Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 09 Jaan 2013, 21:29
- Auto: Passat 2007 B6 103kw TDI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Tere,
Oman siis 2007 aasta 103kw TDI Passatit ja üldiselt olin masinaga väga rahul, kuni jõululaupäeval suri pill lihtsalt keset teed välja ja lõi ette kirjad "ENGINE FAULT GARAGE". Loomulikult raudratsu enam jalgu alla ei võtnud ja edasi jätkus sõit paela otsas. Esimestel tööpäevadel peale pühi hakkasin googeldama ja erinevaid foorumeid ja kirjatükke lugema ja üsna pea oli selge, et tuleb pihustite asju ajama hakata Olles lugenud ka muuhulgas siit foorumist, et on olemas mingi pikendatud 7 aastane garantii nedele vigaselt toodetud pihustitele, sai esialgu plaani võetud Eesti margiesindusest aru pärida. Esimesed kõned väga tulemusi ei andnud, kuna keegi ei tahtnud mulle seda garantii juttu kinnitada ega ümber lükata, vaid soovitati ikka auto esindusse tuua ja kül siis hinnad ja värgid selguvad jne. Kuuldes, seda ei jätnud ma jonni ja helistasin teise margiesindusse teises linnas, kus juba oldi natukene kuuldud sellest teemast ja õeldi, et jah, kui ajalugu on autol 100% kontrollitav ja hooldusraamat korrektselt täidetud, siis pole probleemi tehakse ära.Aga kui ei siis üks pihusti koos juhtmete ja vahetusega 590 euri tk. Minul muidugi on auto Hollandi päritolu, viimane kontrollitav hooldus esinduse andmel 2012 veb. ja ka hooldusraamatu täitmine katkeb peale seda.... Selle peale õeldi esinduset, et sorry, neil kord selline, et kui hooldusraamatust kasvõi üks tempel puudu, siis garantii enam pihustitele ei laine ja midagi pole teha.... Aga ma ei saanud ka selle peale veel jonni jätta ja helistasin uuesti sinna esimesse esindusse ja uurisin, et kuidas ikka nende templitega ja hooldusajalooga on? Sel korral oli toru otsas juba asjalikum tüüp, kes arvas, et see ajaloo ja templite värk ei ole vist kivisse raiutud, et garantii 1oo% ei kehti,et olla juhuseid kus on ka osaliselt kompenseeritud vms. See järel andis mulle VW-i tehase Eesti garantiimehe numbri. Uute lootustega, kas või osalist kompenastsiooni saada helistasin siis sinna ja rääkisin oma loo ja siiani saadud info ära. Garantiimees jagas hästi teemat ja ütles, et tegelt pole see pihusti teema auto ajaloo ja hooldusraamatuga kuidagi seotud. Kui autol on peal kõnealused tehase vigased pihustid siis need vahetatkse välja ja pole probleemi. Ja mitte ei vahetata üks pihusti vaid tehakse autol kogu komplekt, koos juhtplokiga uuesti. Mees ütles, et vii aga esindusse ja kui pihusti viga ja originaal vigane pihusti siis vahetatkse VW kulul ära. Kuulnud kõike, seda helistasin juba märksa rõõmsamana esindusse ja teatasin, et pange aeg, toon pilli remonti ja rääkisin loo ära. Esindusest õeldi mulle siiski, et juu ikka see inimene, kust ma selle info sai ei valda uut infot, et viimane korralus VW tehasest on korras ajalugu, templid ja muud jutud ja kui ei ole siis garantii ei laine. Sellele kinnitusek olla neil alles oktoobris sama teema olnud ja kliendile garantii ei laienenud. Mina muidugi olin jällegi nõutu selle info peale ja palusin asi siis välja uurida ja tagasi helistada. Tunnikese möödudes helises telefon ja jutt oli lühike "tooge auto esindusse, kui pihustite viga ja pihustid sellest vigasest seeriast vahetatakse tehase kulul ära". Selgitati, et 2012 aasta novembris või midagi oli tehas korda muutnud, et nüüd ei ole enam 7 aastat ja korrektne ajalugu olulne, vaid uus kord on siis selline, et kõik tehase vigased pihustid , mis on vastava seerianumbriga vahetatakse välja ja mitte ainult katkine vaid kogu komplekt ja peale seda on konkreetse autoga kõik, kuna ajapiirangut (7aastat enam ei ole) siis tehakse üks auto korda ühe korra ja nii ongi.
