Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Veebr 2012, 22:57

Tere. Küsimus siis eelnimetatud mootori kohta selline, et kui VCDS kaabliga süütenurka vaadata siis kõigub seal alumise punase joone juures. Kui pumpa ühe hamba jagu varasemaks keerata kas siis läheb juba liiga paljuks? Tahaks saada kuskile sinna keskmise ja ülemisejoone vahele. Kui see siin mingit rolli mängib siis mootor 98a sedaan kerega Passati peal.
Ehk saate aru mida ma mõtlen.

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:19, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Suur täht ka algusese ja lisatud kategooria.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 20 Veebr 2012, 11:12

Hamba võrra vast liigutada ei ole vaja, hakka vaikselt pumpa liigutama ja vaata ehk saab ilma rihma liigutamata hakkama.
Kes tänasid kasutajat tobimarg selle postituse eest:
Attachment

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2012, 14:48

Ma uurisin aga ei saanud aru millised poldid tuleb lahti keerata, et pumpa saaks liigutada. Ehk on kellelgi mingit joonist või asja pumba liigutamiseks anda?
Ning pumpa liigutamiseks tuleb ju kõik pihusti torud lahti võtta ja pärast õigeks painutada. Või olen ma millegist aru saanud?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas copilot » 20 Veebr 2012, 16:35

roomlane2 kirjutas:Ma uurisin aga ei saanud aru millised poldid tuleb lahti keerata, et pumpa saaks liigutada. Ehk on kellelgi mingit joonist või asja pumba liigutamiseks anda?
Ning pumpa liigutamiseks tuleb ju kõik pihusti torud lahti võtta ja pärast õigeks painutada. Või olen ma millegist aru saanud?
ei ei, pumpa ennast sa ei pea liigutama. Kui sa nüüd vaatad pumba rihmaratast, siis sa peaksid seal nägema 4 polti...keskel üks suur ja siis ümber selle 3tk väikest. keskmine peaks olema 22mm vms, väiksemad 13mm. kuna passatil moto vahel nn piki suunas, siis kui oled need 3 väiksemat lahti lasknud, hakkad sellest keskmisest suurest siis keerama...kui keerad päripäeva v siis nn kella liikumise suunas peaksid saama varajasemaks pritse nurka, kui vastupäeva/kella liikumise vastassuunas/vasakule siis peaksid saada pritse nurka hilisemaks. Aga kui sa seda timmimist teed, siis keera üli vähe....1mm muutust nende 3 väikse poldi asendi koha pealt võttes võib tähendada juba päris suurt muutust ja isegi oleks soovitatav ennem kui need 3 fikseerivat polti lahti keerad nende asukohad markeri vms ära märkida et kui peaks liiga palju kogemata minema saad algasendisse tagasi panna. Endal boral sai kah seda ise timmitud ja alles mingine 3 v 4 korraga sain sinna kus tahtsin ehk siis peaaegu ülemise rohelise joone ligidale...esimese raksuga läks nii varajaseks et oli lausa graafikust väljas. roheline joon siis maximaalne lubatud pritsenurga piir kui varajane olla võib. Üle selle võib juba pikas perspektiivis kolvigrupile aia teha. Vast said aru.
Viimati muutis copilot, 20 Veebr 2012, 16:37, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

walkman
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas walkman » 20 Veebr 2012, 16:49

http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas copilot » 20 Veebr 2012, 17:35

vot antud teema on mõeldud PD moto jaoks kus siis tuleb pritse nurka timmida nuka rihmaratta pealt....teema algatajal peaks siiski olema nn vankooli diisel kus siis veel vahel kõrgsurvepump ja peab seda tegema siis pumba pealt. Kuigi pmt idee sama jah.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2012, 17:41

Üks küsimus veel: kas pumpa saab reguleerida nii, et ei pea midagi peale hammasrihma katte ära võtma? Või peab veel eest nina ära võtma?

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas copilot » 20 Veebr 2012, 17:44

roomlane2 kirjutas:Üks küsimus veel: kas pumpa saab reguleerida nii, et ei pea midagi peale hammasrihma katte ära võtma? Või peab veel eest nina ära võtma?

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt
kui saad niiviisi võtmetega ligi, et suuremat ei ole vaja lammutada, siis peaks piisama jah ainult sellest katte eemaldamisest...ei oska nüüd öelda kui kitsas passatil on, aga bora/golfmk4 puhul ruumi küllaga ja piisab rihma katte eemaldamisest.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2012, 17:49

Tänud kõigile vastajatele, kui kuskile sooja garaazi saab siis proovin keerata süütenurga õigeks :D

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas alts20 » 20 Veebr 2012, 19:28

kahjuks passatil see protsess nii lihtne ei ole nagu golfil ja boral paraku, passatil ei saa sealt 3 poldist keerata kuna neid polte ei olegi ja jäik hammakas, tuleb pumpa ennast keerata aga sinna ei saa juba nii hästi ligi kui golfile

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2012, 19:44

:cry: Siis peab ikkagi pihustitorud lahti keerama?Äkki oleks mingit joonist anda millised poldid tuleb lahti keerata? Kas selleks peab vägapalju autot lammutama?

