DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Töötab ainult viimane kiirus ehk täisvõimsus - tuttav tunne?
Ära jookse uut mootorit ostma. Vigane on mootori küljes või selle lähedal asuv "roheline jublakas" (või "reostaat" või "takistusmagasin" või mis iganes, täpset terminit ma ei tea). Täpsemalt on läbi selle rohelise imeeluka küljes olev termokaitse.
Protseduur- lõigata vana kaitse küljest, lugeda sealt pealt kraadile vastavus, oomipoest sellele numbrile lähim kaitse osta (1€) ja vahetada (http://www.oomipood.ee/product/ft210/te ... -10a-ft210" onclick="window.open(this.href);return false;, selline produkt nt.)... voila- kiirused jälle tagasi.
Infot veel natuke.
1) Ärge jootke uut kaitset asemele, väänake ta lihtsalt sinna ümber ja pigistage näpitsatega kinni. Jootmisel võib esiteks selle paarisajakraadise kaitse läbi lasta juba ning teiseks tavaline joodis seal ei pruugi pidada. Seega väänake siiski niisama kuidagi.
2) Mina sooritasin töö Golf Mk2-l, kuid sama fix toimib ka G3, G4, Bora, Passat ja ilmselt veel igasugustel volkaritel. Kuni isegi miski 2005 aastani jäi silma netis kuskil. Ühesõnaga, kel huvi pakub, uurib netist kas vastaval autol see meetod toimib.
3) Kaitse surmal on kunagi põhjus olnud. Enamasti see, et mootor tarbib liiga palju voolu. Seega soovitan ühe hooga ka mootorit väheke puhastada/määrida. WD40 abiks näiteks. Käe vahel keerutades saab aru kas mootor pöörleb ülemäära raskelt ja tahaks hooldust..
4) Viga ei priigi olla termokaitsmes. Kuna lammutada tuleb auto juures natuke niikuinii siis tasub proovida mootori elusolekut otse aku pealt. Teiseks oleks mõistlik multimeetriga inspekteerida kõnealust termokaitset- continuity ses osas abiks. Kui kaitse korras, siis on viga mootoris või lülitis.
Ära jookse uut mootorit ostma. Vigane on mootori küljes või selle lähedal asuv "roheline jublakas" (või "reostaat" või "takistusmagasin" või mis iganes, täpset terminit ma ei tea). Täpsemalt on läbi selle rohelise imeeluka küljes olev termokaitse.
Protseduur- lõigata vana kaitse küljest, lugeda sealt pealt kraadile vastavus, oomipoest sellele numbrile lähim kaitse osta (1€) ja vahetada (http://www.oomipood.ee/product/ft210/te ... -10a-ft210" onclick="window.open(this.href);return false;, selline produkt nt.)... voila- kiirused jälle tagasi.
Infot veel natuke.
1) Ärge jootke uut kaitset asemele, väänake ta lihtsalt sinna ümber ja pigistage näpitsatega kinni. Jootmisel võib esiteks selle paarisajakraadise kaitse läbi lasta juba ning teiseks tavaline joodis seal ei pruugi pidada. Seega väänake siiski niisama kuidagi.
2) Mina sooritasin töö Golf Mk2-l, kuid sama fix toimib ka G3, G4, Bora, Passat ja ilmselt veel igasugustel volkaritel. Kuni isegi miski 2005 aastani jäi silma netis kuskil. Ühesõnaga, kel huvi pakub, uurib netist kas vastaval autol see meetod toimib.
3) Kaitse surmal on kunagi põhjus olnud. Enamasti see, et mootor tarbib liiga palju voolu. Seega soovitan ühe hooga ka mootorit väheke puhastada/määrida. WD40 abiks näiteks. Käe vahel keerutades saab aru kas mootor pöörleb ülemäära raskelt ja tahaks hooldust..
4) Viga ei priigi olla termokaitsmes. Kuna lammutada tuleb auto juures natuke niikuinii siis tasub proovida mootori elusolekut otse aku pealt. Teiseks oleks mõistlik multimeetriga inspekteerida kõnealust termokaitset- continuity ses osas abiks. Kui kaitse korras, siis on viga mootoris või lülitis.
Viimati muutis oovi, 29 Nov 2013, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Aga kui mootor ei tööta enam ka otse akult voolu andes ning ennem "suremist" teeb sellist käuk-käuk häält?
EDIT! G4/Boral peaks see reostaat eraldi olema st kui moto ise omadega õhtal siis pole selle remondist kasu. Seega pakuks mina välja, et tasub ennem moto enda tööle hakkamine otse akult voolu andes üle kontrollida.
Enda Boral siis peale mootori vahetust asi jälle ponks. Otse akult ei teinud vana moto matsugi. Nagu pildil näha, siis seal see nn takisti olemas ja asub mootorist eraldi.
