PD mootori "no chip" tuuning

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Veebr 2013, 21:20

golfi_vend kirjutas:Mina tõin ntx endal alla 2000 peale kuni 4000
Nu juba tehase seades peaks olema 1900 RPM juures maximum vääne...seega sul nüüd siis juba seal 1800 peal? Ma ei ole muidugi su seda tuunitud faili näinud, kuid eeldan et sa jätsid siis kütte maksimum etteande sujuvalt samaks alates 1900-4000? Tehase seades annab maximumi nii 150RPM vältel peale mida hakkab ära kukkuma, kuid mootori välja antud võimsus kasvab sujuvalt kuni 4000rpm, kus peaks saavutama maksimumi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas R36 » 12 Veebr 2013, 22:28

Nojah kuidas ma seletan. Ma tegin nii, et pihustuskoguse maksimum algab siis kui turbo hakkab maksimumrõhuni jõudma ja sujuvalt kuni 4000 välja, kus siis järsult kukub kuni piirajani 0-is. Sõiduajal 1sega lõpuni on ka tunda, kus on on ja siis kõik otsas.

Ma vaatan üle selle faili ja saadan sulle, mul hetkel 4 erinevat versiooni tehtud ja ma ei mäleta milline peal on ja win8 ei ole eriti koostöö aldis kah... :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 12 Veebr 2013, 22:33

Kas teil on siis mingi spets kaabel selleks? Kust saite, palju maksis?

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas Garfield » 13 Veebr 2013, 11:13

copilot kirjutas: TDI puhul liiga suur vääne liiga madalatel pööretel on suur EI EI...DMF ehk kahemassiline hakkab korralikult vatti nägema ning selle eluiga lüheneb oluliselt. Suurt väänet madalamale kui 1700RPM tuua on lollus...seda üksi korralik ning teadlik tuunija ei tee
Ja Garfield...vaadates seda düno kraafikut...siis kus kohas sul see vääne chipiga varem tuleb kui stockis? Mina näen just, et vääne tuleb isegi väikse hilinemisega kuni ~2200 rpm st stock seadistus kuni sinnamaani veidi rohkem...sealt edasi jah tõusb vääne jõudsalt edasi.
Graafikult näha ei ole, kuid see sinu esimene lauses "EI EI" asi ehk DMF-i trampimine tekkis peale chippimist. Õigemini esiteks hakkas originaalsidur läbi libisema väände harjas, ja kui parem sidur sai pandud, siis on madal pöördel (1400-1500rpm) kõrge käiguga (5-6) täiega kiirendades korraks võtab DMF-i korraks trampima. Seega pidi vääne madalatel pööretel suurenema, muidu ei hakkaks DMF ju jamama. Ehk chippimisega muutb ka TDI rohkem pööretepilliks - seda peaks inimene arvestama, kui chippimise peale mõtleb.
Dünostendis ma seda juba teadsin ja 4-käiguga (tühikäigult) tõmmates hoidsin madal pöördel gaasiga veidi tagasi, klots läks põhja alles ca' 1800 rpm juures.
EDIT - reaalselt kasutades 4.käiguga madalalt pöördel kiirendades lähevad pöörded nii kiiresti sellest "DMF-i kriitilisest" kohast üle, et ei ole tunda.
Viimati muutis Garfield, 13 Veebr 2013, 11:15, muudetud 1 kord kokku.

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 16 Mär 2013, 10:57

jätkates offtopicut, siis nagu aru olen saanud, on 81kw TDI puhul 100% tõenäosusega vaja välja vahetada sidurikomplekt ja üsna pea ka hooratas, kuna esimese puhul ei pea stock sidur enam suurenenud väänet kinni ja hakkab libisema ning arvatavasti on ka mitte kunagi vahetatud 11-aastane hooratas omadega väsinud.

..vihjates siis Garfieldi ja huvilise "Yll" läbielamistele 81kw mootori chippimisel.
Seega lisanduks vähemalt 1000 euri hooratta/siduri eest, kui mitte rohkem, sest ka paigaldus läheb omajagu maksma. Lisaks on oht, et ükshetk viskab ka turbo "sussid püsti." 81kw vanakoolikas pole ikka tuunimiseks mõeldud.
Viimati muutis priidu6, 16 Mär 2013, 11:01, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas rako » 16 Mär 2013, 11:21

priidu6 kirjutas:jätkates offtopicut, siis nagu aru olen saanud, on 81kw TDI puhul 100% tõenäosusega vaja välja vahetada sidurikomplekt ja üsna pea ka hooratas, kuna esimese puhul ei pea stock sidur enam suurenenud väänet kinni ja hakkab libisema ning arvatavasti on ka mitte kunagi vahetatud 11-aastane hooratas omadega väsinud.

