2.5tdi R5 96kw PD õlitase üle normi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2.5tdi R5 96kw PD õlitase üle normi
Probleem siis selline, et T5 bussil õli kontrollides oli see liiga vedel ja kõvasti üle normi. Arvatavasti diisel karteris, mis võib seda probleemi põhjustada? Veel vigadest: kui on väljas umbes -10 kraadi siis mootor ei käivitu kõige paremini ja kui mootor soojaks läheb siis tühikäigul auto rapub natukene, ehk on need vead omavahel kuidagi seotud. Muidu töötab ideaalselt.
Viimati muutis argo, 11 Jaan 2013, 14:46, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 9 korda
Re: 2.5tdi R5 96kw PD õlitase üle normi
Tegemist siis PD mootorite ühe sagedasema veaga, kus süüdlaseks on pihustite kinnitus plokikaane külge, mistõttu plokikaane või pihustitihendite kulumisel kütus vabalt õlisse lekkida saab. Kui diisel on karteris, siis soovitatavalt sõitmine kohe lõpetada ja leke üles otsida. On just hiljuti kogemus, kus Passatil 2.0 PD (103kw) diisel+õli emulsiooniga sõitmisel tuli vahetada nukkvõll ja nookurid - määrimine polnud enam see, mis tehasest on ettenähtud.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 13 Jaan 2013, 15:05
- Auto: VW Sharan 85kw PD-TDI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2.5tdi R5 96kw PD õlitase üle normi
Teine võimalus on veel tandempump või siis lausa pihustid ise.
Ma maadlen täna sama probleemiga (autoks 2009 sharan 85 kw, õige läbisõit ca 51 000 km), olen vahetanud juba kõik pihustite tihendid (ei aidanud, leke jätkus) ja siis ka tandempumba vahetus ning tundus, et sain probleemi lahendatud (sõidetud ca 500 km peale remonti), kuid täna hommiku oli -22 ja jälle peale käivitust ning 10 km sõitu õli taset kontrollides see ca 4-5 mm jälle üle normi. Kuni -18 miinuskraadidega õlitase ei muutunud, pigem vaikselt vähenes ja kõik kontrollmõõtmised tehtud ka peale 0,5-1 tunnist ooteaega pärast sõitmise lõpetamist.
NB: jahutusvedeliku tase ei ole muutunud ehk selle leke õlisse on hetkel välistatud!
Mootor käivitub poolest pöördest ka selliste kraadidega (-22 õhutemp), kuid sellise külmkäivitusega teeb mootor kohe peale käivitamist mõningast turtsumist ca 10 sekundit ja siis muutub rahulikuks, tundub nagu üks silinder ei tuleks kohe kaasa. Kahtlustan ise, et mingi pihusti paneb ikkagi näkku ja ei tööta selliste kraadide juures 100%-lt. Teen veel ühe katse külma mootoriga käivitamisel ehk kompu taha ja siis peaks nägema pihustite reaalset tööd.
Lisan siia peatselt edasised tulemused, sest minu auto on sisuliselt uus, ostetud esindusest Eestis, kuid kahjuks on garantiiaeg otsas ja viga oleks nagu 200-300 tuhat km sõitnud isendil!
Ma maadlen täna sama probleemiga (autoks 2009 sharan 85 kw, õige läbisõit ca 51 000 km), olen vahetanud juba kõik pihustite tihendid (ei aidanud, leke jätkus) ja siis ka tandempumba vahetus ning tundus, et sain probleemi lahendatud (sõidetud ca 500 km peale remonti), kuid täna hommiku oli -22 ja jälle peale käivitust ning 10 km sõitu õli taset kontrollides see ca 4-5 mm jälle üle normi. Kuni -18 miinuskraadidega õlitase ei muutunud, pigem vaikselt vähenes ja kõik kontrollmõõtmised tehtud ka peale 0,5-1 tunnist ooteaega pärast sõitmise lõpetamist.
NB: jahutusvedeliku tase ei ole muutunud ehk selle leke õlisse on hetkel välistatud!
Mootor käivitub poolest pöördest ka selliste kraadidega (-22 õhutemp), kuid sellise külmkäivitusega teeb mootor kohe peale käivitamist mõningast turtsumist ca 10 sekundit ja siis muutub rahulikuks, tundub nagu üks silinder ei tuleks kohe kaasa. Kahtlustan ise, et mingi pihusti paneb ikkagi näkku ja ei tööta selliste kraadide juures 100%-lt. Teen veel ühe katse külma mootoriga käivitamisel ehk kompu taha ja siis peaks nägema pihustite reaalset tööd.
Lisan siia peatselt edasised tulemused, sest minu auto on sisuliselt uus, ostetud esindusest Eestis, kuid kahjuks on garantiiaeg otsas ja viga oleks nagu 200-300 tuhat km sõitnud isendil!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 2.5tdi R5 96kw PD õlitase üle normi
Palju siis Sharanile garantiid anti? Või on auto a´la 01.01.09 arvele võetud ja 3a. garantiid läbi?
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 13 Jaan 2013, 15:05
- Auto: VW Sharan 85kw PD-TDI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2.5tdi R5 96kw PD õlitase üle normi
Jap, garantii lõppes 2012 jaanuaris ja suure tõenäosusega see viga ei oleks nagunii garanii alla läinud. Lihtsalt vihastab see, et ma ei ole veel saanud korralikult mootoritki sisse sõita ja juba selline müstline jamaTiitRE kirjutas:Palju siis Sharanile garantiid anti? Või on auto a´la 01.01.09 arvele võetud ja 3a. garantiid läbi?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 2.5tdi R5 96kw PD õlitase üle normi
K*rat, my bad, ajasin hetkel 2012 ja 2013 segamini, sellest ka minu küsimussharan2009 kirjutas:Jap, garantii lõppes 2012 jaanuarisTiitRE kirjutas:Palju siis Sharanile garantiid anti? Või on auto a´la 01.01.09 arvele võetud ja 3a. garantiid läbi?