EDIT! G4/Boral peaks see reostaat eraldi olema st kui moto ise omadega õhtal siis pole selle remondist kasu. Seega pakuks mina välja, et tasub ennem moto enda tööle hakkamine otse akult voolu andes üle kontrollida.
Enda Boral siis peale mootori vahetust asi jälle ponks. Otse akult ei teinud vana moto matsugi. Nagu pildil näha, siis seal see nn takisti olemas ja asub mootorist eraldi.
Viimati muutis copilot, 28 Nov 2013, 18:45, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Golf 5-el on ka vendi küljes takisitplokk ehk "siil". Eraldi osana saadaval. Ventilaatorit saab samuti testida otse.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] topeltpost sattus mingi imega, keegi mode ehk elimineerib selle?
Viimati muutis oovi, 28 Nov 2013, 19:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Antud teema on siiski mõeldud olukorras kus töötab ainult viimane aste, seega mootori kontroll pole vajalik antud kontekstis. Kui viimane aste toimib, ju siis mootor okei.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Don´t think so...endal kah ennem päris ära koolemist hakkas tööle a la viimase paari astmega ning viimased hingetõmbed olid nii et hakkas tööle kuidas jumal juhatas.oovi kirjutas:Antud teema on siiski mõeldud olukorras kus töötab ainult viimane aste, seega mootori kontroll pole vajalik antud kontekstis. Kui viimane aste toimib, ju siis mootor okei.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Vent nii kinni, et see 6v ei toitnud enam ära, kuid 12v pealt vedas tööle.copilot kirjutas:Don´t think so...endal kah ennem päris ära koolemist hakkas tööle a la viimase paari astmega ning viimased hingetõmbed olid nii et hakkas tööle kuidas jumal juhatas.oovi kirjutas:Antud teema on siiski mõeldud olukorras kus töötab ainult viimane aste, seega mootori kontroll pole vajalik antud kontekstis. Kui viimane aste toimib, ju siis mootor okei.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Veteran
- Postitusi: 705
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Ega see WD40 -ga määrimine on enda paras petmine.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Pean nõustuma, kuna tegu on kokkuvalatud korpusega ja isegi kui õnnestub kuskilt seda vahele lasta on ta sealt samakiiresti läinud.kevva kirjutas:Ega see WD40 -ga määrimine on enda paras petmine.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Pean nõustuma kevva ja golfi vennaga...laiali lammutada seal ilma lõhkumata midagi pmt pole ja kui on kulunud,siis on kulunud-minu masin puhul rüganud teine ilmselt auto sünnist saati ehk siis 14 aastat. Uus oli pmt kõige odavam B osa 50 eur kandis ja töötab nagu muiste...ilmselt läheb kere ennem kuusakoski, kui see sureb. Vb G2 ventikal annab seal midagi hooldada,aga G4/Bora puhul ja uutematel mitte.
Aga teema algatajalt hea DIY...eelpool pandud pildil olev jubin maksab G4/Bora puhul alates 21 EUR st 1 EUR lahendus vajadusel arvestatav sääst. Kuid mootori enda soovitaks ennem ikka samuti otse vooluga üle kontrollida,kuigi madalatel pööretel töötamist sellega ei kontrolli. Samas kui juba kuulda venti sisse lülitades ja selle käima hakkamisel esimestel sekunditel v madalatel kiirustel käuk-käuk,siis võiks juba arvestada et ühel rõõmsal päeval enam ei tee matsugi...see võib juhtuda a la mõne kuu pärast v alles 2 aasta pärast nagu mul endal oli. Kuna kliimaga masin,siis suremise lõpufaasis andis kliima ekraan ka veast teada vilkumise teel süüdet sisse keerates ennem kui lubas funktsioone kasutada...tehes läbi kliima enda süsteemile diagnostika andis mootori kohta ka veakoodi.
Aga teema algatajalt hea DIY...eelpool pandud pildil olev jubin maksab G4/Bora puhul alates 21 EUR st 1 EUR lahendus vajadusel arvestatav sääst. Kuid mootori enda soovitaks ennem ikka samuti otse vooluga üle kontrollida,kuigi madalatel pööretel töötamist sellega ei kontrolli. Samas kui juba kuulda venti sisse lülitades ja selle käima hakkamisel esimestel sekunditel v madalatel kiirustel käuk-käuk,siis võiks juba arvestada et ühel rõõmsal päeval enam ei tee matsugi...see võib juhtuda a la mõne kuu pärast v alles 2 aasta pärast nagu mul endal oli. Kuna kliimaga masin,siis suremise lõpufaasis andis kliima ekraan ka veast teada vilkumise teel süüdet sisse keerates ennem kui lubas funktsioone kasutada...tehes läbi kliima enda süsteemile diagnostika andis mootori kohta ka veakoodi.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Rahunege maha nüüd.