..vihjates siis Garfieldi ja huvilise "Yll" läbielamistele 81kw mootori chippimisel.
Seega lisanduks vähemalt 1000 euri hooratta/siduri eest, kui mitte rohkem, sest ka paigaldus läheb omajagu maksma. Lisaks on oht, et ükshetk viskab ka turbo "sussid püsti." 81kw vanakoolikas pole ikka tuunimiseks mõeldud.
Vaat kus tuli alles spetsialt välja. Alles oli see aeg kui sa tegid foorumi teemasid täis mis ja kuidas nüüd räägid siin sellist vänta suure häälega, et vähe pole.
1. Näita mulle ette see koht kus on siduri+hooratta vahetus 1000+ euri
2. mitte ükski tehase turbo diislitel pole tuunimiseks mõeldud.

Sa oled paljudes teemades mind natuke ärritanud oma "targa" jutuga.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 16 Mär 2013, 16:21

See pole mingi "tark jutt", lihtsalt osad inimesed väidavad (jyrisoo, dellu..), et mõistliku kasutamisega ei juhtu pärast chippimist mitte midagi, teisalt aga lugedes huviliste auto-teemadest (pean silmas 81kw-seid TDI-sid), mis reaalselt toimub, järeldub hoopis vastupidine. Võibolla ongi nendel 81kw-stel sidur/hooratas vähem vastupidavamad, kui 96kw-stel.

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?t=8920
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?t=94304

2. mitte ükski tehase turbo diislitel pole tuunimiseks mõeldud. - jällegi osad väidavad, et siiski on jäetud varu... - millest nüüd võtta kinni?

Siduri komplekt: ca 114 euri (110 kw TDI) - originaal ei jõua väänet enam kinni hoida, sidur hakkab libisema.
Hooratas: ca 440 euri (110 kw TDI) - suurenenud väändemomendi tõttu hakkab kõvasti rohkem vatti saama.
Turbo: ca 350 taastatud ( 110 kw TDI) - ei pruugi nii ruttu läbi minna, kui tihedam õlivahetus ja pärast sõitu lasta tühikäigul jahtuda.
+ tööraha (ilmselt tuleb terve esiosa lahti lammutada..)
Samuti, Garfieldi teemat lugedes ostis tema mingi spets Racing sidurikomplekti, mille hinda ei tea, kuid arvata võib, et jubinatel, mis on "Racing"-tarbeks, on hind kõvasti kallim (+ transport, kui tellida välismaalt).

Võibolla lahmisin maksumusega natuke üle, kuid laias laastus võib sinna kanti minna küll.

Või oskad Sa, Rako, muud väita?

Jällegi on see vist "noorte värk," et vaja autole igast jubinaid külge pookida... :mrgreen: Aga teiste arvamust ju küsida ikka võib :D Ära pikka viha pea

Ise lootsin alguses, et maksan ca 100 euri chippimise eest ära ja elu on kohe ilusam, aga võta näpust... nii lihtne see ei ole.
Viimati muutis priidu6, 16 Mär 2013, 16:34, muudetud 7 korda kokku.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas rako » 16 Mär 2013, 16:51

No mina ei tea mis chipe teie sinna panete :) mis chip annab 81kw sellise väände juurde, et peab 110kw hooratast ja turbot kasutama.
Täeisti overkilli teete mehed.

Ja pealkirja võiks keegi ära muuta :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

PD mootori "chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 16 Mär 2013, 17:31

Selle 110kw näite tõin jyrisoo kuulutse põhjal: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=59&t=79492
Kus optimaalse chippimisega saavutatakse: 81kW + 23kw (+ 80nm) = ca 104 kw
Kui panna 110 kw'le mõeldud sidurikomplekt + hooratas + turbo, siis peaks olema ka väike varu igaks juhuks (kuigi ilmselt sobib ka 96kw omad, kui need samad pole).

