Ega ta paha ei tee jah. Praegune oli Statoil, arvan, järgmine variant on Neste vist. Ega kui asi paremaks ei lähe siis sean sammud vist mingi diislispetsi juurde. Kes teab, äkki on nii tilluke viga , et ajab naerma lausa
Reaalne kulu 81 KW.TDI. Golf 3. 5,1 l. TALLINN--TARTU--KALLASTE. ja tagasi. Reaalne küttekulu 66 KW.TDI-l. 4,3 l. TALLINN -PÄRNU -UULU ja tagasi. Olen spetsiaalselt testinud.Sõidu stiil on tavaline.(mitte õko,ega ka raju).Kütte mõõtmine_-Paagil ,,naga,, alla ja paak silmini käsitsi trehtliga tankida.Läbisõidetud kilomeetrid ja pealekallatud kütuse kogus annavadki REAALSE kütuse kulu. KüTUSE kompuuter armatuuris on ---nagu ta on. Valetab raibe väiksemaks .
Juhul kui on ,,normist,, natukene mööda(hiline),on külmast käimine sumpsist vaadatuna hall vine.Süüde läheb hiliseks,kui on rihm peal olnud vähemalt CA. 80 tuhat kilomeetrit.Hiline süüde teeb auto mineku tuimemaks. Arvuti näitab hilisel süütel kuulikesi all vasakus nurgas.
Tean et eelmine omanik on süüdet ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mida veel reguleerinud oma äranägemise järgi ja nüüd tahaks et keegi need seadistused üle vaataks ja vastavalt vajadusele reguleeriks nii nagu tegelikult olema peab. Kelle poole pöörduda? Vahet pole kas firma või eraisik, peaasi et oleks pädev afn mootorite suhtes
Piirkonnaks võiks jääda Harjumaa, lihtne mootor küll aga ikka ei julge suvalise "spetsialisti" juurde viia. Vaja oleks inimest kes on seda enne teinud ja kindla peale asja ära teeb mitte ei hakka katsetama ja genereerima
Viimati muutis Savukoll, 11 Juul 2019, 06:50, muudetud 2 korda kokku.
Savukoll kirjutas: ↑11 Juul 2019, 06:44
Piirkonnaks võiks jääda Harjumaa, lihtne mootor küll aga ikka ei julge suvalise "spetsialisti" juurde viia. Vaja oleks inimest kes on seda enne teinud ja kindla peale asja ära teeb mitte ei hakka katsetama ja genereerima
Alustuseks võid suht suvalise isiku juurde minna kellel vcds olemas. Näed ära kas üldse on vaja midagi keerata või koputada. Hinnaklass jääb nelipaki kanti ja kui võtmetega auto kallale ei lähe on risk midagi pekki keerata absoluutne null.
Jah, kütusekogus ka vcds-ga näha. Ei ütleks, et üks töö teisest kergem oleks, mõlema juures omad agad. Süüte (tegelikult pritsehetk) keeramisel peab läbi pumba rihmaratast õige kohapeale keerama, et polte saaks läbi selle lahti keerata ja kütusekoguse väga oskamatul muutmisel ei käivitu mootor enam üldse + see spets padrun vajalik viisakalt tegemiseks.
Viimati muutis J.Aru, 12 Juul 2019, 14:58, muudetud 1 kord kokku.