Hüdrotõukurite vahetus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas leolendur » 25 Sept 2012, 20:31

Tere!
Kas keegi oskaks rääkida Hüdrotõukurite vahetusest-et kuidas see vahetus käib,nö puust ja punaseks.Äkki keegi teab mõnda head linki kus vahetusest juttu.
Samuti huvitaks mis brändi tõukureid osta.
Autoks Passat,81 kw TDI,99avl.AFN.
Külmalt ei klõbise aga mida soojemaks läheb,seda rohkem on klõbinat kuulda-õli küll vahetatud kuid kas sai ka hea õli sisse pandud-vat ei tea!
Tänud ette!

Kasutaja avatar
andrec
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
Telefon: 53454729
Auto: Audi urS4, Audi A6
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas andrec » 25 Sept 2012, 20:35

H-rihm maha
Klapikambri kaas maha
Nuka ratas maha(koonusega, ei ole kiiluga)
Nukkvõll maha
Hüdrotõukurid välja ja uued sisse.

Odavaid tõukureid ei soovita. Ina vms vaadata.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 25 Sept 2012, 21:33

andreck,kuidas siis hammasrihma märkide järgi kokku panna? Nukkvõll on ju X asendis. Kuna tegemist Diisliga,siis nii lihtsalt need asjad ei käi. AFN. ja 1Z. leolendur,suurim probleem on selles,et garanteeri ,kui ise vahetad,et hammasrihm jääks paika, nukkvõll,pump , väntvõll. Abivõll ei puutu asjasse. leolendur,netist saad teooriat,kuid mida sina siiski homme kasutada ei tohiks.

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas leolendur » 25 Sept 2012, 22:00

Ega sellest vist ei piisa kui ainult nukaratta pealt rihm maha ajada?
Kui maha tuleb terve rihm võtta siis seda tööd olen teinud aga suht ajamahukas tegevus.Või on ikkagi muid alternatiive?
Ja ikkagi mis firma tõukureid soovitaksite?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 25 Sept 2012, 22:17

leolendur,kui sa väidad,et oled seda tööd ennegi teinud,siis kahtlen selles.....,et küsid ainult. Tõukureid saab läbi pesta,paakunud õli välja pesta. Rihma ei tule maha võtta,kuid tagasipannes vaata õigeid rihmamärke.

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas leolendur » 25 Sept 2012, 22:51

Ma siin rääkisin hammasrihma vahetusest-mida olen enne teinud aga hüdrotõukurite vahetusest või selle häiriva klõbina eemaldamisest ma ei tea mitte muhvigi.
Muidugi hea kui oleks muid alternatiive kui kukkuda kohe mootorit lammutama.Mingi teema oli ka XADO -st.
Aga kui peab tõukureid siiski vahetama hakkama-siis oleks ikka hea teada kuidas seda õieti,lihtsamalt ja liigsete lisakulutusteta teha.

Kasutaja avatar
andrec
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
Telefon: 53454729
Auto: Audi urS4, Audi A6
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas andrec » 26 Sept 2012, 20:38

Sellepärast ongi tehas välja mõelnud vastavad rakised, mida tuleks kasutada rihma vahetusel. Ma olen kõigil neil mootoritel rihmaratta lahti lasknud rihma vahetuse ajal ja rakisega kokku pannud. Nii on ka 2.5tdi v6'ga ja paljude muude mootoritega.
t6nis3 kirjutas:andreck,kuidas siis hammasrihma märkide järgi kokku panna? Nukkvõll on ju X asendis. Kuna tegemist Diisliga,siis nii lihtsalt need asjad ei käi. AFN. ja 1Z. leolendur,suurim probleem on selles,et garanteeri ,kui ise vahetad,et hammasrihm jääks paika, nukkvõll,pump , väntvõll. Abivõll ei puutu asjasse. leolendur,netist saad teooriat,kuid mida sina siiski homme kasutada ei tohiks.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 27 Sept 2012, 07:33

Kuule t6nis3 ei saa aru mis mõttes hüdrotõukureid pesta ja peale pesemist peaks nagu asi tööle hakkama ehk siis pesemine kompenseerib hüdrotõukuri füüsilise kulumise või kuidas.. ????? Hürotõukuritel toimub füüsiline kulumine ja kui tõukurid on läbi ehk siis klõbisevad või teevad mingit muud kummalist häält siis aitab ainult vahetus mitte mingi pesu..... ära aja jura suust välja. Ega hüdrotõukur ei ole sisalik, et kui saba tagant ära tuleb siis kasvab uus asemele.
Viimati muutis tartuvaim, 27 Sept 2012, 07:34, muudetud 1 kord kokku.

