VW Passat 2.0 TDI, 2004, mootori remont

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
matupoiss
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 08 Okt 2012, 16:45
Auto: VW Passat Variant, 2004, 2.0 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2.0 TDI, 2004, mootori remont

Lugemata postitus Postitas matupoiss » 08 Okt 2012, 17:02

Tervitus

Mure selline, et ülalmainitud Passatil suri paar nädalat tagasi keset sõitu mootor välja ja enam ei käivitunud. Sai esindusse veetud ja seal pärast pikka lahtikiskumist selgus, et kliimapumba kiilrihmast oli kummiriba välja visanud, see omakorda mingi ime läbi sattunud hammasrihma vahele ja hammasrihma pea poole pöörde jagu paigast visanud. Tulemus muidugi see, et klapid ja kolvid said kokku ja ees ootab mootori remont, mille hinnaklass vähemasti esinduses on ligilähedane auto eest makstud summale. Irooniline on veel see, et 2 kuud tagasi sai esinduses hammasrihm vahetatud ja siis ei olnud kiilrihm väidetavalt kusagil näidanud kulumise märke. Mootor on ka niivõrd haruldane, et vähemasti Eestist ei ole ilmselt võimalik midagi asenduseks leida.

Küsimused siis siin foorumis liikuvatele inimestele, kellel on rohkem kogemusi:
Kas kellelgi on varem olnud sarnaseid kogemusi, et hammasrihm sellisel moel paigast liigub? Mitmed spetsialistid (k.a esinduse omad) väitsid, et see on pea olematu tõenäosus, et selline asi juhtub, kuid väidetavalt ikkagi juhtus.
Kuhu soovitate pöörduda selleks, et küsida alternatiivseid hinnapakkumisi selliste remonttööde jaoks?

Tänan igasuguste asjalike vastuste ja nõuannete eest!

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat 2.0 TDI, 2004, mootori remont

Lugemata postitus Postitas Monah » 08 Okt 2012, 20:42

Jah, selliseid asju on juhtunud, 1,9 ja 2,5 olen sellistega kokkuuutunud. Kas mootor on lahti voetud , on kindlalt teada mida peab vahetama ja mis asjad tahavad tegemist ? Rohkem infot tagajargedest ja auto info PSiga ( vin ja muud andmed), teen sulle endapoolse hinnapakkumise.

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat 2.0 TDI, 2004, mootori remont

Lugemata postitus Postitas lohe » 09 Okt 2012, 17:59

matupoiss kirjutas:Tervitus
2 kuud tagasi sai esinduses hammasrihm vahetatud ja siis ei olnud kiilrihm väidetavalt kusagil näidanud kulumise märke.
Kas sul on kuskil esinduse kirjalik vastus, et kiilrihm oli esinduse arvates ok? Või on Sul kuskil alles neile saadetud küsimus stiilis "mis maksab rihmavahetus koos sinna juurde kuuluvaga?"? Sel juhul on nende vastutus väita, et kiilrihm oli ok ja seda ei vahetatud. Ja see omakorda tähendab, et kogu selle töö saab esindus oma töö garantii korras ka ära teha.
Kui nad ka esimsese hooga ei vstavad, siis usun, et summa on seda väärt, et mitte käega lüüa ja asjaga edasi tegeleda. Kuna kiilrihm pidi rihmavahetuseks maha tulema on ka suur tõenäosus, et see rihm sai tagasi panekul vigastada või oli mõni muu töömehe hooletusest põhjustatud viga.

matupoiss
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 08 Okt 2012, 16:45
Auto: VW Passat Variant, 2004, 2.0 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat 2.0 TDI, 2004, mootori remont

Lugemata postitus Postitas matupoiss » 09 Okt 2012, 21:10

Ei, midagi kirjalikku mul pole, tookord kui hammasrihma lasin vahetada, siis ei küsitudki seda, kas ka kiilrihma peaks vahetama, kuna see käib kliendi soovi korras ainult (kui just nemad töö käigus ei avasta, et rihm on vigane ja tuleks vahetada). Nüüd kui nad nina lahti kiskusid ja tuvastasid, et just kiilrihm selle probleemi põhjustas, siis muidugi ma küsisin, et kas siis 2 kuud tagasi ei olnud midagi näha. Nemad vastu, et "töömees ütleb, et siis oli kõik korras". Siis jääbki ju minu sõna nende sõna vastu, sest mul pole kuidagi võimalik tõestada, et nende töö käigus midagi kiilrihmale tehti või jäeti tähele panemata. Või on mingeid võimalusi või alust mul neid kuidagi survestada?

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat 2.0 TDI, 2004, mootori remont

Lugemata postitus Postitas lohe » 10 Okt 2012, 14:11

Mis on umbes selle 2 kuu läbisõit? Kui töö lasid teha esinsuses, siis vähemalt ülemiste Møller (vana Saksa Auto 2) annab alati paberil töökäsu. Sellel peab olema kirjas auto ls töösse võtmisel ja tööde nimekiri, millega auto sisse võeti. Kui nüüd selle 2 kuu ls puhul võib eeldada, et kiilrihm purunes ebakorrektse paigalduse (sest see võeti ju töö käigus maha) tõttu, siis on ka see koht, millelt apelleerida.
Tegelt kui Sul on isegi arve, et 2 kuud tagasi käis auto esinduses ja nüüd mootor sama lahti võetud sõlme pärast koos on alust protestiks ja kahjunõudeks. Loomulikult kui see 2 kuu ls on tuhandetes km-tes, siis natuke raskem.

Vasta

Mine “Diislid”