Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema

Lugemata postitus Postitas lohe » 03 Okt 2012, 08:11

Olles pikalt otsinud mootori lonkava tühikäigu põhjust olen nüüd jõudnud niikaugele, et kahtlusaluseks on saanud nukkvõll ja/või tõukurid.
Enne kui aega saan autot kuskile viia, viiks ennast teooriaga kurssi..
1) Kuidas käib nukkvõlli kontroll kulumise osas, ehk kas saab kuidagi VAG-COM-ga näite vaadata (omal võimalus olemas), või tuleb lammutada ja visuaalselt kontrollida?
1.1)Kui tuleb lammutada, siis kui palju? Piisab klapikambri kaane eemaldamisest, et näha?
2) Kuskohast oleks soovitav vajadusel uut nukvõlli osta ja mis suurusjärgus selle hind võiks olla?

..ja mida veel sellest teemast teada tasuks? :D
Viimati muutis GTI, 07 Veebr 2013, 20:53, muudetud 2 korda kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Okt 2012, 08:21

Ehk on abi?

Block 013 can be logged at idle or any engine speed. It doesn’t have to be an acceleration log.

013. 1 Injection Quantity, Deviation Cyl. 1

013. 2 Injection Quantity, Deviation Cyl. 2

013. 3 Injection Quantity, Deviation Cyl. 3

013. 4 Injection Quantity, Deviation Cyl. 4

It is simpler to average the results for each injector and look for any really odd figures.

All 4 injectors should have similar figures as close to zero as possible.

E.g.



13, 1, Injection Quantity, Deviation Cyl. 1. -0.28 mg/str

13, 2, Injection Quantity, Deviation Cyl. 2. -0.49 mg/str

13, 3, Injection Quantity, Deviation Cyl. 3. 0.56 mg/str

13, 4, Injection Quantity, Deviation Cyl. 4. 0.21 mg/str

If one injector is well out of specification compared to the others it could be faulty or it could be a faulty cam lobe.

If all figures are all over the place it suggests worn camshafts.

It is hard to tell if an injector oddity is due to an injector fault or a camshaft fault.

Apparent multiple injector faults are usually worn camshafts.

Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Okt 2012, 08:43

aga jah,et näha mis olukorras on,tuleb klapikambri kaas maha võtta.

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas anti555 » 03 Okt 2012, 10:04

http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... vw-tdi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1944
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 03 Okt 2012, 15:19

Arvutiga vaatamine on nii ja naa, ei tee kindlaks kas paneb pihusti villast või on selle püti rauaga midagi mäda. Kui pihusti veakoode pole siis tõenäoliselt ikka nukavahetus ees. Ei ole väga odav lõbu.

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas lohe » 03 Okt 2012, 17:59

Klapikambrikaane alla veel piiluda ei jõudnud, aga juhtme viskasin kiirelt külge. Tulemus selline..
CH1:

Pilt

ja CH13:

Pilt

CH1 selgituseks veel, et tühikäigul pöörded kõiguvad 840..903rpm vahel ja inj qty ka 0,3..3 vahel.
Viimati muutis lohe, 03 Okt 2012, 18:01, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Okt 2012, 20:28

4. kanalit ja torsion value näitu vaatasid? aga see neljas pihusti on võrreldes teistega suht erineva näiduga. peaks huvi pärast üle vaatama enda 96kw asz i IQ näidu tühipööretel ja ka pihustite näidud et kui erinevad on. kuigi peaks olema nad justkui lubatud piirides aga antud lingil kirjutab et kui on väljaspool +-0.5 siis võib juba mingile jamale viidata st aju peab pihusteid suht palju stabiilsuse tagamiseks reguleerima vms. tean muidu aint seda et torsion value on minu masinal hetkel täpselt 0. käivitub paugult ja puterdamist pole. homme plaanis niikuinii aju flash üle kirjutada siis viskan ka vag com i sappa.

http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htm
Viimati muutis copilot, 03 Okt 2012, 20:38, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas lohe » 04 Okt 2012, 08:17