Eks see overkill ole nii-või-teisiti, sest ka muud jupid on paigaldatud mõttega 81kw-sele (nukad, pihustid näiteks?)
"Tõmmet" taga ajades tasuks mõelda juba suuremate hobustega masina peale või muretseda bike 8)
Kui ainult raha kasvaks puu otsas...
Viimati muutis priidu6, 16 Mär 2013, 17:47, muudetud 5 korda kokku.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas freeser » 16 Mär 2013, 20:51

81kw mootorist saab chipi ja pihustitega ilusti piisava jõu lisa. 110kw sidurit pole mõtet kasutada lihtsam on kasutada g60 hooratast ja vastavat siduri komplekti. Aga kui raha vähem võib taastada originaal ketta pidurimeistrites ja saab jälle sõita. Turbot pole samuti mõtet kasutada 110kw lihtsam juba peale panna 2,5tdi turbo. Samuti ei tasu panna mingeid ulmelisi chippi mis lubab ulme jõudu jne. Selge on ka see ,et kui chippida vanat mootorit mis on juba 400000km läbi uhanud siis pole ime ,et seal midagi laiali lendab.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Mär 2013, 09:07

Rääkides tehase turbodest,siis väike varu on ikkagi turbodele jäetud ja tagasihoidliku remapi korral pole isegi vaja turbo kaarte tuunida sest suudavad selle lisakütte jaoks piisava lisaõhu mootorisse kokku suruda. Kui hakata neid stock turbosid nn vimase piiri peale ajama siis on loogiline et kiiremaks purunemiseks oht olemas ja seda eriti kui mingil põhjusel on juba tehase seades turbo valu saanud a la rõhulekked,kinni olev geomeetria v selle puudulik/vale juhtimine,umbes katalüsaator,valed hooldusvõtted/mentaliteet(õli vahetus näit),turbomootoriga vale ümberkäimine jne jne ning piiripeale ajamine ainult võimendab neid enamlevinud purunemiste põhjuseid kui jäetud probleem lahendama.
Ning siduritest,kõik oleneb mida vahele paned...performance komplekti eest kilo eur välja käia pole ulme aga säärast vaja ikka juhul kui kw kirjutatakse juurde palju palju ja see tähendab ka muude osade välja vahetamist mootori enda juures alustades turbost. Paarikümne kw puhul pole sellist summat vaja jah kulutada.
Diesel Power KEEPS ME GOING

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 17 Mär 2013, 11:29

Rääkides 81kw TDIst, siis ajus vurtsu juurde keerates kaoks selle vanakoolika mõte üldse ära - kuna pidavat see ju olema üks vastupidavamaid ja odavamaid ülal pidada. Muutes parameetreid kõrgemaks, muutub ka auto vastupidavuselt nõrgemas. Ja 81kw -> 100kw pole nüüd teab mis suur võit (kui selle üldse saavutab), et selleks kogu kupatust hakata vahetama (hooratas jne).

Tehase andmete järgi kiirendus 0-100 km/h: 10.6 sek
Chipiga võit ehk 1 - 2 sek
Viimati muutis priidu6, 17 Mär 2013, 11:31, muudetud 1 kord kokku.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas freeser » 17 Mär 2013, 11:58

See hooratas on juba ajaga ammu ilma kulunud ja kui paigaldada chipp siis ta lõppeb lihtsalt ära aga see võõib samas juhtuda ka originaal tehnikaga. Pärnus sõidab päris palju diisleid mida on rohkem kaasa aidatud kui ainult chipp. 1 auto siis selline http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... 7&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; ja antud autol oli peal originaal turbo mis sai siis otsa kui turbo rõhku oli 1,7 bar-i. Nüüd tuleb juba uus ja parem turbo. Samuti on enda audil peal suurem turbo, suuremad pihustid ja kangem nukkvõll . Kütusekulu on sama nagu originaalis ja auto toimib korralikult. Varsti tuleb aga lasta auto selle kompotti jaoks paika seadistada ja siis näeb palju sealt jõudu välja võtab . Aga kuna teema on pd mootoritest siis varsti peaks saama 1 seat leon omale suurema turbo ja uue siduri. Siduriks tuleb g60 hooratas audi s2 korv ja ketas on veel lahtine. G60 hooratas tehakse 240 kettajaoks parajaks ja kogu selle komplekti hind jääb tugevalt alla 1000euro. Kui otsida natuke googeldada siis leiab päris kõvasti infot kuidas pd mootorist 300+kw saada ja väidetavalt pidi auto muutuma veel ökonoomsemaks ja paremaks.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas rako » 17 Mär 2013, 11:59

