Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

mauh
Huviline
Postitusi: 1151
Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
Telefon: +358401715165
Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas mauh » 30 Jaan 2013, 16:13

Mul 125kw ja maksin kõik 4 pihustit ise mis järgemööda saba andsid. Ärge jonnige vw meestele ka vaja palka maksta. Aga teisel b6 läksid pihusti kuu tagasi ja vahetati kõik gar korras välja remondiks kulus 4h. Kõik sõltub, esimene kord tehas oma viga ei tunnistanud teine kord aga tunnistas ja muud vahet ei olegi.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/

veta
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15 Juul 2008, 12:57
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas veta » 30 Jaan 2013, 16:39

rako kirjutas:Mina näiteks lasin 2012 suvel hooldada margi esinduses audit 3.0 bensiini mootoriga.
Lisaks hooldusele ka remontida. Ja seda autot tänapäevani korda poleks saanud kui poleks pöördunud mitte margi esindusse.

Hoolduse/remondi summad ületasid esinduses eesti keskmist palka koguaeg ja mitte margi esinduses piirdusin umbes poolega ning sain oma muredele lahenduse.
Aasta Auto Tartu oli siis see margi esindus.

See vist ei puutu teemasse???

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas rako » 30 Jaan 2013, 18:43

Vader kirjutas:Ja kogu selle loo moraal on, et autodega käige margi esindustes on vähem jamasid ja tagantjärgi targutamist.
loomulikul jääb ka korralik auto ajalugu kui kunagi müüma hakkate.

Ootan nüüd siis vastuseid teemal, et see on nii kallis ja kvaliteet on sama mis mul naabri volli teeb jne. jne.
Kui teema läbi lugeda siis see ka mitte :)
End of OT.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

mart1986
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 21 Veebr 2013, 12:16
Auto: B6
Asukoht: Viljandi/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas mart1986 » 21 Veebr 2013, 12:22

Nimelt mul ka täpselt sama juhus Viljandi Molleris. Läksin mina siis oma 2006 aasta Passatiga sinna ja nagu selgus (teenindaja ise helistas hiljem ja rääkis et selline asi on) kontrollivad ja kui on mõni vale pihusti vahetavad tasuta ära. Ja nii oligi. 2 pihustit lähevad nüüd vahetusse kuigi viga ei ole neil midagi. Ise lihtsalt oma lolli peaga mõtlesin et 2 pihustit ? Miks mitte kõik 4? Aga ju siis teised kaks on siis eelnevalt eelmine omanik vahetanud või siis on jopanud et 2 õiged ja 2 valed. Seda ei tea.

Reintz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas Reintz » 08 Mär 2013, 23:23

Teemasse:

Sõber ostis eelmisel nädalal 2006 aasta Passati 2.0 TDI 125kW.
Ostueelses kontrollis (mitte Molleris) selgus, et kahel pihustil näidud normi piirest väljas. Eelmine omanik ütles, et aasta tagasi sai üks pihusti välja vahetatud, kui see üles ütles ja auto teele jättis.
Sõber sai antud teemast haisu ninna, võttis Molleriga ühendust ja selgus, et kuna sellele autole on tehase poolt paigaldatud vigane pihustite partii, siis lähevad need koos juhtmestikuga vahetusse. Ka see, mis aasta tagasi eelmise omaniku poolt vahetatud.
Tänaseks on see töö Mustamäe Molleris tehtud.
Kusjuures auto tuli Eestisse Saksast 2009 ja hooldused ei ole tehtud margiesinduses. Mollerist olevat öeldud, et auto vanus ja tehase garantii ei ole määrav. Kui on tegu nimetut pihustite partiiga, lähevad tasuta vahetusse ja kõik.

mart1986
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 21 Veebr 2013, 12:16
Auto: B6
Asukoht: Viljandi/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas mart1986 » 09 Mär 2013, 13:08

