Käivitusprobleemid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 29 Juul 2012, 22:25

veeruk kirjutas:Selle, et relee 109 on eelsüüteküünalde relee lugesin välja sellisest postist
copilot kirjutas:
roomlane2 kirjutas:Kellelgi oli sama mure ning aitaski eelsüüte küünalde relee vahetus.
jap, piaks olema relee 109 viga. eelsüüte tuli peaks minema korraks ikkagi põlema olenemata kas moto soe v külm ja olenemata kas tegelikult ka küünlaid järgi lükatakse. See relee võib tõepoolest vahest töötada a la paar päeva v rohkemgi ja siis jälle mitte.
OK, minu viga et seda sõna seal tähele ei pannud lugesin miski pärast v mõtlesin ikka releed 109...roomlane millestkist valesti aru saanud vist...tegu ei ole eelsüüte küünalde releega kohe kindlasti mitte millest räägime...nende jaoks eraldi relee. See 109 peaks olema mingi nn pearelee vms. Kui see ei toimi siis kütte etteannet minu teada üldse ei avata nii PD kui ka vanakoolikal ja sp käiad vahest nii kuidas tahad aga pmt ei matsugi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 29 Juul 2012, 22:30

uurisin veidi ja see 202 peaks olema vist jah siis küünalde jaoks mõeldud. Oli teine sinist värvi? vist näppisid ja vahetasid vale relee.
Viimati muutis copilot, 29 Juul 2012, 22:41, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 29 Juul 2012, 23:16

Jep, sinist värvi

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

Failure
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2011, 10:25
Auto: 4WD Bora
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Failure » 30 Juul 2012, 02:36

Etsiis.. nüüd, kui selgus majas, et 109 on pearelee ja 202 on (eelsüüte-)küünalde oma, siis kõigele vaatamata peaksin mina ära vahetama omal 109? Või siiski 202? -Asuvad nad samas blokis (asukohas)?
Viimati muutis Failure, 30 Juul 2012, 02:36, muudetud 1 kord kokku.
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas romeoD » 30 Juul 2012, 08:19

Failure kirjutas:Etsiis.. nüüd, kui selgus majas, et 109 on pearelee ja 202 on (eelsüüte-)küünalde oma, siis kõigele vaatamata peaksin mina ära vahetama omal 109? Või siiski 202? -Asuvad nad samas blokis (asukohas)?

Releede tagaajamise asemel võiks ju proovida, kas vool tuleb kyynaldeni. Eelnevalt temp andurilt juhe maha võtta.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 30 Juul 2012, 10:16

copilot kirjutas:OK, minu viga et seda sõna seal tähele ei pannud lugesin miski pärast v mõtlesin ikka releed 109...roomlane millestkist valesti aru saanud vist...tegu ei ole eelsüüte küünalde releega kohe kindlasti mitte millest räägime...nende jaoks eraldi relee. See 109 peaks olema mingi nn pearelee vms. Kui see ei toimi siis kütte etteannet minu teada üldse ei avata nii PD kui ka vanakoolikal ja sp käiad vahest nii kuidas tahad aga pmt ei matsugi.
Vabandust, olen jah valesti aru saanud. :oops: Mina sain aru, et see 109 ongi eelsüüte küünalde relee aga tuleb välja, et ei ole.
Viimati muutis J.Aru, 30 Juul 2012, 10:21, muudetud 1 kord kokku.

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 30 Juul 2012, 10:23

Failure, osadel on vist 103 küünalde relee http://www.vwbooks.co.uk/vw_info/T4_pdf ... g_2002.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit. Vaatasin täna veel korra releed üle, 109 ei ole. Olemas on 373/370/267/167/53/370/202/192(need on eespool), 2x373/370(tagapool). Kiire googeldamisega ei leidnud midagi 109 sarnast. Temp anduri pistikut ei suutnud ikka üles leida. :oops:
Viimati muutis veeruk, 30 Juul 2012, 21:50, muudetud 2 korda kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 31 Juul 2012, 16:01