Nüüd sa räägid millegi muust, kas sa oled ka aru saanud miks seda nn vanakoolikaks nimetatakse?
Sellepärast, et ta on nagu 66kw kõrgsuve pumba ja tavaliste pihustitega. Uued on PD ehk pumpdüüsidega millel puudub kõrgsuve pump on vaid etteande punm ja iga pihusti ise teeb vajalikud surved kütuse pihustamiseks põlemis kambrisse.

priidu, oled sa kunagi reaalselt diisel mootorit näinud ka seestpoolt ja tead selle ehitust ja tööpõhimõtet?

E: piidu6 ega sa ometi Nitro pole? foorumi tagatubades juba kahtlustatase seda.
Viimati muutis rako, 17 Mär 2013, 12:01, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 17 Mär 2013, 12:28

rako kirjutas:Nüüd sa räägid millegi muust, kas sa oled ka aru saanud miks seda nn vanakoolikaks nimetatakse?
Sellepärast, et ta on nagu 66kw kõrgsuve pumba ja tavaliste pihustitega. Uued on PD ehk pumpdüüsidega millel puudub kõrgsuve pump on vaid etteande punm ja iga pihusti ise teeb vajalikud surved kütuse pihustamiseks põlemis kambrisse.

priidu, oled sa kunagi reaalselt diisel mootorit näinud ka seestpoolt ja tead selle ehitust ja tööpõhimõtet?

E: piidu6 ega sa ometi Nitro pole? foorumi tagatubades juba kahtlustatase seda.
No seda ma ju räägingi, et vanakoolikat (kõrgsurvepumbaga) on odavam ülal pidada, kuna pole vaja kalleid pumpdüüse osta, mis igaüks maksaks enamvähem sama palju kui kõrgsurvepump. (samas - tõsi küll, ega nüüd selle järgi ei saa järeldada odavat ülalpidamist...)
Vastupidavuse kohta on ka jäänud mulje, et mõnede teiste mootoritega on olnud rohkem muresid (ntx 85kw TDI mis küll PD, niisamuti 66kw diisel jne)
Viimati muutis priidu6, 17 Mär 2013, 13:52, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas rako » 17 Mär 2013, 17:07

Sellest lausest ma järeldasin et 66 ja 85 on ühtemoodi muret tekitavad mootorid :)
Einoh asi läheb päris ooperiks kätte ära kui sa enam 81 j 66 vahet ei tee need on põhimõtteliselt 1:1 samad mootorid väikeste modifikatsioonidega.
85 on PD esimene mootor millel on teatud sünnivead küljes küll aga olles 85 liigelnud umbes aasta ja selle aja jooksul mina neid vähemalt maitsta ei saanud.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Mär 2013, 17:19

Ma olen kyll teadlik, et 66kw on mingi viga küljes, mida 81kw pole. Olgugi, et pmst sama mootor.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas rako » 18 Mär 2013, 12:08

golfi_vend kirjutas:Ma olen kyll teadlik, et 66kw on mingi viga küljes, mida 81kw pole. Olgugi, et pmst sama mootor.
Oskad sa sellest lähemalt rääkida ja mõned asjad välja tuua?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 19 Mär 2013, 19:03

Lugesin siira huviga selle teema läbi. Ei teagi nüüd kas nutta või naerda. Vot nüüd leidsite küll mootori mida tuunida. Võtke veel see vana G2 diisel kah, mis on 40kw. Tundub, et teema algataja ei tea ise midagi mootoritest, vaid on selle takuse netist leidnud.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas R36 » 19 Mär 2013, 20:06

96kw ja 110kw on väga head "tuunimis" masinad. Probleem on lihtsalt selles, et keegi ei hakka seda tegema. Selle mootori täielik tegemine ja mõtlen ikka täielikku tegemist maksab lihtsalt niipalju ulli raha, et kui sellist autot teha peab olema enda soovides väga kindel. Ja poolikult pole mõtet üldse teha.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 19 Mär 2013, 20:08