See neljas pihusti on uus. Päris uus, mitte "kindlapeale töötav vana". Tegelikult oli vigane 3 sil pihusti (sellele anti max kogus kütet peale) ja vea kindlaks diagnoosimiseks vahetas diislikeskus 3 ja 4 sil pihustid omavahel ära. Viga koliski 4-sse ümber ja seepeale sai 4 sil pihusti uue vastu vahetatud. Mõned korrad, mis peale seda kaabliga uurinud olen, on 4 sil olnud kord väga ilusa 0 lähedase näiduga ja vahest seal 0,5..0,7 juures, aga erinevalt vanast ilusti normis.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Okt 2012, 11:16

lohe kirjutas:See neljas pihusti on uus. Päris uus, mitte "kindlapeale töötav vana". Tegelikult oli vigane 3 sil pihusti (sellele anti max kogus kütet peale) ja vea kindlaks diagnoosimiseks vahetas diislikeskus 3 ja 4 sil pihustid omavahel ära. Viga koliski 4-sse ümber ja seepeale sai 4 sil pihusti uue vastu vahetatud. Mõned korrad, mis peale seda kaabliga uurinud olen, on 4 sil olnud kord väga ilusa 0 lähedase näiduga ja vahest seal 0,5..0,7 juures, aga erinevalt vanast ilusti normis.
siis ei tohiks pihusti jama olla, nagu ma ütlesin peaks ka selgituse järgi jääma normi piiridesse...aga vaata töösooja motoga mis torsion value näitab kanal 4 alt. hooratas peaks olema sul ok?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Okt 2012, 12:54

Klapikambri kaas maha ja nukk üle vaadata.
Golfil läks umbes 1.5 tundi või nii. Pole keeruline töö aga lihtsalt polte palju ja kipuvad alati mingi detaili peidus olema, et siis pead tolle detaili ka eest kruttima.
Golfil näiteks see toru, kus EGR ja ASV
Viimati muutis argo, 04 Okt 2012, 12:55, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Okt 2012, 18:46

vaatasin täna 1. kanali näite.alustades oli 5,7-5,9 iq ja moto temp 18c,kui olin oma asjadega lõpetanud siis näitas 4,7-4,9 ja moto temp 70c.pihustite näidud jäid kõik vahemiku -0,12 kuni 0,12.seega võib sul nukaga jama olla jah.hooratas ei tohiks sedasi teha mitte et IQ kõigub nii palju ja pealegi väljaspool normaalset vahemiku. 4 kanal kõige viimane väärtus oli 0.0 olenemata kas moto temp oli 18c v 70c kuigi öeldakse et kontrollida töösooja motoga.

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt
Viimati muutis copilot, 04 Okt 2012, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas lohe » 04 Okt 2012, 19:40

Panin täna juhtme külge et CH4 uurida ja tulemus on siin:

Pilt

Aga ulme, mis pihustitetga toimus :shock:

Pilt

Ilmselt tuleb see aeg ikka kiiremas korras leida, et nukale pilk peale visata.
leidsin ka enam-vähem mõistliku hinnaga nuka
http://www.ebay.de/itm/Nockenwelle-Camp ... _603wt_906

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas R36 » 04 Okt 2012, 20:07

Ära nukkvõlli saalesid unusta. Ja tõukurid.
Viimati muutis R36, 04 Okt 2012, 20:21, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas copilot » 04 Okt 2012, 21:54

golfi_vend kirjutas:Ära nukkvõlli saalesid unusta. Ja tõukurid.
Ilmselt nuka jama jah,pihustite näidud suht lappes.kuna rihm tuleb kah selle tööga maha, siis nagu tobimarg mulle maininud piaks koos töörahaga kilo eur kanti tulema.ja kui kaane maha võtad ära üle pinguta tagasi panekul poltidega,pidid suht kergelt pooleks minema üle keerates.

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas anti555 » 05 Okt 2012, 08:51

millex välismaalt tellida kui eestis on nuka hind odavam?

fixus 056-672 ((T) AE CAM672) NUKKVÕLL AUDI 1,9 TDI 155,75
forss CAM672 NUKKVÕLL 1,9TDI PD AE 190,00
Automaailm CAM672 160.-
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas lohe » 05 Okt 2012, 10:21

Tänud! :)
See kuulub juba sinna rubriiki, et enam ei vaevugi Eestist selliseid asju uurima.. Eriti hiljutise pihusti vahetuse kogemuselt lähtudes. Aga hea, kui midagigi siit odavamalt saab :)
anti555 kirjutas:millex välismaalt tellida kui eestis on nuka hind odavam?

fixus 056-672 ((T) AE CAM672) NUKKVÕLL AUDI 1,9 TDI 155,75
forss CAM672 NUKKVÕLL 1,9TDI PD AE 190,00
Automaailm CAM672 160.-

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Okt 2012, 13:41

Võrdluseks siis omalt poolt veel mõned pildid:
Pilt
Pilt

Soojalt, kuigi temp andur paneb villast ja annab veakoodi. See tuleks ära vahetada siis saaks täis tõe teada.
Pilt
Pilt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas copilot » 05 Okt 2012, 13:48

nagu näha siis pihustite näidud suht suure vahemikuga aga jäävad etteantud piiridesse ja kui nukk korras siis ei tohiks veel mingit jama korraldada.Tundub et see lubatud vahemik kehtib ainult sellisel juhul kui nukk jms sinna kuuluv ok ja hakkab probleeme põhjustama kui pihustid ise hakkavad jebima kulumisest. ja vaatan et sul kah see IQ tühipööretel CH1 all pmt sama nagu mul.
Viimati muutis copilot, 05 Okt 2012, 13:50, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas R36 » 05 Okt 2012, 13:52