Siis tundub et Viljandi Møller jättis 2 pihustit ja juhtmed omale 8)
Minule öeldi et 2 pihustit on nö valed ja et need vahetatakse välja. Ei tea kas peaks tagasi pöörduma nende poole ja selgitust nõudma, et miks nii tehti kui ette on antud et peab kõik 4 pihustit plus juhtmed välja vahetama

Reintz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas Reintz » 09 Mär 2013, 19:39

Tekib jah küsimus, miks nad kaks vahetamata jätsid. Sa spekuleerisid, et ehk on eelmine omanik vahetanud ja pannud sinna korraliku partii pihustid. Kuid sel juhul oleks juhtmestik ju ikkagi tehase originaal ehk praak partiist. Ja see oleks siis pidanud Molleris vahetusse minema. Tundub kahtlane.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Mär 2013, 19:48

Viljandi Møller tundub üldse kahtlane koht olevat.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas rako » 09 Mär 2013, 19:54

golfi_vend kirjutas:Viljandi Møller tundub üldse kahtlane koht olevat.
Ütleks ka sõna sekka, millest selline arvamus?

Igas teeninduses võib olla kahtlaste kommetega mehhaanikuid ega sellepärast terve firma kehv pole.

Kui elionis on 10 000 töötajat neist 7 on pätid siis Elion = pätikari?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Mär 2013, 20:08

Mitte töölise pärast vaid juhi tõttu.
► Näita Spoilerit
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas copilot » 09 Mär 2013, 21:46

golfi_vend kirjutas:Mitte töölise pärast vaid juhi tõttu.
► Näita Spoilerit
ja kas sinult abipalujale ikkagi heastati see apsakas seal esinduses? v maksis uue võtme eest ja kokkuvõttes maksis tühja, mis ilmselt ei olnud kõige väiksem summa :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

mart1986
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 21 Veebr 2013, 12:16
Auto: B6
Asukoht: Viljandi/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas mart1986 » 09 Mär 2013, 22:10

rako kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Viljandi Møller tundub üldse kahtlane koht olevat.
Ütleks ka sõna sekka, millest selline arvamus?

Igas teeninduses võib olla kahtlaste kommetega mehhaanikuid ega sellepärast terve firma kehv pole.

Kui elionis on 10 000 töötajat neist 7 on pätid siis Elion = pätikari?
Olen omanud seda Passatit kuskil kuu aega hetke seisuga ja Viljandi Mollerisse olen pidanud helistama ja ikka väga kurjalt 3korda. Esinduses on käinud 2 korda. Esimene kord kui sinna viisin tahtsin et nad vahetaks xenon pirni ära ja uuriks kas on valed pihustid või ei.Vahetati pirn ja öeldi midagi muud on viga sest pirn terve + 2 pihustit on valed. Kokku läks arve 66 euri. Teine kord siis vahetati pihustid 2 tk ja tehti diagnost ja uuriti miks xenon ei põle.Võeti siis töötava xenoni plokk ja prooviti teiselepoole ja asi korras.plokk puruks. Pandi asjad tagasi ja kõik. Läks siis naine auto järgi ja hakkas kodu sõitma kui maantel avastas et mitte ükski tuli ei tööta peale 2x park tule. Helistasin ja tahtsin teada mida nad tegid jne. Ise kahtlustasin et keerasid teise plokki kah kanni.Mollerist öeldi et kui te tahate et meie selle plokki kinni maksaks siis see kõne on väga lühike. Sai siis viidud teise kohta kontrollimaks mis viga ja selgus et Molleris oli xenoni toite juhtme pistiku klamber ära lõhutud ja ei püsi sees enam. Plus kõik kruvid on üle keeratud nii et suht prostalt kokku lappatud. Nüüd pean tagasi minema Mollerisse esiotsa remontima ja eks siis näha ole mis veel lisaks katki tehakse. Pikk jutt sai aga noh väga ebameeldiv kogemus Volkswageni margi esindusega