Täna sain auto kätte, maksma ei pidanud sentigi ja töötab nagu kellavärk
Vot, sellest tuli nüüd pikk pikk ja si** si** lugu aga ärge pikka viha pidage
loodan, et see on abiks praegustele ja tulevastele B6 Passati omanikele.
Tänan tähelepanu eest.
Ozk
Oman siis 2007 aasta 103kw TDI Passatit ja üldiselt olin masinaga väga rahul, kuni jõululaupäeval suri pill lihtsalt keset teed välja ja lõi ette kirjad "ENGINE FAULT GARAGE". Loomulikult raudratsu enam jalgu alla ei võtnud ja edasi jätkus sõit paela otsas. Esimestel tööpäevadel peale pühi hakkasin googeldama ja erinevaid foorumeid ja kirjatükke lugema ja üsna pea oli selge, et tuleb pihustite asju ajama hakata Olles lugenud ka muuhulgas siit foorumist, et on olemas mingi pikendatud 7 aastane garantii nedele vigaselt toodetud pihustitele, sai esialgu plaani võetud Eesti margiesindusest aru pärida. Esimesed kõned väga tulemusi ei andnud, kuna keegi ei tahtnud mulle seda garantii juttu kinnitada ega ümber lükata, vaid soovitati ikka auto esindusse tuua ja kül siis hinnad ja värgid selguvad jne. Kuuldes, seda ei jätnud ma jonni ja helistasin teise margiesindusse teises linnas, kus juba oldi natukene kuuldud sellest teemast ja õeldi, et jah, kui ajalugu on autol 100% kontrollitav ja hooldusraamat korrektselt täidetud, siis pole probleemi tehakse ära.Aga kui ei siis üks pihusti koos juhtmete ja vahetusega 590 euri tk. Minul muidugi on auto Hollandi päritolu, viimane kontrollitav hooldus esinduse andmel 2012 veb. ja ka hooldusraamatu täitmine katkeb peale seda.... Selle peale õeldi esinduset, et sorry, neil kord selline, et kui hooldusraamatust kasvõi üks tempel puudu, siis garantii enam pihustitele ei laine ja midagi pole teha.... Aga ma ei saanud ka selle peale veel jonni jätta ja helistasin uuesti sinna esimesse esindusse ja uurisin, et kuidas ikka nende templitega ja hooldusajalooga on? Sel korral oli toru otsas juba asjalikum tüüp, kes arvas, et see ajaloo ja templite värk ei ole vist kivisse raiutud, et garantii 1oo% ei kehti,et olla juhuseid kus on ka osaliselt kompenseeritud vms. See järel andis mulle VW-i tehase Eesti garantiimehe numbri. Uute lootustega, kas või osalist kompenastsiooni saada helistasin siis sinna ja rääkisin oma loo ja siiani saadud info ära. Garantiimees jagas hästi teemat ja ütles, et tegelt pole see pihusti teema auto ajaloo ja hooldusraamatuga kuidagi seotud. Kui autol on peal kõnealused tehase vigased pihustid siis need vahetatkse välja ja pole probleemi. Ja mitte ei vahetata üks pihusti vaid tehakse autol kogu komplekt, koos juhtplokiga uuesti. Mees ütles, et vii aga esindusse ja kui pihusti viga ja originaal vigane pihusti siis vahetatkse VW kulul ära. Kuulnud kõike, seda helistasin juba märksa rõõmsamana esindusse ja teatasin, et pange aeg, toon pilli remonti ja rääkisin loo ära. Esindusest õeldi mulle siiski, et juu ikka see inimene, kust ma selle info sai ei valda uut infot, et viimane korralus VW tehasest on korras ajalugu, templid ja muud jutud ja kui ei ole siis garantii ei laine. Sellele kinnitusek olla neil alles oktoobris sama teema olnud ja kliendile garantii ei laienenud. Mina muidugi olin jällegi nõutu selle info peale ja palusin asi siis välja uurida ja tagasi helistada. Tunnikese möödudes helises telefon ja jutt oli lühike "tooge auto esindusse, kui pihustite viga ja pihustid sellest vigasest seeriast vahetatakse tehase kulul ära". Selgitati, et 2012 aasta novembris või midagi oli tehas korda muutnud, et nüüd ei ole enam 7 aastat ja korrektne ajalugu olulne, vaid uus kord on siis selline, et kõik tehase vigased pihustid , mis on vastava seerianumbriga vahetatakse välja ja mitte ainult katkine vaid kogu komplekt ja peale seda on konkreetse autoga kõik, kuna ajapiirangut (7aastat enam ei ole) siis tehakse üks auto korda ühe korra ja nii ongi.
