.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Milline mootoripadi põhjustab kiirendusel vibrat? 1,9TD
Sõbra golf 4 1,9 TDI oli vibra põhjuseks purunenud mootori küljes oleva mootoripadja kronsteini kinnituspolt, mis purunes peale rihma vahetust ühes töökojas, kus arvatavasti jäeti ebamugavuse tõttu(üks polt on sellises kohas et kirurg pead olema) kinni keeramata ja see murdis teise puruks ja kolmandal tõmbas keerme maha. Tükk tegu oli poldi tüki plokist kätte saamisega. Tegu siis paremal pool asuva suure padja kronsteiniga. kontrolli kas Sinu autol poldid kinni ja terved, muidugi läks hiljem vahetusse ka see käigukasti ja kere vaheline puks, kuna ka selle üks kõrv murdus ära, aga minu mäletamist mööda siis vibra ei olnud vaid kiirendades ja gaasi maha lastes mootor liikus teiste patjade peal, et mingi hääl tuli sisse.
Viimati muutis daniil32, 11 Nov 2012, 23:18, muudetud 1 kord kokku.
Re: Milline mootoripadi põhjustab kiirendusel vibrat? 1,9TD
Mul b4-jal vibratsioon salongis, seda vaid tühikäigul. Ilmselt seesama esimene, mida vahetasid, on minu masinal läbi. Pakun, et sul vasak tagumine või käigukasti poolne padi läbi. Kuna kiirendamisel mootor väändub salongi poole, nii survestab salongipoolseid patju rohkem.
Re: Milline mootoripadi põhjustab kiirendusel vibrat? 1,9TD
Pakun, et see uus on bensaka oma. Minu autol andis padja surmast märku kohapeal tuksudes, siis mootori vibra suurem. Kusagilt poolesilmaga lugedes on meelde jäänud, et kulunud sisemised poolassiotsad põhjustasid kiirendamisel vibrat.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Re: Milline mootoripadi põhjustab kiirendusel vibrat? 1,9TD
Ikka oli tunda. Vahetasin tagumise suure. Pealtnäha ei oleks arvanud, et selle viga, aga lahti võttes oli kumm metallist lahti ja metall kohtus metalliga vahelduva eduga.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Milline mootoripadi põhjustab kiirendusel vibrat? 1,9TD
Nagu eeespoool juba mainiti siis kontrolli, ega sisemised poolteljeotsad pole lõtkuga. Üsna tihti olnud see probleemiks. Esimene mootori padi vaheta diisli oma vastu välja(originaal kood 191 199 279C). 191 199 279E on bensiini mootori oma.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline mootoripadi põhjustab kiirendusel vibrat? 1,9TD
Vibra on aga rooli päris plärisema ei pane. Tühikäik on mul muidugi tuhande kandis, alla selle on see vastik salongi plärin sees.
Re: Milline mootoripadi põhjustab kiirendusel vibrat? 1,9TD
Hea uudis siis.Puman kirjutas:Aga nüüd enam ei kumise ega põrise niimoodi.
Vahetasin just esimese padja ära. Vana oli täiesti läbi omadega, loksus ja lekkis.
Nüüd uus all ja ära kadus mootori "kolksumine", käigu vahetusel.
Vibratsioon salongis ikka alles ja järgmisena, kas käigukastipadi või sama tagumine suur, mille sina vahetasid.