Kui ma nukka vaatasin siis tundus korras olevat, sellesuhtes selliseid tervaid nurki polnud nagu piltidel näinud olen. Näpuga tõmmates oli ilus sile ja sirge.
Ma arvan, et kui temp andur vahetada siis tulevad ehk veidi näidud alla. Ja teise paagitäiega kasutasin kütuselisandit, mis tõi ka veidi näite allapoole, kuna ostes oli tegu seisva masinaga. Äkki peaks veel korra sama lisandit proovima.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas lohe » 07 Okt 2012, 12:14

Kinnitust leidis kurb tõsiasi, et vähemalt 1 süüdlane ongi kulunud nukkvõll..
Pilt

See on 4 sil oma. Ülejäänud nii hullud ei olnud, aga kõiki ei näinud ka pihustite vahelt. Viskaks nüüd siis väikese kivi ka diislikeskus.ee kapsaaeda, kus sai u poolteist kuud tagasi pihusti vahetatud ja kes sellist asja ei märganud :roll:

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas copilot » 07 Okt 2012, 13:59

ja siit ka küsimus kas see vahetatud pihusti ikka vajas vahetust?v siis tol korral ikkagi oli pihusti 100% läbi?
Diesel Power KEEPS ME GOING

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas lohe » 07 Okt 2012, 14:26

Ma arvan, et oli ikka vaja, sest selle 3 silindri pihusti näit oli maksimumiga +-s. Kui pihustid diagnostikaks ümber tõsteti kolis ka maksimum + näit kolmandast neljandasse ja peale pihusti vahetust on näidud reeglina suht ühtlased olnud. Maha tulnud pihusti vedeleb mul veel kodus, aga kas sellega on ka miskit tarka peale hakata...
Tagasi nuka juurde tulles, oskab keegi soovitada mis tootja oma vaadata tasub ja mida mitte? Kas anti555 viidatud fixuse ja automaailma omad on OK? Sama küsimus ka saalede ja tõukurite kohta.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas Monah » 07 Okt 2012, 21:11

Hydrotoukurid on kas originaal voi INA ( 24 eur per tk voi 28 eur per tk, 8tk laheb vaja.) , saaled on ainult originaal( 7,12 per tk , 10 tk laheb vaja). Lisaks on vaja nookurite poldid, nukvolli raami poldid, pihusti reg. poldid ( NB kui neid enne vahetatud pole siis ka pihustites olev vastus, vahepeal on konstruktsiooni muudetud).
Viimati muutis Monah, 07 Okt 2012, 21:23, muudetud 1 kord kokku.

GT
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 13 Okt 2007, 11:53
Auto: Audi A4 allroad b8.5
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas GT » 05 Veebr 2013, 15:52

copilot kirjutas:
lohe kirjutas:See neljas pihusti on uus. Päris uus, mitte "kindlapeale töötav vana". Tegelikult oli vigane 3 sil pihusti (sellele anti max kogus kütet peale) ja vea kindlaks diagnoosimiseks vahetas diislikeskus 3 ja 4 sil pihustid omavahel ära. Viga koliski 4-sse ümber ja seepeale sai 4 sil pihusti uue vastu vahetatud. Mõned korrad, mis peale seda kaabliga uurinud olen, on 4 sil olnud kord väga ilusa 0 lähedase näiduga ja vahest seal 0,5..0,7 juures, aga erinevalt vanast ilusti normis.
siis ei tohiks pihusti jama olla, nagu ma ütlesin peaks ka selgituse järgi jääma normi piiridesse...aga vaata töösooja motoga mis torsion value näitab kanal 4 alt. hooratas peaks olema sul ok?
Kas hooratta seisukord mõjutab ka käivitumist?
Viimati muutis GT, 06 Veebr 2013, 09:33, muudetud 1 kord kokku.

TeetPassat
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukvõlli teema

Lugemata postitus Postitas TeetPassat » 07 Veebr 2013, 20:36

no nii sama mure .ei hakkanud uut teemat tegema . nagu ma aru saan siis suuresti sõltub ka kiirendus ja kütusekulu ? mul paistab päris peetis olevat see ?
Pilt

mul tegemist 85kw mootoriga 1.9tdi
Viimati muutis TeetPassat, 07 Veebr 2013, 20:39, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”