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Mär 2013, 22:53

copilot kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Mitte töölise pärast vaid juhi tõttu.
► Näita Spoilerit
ja kas sinult abipalujale ikkagi heastati see apsakas seal esinduses? v maksis uue võtme eest ja kokkuvõttes maksis tühja, mis ilmselt ei olnud kõige väiksem summa :roll:
Maksis tühja, tööraha sai tagasi.
Sealt veel arvati, et kellaplokk on kutu ja vahetas tolle ka ära, ikkagi ei töötanud. Võttis siis sealt, kust ostis ostis kellaploki lisaks ka immo kiibi ja peale seda töötas.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas copilot » 09 Mär 2013, 23:32

golfi_vend kirjutas:
copilot kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Mitte töölise pärast vaid juhi tõttu.
► Näita Spoilerit
ja kas sinult abipalujale ikkagi heastati see apsakas seal esinduses? v maksis uue võtme eest ja kokkuvõttes maksis tühja, mis ilmselt ei olnud kõige väiksem summa :roll:
Maksis tühja, tööraha sai tagasi.
Sealt veel arvati, et kellaplokk on kutu ja vahetas tolle ka ära, ikkagi ei töötanud. Võttis siis sealt, kust ostis ostis kellaploki lisaks ka immo kiibi ja peale seda töötas.
Kas sellega kuskile kõrgemale pole otsustanud minna? Mingid õigused peaks ikkagi JUBA seal banaanias kliendil olema v neid jääb hoopis tagatippu vähemaks?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Awesome
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas Awesome » 10 Mär 2013, 11:35

Kas see maksab ka midagi, et lasta esinduses kontrollida, kas on vigased pihustid?
Kui jah siis, kui palju?
Viimati muutis Awesome, 10 Mär 2013, 11:35, muudetud 1 kord kokku.

mart1986
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 21 Veebr 2013, 12:16
Auto: B6
Asukoht: Viljandi/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas mart1986 » 10 Mär 2013, 13:38

Awesome kirjutas:Kas see maksab ka midagi, et lasta esinduses kontrollida, kas on vigased pihustid?
Kui jah siis, kui palju?
Tehas maksab ainult ühe korra lahti-kinni. Kontrollivad tasuta ära ja kui tuleb välja et valed pihustid siis maksad lihtsalt selle lahti-kinni panemise kui lähed pihusteid vahetama.
Muidu läheb 0.7 tundi seega mingi 25-30€
Viimati muutis mart1986, 10 Mär 2013, 13:45, muudetud 1 kord kokku.

Reintz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas Reintz » 10 Mär 2013, 19:30

mart1986 kirjutas:Muidu läheb 0.7 tundi seega mingi 25-30€
Oot-oot... See asi ei maksa omanikule midagi!
Vahendan Ülemiste Mollerist saadud infot:
VIN koodi järgi saab teada, kas VW tehase poolt on autole ette nähtud pihustite kontroll. Ühesõnaga VIN koodi järgi saab teada, kas autol võivad (aga ei pruugi) olla vigased pihustid.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto ei ole tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, siis sellel ei saa vigased pihustid olla.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto on tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, sest sel võivad olla vigased pihustid, siis see on omanikule tasuta! See kas pihustid kuuluvad vahetamisele selgub lahti võtmisel. Ajakulu kolmveerand tundi.
Kui lahti võtmisel selgub, et ei ole vigased pihustid, pannakse tasuta kokku tagasi ja on kontrollitud.
Kui lahti võtmisel selgub, et on vigased pihustid, vahetatakse tasuta pihustid ära. Ajakulu 2.5h.
Tasuta = tehase kulul. Omanik ei maksa Mollerile midagi!

mart1986
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 21 Veebr 2013, 12:16
Auto: B6
Asukoht: Viljandi/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas mart1986 » 10 Mär 2013, 19:51