veeruk kirjutas:Failure, osadel on vist 103 küünalde relee http://www.vwbooks.co.uk/vw_info/T4_pdf ... g_2002.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit. Vaatasin täna veel korra releed üle, 109 ei ole. Olemas on 373/370/267/167/53/370/202/192(need on eespool), 2x373/370(tagapool). Kiire googeldamisega ei leidnud midagi 109 sarnast. Temp anduri pistikut ei suutnud ikka üles leida. :oops:
tõepoolest, ei pruugi sul olla sellist releed nagu 109 st vähemasti mitte sama nr, samas pole ma leidnud infi läbi millise relee siiski peaks käima aju toide. Mingi diagramm mis ma leidsin autodatast oli vist relee 219 vms aga sul pole ka seda. :roll: see et just sellel ajal kui ei käivitu ei hakka põlema ka eelsüüte tuli viitab selle pearelee veale. Muidu peaks ikkagi korraks olenemata moto tembist see küünla tuluke korra süttima. Mingis teemas oli ka veaks ECU ise.
Jetta/bora pd del peaks see 109 relee olemas olema, st vähemasti selle nr ga see pearelee...aga mis nr sinu masinal :roll:
Viimati muutis copilot, 31 Juul 2012, 16:02, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 31 Juul 2012, 16:25

Oled vist minu ja failure postitused segamini ajand :) Küünalde tulukesega mul propleeme pole

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 31 Juul 2012, 22:22

veeruk kirjutas:Oled vist minu ja failure postitused segamini ajand :) Küünalde tulukesega mul propleeme pole

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt
vut kuramus, failure v veeruk...ega väga vahet ei tee. aga siis alustaks sellest kas kütet saab kätte? vb etteandepump vahest lööb vahest mitte. Kas pritse nurk on paigas? vända andur ei pane kelbast- vaata vag comiga kas kui see käivitamise jama kas saab vajalikud pöörded v mitte v ei loe midagi. V vb tõesti viga kuskil süüteluku põhjas nagu pakuti...v panevad pihustid v nende juhtmestik kelbast....asju mis sellisel juhul võib olla on küll ja küll....aiult et leia inimene kes oskaks neid erinevaid variante kontrollida. :wink:
Viimati muutis copilot, 31 Juul 2012, 22:23, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 01 Aug 2012, 11:59

romeoD kirjutas:
Failure kirjutas:Etsiis.. nüüd, kui selgus majas, et 109 on pearelee ja 202 on (eelsüüte-)küünalde oma, siis kõigele vaatamata peaksin mina ära vahetama omal 109? Või siiski 202? -Asuvad nad samas blokis (asukohas)?

Releede tagaajamise asemel võiks ju proovida, kas vool tuleb kyynaldeni. Eelnevalt temp andurilt juhe maha võtta.

failure, sul soovitan küll see relee 109 ää vahetada. Ja romeoD....mis puutuvad suvel käivitamisel siia eelsüüteküünlad v see kas nendeni vajadusel vool ka jõuab? suvel kui sul masin pmt üle öö isegi 15c või soojemaski soojas istunud siis ei jahtu jahutusvedelik alla 9c mitte mingil juhul ja küünlaid järgi ei lükatagi kui hommikul käivitud. Pealegi korras diisel käivitub ka 0 juures nii et kohe võtit ja paugupill ootamata mingite küünalde hõõgumise aega. Sellel teemal võib hakata arutama sügisel teemas a la "diiselmootoriga auto talveks korda" vms :wink: sest siin on probleem kaugel küünaldest v nendegi voolu jõudmisest sest auto ei käivitu VAHEST ka siis kui inimene läheb 10min poodi ja sealt tagasi tulles käuks, moto siis ju pea 90c ikkagi. Ja soekäivituse softi viga siinkohal unustage kah ära.

aga nagu aru saan siis su masin 99a, millel piaks küll olema ka see pearelee numbriga 109. ja kui ei eksi siis peaks olema teine musta värvi?
Viimati muutis copilot, 01 Aug 2012, 12:08, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas lohe » 01 Aug 2012, 13:51

Veeruk, temp andur on AVF mootoril (96kW) suhteliselt käigukasti lähedal ja eest vaadates paremal pool (juhi pool) mootorit üsna sügaval. Vähemalt mälu järgi öeldes peaks ta seal olema. Igatahes oli üsna kaugel peidus ja parasjagu peidus.
Viimati muutis lohe, 01 Aug 2012, 13:53, muudetud 2 korda kokku.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 30 Aug 2012, 15:04

Kas on uudiseid mis saagast saanud on?