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas h6bekuul » 27 Sept 2012, 08:11

Kulumine pole ainus põhjus. Kui on sodi tekkinud tõukuri õlikanali ette(ummistumine), mis takistab kompensaatorit täitumast õliga, siis ikka kah klõbiseb....pigem tiksub? Et sisi teoreetiliselt võiks mingi läbipesu aidata?

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 27 Sept 2012, 09:56

tartuvaim kirjutas:Kuule t6nis3 ei saa aru mis mõttes hüdrotõukureid pesta ja peale pesemist peaks nagu asi tööle hakkama ehk siis pesemine kompenseerib hüdrotõukuri füüsilise kulumise või kuidas.. ????? Hürotõukuritel toimub füüsiline kulumine ja kui tõukurid on läbi ehk siis klõbisevad või teevad mingit muud kummalist häält siis aitab ainult vahetus mitte mingi pesu..... ära aja jura suust välja. Ega hüdrotõukur ei ole sisalik, et kui saba tagant ära tuleb siis kasvab uus asemele.
Olen pesnud sadu hüdrotõukureid ja pole probleeme olnud.Tuleb jälgida kontaktpinda nukkvõlliga aga selle kulumist esineb harva.Kuna tõukur on õlikanali lõpp, siis koguneb sinna igasugust sodi.Kui raha on võib osta uued aga samas tuleks vaadata tootjat:mõneaja möödudes võib olla seis kehvem kui enne vahetust.
Kokuvõtteks: kas osta uued või tund aega solistada atsetooniga ning suruõhuga kuivaks.

ristokkk
Huviline
Postitusi: 288
Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
Telefon: 53550592
Auto: B5(81kw), B6(77kw)
Asukoht: Lõuna- Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas ristokkk » 27 Sept 2012, 11:03

Mul samuti hakkab soojast peast klõbisema või midagi sellist aga ei usu, et tõukurite viga sest tõukuril on selline terav hele klõbin. Ise kahtlustan liiga varajast süüdet. Eks rihmavahetusel pannakse see õigeks ning näen kas on vahet.

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas tartuvaim » 27 Sept 2012, 13:31

Kui see nii lihtne ja tore oleks, et muud kui pesed ja asi korras siis käib üks komplekt hüdrotõukureid kauem kui mootor...põhimõtteliselt igavesed asjad muudkui aga pese ja kihuta edasi. See on enese petmine aga muidugi töömehele on see hea leib saab klienti kinni hoida nii kui tirisema hakkab kohe lahti peseme läbi ja käib edasi.
Kes tänasid kasutajat tartuvaim selle postituse eest:
JanL

tamm86
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 12 Juun 2006, 08:38
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas tamm86 » 27 Sept 2012, 17:48

Ma alles vahetasin siin 6kuud tagasi kuskil need tõukurid ära, samal mootoril ja minu arvamus on et kui sul juba kõik lahti on siis pole mõtet selle pesemisega n_ssida. Need tõukuris ei maksa nii palju et neid peaks nüüd pesema hakkama. Sest see lahti võtmine ka maksab midagi! Ja kui paned kallimad ja kvaliteetsemad siis need peaksid sinu aja ära elama küll.

leolendur
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 13 Jaan 2010, 23:27
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas leolendur » 27 Sept 2012, 19:39

Kas Härra tamm86 oleks nii lahke ja ütleks mis firma tõukurid ta ostis ja palju oli tk.hind?Ja kas vahetusel ka midagi erilist silmas pidada?

tamm86
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 12 Juun 2006, 08:38
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas tamm86 » 27 Sept 2012, 20:00

Firmaks oli Swag ja ostetud forssist, kuna mälu kehv siis hinda täpselt ei mäleta aga äkki oli 40-50 euro kantti komplekt. Ja ega seal vahetusel midagi rasket ei ole kui nukk on eest siis lihtsalt tõstad näppude või tangidega vanad eest ja paned uued asemele. Mina võttsin selleks tööks nina lahti, ajasin kotrolliks märgid paikka siis on pärast hea nukka tagasi panna, nuka taga otsas salongi pool on sälk mis peab kaanega paraleelselt olema muidu käib nuka fiksimiseks seal mingi raksis aga saab ka õige paksusega metalli ribaga või siis mingi nr14 leht võti mahtus ka täpselt sinna. Kui hakkad tagasi panema ja nukk on paigas siis nuka ratta jättad natuke lahti et ta seal võllipeal liiguks, vaatad teised märgid ka üle ja paned rihma peale ja alles siis kerad nukka ratta kinni kui rihm pingul ja märgid paigas. Pikk jutt si** jutt, ei väida et tegin kõike õieti ja minu sõnu ei maksa tõena võtta.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas Monah » 27 Sept 2012, 20:09