Reintz kirjutas:
mart1986 kirjutas:Muidu läheb 0.7 tundi seega mingi 25-30€
Oot-oot... See asi ei maksa omanikule midagi!
Vahendan Ülemiste Mollerist saadud infot:
VIN koodi järgi saab teada, kas VW tehase poolt on autole ette nähtud pihustite kontroll. Ühesõnaga VIN koodi järgi saab teada, kas autol võivad (aga ei pruugi) olla vigased pihustid.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto ei ole tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, siis sellel ei saa vigased pihustid olla.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto on tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, sest sel võivad olla vigased pihustid, siis see on omanikule tasuta! See kas pihustid kuuluvad vahetamisele selgub lahti võtmisel. Ajakulu kolmveerand tundi.
Kui lahti võtmisel selgub, et ei ole vigased pihustid, pannakse tasuta kokku tagasi ja on kontrollitud.
Kui lahti võtmisel selgub, et on vigased pihustid, vahetatakse tasuta pihustid ära. Ajakulu 2.5h.
Tasuta = tehase kulul. Omanik ei maksa Mollerile midagi!

Minule Viljandi Molleris öeldi et tehas maksab ühe korra kinni-lahti võtmise, et kas tahate et kontrollime need ära? Siis selgus et on vaja vahetada ja pidingi maksma selle 0.7 tunni eest. Ühesõnaga minu geiss tundub igatepidi kahtlane kuna kui tehasest on ette nähtud et peab vahetama kõik 4 pihustit plus juhtmed vigaste pihustite olemasolul siis minule öeldi et 2 pihustit on valed ja thats it. Pean nagunii homme sinna helistama eks siis pärin et mis teema on sellega.

Awesome
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas Awesome » 10 Mär 2013, 20:27

Reintz kirjutas:
mart1986 kirjutas:Muidu läheb 0.7 tundi seega mingi 25-30€
Oot-oot... See asi ei maksa omanikule midagi!
Vahendan Ülemiste Mollerist saadud infot:
VIN koodi järgi saab teada, kas VW tehase poolt on autole ette nähtud pihustite kontroll. Ühesõnaga VIN koodi järgi saab teada, kas autol võivad (aga ei pruugi) olla vigased pihustid.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto ei ole tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, siis sellel ei saa vigased pihustid olla.
Kui VIN koodi järgi selgub, et auto on tehase poolt ette nähtud kontrolli minema, sest sel võivad olla vigased pihustid, siis see on omanikule tasuta! See kas pihustid kuuluvad vahetamisele selgub lahti võtmisel. Ajakulu kolmveerand tundi.
Kui lahti võtmisel selgub, et ei ole vigased pihustid, pannakse tasuta kokku tagasi ja on kontrollitud.
Kui lahti võtmisel selgub, et on vigased pihustid, vahetatakse tasuta pihustid ära. Ajakulu 2.5h.
Tasuta = tehase kulul. Omanik ei maksa Mollerile midagi!
Kas peab saatma VIN koodi e-maili peale neile?
Või saab kuidagi internetis ka ise vaadata?

Reintz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas Reintz » 10 Mär 2013, 20:42

Awesome kirjutas:Kas peab saatma VIN koodi e-maili peale neile?
Või saab kuidagi internetis ka ise vaadata?
Ei tea, et internetis kuskilt vaadata saaks. Sõber, kelle kogemust siin jagan, helistas.

Reintz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas Reintz » 10 Mär 2013, 20:46

mart1986 kirjutas:Minule Viljandi Molleris öeldi et tehas maksab ühe korra kinni-lahti võtmise, et kas tahate et kontrollime need ära? Siis selgus et on vaja vahetada ja pidingi maksma selle 0.7 tunni eest.
Nagu ma aru saan, siis sul võeti kaks korda lahti. Esimene kord kontrolliks ja teine kord vahetamiseks.
Sõbral läks kontrolli ja kui lahti võtmisel selgus, et need kuuluvad vahetamisele, siis vahetati kohe ära. Kaks korda lahti võtta tundub suht mõttetu.

mart1986
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 21 Veebr 2013, 12:16
Auto: B6
Asukoht: Viljandi/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas mart1986 » 10 Mär 2013, 21:02

