PD mootori "no chip" tuuning

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
svenson
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06 Aug 2011, 15:00
Asukoht: TLN-VLJ
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas svenson » 28 Jaan 2013, 15:21

Ajendatuna oma PD mootori hingeeluga rohkem tutvumisest, on mulle see pump pihustitega mootor väga meeldima hakanud.

Räägiks siin pigem füüsiliselt osade vahetamisest, mida tuleks teha enne aju kallale minekut, et effekt oleks suurem.

Pilt

Eesti foorumites mulle veel tõsiseid TDI tuunijate teemasid silma pole hakanud.
Viimati muutis svenson, 21 Dets 2013, 09:51, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Jaan 2013, 15:33

Haha, chiptuning annab palju odavamalt korraliku tulemuse kui see 650 naelane nukkvõll.
Pihusti otste vahetamise suhtes on see asi, et kui vastvalt otstele pole korralikku remappi on asi pointless, jah saad kyll rohkem kütust kui valel ajal liiga palju kütust võib mootori lõpuks ära tappa.
Kolmandaks saab tehase otstega korraliku tarkvaraga kuni 300 bhp, peab muidugi olema väljalaske temp andur, et turbot ära ei kõrvetaks.

Ega võimsuse kasv pole ainult rohkem kütust=rohkem kw, asi on ka kütuse õigel ajal doseerimise alguses ja ajas.

EDIT: Küsimus, kas oled endal need modifikatsioonid teinud või niisama kopeerid siin linke?
Viimati muutis R36, 28 Jaan 2013, 15:40, muudetud 3 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
svenson
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06 Aug 2011, 15:00
Asukoht: TLN-VLJ
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas svenson » 28 Jaan 2013, 15:41

golfi_vend kirjutas:Kolmandaks saab tehase otstega korraliku tarkvaraga kuni 300 bhp, peab muidugi olema väljalaske temp andur, et turbot ära ei kõrvetaks.
Ilmselt 66kw mootori otsad ei ole päris sama läbilaskega kui 115kw omad. Eks mu mõte ongi loetleda üles need tegevused, mis tuleks teha kui on plaan pikemajaliselt parem mootor ehitada.

EDIT: kopeerime kasulike linke ja harime neid (ennast), kellel huvi sellega tegelma hakata. Võtsin oma mootoril suurema remondi ette ja vajadus on varsti nukkvõll ja turbo vahetada.
Viimati muutis svenson, 28 Jaan 2013, 15:45, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 15:43

Nu alustaks sellest, palju sa hobuseid tahad välja saada sellest PD motost ja millise konkreetse PD moto sa nn tuunimiseks võtad? Ja nagu golfi vend ütles, siis näiteks alustades tuunimist 96kw v 110kw baasil , saad ka nn stock seades lihtsalt remapi nöol suht hea tulemuse. Edasised pihustite vahetused jms vajab juba tõepoolest täppisremappi st et asi oleks korralik ja vastupidav, ei piisa lihtsalt kütte juurde keeramisest ja veidi turbo rõhkudega mängimisest(kui sulle ütleb midagi sellised kütte ettandmist juhtivad kaardid ajust nagu "start of injection" ning "injector duration"???antud kaardid on kalibreeritud vastavalt pihustitele ning suurema läbilaske võimega pihustid võivad mootori üsna ruttu emexi kaubaks muuta kui ei kalibreerita ka neid kaarte vastavalt pihustitele). Samuti tuleb siis vahele ka uus sidur enesest mõistetavalt, et kogu see vääne välja kannatada ja nagu sa mainisid, siis mingi tõsise paugu saamiseks tuleb osta parem vändagrupp jms....mis aga maksab RAHA nii materjali kui ka töö poolelt. Samuti korralik tuuning ei tähenda mingi lambi suurema turbo vahele viskamist...turbo valitakse vastavalt sellele palju sa plaanid motost välja hobuseid pigistada ning ka uue turboga kaasneb korralik custom remap mis kindlasti ei päädi seal 150EUR oga nagu tavaline stock masinale tehtav remap+uus parema läbilaske võimega sisselase jne. Ehitada annab kõike, iseasi kas kellelgil eestis on nii suurt huvi ning tagataskust võetavat summat et see raha sinna matta...müües sa selle masina eest midagi erilist tagasi ei saa ja kui teha siis, siis ehk kiirenduste jaoks....samuti oleks hea kui oleks tegu neliveolisega et kogu see vääne maha panna.

