2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Janno3456
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 18 Mär 2012, 15:11
Telefon: 5215593
Auto: Passat 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas Janno3456 » 18 Mär 2012, 15:18

probleem: pärast diislifiltri vahetust auto ei käivitu(korra läks käima 10ks minutiks ja siis pärast väljalülitamist enam ei ole käivitunud). Oskab keegi soovitada kedagi, kes omab juhet ja teadmisi, millega autole diagnoos panna. Auto seisab Tallinnas
PS. Audihooldusesse ei tahaks minna - seal iga tere maksab 50 eurtsi. Oskajale mehele maksaks diagnoositegemise eest kulud kinni.
Janno
5215593
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:47, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

TEH
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas TEH » 18 Mär 2012, 16:31

Kui muud ei näppinud , siis veab lisaõhku toitesüsteemi sisse. Otsi filtri juurest liitmikest leket (mitte kütuse leket) , s.t. vigaseid tihendeid, seibe O-rõngaid jne. nne käivitamist vala ikka filter eelnevalt täis ja kui käivitad , siis pihusti torude kinnitus mutrid lõdvaks, et torudest saaks õhk välja. Kui juba hakkab kütet torudest pritsima ,siis mutrid kinna ja võtit. Üld joontes peaks nii tegema ja sellega saad ise hakkama. Kui käima saad siis jäta 50 e omale ja naudi seda :D .
deemonid lendavad põrgus

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas raitojas » 18 Mär 2012, 17:45

Minul käis näiteks pärast uue filtri panekut auto 2 nädalat ilusti, kuni ühel heal hommikul enam ei käivitunud, keris lihtsalt tühja ilma et korrakski lubanud oleks. Kartsin küttepumba riket ja lasin auto treileriga teenimdusse viia. Seal uuriti ja leiti selline huvitav viga et see uus filter kakkus vist siis valtsi vahelt või kuskilt õhku vahele.
Pärast uue filtri paigaldamist läks auto tööle ja kõik korras. Nüüd olen pärast seda veel ükskord filtrit vahetanud ja viga ei kordunud. Ei julge küll öelda et see viga kindlasti ka sinu autol just on aga kui resurssi jagub siis võid proovida teist filtrit.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

raitojas
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
Telefon: 53071552
Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
Asukoht: Jõgevamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas raitojas » 18 Mär 2012, 17:46

Oletan et tegu on ikka V6-ga?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;

Janno3456
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 18 Mär 2012, 15:11
Telefon: 5215593
Auto: Passat 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas Janno3456 » 18 Mär 2012, 18:25

nii... võtsin pihusti otstest ükshaaval torud maha ja andsin iga etapp siis 6x starterit - pritsima küll ei hakanud aga diislit tuli(kas peaks kõvasti pritsima???). Keerasin kinni ja korraks nagu lubas aga siis loomulikult starteril ülekoormus ja nüüd on ootel - proovin pärast starteri jahtumist veelkord käivitada. Diislifiltri ostsin Forssist ja peale vaadates tundus küll iga valtsi juurest tihe olema. Jah, V6 diisel on jõuallikaks.

TEH
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas TEH » 18 Mär 2012, 18:50

Pärs lahti pole vaja keerata piisab 1/2 pöördest lahti. Peab pritsima korralikult, kui valgub siis ikkagi kuskilt veab õhku. Pead väga kriitilise pilguga vaatama üle liited imemis poolest paak-filter-pump. Võid käia selles foorumis vaatamas http://foorum.audiclub.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; , seal on neid hädalisi karaja kaupa ja leiad veel soovitusi. Jõudu. Ps. ära starterit läbi küpseta, pole palju vaja keerutada 2-3 sek sellest juba enam kui küll.
deemonid lendavad põrgus

2.5vw
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
Telefon: 123456
Auto: vw2.5tdi
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas 2.5vw » 18 Mär 2012, 19:38

õhk sees ja kõik.
oli endal sama probleem praak filtriga, nöökisin mitupäeva enne kui käima sain. Ega seal selle diagnostiga midagi teha pole.
youtubis on isegi videod kuidas sellest pumbast õhku välja imeda, aga ei leidnud praegu et linki panna siia. paned otsingusse 2.5 tdi v6 ja siis ma selle sealt kuskilt leidsin muidu oli mingi poola keelne see pealkiri.