Täna sain auto kätte, maksma ei pidanud sentigi ja töötab nagu kellavärk
Vot, sellest tuli nüüd pikk pikk ja si** si** lugu aga ärge pikka viha pidage
loodan, et see on abiks praegustele ja tulevastele B6 Passati omanikele.
Tänan tähelepanu eest.
Ozk
Viimati muutis HawkHill, 10 Jaan 2013, 09:46, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria
Põhjus: Lisatud kategooria
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
tuttaval oli õlipumbaga ka mingi jant, lõpux sai kuidasgi poolgarantii korras.
http://tibbudmed.ru/ecfda
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Suured tänud, et selle posti meile siia siiski suvatsesid teha!
Sellest on kindlasti paljudele abi.
Muretuid kilomeetreid.
Sellest on kindlasti paljudele abi.
Muretuid kilomeetreid.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Kiitus omanikule!
Minule on jäänud ka mulje, et need, kes neid töid vastu võtavad millegipärast ei ole kursis viimaste uudistega vaid ikka klient läheb ja räägib kuidas tootja ette näinud ja siis alguses klient loll ja pärast ei suvatse keegi kasvõi vabandada eksimuse pärast.
Minule on jäänud ka mulje, et need, kes neid töid vastu võtavad millegipärast ei ole kursis viimaste uudistega vaid ikka klient läheb ja räägib kuidas tootja ette näinud ja siis alguses klient loll ja pärast ei suvatse keegi kasvõi vabandada eksimuse pärast.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Lihtsalt siit tuleb välja omaniku jonn mis on sellistes asjades kasulik.
Lihtsalt kahju neist kes on oma kuludega selle töö ära teinud ( kaasa arvatud paar minu tuttavat kellele ma seda ei räägi ).
Ja mina ei ole kunagi aru saanud miks esindused nende gar asjadega nii julmalt vastu võitlevad. Nende raha ju tuleb tehaselt samamoodi nagu meie taskust. Kas tõesti on siis seal selgitamist ja paberite määrimist niipalju pärast gar töö tegemist?
Siin võiks mõni esinduse inimene nüüd natuke valgustada meid.
Lihtsalt kahju neist kes on oma kuludega selle töö ära teinud ( kaasa arvatud paar minu tuttavat kellele ma seda ei räägi ).
Ja mina ei ole kunagi aru saanud miks esindused nende gar asjadega nii julmalt vastu võitlevad. Nende raha ju tuleb tehaselt samamoodi nagu meie taskust. Kas tõesti on siis seal selgitamist ja paberite määrimist niipalju pärast gar töö tegemist?