Ja vastav huvi on mul ammu olnud, iseasi kas asjal praegu jumet on st selle peale sulli magama panna(kui mul mill tagataskus oleks, siis ilmselt midagi ehitaks). Enda 96kw sel olen päädinud ise tehtud remapiga 110kw peale(ei ole mingi nn chipi vahele panemine, vaid vastavate kütte etteandmist piiravate kaartide muutmine ajus)...maksis mulle 60EUR kanti vastav kaabel ning võin oma masina aju seadistada vastavalt oma sõidustiiliga st näiteks vähendada kütte kulu linnas vs stok seade jne. Eelpool nimetatud duration kaardid jms on suht raskelt tõlgendatavad ning nende tuunimiseks peab olema asjast ikka väga hea arusaam ning korralik tuuning tähendab ka kümneid düno teste erinevate seadete muutmisel...seda siis kui tahad et ka moto kestaks. Kui motost savi siis saab jah odavamalt ja kiirelt.
Viimati muutis copilot, 28 Jaan 2013, 15:55, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Jaan 2013, 15:47

66kw on üldse VE-jaoturpumbaga

Kui tahta PD mootorist mingit tuuning pilli ehitada on kõige mõtekam osta 96kw või 110kw mootoriga masin ja kõigepealt selga chiptuning, seejärel kui väheks jääb siis vahetada turbo, pihustiotsad, sidur ja chip.
Ja kui siis ka veel ikka väheks jääb siis 2.0 kolvid ja kepsud, nukk ja selleaja peale pekas juba käigukastis olema ka teised ülekanded.

110kw eelis on lihtsalt suurem suurem(FMIC) vahejahuti
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Jaan 2013, 15:51

copilot kirjutas:....samuti oleks hea kui oleks tegu neliveolisega et kogu see vääne maha panna.
Kindlasti siis ka "sinine" või "oranz" haldexi aju ja sada imeasja veel.

TDI "tjuunimine" ega ka TUUNIMINE ei ole Eestis lihtsalt mõtekas, sest nagu ikka diislile omased jupid maksavad kordades rohkem kui bensukatele ja ega ausalt ka diisli tuunimine pole eriti levinud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tarmot
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 20 Apr 2006, 19:03
Auto: CLK 55 amg, S3 8P REVO & Freemont
Asukoht: Gdansk, Poland
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas tarmot » 28 Jaan 2013, 15:57

Minu perevagun on 2007a Mitsubishi Outlander, mille aiste vahel istub VAG-i 2-liitrine PD mootor, millel tehasest klassikalised 103 kW ja 310 Nm.
Mõistliku kulutuse eest (150 + 38) sain softi (mitte chip ega Tuningbox) ja K&N paneelfiltri, mille tulemusel peaks mootorist produtseeritama 125 kW ja 400 Nm.
Ehk siis iga lisanduv kW 8,55 või iga lisanduv Nm 2,09 EUR.
Sealt edasi minemine (vl. kollektor, downpipe, turbo, cooler, pihustid, soft jne...) muudab aga iga kW ja Nm juurdesaamise hinna kümnekordseks.
Viimati muutis tarmot, 28 Jaan 2013, 15:59, muudetud 2 korda kokku.
Kui sul on tarvis mõnd eksklusiivsemat või rariteetsemat varuosa / jubinat (veljed, istmed-polstrid, tuuningujubiad) siis võib pöörduda minu poole (vt. minu asukohta).