Jah, ma jätsin mootori teema üldse välja kuna antud juhul pole see oluline. Jutt käis siiski rohkem vanematest. Ma pole just paljusid G2'sid näinud mil kõik kiirused töötaks.
Seega rahu, kõik ei pea olema ette puust ja punaseks. Mootori kontrolliga saab igaüks ise hakkama ja seda ei pea siin eraldi õpetama. Ja kui ei saa siis pole DIY tema jaoks. G2 mootorit annab muide ka mingil määral osandada ja pole probleemi puhastamise-määrimisega.
Minu poolt kõik. Minu autol asi toimib.
Jah, ma jätsin mootori teema üldse välja kuna antud juhul pole see oluline. Jutt käis siiski rohkem vanematest. Ma pole just paljusid G2'sid näinud mil kõik kiirused töötaks.
Seega rahu, kõik ei pea olema ette puust ja punaseks. Mootori kontrolliga saab igaüks ise hakkama ja seda ei pea siin eraldi õpetama. Ja kui ei saa siis pole DIY tema jaoks. G2 mootorit annab muide ka mingil määral osandada ja pole probleemi puhastamise-määrimisega.
Minu poolt kõik. Minu autol asi toimib.
Viimati muutis oovi, 29 Nov 2013, 09:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Minu point oli, et viga võib ka mujal olla ning sa nimetasid siinjuures ka G4/Borat, millega mul endal kogemusi on. Väide, et viga alati just selles termokaitsmes on, ei ole päris kohane sellises DIY teemas väita
EDIT! Kuid nagu ma Sulle ütlesin ennist, et respect siiski...sellest 1 EUR asjast pole ma kuulnud varem ja KUI poleks minu puhul läbi olnud mootor(see sai ennem poodi tõttamist aku pealt üle kontrollitud), siis oleks tulnud see 21EUR uus takisti, kuid mille oleks saanud ju pmt 1EUR eest uuesti tööle
EDIT! Kuid nagu ma Sulle ütlesin ennist, et respect siiski...sellest 1 EUR asjast pole ma kuulnud varem ja KUI poleks minu puhul läbi olnud mootor(see sai ennem poodi tõttamist aku pealt üle kontrollitud), siis oleks tulnud see 21EUR uus takisti, kuid mille oleks saanud ju pmt 1EUR eest uuesti tööle
Viimati muutis copilot, 29 Nov 2013, 10:13, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Tuttaval sai see temperatuuri tundlik junn asendada lihtsalt traadiga ja ca kolme aasta jooksul pole puhuriga rohkem probleeme olnud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Asendasin aasta tagasi termokaitsme traadijupiga ja siiani pole probleeme olnud.
On oht, et midagi halba juhtub sellega seoses?
On oht, et midagi halba juhtub sellega seoses?
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 199
- Liitunud: 29 Juul 2011, 10:35
- Auto: Golf II '88
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
JAH, on halba.
Ei soovita mitte kellegil ükskõik millist kaitset traadijupiga asendada. Juhtmed põlevad täies pikkuses päris kiiresti.
Ei pruugi muidugi midagi juhtuda (kui just naela vahele ei pandud) aga siiski, mina ei soovita. Seda enam, et uus kaitse 1 euro maksab.
Ei soovita mitte kellegil ükskõik millist kaitset traadijupiga asendada. Juhtmed põlevad täies pikkuses päris kiiresti.
Ei pruugi muidugi midagi juhtuda (kui just naela vahele ei pandud) aga siiski, mina ei soovita. Seda enam, et uus kaitse 1 euro maksab.
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Oht on iga asjaga.
Tuttav s6idab vist nyyd juba 4a nii, et traadijupp vahel. Autoks G3.
Tuttav s6idab vist nyyd juba 4a nii, et traadijupp vahel. Autoks G3.
Viimati muutis --keit--, 07 Dets 2013, 10:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Mk2 asub mootori korpuse küljes, mis autot mõtlesid?Noszz kirjutas:kus see reostaat asub üldse ?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Dets 2011, 17:02
- Telefon: 5639575
- Auto: Vw Golf mk2,Vw Golf mk3
- Asukoht: Vändra
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
golf 2, leidsin juba üles jah, see oli seal pistiku taga.aga selline küsimus veel et milline takisti sinna sobib üks on nagu 0,68 oomi ja teine 0,26
Volkswagen Das Auto
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: DIY: salongipuhuri kiirused taas toimima
Termokaitse on vaja välja vahetada ehk see väike hõbedane junn - avapostis kogu info.Noszz kirjutas:golf 2, leidsin juba üles jah, see oli seal pistiku taga.aga selline küsimus veel et milline takisti sinna sobib üks on nagu 0,68 oomi ja teine 0,26
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..