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas skiev » 31 Aug 2012, 08:26

Mul passat 1,9 85kw. Talvel oli kogu aeg probleem külmkäivitusega ja kui plokisoojendus taga siis paugu pill. Soovitati ka kontrollida kõik temp andurid üla aga kuna täpselt ei teadnud kus need asuvad jäi see tegemata ja kuna talvel oli kogu aeg ka juhe sabas polnud hullu. Nüüd u nädal tagasi jätsin auto seisma ja poole tunni pärast enam käima ei läinud. Pika ketramise peale sain ikka tööle ära. Arvasin kohe et laseb kütte alla ja lammutasin veit mootori ümbrust puhtamaks et asja kontrolida. Voolik mis läks kütuse temp andurist mootorisse oli õrnalt niiske ja tolmune. Vahetasin selle välja ja avastasin et kütuse temp anduri juhe on puruks. Üks juhe on pistikul tagant ära murdunud ja mõlemal juhtmel on osaliselt isolatsioon kulunud. Said siis juhtmed tagasi koku ühendatud ja auto paugu pill. Paar päeva hiljem jälle sama jama soojalt ei lähe käima. Kuna olin just ka mööda eestit ringi sõitmas siis ei saanud midagi teha ka. Kui auto seisis 2-3h siis jälle läheb ilusti käima aga soojalt mite. mõtlesin et juhe jälle lahti. Jõudsin siis koju tagasi ja nüüd läheb auto jälle ilusti käima aga müstiline kuidas saab see andur nii villast panna või siis peaks probleemi otsima kuskilt mujalt. Talvel kui olid käivitusprobleemid sai ka DIAs diagnostis käidud ja kõik oli just kui korras. On kellegil häid mõtteid?

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 31 Aug 2012, 12:29

Mul on see jama, et soojast pärast läheb maru hästi käima... ei taha ära sõnada... aga hommikul külmast peast ei taha kohe mitte ilusti minna tahab ketramist. Müstiline on see, et kui tööle lähen ja auto seisab ala 8 tundi või isegi rohkem nii et, vahepeal ei liiguta siis läheb käima nagu ei midagi poolest pöördest aga kui näiteks tulen õhtul sõidust ala kell 23 ajal ja kui tahan hommikul 7 ajal autot käivitada siis ei taha minna ometi seismise aeg on sama. Ainuke erinevus on see, et öösel on pime, niiskem ja välis temp. on madalam aga praegused ööd ikkagi soojad ja samas nagu siit foorumist lugeda võib siis praeguste ilmadega eelsüüte küünlaid üldse kuumaks ei aeta?! mis on muidugi natuke müstika sest teadupärast üks kõik mis kütus soojades oludes plahvatab igal juhul paremini. Sai eelsüüte küünlad ära vahetatud ma teadsin, et eelsüüte küünlad lähevad tööle alati olenemata temperatuurist , tundub et vist suht koht asjat aga ega see sügis ka kaugel ei ole.

Muidugi oli parajalt kinni ERG klapp ja sisselaske kolle, need said ka ärapuhastatud mootor hakkas paremini käima. Muuseas see Valvoline aerosoolis ``spetsiaalne`` ERG klappi puhastus vahend mida siin foorumis ka reklaamiti koos videoga on puhas s*tt, jah ta lahustab küll põlend õli ja kütuse jääke aga ennem peab ikka pinna suht puhtaks tegema ja siis alles aerosoolitam, atsetoon on tunduvalt odavam ja tõhusam.