Siin võiks mõni esinduse inimene nüüd natuke valgustada meid.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Volkari tehase kohta ei julge öelda, aga üldjuhul varuosa tootjad tööraha ei korva, vaid varuosa. Sellest ka jonn äkki?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
IT tehnikas küll korvab tööraha ka.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Ma pigem panustaks ka sellele, et neil on eesmärk "müüa", mitte aitäh eest tööd teha. Isegi kui teavad, võib vabalt tulla korraldus ülevalt poolt ikkagi mitte öelda. Sõbral oli näiteks kunagi Renault, mida mingil müstilisel kombel ei tahetud kuidagi remontida. 2000 alguse nn teadatuntud viga, ehk süütepoolid. Küll vahetati tasuta küünlaid (kuludetail ju, mida elusees keegi ei vahetaks) jne. Kohe peale garantii lõppu puhkusel Soomes aga lõppes see süütepool lõplikult. Saime 2 silindriga (2+2 sellel mudelil) siiski esindusse ära punnitada (mis oli õnneks ööbimiskoha teepeal kohe) ja järgmine hommik olime kohe ukse taga. Tuvastati kiirelt viga (võeti meid kohe jutule kui kurbi naabreid) ja tuvastati kiirelt viga. Juppi kohal polnud ja telliti Rootsist lennupostiga. Järgmise päeva lõunaks oli meil auto käes ja elu läks edasi. Samuti oli algsest pakkumisest asi kallimaks näinud, sõbra pahameele peale kutsuti tagant mingi ülemus, kes korra näpuga ekraanile näitas ja oligi hind kokkulepitud tasemel tagasi. Muidugi aasta siis oli 2004 või 5 ka, tänapäeval ei pruugi nad enam Eestlastesse nii hästi suhtuda. Kusjuures hind oli küll kopikas kallim kui Info-Autos (kes tollel ajal oli Renault esindaja), aga kujutan ette, et nemad oleks seda juppi paar nädalat tellinud.
Aga teemaalgataja, selle asemel et sa pühade aja netis elasid, kas üldse enne mingi diagnostika ka tegid? Viga oleks ju võinud kus inganes mujal ka olla, see "engine workshop" võib mida iganes tähendada. Mul läheb see põlema ka piduritule kaitsme läbipõlemisel. Ok auto küll käivitub selle põhjal endiselt. Lihtsalt nii üldise veakoodi kohta googeldamine on suht pointless ju. Samas äkki sul vedas, et jäid just õiged teemad seetõttu näppu, kus garantiist ka jahuti.
Aga teemaalgataja, selle asemel et sa pühade aja netis elasid, kas üldse enne mingi diagnostika ka tegid? Viga oleks ju võinud kus inganes mujal ka olla, see "engine workshop" võib mida iganes tähendada. Mul läheb see põlema ka piduritule kaitsme läbipõlemisel. Ok auto küll käivitub selle põhjal endiselt. Lihtsalt nii üldise veakoodi kohta googeldamine on suht pointless ju. Samas äkki sul vedas, et jäid just õiged teemad seetõttu näppu, kus garantiist ka jahuti.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Kas kuskil on ehk ka nimekiri sõidukitest või pihustitest, mis on vigased? Või on siin tõesti vaja esindusse pöörduda, veendumaks kuidas seis on. Kas pihustid OK või tehase vigased?
Väga hea, et selle jutu kirja said. Tundub ju täiesti loogiline, et tehasedefektiga/praak asi tuleb esinduse kuludega välja vahetada. Klient ei ole selles mitte kuidagi süüdi. Veider, et tehas pole ise sõidukeid tagasi kutsunud. Osa automarke seda ju täitsa teevad.
Keegi paneb ehk Stickyks ja muudab pealkirja? Nt 2.0 103kw Tdi pihusti defektid ja nende vahetus
Sellisel juhul teab mõni omanik, et esimese asjana võiks uurida esindusest ega tehase praak pole.
Edit: Sticky`ks diisli alafoorumi alla.
Väga hea, et selle jutu kirja said. Tundub ju täiesti loogiline, et tehasedefektiga/praak asi tuleb esinduse kuludega välja vahetada. Klient ei ole selles mitte kuidagi süüdi. Veider, et tehas pole ise sõidukeid tagasi kutsunud. Osa automarke seda ju täitsa teevad.
Keegi paneb ehk Stickyks ja muudab pealkirja? Nt 2.0 103kw Tdi pihusti defektid ja nende vahetus
Sellisel juhul teab mõni omanik, et esimese asjana võiks uurida esindusest ega tehase praak pole.
Edit: Sticky`ks diisli alafoorumi alla.