Notfast, võta nüüd hoogu maha. Ehk täpsustaksid, millist mootorit sa nüüd siinkohal mõtled. Teema algataja üldse kirjutanud PD motost. Sina ilmselt räägid 66kw vanakoolikast, millest viimastes postitustes arutatud, ja selle kohta mainiks ära, et vastava raudvara "installimisel" ja korraliku remapi näol pole 200+ heppa probleem ja ilmselt seljatab joonele pannes nii mõnegi stock VR6 e. Mul ei tule hetkel meelde, mis selle video nimi oli ja seega ei leia seda niiviisi kohe, aga olen näinud video kus just 66kw ALH Golf mk4 oli tuunitud üle 200hp(täpselt nr ei mäleta), kuid video spidomeetrist oli küll selline, et liikus asi nullist sajani erksamalt ja kiiremalt kui sama kere peal VR6.

Teema algataja jutt muidugi jah viitab sellele, et pole antud teema kohta eriti miskit lugenud/uurinud ja lambist mingi märg unenägu pähe karanud. Et saada head tulemust ja suuremat hobuste arvu, on vaja ka korraliku finantsi lisaks, et kogu see asi teostada ja muidugi kõvasti teadmisi, kui tahta ise asja kallal nokitseda.

PD motod alates 96kw on aga väga head rauad, millest saab hobuseid üle 200 kõvasti st ka 300+, kui tahtmist ja sulli on.
Viimati muutis copilot, 19 Mär 2013, 20:10, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 19 Mär 2013, 20:21

Siin teema, kus PD 150 on tuunitud 300HP juurde ja seejuures pmt suitsuvaba. Esimene postitus peaks juba piltide näol aga andma aimu neile "unistajatele", millist tööd ja rahalist kulu asi tähendab. Jah, veidi vähem kw tähendab ka veidi väiksemat rahalist kulu, aga siiski. Iga kw lisa peitva raua muutuse juurde kuulub ka uus remap, ja korraliku tulemuse saavutamiseks nn custom, mis maksab jällegi raha.

http://uk-mkivs.net/forums/t/193610.aspx?PageIndex=1
Viimati muutis copilot, 19 Mär 2013, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 19 Mär 2013, 20:28

VR6 olen koguaeg uinuvaks kaunitariks pidanud. Olen mina ka igasugust rauda näinud, kuid siinkohal jagan Golfi_venna arvamust. Jah nii see on. Saab küll, aga kas on mõtet. Enda hobiautole olen ka mõne kw lisanud, kuid mis sest kasu on? Hulga pappi matnud sellepeale, et nüüd sõidaks auto minimum 98 bensiiniga 20l/100km rahulikult kulgedes. See on selline imelik asi, et miks siis inimene ostab endale 110kw diisel mootori kui on paremaid toorikuid. Juba lähenemine on minuarust vale. Kui tahad midagi võimsamat aretada, oleks ju mõistlik mingi korralikum moto võtta. Ka 300 heppa pole nüüd teab-mis suurus. Loomulikult ei laida ma maha helgeid päid. Mul hea sõber, Eestis täielikus tipus sportlane ja ka väga tunnustatud mootori ehitaja,tuunis ka naljapärast ühte diisel E36 bemmi ja laadis sinna veel läbi volksu külmkäivituspihustite alkoholi. Päris pull aparaat sai. Sommidega rääkisin ka mööduunud aastal ühe diisli ehitusest. Ka nemad arvasid, et ei tasu aga naljapärast võib.
Loodan, et saite aru, mida mõtlesin.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas copilot » 19 Mär 2013, 20:44

Ja muidugi jagan ma nii sinu kui ka golfi venna arvamust. Kui igav, raha palju st pole kahju, siis miks mitte....muidu pointless ja tasub ainult tagasihoidlik paarikümne kw lisa remapi näol teha.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: PD mootori "no chip" tuuning

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 20 Mär 2013, 07:01

copilot kirjutas:Ja muidugi jagan ma nii sinu kui ka golfi venna arvamust. Kui igav, raha palju st pole kahju, siis miks mitte....muidu pointless ja tasub ainult tagasihoidlik paarikümne kw lisa remapi näol teha.
Nägid. Jõudsime sõbralikule kokkuleppele. Täpselt seda ma tahtsingi öelda.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Diislid”