Pihusti mure. AVF 96kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Pihusti mure. AVF 96kw
Tere kaasfoorumlased. Kuna pikalt sai siis ühes eelmises teemas("Eelsüüteküünla lüliti") arutletud mu auto külmkäevituse mure üle siis praeguseks hetkeks olen jõudnud nii kaugele, et mu auto töötab nagu T-16 traktor. Ehk vist peasüüdlane on pihusti. Mootoriks on 1.9 96kw AVF. Lugu sai alguse sellest, et eile lõi põlem ESP tule. 10kilomeetrit hiljem lakkas töötamast üks silinder. 2tundi hiljem uuesti käevitades töötas kõik normaalselt. Täna hommikul jälle puterdas. Panin arvuti järgi ja veakoodid mootoris oli järgmised:
5 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1156 - 35-00 - Open/Short to Ground
17569 - Manifold Temp Sensor (G72)
P1161 - 35-00 - Open or Short to Plus
18261 - Powertrain Data Bus
P1853 - 35-00 - Implausible Message from ABS Controller
18074- PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
Ning töötava mootoriga 70kraadise mootoritempi juures olid pihustite näidud järgmised:
Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
2.99 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-3.01 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
2.71 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
-3.01 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
Oskab keegi nende veakoodide ja pihusti näitude põhjal mind aidata arusaamaks mis seal sünnib. Veokood näitab, et 1.silindri pihusti. Aga samas on pihustinäidud kõik väga mõõda. Või on need sellepärast mõõda, et mootor lonkab?
5 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1156 - 35-00 - Open/Short to Ground
17569 - Manifold Temp Sensor (G72)
P1161 - 35-00 - Open or Short to Plus
18261 - Powertrain Data Bus
P1853 - 35-00 - Implausible Message from ABS Controller
18074- PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
Ning töötava mootoriga 70kraadise mootoritempi juures olid pihustite näidud järgmised:
Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
2.99 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-3.01 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
2.71 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
-3.01 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
Oskab keegi nende veakoodide ja pihusti näitude põhjal mind aidata arusaamaks mis seal sünnib. Veokood näitab, et 1.silindri pihusti. Aga samas on pihustinäidud kõik väga mõõda. Või on need sellepärast mõõda, et mootor lonkab?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: Pihusti mure. AVF 96kw
Ülekontrollida pihusti ühendused. Sama nali oli, hakkas jamama, veojõu tuli põles jne... Süüde tegi asja paremaks. Lõpuks pistikud maha, pisi kruvikaga puhastus ja 10 000 km jooksul pole ühtegi häda olnud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Pihusti mure. AVF 96kw
Endalegi tundub millegipärast, et viga on ühendustes. Sest miks muidu saan ma sõita 10km ilusti, ilma tõrgeteta ennem kui jälle puterdama hakkab. Täna diagnostikat tehes terve see aeg auto puterdas. Lõpetasin diagnosti, suretasin auto välja ning uuesti käima pannes töötas nagu kellavärk.