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas alts20 » 20 Veebr 2012, 19:49

rihmakate maha siis läbi rihmaratta aukude saad pumba poldid lahti natuke lasta oli vist 2 või oli 3 ja siis pihustitorud natuke lahti lasta ja siis pihustitorude all on veel üks pumba tagumine kinnituspolt mida on ilge halb lahti saada ja siis pump liigub niipalju kui vaja sinu puhul

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2012, 19:56

ehk siis päris küljest pole pihustitorusid vaja keerata? Ja pumpa tuli 1mm võrra mootori poole keerata?

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas alts20 » 20 Veebr 2012, 20:07

ära ei ole vaja kindlasti torusid keerata aga kas just 1mm seda peab vastavalt arvutiga vaatama sest äkki tahab 2mm või 1,5mm :D aga muidu nii jah see käib.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2012, 20:39

Tänan abi eest :wink:

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 21 Veebr 2012, 15:15

Selle töö jaoks on hea mingi sügavam pikendusega padrun, kõik poldid suht peidus kuskil augus.

Golfil ja Boral jah see töö oluliselt kiirem ja mugavam.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 21 Veebr 2012, 15:43

Mul õnneks korralik padrunite komplekt olemas :)

ristokkk
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
Telefon: 53550592
Auto: B5(81kw), B6(77kw)
Asukoht: Lõuna- Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas ristokkk » 21 Veebr 2012, 18:36

Aga miks sa üleüldse keerata tahad, mingid sitad sümptomid on mootoril või?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 21 Veebr 2012, 18:54

Kaabel näitab, et süütenurk liiga hiline ja külmaga just kõigeparemini käima ka minna ei tahtnud.

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas alts20 » 22 Veebr 2012, 07:45

selle näidu ajamine sinu soovitud vahemikku suure tõenäosusega ei muuda su muret, st kõrvaga sa vahert ei tunne

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas copilot » 22 Veebr 2012, 09:39

alts20 kirjutas:selle näidu ajamine sinu soovitud vahemikku suure tõenäosusega ei muuda su muret, st kõrvaga sa vahert ei tunne
njah, omal ajal oli kah mureks siis see et -10c juures oli käivitus veidi pikaldaseks veninud...oli kah veidikene allapoole seda punast joont ehk siis liialt hiline...sai siis timmitud sinna ülemise rohelise joone ligidale ehk siis veidike varajaseks ja -10 v -15 juures pmt hüppab nüüd käima isegi peale paari nädalast seismist. Muidugi tuleb üle vaadata kas ka eelsüüte küünlad tibin tobin ning kas ikka voolu peale saavad ning aku peab olema kah hea. Kui need kõik ok aga ikka käivitus halb siis võib hakata edasi mõtlema.
Viimati muutis copilot, 22 Veebr 2012, 09:43, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

maikl369
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
Telefon: 5 üks 99 null 22 null
Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas maikl369 » 20 Nov 2015, 18:12

Postitus on küll väga vana aga keerasin samuti oma 1.9TDI süüte paika aga ei tea kas need näitajad on nüüd normaalsed?
Peale rihmavahetust oli samuti skaala punase joone peal ja kui natuke pööret tõsta siis läks juba alla punase.
Nüüd sai rohelise ja sinise vahele se skaala aetud ja enam väga alla sinise ei lähe kui pööret tõsta. Aga mida näitavad need teised asjad (Grup 004)?
On nüüd kõik OK?
Skaala on tehtud tühikäigul!
Pilt

Ettetänades
Maikl
Viimati muutis maikl369, 22 Nov 2015, 22:06, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 20 Nov 2015, 18:36

Rohelise ja sinise vahel on ok. Enda Passatil sai lasta samuti panna.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas romeoD » 20 Nov 2015, 20:29

Syydet vaadataksegi tyhikäigul. Sellepärast keskmisel pildil ongi rpm yle tuhande, et veits gaasi andsid?
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

maikl369
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
Telefon: 5 üks 99 null 22 null
Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Süütenurga keeramine 1,9TDI 81kw mootoril

Lugemata postitus Postitas maikl369 » 20 Nov 2015, 20:39

romeoD kirjutas:Syydet vaadataksegi tyhikäigul. Sellepärast keskmisel pildil ongi rpm yle tuhande, et veits gaasi andsid?
Keskmisel pildid hoidsin ise pöörded 1200rpm peal, et näha mis skaala siis teeb. (Pildi panin uue kus seda 1200rpm pilti pole, sest se ajab segadusse.)
Esimene pilt ja viimane pilt (skaala) on tühikäigul tehtud.
Aga nüüd ei tea kas sai asi korralikult paika, sest ise väga ei jaga neid asju.
Viimati muutis maikl369, 22 Nov 2015, 22:10, muudetud 4 korda kokku.

Vasta

Mine “Diislid”