Reintz kirjutas:
mart1986 kirjutas:Minule Viljandi Molleris öeldi et tehas maksab ühe korra kinni-lahti võtmise, et kas tahate et kontrollime need ära? Siis selgus et on vaja vahetada ja pidingi maksma selle 0.7 tunni eest.
Nagu ma aru saan, siis sul võeti kaks korda lahti. Esimene kord kontrolliks ja teine kord vahetamiseks.
Sõbral läks kontrolli ja kui lahti võtmisel selgus, et need kuuluvad vahetamisele, siis vahetati kohe ära. Kaks korda lahti võtta tundub suht mõttetu.
Mul võeti jah 2x lahti kuna usun et neil ei olnud kohapeal neid olemas.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas dellu » 11 Mär 2013, 09:56

Noh kui sina nõudsid, et tahad autot tagasi saada ja pole aega neid pihusteid oodata, siis ju arusaadav teise korra raha küsimine. Äkki nad pakkusid sulle ikkagi sellist varianti, et las auto olla paar päeva siin ja tellime uued ära?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas rako » 11 Mär 2013, 11:12

mart1986 kirjutas:Nimelt mul ka täpselt sama juhus Viljandi Molleris. Läksin mina siis oma 2006 aasta Passatiga sinna ja nagu selgus (teenindaja ise helistas hiljem ja rääkis et selline asi on) kontrollivad ja kui on mõni vale pihusti vahetavad tasuta ära. Ja nii oligi. 2 pihustit lähevad nüüd vahetusse kuigi viga ei ole neil midagi. Ise lihtsalt oma lolli peaga mõtlesin et 2 pihustit ? Miks mitte kõik 4? Aga ju siis teised kaks on siis eelnevalt eelmine omanik vahetanud või siis on jopanud et 2 õiged ja 2 valed. Seda ei tea.
Ma olen enam kui kindel, et päris nii see asi seal ka ei käinud nüüd. Ma töötanud teenindajana ( mitte küll autodega aga siiski ) ja tean väga hästi kuidas kliendid üritavad asju "keerulseks" ajada kui neile miski ei meeldi või loodavad niisama saada. Mida ma ei vihja, et seekord oli aga mingi konks kindlasti on juures mida sa rääkimata jätad.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

mart1986
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 21 Veebr 2013, 12:16
Auto: B6
Asukoht: Viljandi/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu

Lugemata postitus Postitas mart1986 » 11 Mär 2013, 17:53

rako kirjutas:
mart1986 kirjutas:Nimelt mul ka täpselt sama juhus Viljandi Molleris. Läksin mina siis oma 2006 aasta Passatiga sinna ja nagu selgus (teenindaja ise helistas hiljem ja rääkis et selline asi on) kontrollivad ja kui on mõni vale pihusti vahetavad tasuta ära. Ja nii oligi. 2 pihustit lähevad nüüd vahetusse kuigi viga ei ole neil midagi. Ise lihtsalt oma lolli peaga mõtlesin et 2 pihustit ? Miks mitte kõik 4? Aga ju siis teised kaks on siis eelnevalt eelmine omanik vahetanud või siis on jopanud et 2 õiged ja 2 valed. Seda ei tea.
Ma olen enam kui kindel, et päris nii see asi seal ka ei käinud nüüd. Ma töötanud teenindajana ( mitte küll autodega aga siiski ) ja tean väga hästi kuidas kliendid üritavad asju "keerulseks" ajada kui neile miski ei meeldi või loodavad niisama saada. Mida ma ei vihja, et seekord oli aga mingi konks kindlasti on juures mida sa rääkimata jätad.
mitte kui midagi ei jäänud rääkimatta kuna nii see oli. Täna sai veel päritud Ülemiste Mollerist kuidas asi toimub ja tuli välja et mul ikkagi vahetati 2 pihustit mis olid vale koodiga ja juhtmed. Pärisin aru ja öeldi et vahetatakse vigased pihustid koos juhtmetega mitte kõik 4. Jääb arusaamatuks misasja ma sinuarvates rääkimata jätsin ?

Vasta

Mine “Diislid”