the ECU." Ehk siis toimub automaatne süüte ajastus.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 24 Nov 2011, 09:48

PD TDI-l tuleb ka siiski pärast rihmavahetust "süüde" või õigemini nukkvõlli ajastus üle kontrollida. Lisasin allpool mõned teemad kust saad ehk abi.

Esimeses pildimaterjal nuka näppimise kohta, teises teemas vaata teist postitust, seal kirjas kuidas VAG-COMiga asi paika ajada. See on tõsi, et TDI-timing graph PD mootori puhul ei tööta ja näitabki sulle mingit kosmost. Sümptomid viitavad igal juhul sellele, et sul on just nuka asendi probleem ja nukkvõll tuleb paika keerata.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=215202" onclick="window.open(this.href);return false;

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=228579" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis tobimarg, 24 Nov 2011, 09:48, muudetud 1 kord kokku.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 24 Nov 2011, 12:48

Tänud vastamast, nädalavahetusel vaatan üle masina ja eks siis ole näha mis näitab.
5060671

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas erki1974 » 26 Nov 2011, 08:15

AutomatiC kirjutas:Muidugi vahetasin ära ka silikonpinguti, sealhulgas ka veepumba, masin töötab ilusti, kütust võtab ainult rohkem kui enne ja ajab vingu haisu. Seega ikka oleks vaja süüde paika panna. Milleks ma pean jooksma iga asjaga teenindusse, kui omal käed ja pead otsas? Ei hoia päris esimest päeva mutrivõtit käes.


Kas sul on sellel Passatil kompuuter peal? Kui on siis mida näitab küttekulu tühikäigul käies praegu ja enne? Samas näed sa ka Vag-comiga küttekulu kohapeal käies. Huvitab mind see sellepärast, et minul oli valede 96kw pihustitega kohapeal küttekulu 1,8 L/H ja enne 0li 0,8l/H. Kui oli1,8L/H siis oli samuti minu sõidukil tunda vingu haisu. Igaljuhul see kadus kui panin õige koodiga pihustid(ostsin Veoexperdist) peale ja küttekulu on kohapeal jälle normis.

walkman
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas walkman » 26 Nov 2011, 10:09

tobimarg kirjutas:PD TDI-l tuleb ka siiski pärast rihmavahetust "süüde" või õigemini nukkvõlli ajastus üle kontrollida. Lisasin allpool mõned teemad kust saad ehk abi.

Esimeses pildimaterjal nuka näppimise kohta, teises teemas vaata teist postitust, seal kirjas kuidas VAG-COMiga asi paika ajada. See on tõsi, et TDI-timing graph PD mootori puhul ei tööta ja näitabki sulle mingit kosmost. Sümptomid viitavad igal juhul sellele, et sul on just nuka asendi probleem ja nukkvõll tuleb paika keerata.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=215202" onclick="window.open(this.href);return false;

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=228579" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas see 4,9 on see väärtus mida siis taga ajada ?
Your Engine measuring block group 4, furthest right box should read between -2.5 and 2.5 (changed to updated spec). I got mine to 4.9 (again, engine fully warmed up and idling WITHOUT A/C OR DEFROSTERS OR ANY OTHER ELECTRICAL/ENGINE LOADS (this applies for the initial reading also) (I still have it set on this, will probably change over Christmas Break).
Mul on hetkel -0,5/0 - kõigub väheke (group 4). Ja kompuuter näitab, et võtab 1,0-1,2l/h.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 27 Nov 2011, 13:28

Go to measuring block 4, field 4, and check the value. It should be between -3 and +3, with zero being ideal.

Ehk siis sinu näit on väga hea.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 27 Nov 2011, 18:24

erki1974 kirjutas:
AutomatiC kirjutas:Muidugi vahetasin ära ka silikonpinguti, sealhulgas ka veepumba, masin töötab ilusti, kütust võtab ainult rohkem kui enne ja ajab vingu haisu. Seega ikka oleks vaja süüde paika panna. Milleks ma pean jooksma iga asjaga teenindusse, kui omal käed ja pead otsas? Ei hoia päris esimest päeva mutrivõtit käes.