t6nis3 kirjutas:leolendur,kui sa väidad,et oled seda tööd ennegi teinud,siis kahtlen selles.....,et küsid ainult. Tõukureid saab läbi pesta,paakunud õli välja pesta. Rihma ei tule maha võtta,kuid tagasipannes vaata õigeid rihmamärke.
Pesta void autot valjast, jalgu voib pesta, hambaid--- see annab nagu vaga positiivse tulemuse. Hydrokate pesemine on enda puhas petmine. Kui osa on fyysiliselt kulunud siis pese ta kas voi lolliks , poleeri, kuivata ohuga voi koogiahjus see ei kasvata metalli kihti suuremaks ja ei votta metalli vasimust ara. Ma ei usu et hydrotoukurid on nii rovedalt kallid et pead seda tsirkust tegema.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 27 Sept 2012, 21:51

Pesta void autot valjast, jalgu voib pesta, hambaid--- see annab nagu vaga positiivse tulemuse. Hydrokate pesemine on enda puhas petmine. Kui osa on fyysiliselt kulunud siis pese ta kas voi lolliks , poleeri, kuivata ohuga voi koogiahjus see ei kasvata metalli kihti suuremaks ja ei votta metalli vasimust ara. Ma ei usu et hydrotoukurid on nii rovedalt kallid et pead seda tsirkust tegema.
Olen sattunud füüsiliselt kulunud tõkurite otsa harva.Samas kulunud tõukurite korral on kulunud ka nendega kokkupuutuvad detailid.Siit edasi minnes saab järeldada ,et on sõidetud kehva õliga ja mootor on saasta täis. Pannes uued tõukurid on need mingi aja pärast saasta täis ja asi hakkab otsast peale.
Lisan veel juurde:pesemiseks võetakse tõukur algosadeks lahti.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 27 Sept 2012, 22:01

Kasutaja -rein- on see,kes ütles ,et hüdrotõukur on õlitussüsteemis tuppikus. Õige. Hüdro tõukuril on vaja ,,lutti,, suruda sisse välja,sisse välja niikaua ,KUI LUTT liikuma hakkab.,muidugi UPUTATUD asendis nitrosse. Täielikku teksti (mitte taastamisest,seda pole ju olnud),ei anna,kuna tuli TARKA panema aleksei. Sooviks VW.teemas arutelu.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Sept 2012, 22:26

t6nis3 kirjutas:Kasutaja -rein- on see,kes ütles ,et hüdrotõukur on õlitussüsteemis tuppikus. Õige. Hüdro tõukuril on vaja ,,lutti,, suruda sisse välja,sisse välja niikaua ,KUI LUTT liikuma hakkab.,muidugi UPUTATUD asendis nitrosse. Täielikku teksti (mitte taastamisest,seda pole ju olnud),ei anna,kuna tuli TARKA panema aleksei. Sooviks VW.teemas arutelu.
Dafuq??? :shock:

Miks sa alati kolmandas isikus räägid või kasutad umbmäärast tegijat lauses?

Tõukurid pole kyll kallid aga, kui näiteks pead vahetama 16V masinal, siis ikka paneb mõtlema see vahetus.

Lisaks kui teed tööd kodus ja ei maksa kellegile, siis ju võid esimese matsu nad läbi pesta, ega see halba ei tee.
Mehhaaniline kulumine on küll olemas aga, kui on vähe kulunud siis võib ju edukalt vanad ka tagasi panna, hüdrode kulumine väljendub selles, et uuena on tõukurid pealtpoolt kumerad, see soodustab tõukurite keerlemist ja ühtlast kulumist, vananedes kuluvad nad sissepoole.

Paljude TDI-de kulunud tõukurite pilte võite leida, ka googlist, kus kulumine on näha märgatavalt, ehk siis see kumerus juba sissepoole kulunud. Levinum eriti PD mootoritel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 27 Sept 2012, 22:45

golfi-vend. Nagu mainisin,paljud asjad jäävad minu teada,kuid foorumist otsin kogemusi ja