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 16:02

Lisaks veel, teema pealkiri "no chip" tuuning diisli puhul ikka päris hästi ei tööta. Aju pead korraliku tulemuse saamiseks nii v naa üle kirjutama. Saage aru, diisli puhul ei ole kasu suuremast turbost ja suuremast IC ja teab millest veel ilma igasuguse remapita...aju juhib ka turbot ning ainuüksi suurem rõhk ei tähenda suuremat kütte etteannet sest etteanne on nii v naa juba stock turbo välja puhutava rõhu järgi piiratud/paika pandud...lisaks sellele ilma suurema turbo juhtimist korrigeerimata on suure tõenöosusega see turbo varsti samuti laiali(tuunimises on selle kohta näiteks selline mõiste nagu "boost spikes"). Samuti on turbo enda õige valik ülioluline sest iga turbo on konstrueeritud töötama teatud effektiivses vahemikus st vastavalt hobuste soovile vastav turbo...selle kohta leiab head infi garreti kodulehelt kel huvi. Kui niipalju googlet osatakse kasutada, siis võiks ka selle kohta osata/taibata infi leida.

Kes asjast midagi taipab, see taipab...lugege kasvõi alkeemiku R32 teemat, saate aru millest räägin.

Edit! Muidugi müüakse ka juba nn valmis pakette vastavalt mootorile, mis on varem testitud jne. Päris ise nullist hakates see nii lihtne pole.

Ja teema algatajale...ära saa palun asjast valesti aru, ega me paha pärast vms. Lihtsalt antud teema...seda just korralikult tasemel, tahab korraliku kapitali, asjast aru saamist ja pühendumust.
Viimati muutis copilot, 28 Jaan 2013, 16:16, muudetud 6 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 28 Jaan 2013, 16:44

Hmm, mis minu masina teemas siis pistmist turboga, tuunimisega ja diisliga? Ja muide huviline ei näe väga mu Golfi teemat.
Viimati muutis alkeemik, 28 Jaan 2013, 16:44, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 16:59

alkeemik kirjutas:Hmm, mis minu masina teemas siis pistmist turboga, tuunimisega ja diisliga? Ja muide huviline ei näe väga mu Golfi teemat.
No ka sinu masin läbis nn custom remapi nii aju kui ka kasti poole pealt. Lisaks nagu aru sain, vahetasid pihustid, panid peale sisuliselt turbo(küll töötab see mootori enda rihmaajami pealt st tegu nn superchargeriga). Kuid põhimõte selles, kui tahad midagi head saada, siis vaja kapitali, head arusaamist asjast ja pühendumist. Bensukas ei ole loomulikult diisel...kogu selle tuunimise ideest juttu...korraliku tuunimise ideest.
Diesel Power KEEPS ME GOING

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 28 Jaan 2013, 18:12

Pistan ka siia oma küsimuse:
Olen erinevates romulates / müügikuulutustes näinud Golf 4-jasid, millel kere nagu uus aga mootor-turbo läbi, seega küsiks, et kui mõtekas on pea 300 000 km läbisõiduga kõrgsurvepumbaga mootorit chippida? Mõtlen siis jyrisoo abiga...
Ei plaani pöördeid kogu aeg 4000 kanti lasta... käiguvahetused jääksid 2000 ja 2500 juurde, ning vahel väga harva kuni 3000. Olen kuulnud, et geomeetriaga turbode puhul võib chippimine tähendada märgatavalt suuremat tahmamist (muidugi sõltud seadistustest)... et mõni võtab iga paari kuu tagant turbo küljest..

Näiteks:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6564
Autoks siis seat leon 1,9TDI 81kw mootoriga. Chippida lasin autohais 29/65 oli chip. Mul selline lugu, et peale chippimist pean iga 2-3 kuu tagant turbo lahti võtma ja turbo labad ära puhastama, kuna lööb rõhu üle 2 bari. Tean et chippimisega tõstetakse automaatselt ka kütuse pealevoolu ja see tahmabki täis turbo. On kellelgi veel sellist probleemi? Kas selle vastu on rohtu või tuleb originaal soft tagasi peale panna, et nii ei juhtuks?