Kas sul on sellel Passatil kompuuter peal? Kui on siis mida näitab küttekulu tühikäigul käies praegu ja enne? Samas näed sa ka Vag-comiga küttekulu kohapeal käies. Huvitab mind see sellepärast, et minul oli valede 96kw pihustitega kohapeal küttekulu 1,8 L/H ja enne 0li 0,8l/H. Kui oli1,8L/H siis oli samuti minu sõidukil tunda vingu haisu. Igaljuhul see kadus kui panin õige koodiga pihustid(ostsin Veoexperdist) peale ja küttekulu on kohapeal jälle normis.
kohapeal näitab kuskil 0.9l/h enne oli seal 0,6-0,7. nuka ratast keerates saaks ta sinna 0,6 peale tagasi ka, aga siis see vagcomi nr on kuskil 8,8. Kuid nuka ratast keerates migi eriti ei muutunud, tühikäik ikka lonkab ja vingu hais taga. Arvatavasti on pihutite viga, kuna vag com näitab ka pihustitel väga erinevaid numbreid. saadab pihustid kontrolli ja eks siis ole näha mis saab.
5060671

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas erki1974 » 28 Nov 2011, 14:39

kohapeal näitab kuskil 0.9l/h enne oli seal 0,6-0,7. nuka ratast keerates saaks ta sinna 0,6 peale tagasi ka, aga siis see vagcomi nr on kuskil 8,8. Kuid nuka ratast keerates migi eriti ei muutunud, tühikäik ikka lonkab ja vingu hais taga. Arvatavasti on pihutite viga, kuna vag com näitab ka pihustitel väga erinevaid numbreid. saadab pihustid kontrolli ja eks siis ole näha mis saab.[/quote]


Kohapeal käies ei tohiks see 0,9L/H midagi hullu olla. Mul praegu sama näitaja 0,8-0,9L/H ja kui küttetemperatuuri petja vahele panen siis läheb see näitaja kohapeal 0,5L/H kuid ma ei julge seda enam vahele panna. Äkki hakkab pikapeale pihusteid reguleeringust välja viskama. Kas oled nukvõlli seisukorda uurinud. Kui saad kaabli järgi siis on näha mis pihustid teevad.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 28 Nov 2011, 15:55

pihustid näitavad umbes nii -1.6x -1.2x 2.99 0.6x.
5060671

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 28 Nov 2011, 16:05

Nukkvõlli tasuks ka vaadata jah. Just ühel lähikondlasel käis 96KW TDI-l ülemine ots põhjalikus tegemises kuna oli ära kulunud.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas erki1974 » 28 Nov 2011, 18:12

AutomatiC kirjutas:pihustid näitavad umbes nii -1.6x -1.2x 2.99 0.6x.

Se 2,99 tähendab, et pihusti on sul õhtal omadega. Tuttaval mõni aeg tagasi testisin ja üks pihusti näitas sama moodi ning selgus, et see tuli välja vahetada. Kas oled vaadanud , et sul on kõik ühesuguse koodiga pihustid peal? Kui näiteks see pihusti mis sul 2,99 näitab, on teistest erineva koodiga ( mõnel koodil on ka asenduspihusti- siis pole probleemi- see peab töötamisel teistega kokku sobima) siis pole ime, et see pihusti oma töönäitajatega metsa poole on. Igaljuhul võid arvestada, et hea joppamisega pääsed ühe pihusti (kasutatud) vahetamisega. Halvemal juhul pead 4 pihusti (isegi töötanud) väljavahetamisega arvestama. Olen sellise asja just oma naha peal üle elanud ja 4 kasutatud pihusti ja uute tihendite ning töörahadega läks kokku 580Euri. Kui midagi küsida tahad siis minu nr. 56458883, Erki.

Marx0
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 01 Okt 2009, 15:58
Auto: Passat
Asukoht: Lõuna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas Marx0 » 28 Nov 2011, 18:17

AutomatiC kirjutas:pihustid näitavad umbes nii -1.6x -1.2x 2.99 0.6x.
See 2.99 viitab kolmanda silindri pihusti probleemile.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas erki1974 » 28 Nov 2011, 18:21

AutomatiC kirjutas:pihustid näitavad umbes nii -1.6x -1.2x 2.99 0.6x.