Targemad traktoristid võiks ühe asja teha selgeks. 1) kas see temp. andur mis asub küttesüsteemivahel (vooliku vahel suht küttefiltri taga/läheduses) kas see annab vajaliku info ajule, et kas panna eelsüüte küünlad hõõguma või mitte? või mis ülesannet see andur täidab 2) ja kas see temp andus mis asub ploki küljes (eest vaates vasakul mootori taga) anna infot ajule, mille andmetest järeldatakse palju anda kütust peale? Jutt käib siis autost 1.9 85kW 2000a


Ja kas on häid ideid mis selle külmkäivitus jamaga ette võtta ?

veeruk
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 25 Mär 2012, 19:15
Auto: VW Passat Variant 1.9TDI 96KW 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas veeruk » 31 Aug 2012, 15:38

Mina oma probleemile lahendust pole leidnud. Samas kuulsin teooriat et võib olla mingi kütuse tagasivooluklapp vms, samas seda teooriat pikemalt uurind pole.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 31 Aug 2012, 17:40

kas paagis olev pump toimetab iga kord nii nagu vaja? nagu aru saan sul veakoode ei löö ja sel ajal kui halb käivitus eelsüüte küünla tuli põleb algul nii nagu peab mitte ei vilgu selle halva käivituse ajal ja cel tuld ei viska samuti polnud veakoode? soovitaks järgmisena vaadata kas siis see paagis olev etteande pump toimib.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 31 Aug 2012, 22:01

Veakoode ei ole, eelsüüte küünla tuli põleb korrektselt, muid tulesi ei vilksata ega vilgu, paagi olev etteandepump toimib - vähemalt minu autol. Ainuke asi mida vaatand ei ole on paagis oleva pumba filter millest on siin ka juttu olnud aga sama miks peaks kui korra on käima läinud siis edasised käivituse on oki toki- järelikult pump toimib ja annab kütust peale. Või on kellegil veel häid ideid ??? Kuigi üks mõte siiski on seoses sellega, et kui auto seisab 10h laus päikse käes siis pole käivitamisega probleemi aga kui on öö, ehk õhtust hommikuni aeg on sama, siis hommikul ei taha hästi käivituda ... tundub, et viga kaldub temp. anduri poole ?? Või mis teadjamad arvavad?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 31 Aug 2012, 22:16

nu vaata vag com kaabliga mis temp andur hommikul üle öö seisnud masinal näitab st mis on kütte temp, jahutusvedelik ja välis temp(õigemini intake air temp). peaksid olema suht sarnased. Samuti kas pritse nurk on paigas? sest kui see paigast, on külmkäivitusel vahe sees olgugi et vb küünlaid rakendatakse! ja selle kütte ette ande pumbaga selline jama et vahest võib toimida vahest mitte, samas sul veidi teine muster st ei taha käivituda külmalt.
ja nagu mainitud(peaks seda ütlema ka Bentley manual) ei tohiks eelsüüte küünlad järgi minna kui jahutusvedelik ei ole langenud 9c v alla. ühes teises teemas ei saanud sp üks vend kah asjale pihta et miks ta tutava 1,9 SDI l ei antud küünaldele voolu kui kontrollis seda aga moto temp oli sel hetkel üle 9c, küünlad korras. võttis temp anduri tagant ja vool olemas. ja pealegi suviste temp juures peaks korras diisel paugus käima ilma küünalde aega ootamata sisuliselt ka 0c juures rääkimata +10v vms. lõpuks oligi et paigast oli pritse nurk pmt ja andis tunda ka praeguste kraadide juures rääkimata talvest.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 03 Sept 2012, 21:13

Sai siis natuke pusitus. 1) vaatsin hommikul vag-iga temperatuurid üle: kütus 16,2 c, mootori temp 16,2c ja õhu temp 17.2c- isesenest kõik õige ja loogiline auto termomeeter näitas 17c. Esma pilgul tundub, et temp. anduritega on asi ok. 2) vaatasin üle kas küünaldele voolu peale tuleb- ei tulnud, aga kui mootori temp. anduri (4 juhtmega) tagant ära võtsin siis tuli küünaldele vool peale. Ilma temp. andurita eelsüüte indikaator põles armaturis üsna kaua ala 2või 3 korda kauem kui muidu (15-20 sek)enne kui ära kustus ja kui käima läks siis küünlaid tagant ära ei võetud, relee jäi peale ja küünaldele jäi vool ka peale?? kas see on õige?? seda kinnitas ka vag com. 3) pistsin mootori temp. anduri tagasi siis taastus algne seis, et eelsüüte intikaator põles lühikest aega aga selle aja jooksul releed kinni ei tõmmatud ehk siis küünaldele voolu peale ei antud- muidugi auto läks poolest pöördest käima kuna oli mootor oli juba soe. Kõige kummalisem selle asja juures on see, et vag com nätab (mootori alla kanal 12) , et eelsüüte küünaldele peab tulema vool peale (kas või selleks 3-5 sek. mis aega indikaator tuli armatuuris põleb) olenemata mootori temperatuurist. Nii kui keerad süüte sisse näitab 101001000 ehs siis küünaldele peab minema vool peale ja kui käima läheb siis 11111111 ehk siis lülitatakse küünaldet vool välja. Ole sa nüüd tark aga vag-i järgi peab vool küünaldele jooksma aga relee ei tõmba ja tegelikult ei jookse ka??!!