- Jama ongi selles et kui peenestama hakkan siis lööb turbo avariireziimi. Imelik on see et sellist probleemi ma pole eriti kellelgi täheldanud. Kati tegin ka seest tühjaks.
- Ennem chippimist ei tahmanud
Edit: ilmselt on see halb idee.. kui plaan autoga vähemalt paar järgmist aastat sõita.
Viimati muutis priidu6, 28 Jaan 2013, 18:22, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
svenson
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06 Aug 2011, 15:00
Asukoht: TLN-VLJ
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas svenson » 28 Jaan 2013, 18:15

copilot kirjutas: Ja teema algatajale...ära saa palun asjast valesti aru, ega me paha pärast vms. Lihtsalt antud teema...seda just korralikult tasemel, tahab korraliku kapitali, asjast aru saamist ja pühendumust.
Arusaadav täiesti, teema on huvitav ja eestis tõesti sellega väga palju ei tegeleta. "no chip" panin teema pealkirja sellepärast, et arutleda milliseid võimalused on lisaks aju kallale minekut ka olemas. Tänapäeva diisel ja aju kallale minek lisa kw saamiseks on nagu sünonüümid ka ja neist on teemasid nõrkemiseni.

Eks iga teemaga on see, et kas õpid ise asja selgeks või ostad teenusena teadmise sisse.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 18:25

:lol: :lol: no juu siis oli porno tuuning. Esiteks, on ajus ka selline kaart nagu MAF limiter(annab siis ajule ette palju võib kütet anda vastavalt kui suurt õhukogust turbo motosse surub ja näeb seda aju läbi MAF anduri). Idee siis selles, et vastavalt muudele kütte etteannet mõjutavatele aspektidele(juhi soov-"driver wish" ja nn väände piiraja-"torque limiter") tuleb muuta ka MAF limiteri nii, et õhu ja kütuse vahekord(inglise keeles Air to fuel ratio) ei oleks teatud vahekorras väiksem. Diislite puhul peaks jääma see min 17:1 kanti(kui õigesti mäletan, või oli see 14:1), kus ei tohiks nähtavat tahmamist olla...ideaalne 18:1 ning ei ole ka mingit probleemi tahmamisega. Enda 96kw sel näiteks parandasin seda vahekorda nii et madalamatel pööretel oleks see vahekord veidi suurem(min just see samune 18:1) st tehase seades kippus ennem madalatelt pööretelt lapp põhja lajatades hetkeks tahma pahvaka tagant välja viskama...peale seda muutmist aga seda enam pole...pealegi on tagant välja lendav tahm sisuliselt põlemata küte st raisatud energia.

Kui on korralik tuuning, siis pole tahmamisest haisugi. Lisaks sellele on vajalik ka õige turbo rõhkude tõstmine ja peab silmas pidama seejuures antud autol oleva turbo lubatud piire(tehase seades jäetud väike varu st turbot pole päris viimase piirini välja pigistatud) ja ka see pole niisama lahmimise koht.

Kuid vastuseks selle 300tkm kohta...diisli puhul 300tkm hästi hooldatud moto puhul pole ju eriline näitaja ja seega 10-20 lisa kw ei tohiks probleem olla. Ennem põeks ma siduri ja hooratta pärast.
Viimati muutis copilot, 28 Jaan 2013, 18:38, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 18:27

svenson kirjutas:
copilot kirjutas: Ja teema algatajale...ära saa palun asjast valesti aru, ega me paha pärast vms. Lihtsalt antud teema...seda just korralikult tasemel, tahab korraliku kapitali, asjast aru saamist ja pühendumust.
Arusaadav täiesti, teema on huvitav ja eestis tõesti sellega väga palju ei tegeleta. "no chip" panin teema pealkirja sellepärast, et arutleda milliseid võimalused on lisaks aju kallale minekut ka olemas. Tänapäeva diisel ja aju kallale minek lisa kw saamiseks on nagu sünonüümid ka ja neist on teemasid nõrkemiseni.