Unustasin küsida kas oled nukvõlli seisukorra üle lasknud vaadata. Võimalik, et üks põhjustest võib olla kulunud nukvõllis .Vag-com kaabel peaks selgust väheke tooma. Ühesõnaga on 2,5L V mootoril ja 1,9 TDI PD-l on omad vead mis teatud aja jooksul tuleb korraliku rahakergendamisega kõrvaldada. Olen kuulnud, et jamavad need nukvõllid alates 2005 ja noorematel. Ühesõnaga on kehva õli ja selle vahetusvälp ning suur läbisõit oma töö teinud.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 28 Nov 2011, 18:58

Nuka olen üle vaadanud, see kulunud ei paista olevat. Keegi oskab soovitada mõnda head kohta kuhu pihustitega kontrolli võiks minna. Mingi aeg tahtsin nendega juba tallinna tulla kuhugi, ei mäletagi mis selle koha nimi oli, sealt sain vastuseks et nemad saavad stendi alles 2 nädala pärast omale. Nüüd on muidugi see 2 nädalat möödas, peaks uuesti uurima sealt, kas on amaraadid kätte saadud.
5060671

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas erki1974 » 28 Nov 2011, 19:06

AutomatiC kirjutas:Nuka olen üle vaadanud, see kulunud ei paista olevat. Keegi oskab soovitada mõnda head kohta kuhu pihustitega kontrolli võiks minna. Mingi aeg tahtsin nendega juba tallinna tulla kuhugi, ei mäletagi mis selle koha nimi oli, sealt sain vastuseks et nemad saavad stendi alles 2 nädala pärast omale. Nüüd on muidugi see 2 nädalat möödas, peaks uuesti uurima sealt, kas on amaraadid kätte saadud.

Mina isiklikult soovitan oma kogemusest( käisin oma pihustitega) Tartus Võru tn. DISELLANDi . Sealt sain oma probleemile lahenduse ja ostetud kasutatud pihustite paigalduse. Disellandis on spets.pink millega siis oma vigase pihusti või siis ostetavad pihustid kontrollida saad. Kontrollimine maksis minul 4 pihustile 80euri. Samas on see korralik raha kuid põlveotsas ja posimisega neid ei kontrolli. Diselland ülemus nr. Jaan Süldre 5052207. Lisan, et see mees pidi ise neid testimise pinka valmistama ja müüma.

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas lohe » 20 Dets 2011, 09:34

Huvitav, kas see kolmas pihusti on millegipärast nõrk koht või lihtsalt kokkusattumus. Minu omal on ka kolmanda näit pidevalt lubatud tolerantsi piiril või nõks üle olnud (antakse teiste arvelt peale).
Minu 96kw Passati puhul on imelik see et tühikäik on 0,2L/H...0,3L/H ja loomulikult lonkab korralikult. Ühtegi kahtlast tjuuningboxi pole kuskilt vahelt leidnud. Rihm sai ka just kõige vajalikuga esinduses vahetatd :roll:

Kuidas on kogemused sellise kohaga pihustite kontrolli osas?
http://www.diislikeskus.ee/
Viimati muutis lohe, 20 Dets 2011, 09:35, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: pumppihustitega mootori süütenurga seadmine

Lugemata postitus Postitas erki1974 » 20 Dets 2011, 12:03

lohe kirjutas:Huvitav, kas see kolmas pihusti on millegipärast nõrk koht või lihtsalt kokkusattumus. Minu omal on ka kolmanda näit pidevalt lubatud tolerantsi piiril või nõks üle olnud (antakse teiste arvelt peale).
Minu 96kw Passati puhul on imelik see et tühikäik on 0,2L/H...0,3L/H ja loomulikult lonkab korralikult. Ühtegi kahtlast tjuuningboxi pole kuskilt vahelt leidnud. Rihm sai ka just kõige vajalikuga esinduses vahetatd :roll:

Kuidas on kogemused sellise kohaga pihustite kontrolli osas?
http://www.diislikeskus.ee/

See lonkamine võib tulla ka sellest, et sul see kompuuter tõesti näitab 0,2-0,3L/h ja pihustid on äkki "nälgas"( minu arvamus lihtsalt). Võiks kaabli järgi ajada. Võibolla näitab sul kompuuter villast. Mul on hetkel küttetemperatuuri petja vahel ja küttekulu on 0,5L/h ning Vag-com kaabel näitab, et küttekulu on 0,4L/h. Olen tähele pannud, et praegu kui minu motol on kütte temp.anduri petja vahel siis veidi ka nigu raputab vahest kohapeal( tunne nagu mõni pihusti jamab) aga ilma on kõik nagu korras kuid kompuuter näitab siis 0,8-0,9L/h.

Vasta

Mine “Diislid”