Küsimus mida teeb 4 otsaga temp. andur? Kas on mingi tõenäosus, et pool andurist on tuksis ehk siis tempi näidatakse õigesti aga see osa mis annaks kuskile infi, et nüüd oleks vaja küünlad ka taha võtta on katki?
Kas vag com-iga on võimalik vaadata\muuta pritse nurka? Kui Jah siis kust ja mis need õiged nt tehase näitajad peaksid olema, tuletan meelde et auto on 2000a 1.9 85kW
Ei nohh hommikuti saab auto käima küll aga tunne on selline nagu peksaks puuhobust :) käima minnes hetkeks musta tagant tuleb aga läheb ja kui on käima läinud siis edasine on poole pöörde teema. See nagu ei ole päris normaalne .... veel ei ole päris kindel aga tundub, et see jama hakkab pihta siis kui mootori temp. langem alla 20c. Oleks väääga tänulik kui rahavas asjast arvaks miskit :)
Viimati muutis tartuvaim, 03 Sept 2012, 21:16, muudetud 1 kord kokku.

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas romeoD » 03 Sept 2012, 23:04

Kui temp anduri tagant võtad, siis käivitudes jätab auto veel mingiks 2 minutiks kyynaldele voolu peale. Talvel ise olen mitu korda seda plõksu kuulnud, kui reisiarvestil 3minut ette tiksub, seega see on OK.

Kui mootori temp on yle 9 kraadi, siis ei lylita auto eelsyytekyynlaid järele. Märgutuli syttib ka siis, kui oled saavutanud töötemperatuuri ja siis uuesti käivitad.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Sept 2012, 00:33

niih, alustame sinu tulemusest kui pistik taga ja süüte sisse keerasid: said tulemuseks 101001000 mis on sul 9 kohaline(peaks olema 8 kohaline) ja ei leidnud sellele reale ka mitte ühtegi vastet googlest. see teine ainult ühed on õige st 8 kohline ja glow plugs off. Ma pakun et selle esimese tulemuse maha kirjutamisega sul midagi nihu läinud??proovi uuesti ja kontrolli üle. äkki oli tulemus hoopis see: 01010000? , on ka kõige rohkem sinu tulemus sarnane allpool olevast listist just sellega

niih, väike seletus ka erinevatest staatustest:

00000000 = Waiting for Coolant Temperature
00000001 = Waiting for ECO Start Request
00010000 = Pre-Glow
01010000 = No Pre-Glow
10110000 = Post-Glow
11000000 = No Post-Glow
11110000 = Interim Glow
00110000 = Readiness Glowing
01110000 = Glow Start
10110001 = Waiting for Post-Glow
11010000 = No Post-Glow
11110001 = Waiting for Interim Glow
11111111 = Glowing OFF


ehk siis peaks olema tulemus No pre-glow ehk siis pole vaja küünlaid järgi lükata, see tule süttimine on lihtsalt nn kontrollmärguanne vms.
Lisaks, sel ajal kui sul oli pistik tagant hoiti ka küünlaid peale käivitust järgi sest aju mõtles et moto on külm, just nimelt külm. 17c ei ole külm, mida aju näeb kui temp andur taga. ja hoitakse sp järgi ka siis kui moto töötab et motol oleks esimesed paar minti kergem töötada aidates küttel paremini põleda ja lisaks pidi olema see mingi keskkonna alane teema kah et heitgaasid oleks normis sest põleb siis küte ju paremini ja puhtamalt kui moto alles päris külm. temp andur tundub olevat ok, st kõik temperatuurid on pmt sarnased ja aju saab ka õige infi sest muidu sa seda vag com ist ka ei õigena ei näeks aran mina. Viga on sul kuskil mujal!!! üle ~9c moto temperatuuri juures ei tohiks küünlad vag grupi masinatel minna. ja kui ikkagi 16c juures ei taha diisel käima minna siis ei ole asi õige kohe kindlasi mitte!!! korras diisel läheb ilma küünalde aega ootamata paugust ka 0c juures. võid ise googlest otsida kui tahad selle 9c piiri kohta kui ei eksi....isegi kuulus Haynes Repair Manuals peaks seda kirjutama nagu olen mitmest välismaistest just TDI foorumistest lugenud!