Eks iga teemaga on see, et kas õpid ise asja selgeks või ostad teenusena teadmise sisse.

Jah, raudvara on paraku selline asi, mida pead tahest tahtmata vahetama, kui tahad ikka tõsiselt suurt hobuste lisa. Paarkümmend lisa kw puhul ei ole see nii väga oluline ja hea stock raua puhul korraliku remapi näol peaks kestma hästi...ainuke asi mis vb hakkab ennem alt vedama v kiiremini kuluma on sidur.
Viimati muutis copilot, 28 Jaan 2013, 18:28, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 28 Jaan 2013, 19:15

Kas foorumites müüdavate VAG-COM kaablite abil on kuidagi ISE võimalik autot võimsamaks muuta? Mingit pritsenurka peaks ju saama reguleerida, ainult ma ei tea, kas see ka midagi juurde annab.

Edit: sorry, et off-topic jutt. Ärge näkku lööge :P
Viimati muutis priidu6, 28 Jaan 2013, 19:17, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas rako » 28 Jaan 2013, 19:25

Pritsenurka sa kaabliga küll muuta ei saa. Vaadata sab ainult ja sellega midagi nn võimsamaks ka progeda ei saa.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Jaan 2013, 19:27

Tegelikult osad vennad on saanud sinise kaabliga ka tarkvara vahetada aga asi nii betas, et vaevalt, et välja tulebki sealt.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 19:29

priidu6 kirjutas:Kas foorumites müüdavate VAG-COM kaabli abil on kuidagi ISE võimalik autot võimsamaks muuta? Mingit pritsenurka peaks ju saama reguleerida, ainult ma ei tea, kas see ka midagi juurde annab.

Edit: sorry, et off-topic jutt. Ärge näkku lööge :P
Vag com kaabli abil mitte...ning pritse nurka pole vaja puutuda v õigemini see tuleks heaga rahule jätta softi seadetes,see tuleb paika panna füüsiliselt pumba pealt ja sellega asi piirdub...jah annab mängida veidi siis sinna, aga jällegi kui ei tea mis teed mitte karvavõrdki, siis on probleemid kerged tulema. Ikkagi muudetakse lubatavat kütte etteannet suuremaks. MPPS, Galletto jms...ja muidugi peaks see kaabel olema hea st ei jookse asi poole remapi pealt kokku(siis kindel jyrisoo laks) ning kui on liiga vana aju st mida ei saa läbi OBD remappida, siis tuleb niikuinii aju maha võtta ja nn pinki panna ning selleks maksavad vastavad seademed veidi rohkem kui mingi kaabel ja peab ikka sellest elektrist kah üht teist jagama...lisaks sellele muud ettevalmistused ülekirjutamiseks st et aku pinge oleks ok jne. Muidu võid aju nn telliseks muuta, ja ehk vb suudab jyrisoo oma tehnikaga asja päästa v siis vaja üldse uut aju. Kõik mis on nn DIY, on enda vastutusel ja riskid tuleks ennem selgeks teha ja sellega arvestada.....eriti kui kasutada neid nn piraat kaableid mis on kordades odavamad kui originaalid. Kuigi, isetegemise rõõm on see kõige suurem....kuid ennem tuleb ikka selliste asjade puhul ajud tööle pana ja uurida, uurida ja veelkord uurida.

To rako: saab küll muuta, ja kuidas veel kui õige riistvara olemas...kuid nagu ütlesin, kui ei tea mis teed, siis heaga eemale hoida nendest seadetest. Üks muutus võib kogu selle asja peapeale keerata ning nn pritse ajastuse kaartidest sõltuvad ka eelpool nimetatud "duration" ehk pritse kestvuse kaardid. PD motodel neid lausa mitu mitu.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas rako » 28 Jaan 2013, 19:39