edit: http://www.youtube.com/watch?v=AgBfgt2xqcs" onclick="window.open(this.href);return false; kindlasti saab muud pumpa ka kasutada.
Viimati muutis 2.5vw, 18 Mär 2012, 19:41, muudetud 1 kord kokku.
http://tibbudmed.ru/ecfda

TEH
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas TEH » 18 Mär 2012, 19:57

2.5vw kirjutas:õhk sees ja kõik.
oli endal sama probleem praak filtriga, nöökisin mitupäeva enne kui käima sain. Ega seal selle diagnostiga midagi teha pole.
youtubis on isegi videod kuidas sellest pumbast õhku välja imeda, aga ei leidnud praegu et linki panna siia. paned otsingusse 2.5 tdi v6 ja siis ma selle sealt kuskilt leidsin muidu oli mingi poola keelne see pealkiri.

edit: http://www.youtube.com/watch?v=AgBfgt2xqcs" onclick="window.open(this.href);return false; kindlasti saab muud pumpa ka kasutada.
On panidel alles aju, hea et pole veel õhku lennanud :shock: . Tolmuimejal on kollektor mootor ja säde harjade ning kollektori vahel, pane see kütuseaurude keskonda ja tulemuse ettekujutuseks pole vist palju fantaasiat vaja ehk siis võiks ju tikutulega vaadata paagis kütusetaset. :D
deemonid lendavad põrgus

hans
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 12 Veebr 2011, 16:18
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas hans » 18 Mär 2012, 20:15

TEH kirjutas:
On panidel alles aju, hea et pole veel õhku lennanud :shock: . Tolmuimejal on kollektor mootor ja säde harjade ning kollektori vahel, pane see kütuseaurude keskonda ja tulemuse ettekujutuseks pole vist palju fantaasiat vaja ehk siis võiks ju tikutulega vaadata paagis kütusetaset. :D
Tegu on ju diisliga, mitte bensiiniga. Ei lenda seal midagi õhku.

TEH
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas TEH » 18 Mär 2012, 21:16

hans kirjutas:
TEH kirjutas:
On panidel alles aju, hea et pole veel õhku lennanud :shock: . Tolmuimejal on kollektor mootor ja säde harjade ning kollektori vahel, pane see kütuseaurude keskonda ja tulemuse ettekujutuseks pole vist palju fantaasiat vaja ehk siis võiks ju tikutulega vaadata paagis kütusetaset. :D
Tegu on ju diisliga, mitte bensiiniga. Ei lenda seal midagi õhku.
Jõudu katsetamistega! :dork:
deemonid lendavad põrgus

2.5vw
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
Telefon: 123456
Auto: vw2.5tdi
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas 2.5vw » 18 Mär 2012, 22:08

no see tolmuimeja pole seal jah kõige parem variant [VW Bot: "Keel korda!"]. aga sellest ma räägin et saab mõnd teist pumpa kasutada:) vähemalt on näha kuskohast peab õhku imema ja kuidas selle sealt kätte saab. nagu videost näha läheb auto pärast ilusti käima.
http://tibbudmed.ru/ecfda

Janno3456
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 18 Mär 2012, 15:11
Telefon: 5215593
Auto: Passat 4Motion
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2,5 TDI 2002 diagnoosi vaja

Lugemata postitus Postitas Janno3456 » 21 Mär 2012, 10:00

tänud kõikide heade soovituste eest:
tundub, et minu keissi puhul on tegu kombineeritud vigadega:
kuskilt imeb õhku vahele ja toiteahelas on mingi takistus.
Toiteahela takistuse avastamise kohta leidsin ka suht normaalse video: http://www.youtube.com/watch?v=yRMTEAKs ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahepeal jõudsin teha ka päringu varuosakeskus.ee, et kui palju siis need pumbad maksavad:(
vahemik uutel on 1200 - 1400 euri ja kasutatud saab kätte isegi 400ga
Igaljuhul nv-l võtan uuesti teema käsile ja loodan kõige paremat:)

Vasta

Mine “Diislid”