Viimati muutis corbe, 10 Jaan 2013, 10:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 09 Jaan 2013, 21:29
- Auto: Passat 2007 B6 103kw TDI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Diagnostikat ei olnud võimalik teha, kuna auto jäi kesk-Eestisse ja tööpäevad oli vaja Tallinnas tööl olla. Aga arvestasin variandiga, et esindus teeb nii kui nii diagnostika ja kui viga mujal, siis mõtleb edasi, et kas laseb esinduses selle korda teha või mujal.dellu kirjutas:Aga teemaalgataja, selle asemel et sa pühade aja netis elasid, kas üldse enne mingi diagnostika ka tegid? Viga oleks ju võinud kus inganes mujal ka olla, see "engine workshop" võib mida iganes tähendada. Mul läheb see põlema ka piduritule kaitsme läbipõlemisel. Ok auto küll käivitub selle põhjal endiselt. Lihtsalt nii üldise veakoodi kohta googeldamine on suht pointless ju. Samas äkki sul vedas, et jäid just õiged teemad seetõttu näppu, kus garantiist ka jahuti.
Auto tehti korda Viljadi Molleris.LabeL kirjutas:Millises esinduses siis lõpuks asi lahenduse leidis?
Ja paa rminu tähelepanekut veel antud asja kohata: umbes kuu aega enne tundus, et kütusekulu nagu suureneks keskmiselt paar liitrit ja umbes pool tundi enne lõppliku pihusti surma tõusis kütusekulu nagu üüratuld suureks ja seda kohapeal töödates (mingi 40 keskmiselt). Siis sain veel 2-3 km sõita ja oligi kõik.
Lisaks kõigele oli auto umbes viie kuu jooksul anddnud selle siin palju räägitud eelsüüteküünlatule veateate (jõud kadus ära ja peale taaskäivitamist oli jälle kõik ok) Diagnostika midagi ei näidanud ja veale jälile ei jõudnud.... ei tea kas see võis olla pihustiga seotud või mitte aga nii oli, eks nüüd siis näeb, kas juhtub seda veel või mitte...
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
- Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Mul 05 passat millel pole minuteada kordagi pihusteid vahetatud.
Kui peaks kunagi läbi minema saab tehase poolt uued?
Kui peaks kunagi läbi minema saab tehase poolt uued?
Viimati muutis Awesome, 10 Jaan 2013, 19:35, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Sel juhul kui on vigase partii pihustid.Awesome kirjutas:Mul 05 passat millel pole minuteada kordagi pihusteid vahetatud.
Kui peaks kunagi läbi minema saab tehase poolt uued?
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Uurisin seda teemat natukene ja sain infot, et see lisa garantii kehtib ainult passatitele. Huvitav, kas jälle mingi hämamine või ongi nii? Kust võiks seda infot usaldusväärselt kontrollida?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Ma eeldan, et pandi seda vigast partiid ainult passatitele. Seljuhul oleks loogiline jah.todeen5 kirjutas:Uurisin seda teemat natukene ja sain infot, et see lisa garantii kehtib ainult passatitele. Huvitav, kas jälle mingi hämamine või ongi nii? Kust võiks seda infot usaldusväärselt kontrollida?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2007, 19:31
- Asukoht: paide kant
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Ostsin 2008aastal audi a6 103kw 2005a ,50000km oli sõitnud,115000 km pealt läks egri mootor(7800eek),125000 pealt läks õlipump koos ajamiga(15000eek),150000 pealt läksid pihustid (37000eek),160000 pealt läks turbo juhtimis solenoid(maksis vähe),tegelt sai autost kopp ette ja müüsin maha,Saast on see 103kw diisel.Praegu ja oli ka enne audit , 97 a passat 81 kw diisel ,odomeetril on 480000km ees,ise sõitnud sellest 300000,investeerinud sisse 10000eeki.mootoril ainult õlivahetus ja 4 rihma vahetust.VAG autode kvaliteet lõppes aastal 2000.todeen5 kirjutas:Uurisin seda teemat natukene ja sain infot, et see lisa garantii kehtib ainult passatitele. Huvitav, kas jälle mingi hämamine või ongi nii? Kust võiks seda infot usaldusväärselt kontrollida?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
See kui keegi eriti si*a isendi otsa satub, ei tee veel terve konserni mootoreid lagunevateks.diselist kirjutas:Ostsin 2008aastal audi a6 103kw 2005a ,50000km oli sõitnud,115000 km pealt läks egri mootor(7800eek),125000 pealt läks õlipump koos ajamiga(15000eek),150000 pealt läksid pihustid (37000eek),160000 pealt läks turbo juhtimis solenoid(maksis vähe),tegelt sai autost kopp ette ja müüsin maha,Saast on see 103kw diisel.Praegu ja oli ka enne audit , 97 a passat 81 kw diisel ,odomeetril on 480000km ees,ise sõitnud sellest 300000,investeerinud sisse 10000eeki.mootoril ainult õlivahetus ja 4 rihma vahetust.VAG autode kvaliteet lõppes aastal 2000.todeen5 kirjutas:Uurisin seda teemat natukene ja sain infot, et see lisa garantii kehtib ainult passatitele. Huvitav, kas jälle mingi hämamine või ongi nii? Kust võiks seda infot usaldusväärselt kontrollida?