Niih, nüüd kuidas vaadat mis seisus on pritse nurk. lähed engine block alla, võtad lahti measureing blocks ja kanal 4. nüüd vaatad mida näitab selline asi nagu torsion value. kõige parem oleks 0-0.5. pmt on nii et kui on üle 0 siis on ajastus varajane, kui alla 0 st negaiivne väärtus siis on ajastus hiline. osadele pd motodele pidi meeldima kui on tulemus .5 kuni 1. enda 96kw on see 0.5 ja käivitub poolest pöördest ka siis kui väljas ainult 10c ja ei mingit küünalde tule ootamist(inglismaal pole veel selle autoga miinuseid näinud). ei ole ka mingit suitsu vms.
aga annan ka selle targa lingi, loe ja õpi ning küünalde teema unusta suvel ära. ühes teises teemas, kus oli küll vanakoolikas aga ajas vana sama juttu et peaks vool peale tulema jne jne aga ei tulnud kui temp anduril juhe taga, võttis juhtme tagant kõik ok. lõpuks tuli välja et viga oli pmt pritse nurgas. küünalde toimimine pmt sama nii vanakoolikal kui pd motol. nagu lingis juttu, rihma vananedes ikka veidi see pritse nurk nihkub ja kui lähe juba liialt hiliseks siis on ka käivituse probleemid suviste temp juures. endalgi kogemus kus suvel kontrollides oli pritse nurk tibin tobin, pool aastat hiljem -10 juures hakkasid jamad ja uuesti nurka kontrollides oli asi hiline(lausa nn norm piiridest väljas). muidugi võib viga olla ka mujal aga esmalt vaataks selle üle ja siis edasi mõelda kas asi on pihustites(mingis teemas oli veaks vist pihusti tihendid), tandempumba tihend vms. aga kontrolli seda ikka nii et moto on töösoe ja kõik võimalikud elektri tarbijad on järelt ära nagu ka lingis öeldakse. pihustite näidud saad kah siis üle vaadata juba, kõik info on allpool lingis.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm
Viimati muutis copilot, 04 Sept 2012, 00:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 04 Sept 2012, 06:58

``Ma pakun et selle esimese tulemuse maha kirjutamisega sul midagi nihu läinud??`` Vagandust muidugi oli mahakirjutamis viga.
Viimati muutis tartuvaim, 04 Sept 2012, 06:58, muudetud 1 kord kokku.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 04 Sept 2012, 09:57

Kahjuks mul kanal 4 ega ka teiste all ei näita torsion value. Kuna sinu poolt antud lingil on hoopis teise ajuga isend label file on teine. Kui nüüd juhuslikult sama asi sama koha peal ei ole teistmoodi kirjeldatud ?? Minul näitab sama koha peal Synchro angel väärtusega -1.4 cf. 86-90 c juures http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... 575&size=o http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... 577&size=o
Viimati muutis tartuvaim, 04 Sept 2012, 10:39, muudetud 3 korda kokku.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 04 Sept 2012, 12:27

Leitsin ühe artikli ja kui lugeda viimast pikemat postitust siis nagu tuleks välja, et erinevate ajude soft lable on erineva nimega aga parameeter mida kuvatakse on sama kohapeal ja samas väärtus skaalas. Ehk siis osadel kuvatakse nimega ``Synchro angel`` ja osadel ``torsion value`` http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabr ... ngine.html Parameetite lugemid ja mis võiks ideaal parameetrid olla on nagu samad mis copilot antud lingil.

Vasta

Mine “Diislid”