Riho72 kirjutas:Ei, täissynt, Helix ultra extra: http://www.maardekeskus.ee/shell-helix- ... -p-54.html" onclick="window.open(this.href);return false;
E: muutsin linki.
riho, nagu aru saan kasutad sa seda shelli õli oma Bora diisel motos miso n PD ja varasem väljalaske aasta kui 2007? mis tähendab et tootja näeb ette õli millel on specificatsioon 505.01 on mul õigus???
Niih, nüüd vaadates seda linki mis andsid siis selle õli specificatsioonide koha pealt selline jutt: VW 504.00; 507.00 (katab kõik VW spetsifikatsioonid alates 502 kuni 507 välja arvatud 505.01, mille puhul tuleks kasutaad Diesel HX7 VA mootoriõli)
ja nüüd sulle üks link kus küll juttu ühest castrol õlist aga mõte JÄÄB samaks:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=244676
tsiteerin ka castroli vastust teema algatajale ühe õli kohta:
The SLX Professional LLO3 5w-30 meets VW 504 00 and 507 00 it does not meet the VW 505 01 specification. The 505.01 engine oil is specifically formulated to ensure protection of the cam lobes that drive the unit injectors. High loading requires the proper level of antiwear protection. In turn VW needs to ensure that 505.01 is utilized for this engine design. The cam shafts are mechanically driven and assist in the build up of fuel pressure in each injector.
loodan et keelest saad aru...ehk siis teoreetiliselt peaks uuem norm vanema normi katma ja ilmselt paljud õlid ka katavad küll aga tuleb lugeda hoolikalt mis pakendil kirjas on ja antud juhul sinu õli ütleb ära et motos kus nõutud 505.01 ei tohi seda kasutada vaid kasuta seda teist nimetatud õli millel on ka vastav APPROVAL.
nii et ei imesta kui neil vanematel PD del 300tkm pealt nukad kulunud sest pannakse sisse õli millel puudub VW 505.01 approval vaid a la 507 vms.
ja pole õelnud et longlife õli ei pea kartma...karta tuleb seda et sõitagi diisliga longlife st 25tkm v 30tkm ühe õliga hoolimata mis ime asju lubatakse antud õlilt...max 15tkm ja siis uus filter ja õli sisse...