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 27 Sept 2012, 23:05

hüdro tõukuritel on LÄBI pesu. Tehke selline termin endale selgeks,kasutajad, tehnilises foorumis. Leitke ka reaalses elus,kes näitaks ka ,,KULUNUD HÜDRAULILIST tõukuri töö pinda. Jutt on G-3.est.
Viimati muutis t6nis3, 27 Sept 2012, 23:22, muudetud 1 kord kokku.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 28 Sept 2012, 11:11

t6nis3 kirjutas:Kasutaja -rein- on see,kes ütles ,et hüdrotõukur on õlitussüsteemis tuppikus. Õige. Hüdro tõukuril on vaja ,,lutti,, suruda sisse välja,sisse välja niikaua ,KUI LUTT liikuma hakkab.,muidugi UPUTATUD asendis nitrosse. Täielikku teksti (mitte taastamisest,seda pole ju olnud),ei anna,kuna tuli TARKA panema aleksei. Sooviks VW.teemas arutelu.
Nagu ma eelnevalt kirjutasin, et tõukur võetakse osadena lahti ning pestakse.Hüdrotõukuri kruustangi vahel kokkusurmist nimetan ma"vägistamiseks".Kes seda teevad on väga tehnika kauged inimesed.

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas uku. » 28 Sept 2012, 11:29

_rein_ kirjutas:
t6nis3 kirjutas:Kasutaja -rein- on see,kes ütles ,et hüdrotõukur on õlitussüsteemis tuppikus. Õige. Hüdro tõukuril on vaja ,,lutti,, suruda sisse välja,sisse välja niikaua ,KUI LUTT liikuma hakkab.,muidugi UPUTATUD asendis nitrosse. Täielikku teksti (mitte taastamisest,seda pole ju olnud),ei anna,kuna tuli TARKA panema aleksei. Sooviks VW.teemas arutelu.
Nagu ma eelnevalt kirjutasin, et tõukur võetakse osadena lahti ning pestakse.Hüdrotõukuri kruustangi vahel kokkusurmist nimetan ma"vägistamiseks".Kes seda teevad on väga tehnika kauged inimesed.

Niipalju kui mina olen oma ca. 6 aastase mootorialal eksisteerimisega näinud ja ise kokkupuutunud siis kasutavad suhteliselt paljud ja kaasaarvatud meie töökoda just kruustangide vahel hydrokate tyhjendamist. Lihtne ja effektiivne viis kiiresti hydrokad vanast ölist tyhjaks saada ja kui öieti teha siis ei kahjusta see neid yldse.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 30 Sept 2012, 20:21

uku. kirjutas:
_rein_ kirjutas:
t6nis3 kirjutas:Kasutaja -rein- on see,kes ütles ,et hüdrotõukur on õlitussüsteemis tuppikus. Õige. Hüdro tõukuril on vaja ,,lutti,, suruda sisse välja,sisse välja niikaua ,KUI LUTT liikuma hakkab.,muidugi UPUTATUD asendis nitrosse. Täielikku teksti (mitte taastamisest,seda pole ju olnud),ei anna,kuna tuli TARKA panema aleksei. Sooviks VW.teemas arutelu.
Nagu ma eelnevalt kirjutasin, et tõukur võetakse osadena lahti ning pestakse.Hüdrotõukuri kruustangi vahel kokkusurmist nimetan ma"vägistamiseks".Kes seda teevad on väga tehnika kauged inimesed.

Niipalju kui mina olen oma ca. 6 aastase mootorialal eksisteerimisega näinud ja ise kokkupuutunud siis kasutavad suhteliselt paljud ja kaasaarvatud meie töökoda just kruustangide vahel hydrokate tyhjendamist. Lihtne ja effektiivne viis kiiresti hydrokad vanast ölist tyhjaks saada ja kui öieti teha siis ei kahjusta see neid yldse.
Ma ei usu et pressimine tõukurile hästi mõjub.Te surute õli läbi kuulklapi,mis tegelikult on projekteeritud rõhku pidama.Lisaks jääb mustus sisse,ehk põhjus likviteerimata mille pärast tõukur tiksub.Kokkuvõttes:lahtivõtta ,pesta ja probleeme ei ole.Ps.Kui raha üle,siis uued.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hüdrotõukurite vahetus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 02 Okt 2012, 20:53

Nüü tuleb ka kasutaja -rein- mulle näkku peksma.(kruustangide vahel kokku pigistamine on ,,vägistamine,, hüdro tõukurile.). Katsetage,siis tehke järeldus. Osta uus jupp on alati lihtsam,kuid miks ei võiks ,,vana,, juppi taastada,kui ta on pärast ,,taastamist,, samaväärne?. -rein- Hüdrotõukurit G3-el. ei võeta laiali. Ei tea ka,millisel autol saab hüdrotõukurit osadeks võtta? . -rein- ,anna kohe teada millisel VW-genil . saab hüdrotõukurit omakorda ,,juppideks,, võtta läbipesuks.?

Vasta

Mine “Diislid”