Valgusta mida saab VAG-COM iga teha siis. Ma loodan,et sa ikka mõistad, et jutt käib VAG-COM ja standard tarkvrast. Vähemasti mina nii sain priidu küsimusest aru.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 19:44

rako kirjutas:Valgusta mida saab VAG-COM iga teha siis. Ma loodan,et sa ikka mõistad, et jutt käib VAG-COM ja standard tarkvrast. Vähemasti mina nii sain priidu küsimusest aru.
Vastuseks sulle, siis saab küll muuta, kuid keegi ei tea pmt millised on piirid ja mismoodi ta täpselt muudab sest muudetakse dünaamilist pritse ajastust :wink: Vihjeks group 000 Ja vag com iga ei saa eriti paljut miskit tuntavat auto võimsuse juures teha...VAG COM on eelkõige diagnostika jaoks ja saad jah muuta nipet näpet mootorile mitte nii väga ohtlike seadeid. On muidugi teatud asju mootori ploki alt, millega saad asja suht peapeale keerata nii et moto ei tööta enam korralikult jne kuid päris hobuseid juurde sellega ei kirjuta.
Viimati muutis copilot, 28 Jaan 2013, 19:47, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 28 Jaan 2013, 20:02

Aga kas keegi siinsetest teab kedagi, kellel üsna pea pärast chippimist (eelkõige härra jyrisoo juures) on tekkinud mingeid märkimisväärseid kahjustusi? On see õige, et normaalse ja mõistliku auto kasutamisega ei juhtu pmst mitte midagi väga kahjustavat?
Viimati muutis priidu6, 28 Jaan 2013, 20:03, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 20:05

Hea remap ja normaalne kasutamine, siis ei juhtu midagi. Stock ja vale kasutamine keerab ka selle nahka, v kuidas? Kui sa kogu aeg pöördeid piirajasse ei lase vaid kasutad vahemiku kuhu see lisa kw(tegelt nii madalalt saad lisa väänet, lisa kw tuleb veidi hiljem:D) tuleb(1900-2500) siis peaks olema kõik OK...aega ajalt muidugi teha paar kiirendust sinna 4000RPM kanti et torusid puhastada aga see norm ja teed preagu kah?
Viimati muutis copilot, 28 Jaan 2013, 20:09, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 28 Jaan 2013, 20:07

copilot kirjutas:Hea remap ja normaalne kasutamine, siis ei juhtu midagi. Stock ja vale kasutamine keerab ka selle nahka, v kuidas?
õigus, aga võimsamaks chippimine (rõhkude, küttekoguse suurendamine) muudab "vale kasutamise" veelgi tundlikumaks...

Edit: 4000 pöörde juurde lasen vbolla 1 kord kuus (kui sedagi)... i dont' have the ballz :lol: kahju autost ja tema mootorist
Viimati muutis priidu6, 28 Jaan 2013, 20:10, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 28 Jaan 2013, 20:15

Kõik oleneb remapist...lahmimisega jah asi varsti õhtal. Ja see lisa kuni 20KW ei tohiks küll mingi suur lisa olla. Näiteks 110KW pd plokk sama mis 96kw PD, vahe aint turbos, sisselaskes(ka vahejahuti) ning aju tehasetuuningus ja peaks veidi veel varu olema sel 110kw tehase tuuningul. Nii palju kui tuuning foorumist lugenud, siis see 20KW on OK hästi tehtud remapi puhul. Ja nagu ma ütlesin, kui tuunija teab mis teeb, siis peaks olema kõik ok ja see ei tähenda et hakkad ka ise rämedalt pähe andma kogu aeg piirajas. Eks sellega tuleb arvestada, et teatud detailid võivad kiiremini kuluda, aga see norm. Küsi dellu käest, tal sai 96kw jyrisoo juures 118kw peale kui ei eksi...nagu aru sain siis kuni müümiseni polnud probleemi ja peaks ka preagu ok olema.
Viimati muutis copilot, 28 Jaan 2013, 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas rako » 28 Jaan 2013, 20:16

Seda ma mõtlengi, et aju kallale minna on teised kaablid ja teised tarkvarad mis on tegelikult täpselt samamoodi hiinast tellitavad ja väga väikeste rahade eest.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Vasta

Mine “Diislid”