Mul ka 103kw mootor, ls pea 300000km, mootoril siiamaani peale hoolduste vahetatud ainult 3eurine õlipumba võll (vahetasin ennetavalt) ja mingi 10eurine turbo temp andur ( saksa ajaloos kõik tehtud tööd kenasti näha).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Selle 3€ võlliga ei juhtu midagi,ära läheb kuuskantava tasakaalustusvõlli sees.Mulle isiklikult tundub et see on prokteeritud ära lagunema.Oleksin tänulik kui keegi mõõdaks ava uue võlli sees,et saada kinnitust oma teooriale.jussike kirjutas:See kui keegi eriti si*a isendi otsa satub, ei tee veel terve konserni mootoreid lagunevateks.diselist kirjutas:Ostsin 2008aastal audi a6 103kw 2005a ,50000km oli sõitnud,115000 km pealt läks egri mootor(7800eek),125000 pealt läks õlipump koos ajamiga(15000eek),150000 pealt läksid pihustid (37000eek),160000 pealt läks turbo juhtimis solenoid(maksis vähe),tegelt sai autost kopp ette ja müüsin maha,Saast on see 103kw diisel.Praegu ja oli ka enne audit , 97 a passat 81 kw diisel ,odomeetril on 480000km ees,ise sõitnud sellest 300000,investeerinud sisse 10000eeki.mootoril ainult õlivahetus ja 4 rihma vahetust.VAG autode kvaliteet lõppes aastal 2000.todeen5 kirjutas:Uurisin seda teemat natukene ja sain infot, et see lisa garantii kehtib ainult passatitele. Huvitav, kas jälle mingi hämamine või ongi nii? Kust võiks seda infot usaldusväärselt kontrollida?
Mul ka 103kw mootor, ls pea 300000km, mootoril siiamaani peale hoolduste vahetatud ainult 3eurine õlipumba võll (vahetasin ennetavalt) ja mingi 10eurine turbo temp andur ( saksa ajaloos kõik tehtud tööd kenasti näha).
Ps.On olemas tehnoloogia ava taastamiseks.
Viimati muutis _rein_, 12 Jaan 2013, 22:17, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Minu võll oli küll tugevalt kulunud, loogiline muidugi, et ka need augud, kust ta pärit on. Sisse lükates proovisin ka kerget keeramist, et tuvastada loksu, erilist lõtku ei tunnetanud.
On ka loogiline, et see uus võll enam nii kaua ei kesta kui tehase oma. Seega peaks seda mingi aja pärast jälle vahetama nt samal ajal kui hammasrihma.
Aga see pole see teema enam ja aitab OT-st.
On ka loogiline, et see uus võll enam nii kaua ei kesta kui tehase oma. Seega peaks seda mingi aja pärast jälle vahetama nt samal ajal kui hammasrihma.
Aga see pole see teema enam ja aitab OT-st.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
andrec kirjutas:Volkari tehase kohta ei julge öelda, aga üldjuhul varuosa tootjad tööraha ei korva, vaid varuosa. Sellest ka jonn äkki?
Korvatakse nii töö, kui ka varuosa. Miks aga selline segadus loole eelnes: Ajal kui antud autol pihusti mure tekkis, ei olnud veel tehas infot esindustele edastanud. Vastav info jõudis programmidesse 2013-01-14 ja kindlasti mitte novembris. Kuni selle ajani kehtis reegel, et autol peab olema perfektne hooldusajalugu ja hüvitist saab sellisel juhul kuni 7 aasta vanusele autole. Seega oli lihtsalt segane aeg sel momendil, ilmselt selle pärast ka erinev jutt esinduse töötajate poolt - mõned olid kuulnud sisest infot, et selline muudatus on tulemas ja mõned mitte. Süüdistada ei saa siin ju ka kedagi, sest nagu ma mainisin, siis programmi milles tööd tehakse ilmus vastav info 14. jaanuaril.
Viimati muutis veta, 26 Jaan 2013, 14:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Ja kogu selle loo moraal on, et autodega käige margi esindustes on vähem jamasid ja tagantjärgi targutamist.
loomulikul jääb ka korralik auto ajalugu kui kunagi müüma hakkate.
Ootan nüüd siis vastuseid teemal, et see on nii kallis ja kvaliteet on sama mis mul naabri volli teeb jne. jne.
loomulikul jääb ka korralik auto ajalugu kui kunagi müüma hakkate.
Ootan nüüd siis vastuseid teemal, et see on nii kallis ja kvaliteet on sama mis mul naabri volli teeb jne. jne.
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Aga kui oled ise tegija? ning ise korralik tegija?
Ma ütleks selle kohta näiteks omadest kogemustest, et alati ei ole margi esinduses ka nii hea spetsialistid. Selle kohta oskavad ka rääkida paljud.
Kuid loomulikult on seal garantii ja märge auto ajaloos selle vastu ma ei vaidle.
Ma ütleks selle kohta näiteks omadest kogemustest, et alati ei ole margi esinduses ka nii hea spetsialistid. Selle kohta oskavad ka rääkida paljud.
Kuid loomulikult on seal garantii ja märge auto ajaloos selle vastu ma ei vaidle.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Et siis asi selgem oleks. Töötan ka ise margi esinduses (ei ole mehhaanik ) enamus remonditöödega saan ise hakkama.rako kirjutas:Aga kui oled ise tegija? ning ise korralik tegija?
Ma ütleks selle kohta näiteks omadest kogemustest, et alati ei ole margi esinduses ka nii hea spetsialistid. Selle kohta oskavad ka rääkida paljud.
Kuid loomulikult on seal garantii ja märge auto ajaloos selle vastu ma ei vaidle.
Oma autot lasen ikkagi remontida ametlikult mõnel mehhaanikul kuna siis on nii varuosale kui tööle garantii, mida ma ei saa kui selle töö ise ära teen.
Loomulikult on see vahest ka päris kulukas kuid minul on teadmine, et kaks aastat mina sellepärast enam muretsema ei pea.
Rääkimatta veel sellest, et just need tehasepoolsed aktsioonid saavad õigel ajal kontrollitud ja vajatusel ka teostatud.
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2007 103kw TDI pihustite lugu
Mina näiteks lasin 2012 suvel hooldada margi esinduses audit 3.0 bensiini mootoriga.
Lisaks hooldusele ka remontida. Ja seda autot tänapäevani korda poleks saanud kui poleks pöördunud mitte margi esindusse.
Hoolduse/remondi summad ületasid esinduses eesti keskmist palka koguaeg ja mitte margi esinduses piirdusin umbes poolega ning sain oma muredele lahenduse.
Aasta Auto Tartu oli siis see margi esindus.
Lisaks hooldusele ka remontida. Ja seda autot tänapäevani korda poleks saanud kui poleks pöördunud mitte margi esindusse.
Hoolduse/remondi summad ületasid esinduses eesti keskmist palka koguaeg ja mitte margi esinduses piirdusin umbes poolega ning sain oma muredele lahenduse.
Aasta Auto Tartu oli siis see margi esindus.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m